Ekonomika
...zase se japka sťali po saké a ukázali světu, jak udělat z docela pohlednýho auta hnus...
A věřím, že až bude FL Aurise, daj mu to jejich podělaný X taky.
A věřím, že až bude FL Aurise, daj mu to jejich podělaný X taky.
Obě z japonska a přitom má Yaris v sobě neco českého, v nárazníku je díra jako po obřím poklopu na tvarůžky z jednoty.
.. ta paryba se vyrábí ve Francii ! 8-s
Vo vybave Activ.
Nuz, vyvoj nezastavis.
Nuz, vyvoj nezastavis.
Zaujimave, nie? Automaticky sa natiska otazka ze preco to nieje tak aj pri inych autach? Toto je jediny hybrid lacnejsi ako dizel, pokial ma pamat neklame.
toyota yaris power hybrid o😜 364 900kc
otazna bude navratnost investicii voci povedzme klasickemu yarisu 1,0 vvti kde je rozdiel v cene 95 000kc..... zaujimala by ma inak zivotnost baterii v yarise hybrid... predpokladam ze tiez nebudu zadarmo a nevydrzia vecne.... lebo ak dam za baterky po 5 rokoch dalsich 10 tisic... tak dakujem pekne za taketo setrenie
vie niekto kolko vydrzia baterky v hybride a aka je ich cena?
Otázkou tedy není jaká je životnost, protože to je zavádějící, ale o kolik se za rok sníží její kapacita.
Za druhé proti 1,0 máš reálnou spotřebu nižší o jeden litr (4,8 proti 5,8 dle SM), proti 1,3/73kW dokonce o 1,5 litru (6,3litru).
Za třetí, proč to srovnáváš s 1,0, když je to dynamicky srovnatelné spíše s 1,3? To jsi na cenovém rozdílu 80 tisíc korun. Ano, je to hodně a návratnost je diskutabilní (cca 140tkm). Pokud započítáš 1,3 s automatem, jehož cena tu bohužel není napsána, ale příplatek byl tuším 30 tisíc, tak se dostáváme na rozdíl 50 tisíc. To se vrátí za 90tkm. To mi nepřijde tak hrozné.
Za čtvrté. Jen tak pro zajímavost, zhruba třetina nově prodaných Yarisů v Evropě je v hybridní verzi.