Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
no neviem
| 23. 7. 2014 11:38
vw golf trendline 1,2 TSI 63kw od: 363 900kc

toyota yaris power hybrid od: 364 900kc

otazna bude navratnost investicii voci povedzme klasickemu yarisu 1,0 vvti kde je rozdiel v cene 95 000kc..... zaujimala by ma inak zivotnost baterii v yarise hybrid... predpokladam ze tiez nebudu zadarmo a nevydrzia vecne.... lebo ak dam za baterky po 5 rokoch dalsich 10 tisic... tak dakujem pekne za taketo setrenie

vie niekto kolko vydrzia baterky v hybride a aka je ich cena?
Avatar - RWD
no neviem
| 23. 7. 2014 11:56
Životnost baterie jako takové je stejná jako auta, tedy nějakých 5 let.
Otázkou tedy není jaká je životnost, protože to je zavádějící, ale o kolik se za rok sníží její kapacita.
Avatar - 3_diamanty
no neviem
| 23. 7. 2014 12:08
no hlavne v zime zrejme ten hybridny system dostane zabrat... ked su velke mrazy, velke vykyvy teplot.... baterky musia trpiet......inak nove auta by mali vydrzat dlhsie ako 5 rokov.... teda mohli by aby sa ti aj vobec vratila investia do hybridu.... za 2 roky sa ti totiz iste nevrati.... otazna je aj cena baterii..... tu skutocne nemam sajnu kolko to moze stat... 300 eur, 500 eur? plus nejaky servis k tomu.... chapem hybridom v luxusnych limuzinach kde clovek usetri aj 5 litrov na 100km a kde vysledny cenovy rozdiel hybridu voci klasickemu pohonu je percentualne smiesny lenze v malych autach robi hybridny pohon tretinu ceny toho isteho auta s benzinovym pohonom .. 95 tisic kc voci klasickemu 1,0 vvti je dost velka palka... ako hovorim.... zalezi aj od ceny bateriek.... ak dam 500 eur na baterky po par rokoch tak co som usetril? asi nic
no neviem
| 23. 7. 2014 12:14
Tak se zeptej u prodejce. V UK stojí myslím 800 liber a záruka je aktuálně 5 let/ 100 tisíc mil. V ČR je to myslím 5 let/ 100 tisíc km s prodlužováním, pokud si necháš systém pravidelně kontrolovat alespoň každý rok/ 15 tisíc km do 10 let stáří.
no neviem
| 23. 7. 2014 12:05
Můžu se Tě zeptat, co děláš za práci?
no neviem
| 23. 7. 2014 12:07
baterky do Aurisu stoji necelich 18 tisic a vydrzej prez 10 let (respektive Toyota ti je vymeni do 10 let pokud si je odnich nechas rok co rok za 1300 kontrolovat, takze jim zaplatis 13000 a pak ti ruci ze ti baterka neklesne o vic nez 20% za 10 let), takze do Yarisu asi nebudou drazsi a vydrz budou mit stejnou, vubec bych se nedivil kdyby byli identicke :-)
Avatar - 3_diamanty
no neviem
| 23. 7. 2014 12:13
dik za info... ak by vydrzali 10 rokov tak to je parada... to uz hej
no neviem
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 23. 7. 2014 16:47
Baterie v prvych Priusoch su stale funkcne a v poriadku. Na webe si najdi porovnavaci test noveho a stareho Priusu zamerany specialne na kapacitu baterii.
Avatar - KANKUNEN
no neviem
| 23. 7. 2014 13:03
Prosím tě, nemůžeš si napřed příspěvky kontrolovat přes Word, necelich by nenapsal ani negramota.
no neviem
| 23. 7. 2014 13:57
co to je Word? je to aspon neco k jidlu ? >:D
no neviem
| 23. 7. 2014 13:10
Tak za prvé, ty baterky vydrží bez větších problémů okolo 10 let (alespoň u Priusů s tím nikdy nebyl nějak velký problém - některé vydržely více, některé méně).

Za druhé proti 1,0 máš reálnou spotřebu nižší o jeden litr (4,8 proti 5,8 dle SM), proti 1,3/73kW dokonce o 1,5 litru (6,3litru).

Za třetí, proč to srovnáváš s 1,0, když je to dynamicky srovnatelné spíše s 1,3? To jsi na cenovém rozdílu 80 tisíc korun. Ano, je to hodně a návratnost je diskutabilní (cca 140tkm). Pokud započítáš 1,3 s automatem, jehož cena tu bohužel není napsána, ale příplatek byl tuším 30 tisíc, tak se dostáváme na rozdíl 50 tisíc. To se vrátí za 90tkm. To mi nepřijde tak hrozné.

Za čtvrté. Jen tak pro zajímavost, zhruba třetina nově prodaných Yarisů v Evropě je v hybridní verzi.
no neviem
| 24. 7. 2014 08:42
U Priusu mozna ne, ale Lexusy GS 450h problemy s baterkami obcas mely, nebylo to caste, ale pokud k tomu doslo tak vymena vysla v prepoctu na 180.000Kc, coz delalo z hybridu malinko nevyhodnou investici.
Avatar - Cuba66
Ach jo....
| 23. 7. 2014 13:32
...zase se japka sťali po saké a ukázali světu, jak udělat z docela pohlednýho auta hnus...
A věřím, že až bude FL Aurise, daj mu to jejich podělaný X taky.
Ach jo....
| 23. 7. 2014 14:49
A v ten moment bude vyborna doba na koupi soucasnyho Aurise:)
Avatar - KANKUNEN
MZD 2 x Yaris
| 23. 7. 2014 13:46
Obě z japonska a přitom má Yaris v sobě neco českého, v nárazníku je díra jako po obřím poklopu na tvarůžky z jednoty.
Avatar - Bubáq
MZD 2 x Yaris
| 23. 7. 2014 13:57
... já tomu říkám sněžný pluh :-)
Avatar - maros
POZOR
| 23. 7. 2014 14:05
.. ta paryba se vyrábí ve Francii ! 8-s
Avatar - Andromeda
POZOR
| 23. 7. 2014 16:19
Kdepak "vyrobili" Tebe >:-[] , toť otázka ...
POZOR
| 23. 7. 2014 19:19
Yaris se ve Francii vyrabi jiz od roku 2001.
Hybrid je lacnejsi ako Diesel
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 23. 7. 2014 16:48
Vo vybave Activ.

Nuz, vyvoj nezastavis.
Hybrid je lacnejsi ako Diesel
| 24. 7. 2014 08:28
Zaujimave, nie? Automaticky sa natiska otazka ze preco to nieje tak aj pri inych autach? Toto je jediny hybrid lacnejsi ako dizel, pokial ma pamat neklame.
Hybrid je lacnejsi ako Diesel
| 24. 7. 2014 15:56
lebo nemecki vyrobcovia sa z hybridov vysmievali, vsak mame super diesel. A teraz a do buducna pri ekonormach su diesle ako primestke auta obmedzovane a vyvoj meska...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku