Ač mnozí brali příchod velkého sedmimístného SUV s okřídleným šípem jako víceméně hotovou věc, nebylo o něm zdaleka rozhodnuto. Nyní ale projekt dostal konečně zelenou.
Dávno je projekt odsouhlasený, jednalo se jen o variantu 7 místného vozu. Rok 2016 podzim je správný. Superb 3 se už začal vyrábět v ověřovací serii cca 10 kusů(ruční práce). V listopadu začne výroba nulté serie na přípravu montážní linky a odladění nedostatků a konečně spuštění je naplánováno na 9.března 2015 ostrý start výroby Superbu. Combi přijde později. :-)
nepamatuju si na tchýni a ani nechci >:-[] Jediný co mě na Snowmanoj zajímá jsou:
1) baterky v podlaze
2) bezúdržbový elektromotor v nápravě (sponzorovat servisy je otrava a přežitek - sponzoruju radši ŘECKO nebo KANARYAJLAND)
3) náhon na zadní !! >:-[] jinak je to pro mě levnej ausajdr za nízkou cenu špinící vzduch a du Xska naférovku [odkaz] hééééč a víte proč? ;-)
Nepochopils... řikám, že je o velká SUV zájem i bez ohledu na to, jeslti převezou o dva lidi více, budiž toho příkladem X6, která je velké SUV, ale má jen 4 místa :-)
ono u těch míst pro 7. Také mám auto pro 7 lidí a za dobu čtyř let co to auto mám jsem to využil maximálně 5x.
Když vytáhnu ta dvě sedadla, mám kufr tak na nákup. Nevejde se tam nic. Takže je to jen na krátké pojížďky kolem komína. Když přijedou známí s dětmi a někam jedeme společně, pak zase musíš z aut přehazovat sedačky, pak je zase vracet...To se nikdy nikomu nechce, tak jedeme každý svým.
Využitelnost prostě není moc velká
Ano, X6 je stredni luxusni SUV. Kuga nebo X-trail jsou kompaktni SUV. Velke (aka full size) SUV jsou vozitka jako Mercedes GL, Lexus LX (v Evrope znamy jako Toyota Landcruiser V8) ci Cadillac Escalade nebo Lincoln Navigator.
S názvy je to těžké, to, cos tady vypsal je v améru možná full-size suv, ale tady je spíš zažito velký off-road. Ozzmana bych za to neopravoval, X6-kám, X5-kám, ML-kám atd. se zde běžně říká velké SUV.
Nevim co se tady zazilo, ale "velky offroad" je nesmysl. Jediny offroad z jmenovanych je ten Landcruiser, z ostatnich Mercedes GL neni o nic mene SUV a o nic vice offroad nez Mercedes ML, Cadillac Escalade v terenu snad ani nikdo nezkousi a treba takova Audi Q7 je vyslovene expedicni vozidlo. >:D Obecne tahle velka SUV jsou v terenu jeste mene pouzitelna nez stredni SUV, protoze krome vsech problemu SUV v terenu maji jeste nesikovne rozmery a hmotnost.
Ve své podstatě máte pravdu, protože BMW X6 není SUV, ale je to první sériově vyráběné SAV (sports activity vehicle) na světě:-)
Samozřejmě motorizace a podvozková platforma je shodná s BMW X5 (kterou dělají i 7 místnou), ale právě samo BMW říká, že se jedná o jiný segment, než SUV. Tedy rozumějme tomu tak, že zde nejde o to, aby auto šplhalo terénem, vozidlo rodiny na chalupy či do hypermarketů apod. Nejde o vůz, který by si někdo kupoval z důvodu praktičnosti, což o SUV už říci můžeme. Naopak, jedná se o auto, které lze označit jako "individuální záležitostí." Jen široká veřejnost tento vůz zahrnuje nesprávně do kategorie SUV.
SAV je jenom marketing pro odliseni, normalni klasifikace BMW X6 je stredni luxusni SUV stejne jako BMW X5 ze ktere vychazi. Velke SUV BMW (zatim) nevyrabi a to ze X5 muze mit sedm nouzovych sesli na tom nic nemeni.
odhliadnuc od označenia SAV ako čisto marketingového ťahu automobilky BMW, bolo toto označenie uvedené po prvý krát pri rade X5.
Ľudia z marketingového oddelenia značky totiž pri rade X6 vymysleli inú variantu: SAC, Sports Activity Coupe... ;-)
VÍŠ jakou nespornou výhodi má SUV TANK oproti obyčejnýmu osobáku?
V případě sčotky máš 10x větší šanci že se ti nic nestane a ten v osobáku 10x větší šanci ze nepřežije ;-)
PS: kontrolní otázka soudrudi, co bude potom až všichni budou jezdit v SUV? Potom už začnem lítat? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
By ma zaujimalo, ci sa robia crashtesty aut s vyklopenymi sedackami a figurinami v tretej rade zozadu. A ako to vyzera vtedy. Tipujem ze nie, lebo by inac tie auta nepresli, respektive ochrana osadky v tretej rade by bola nasracky.
Testuje se tuším dle jednotné metodiky a ještě jsem neviděl výsledek pro tyhle třetí "nouzovky”.marketingove se dá využít případné protažení zaclon dozadu kdyby bylo... Ale jsou to naklady navic...
Zezadu se zkoumá poranění krční páteře a pro druhou a případné další řady EuroNCAP myslím statisticky posuzuje geometrii (sedadlo z první řady zkouší vně auta - neprovádí tedy vlastní náraz zezadu). Neznám metodiku do detailu, ale co vím, v první řadě mají dospělé, v druhé děti, po třetí chtějí jen "připomínače" pásů. Pokud je dostupná, testovat by měli vždy sedmimístnou verzi.
Nevzpomenu si kde, ale někde jsem viděl jakési výsledky nárazového testu (konkrétně náraz zezadu od nedobrzdícího auta) pro tyhle přídavné sedačky. Nešlo tehdy o SUV, ale o auta typu Peugeot 308SW, Logan MCV apod., která za příplatek nabízí sedačky pro 6. a 7.místo - a výsledek byl tristní. Mezi sedačkou a zadními dveřmi už je jen mimimum prostoru.
Já myslím viděl test nárazu zezadu do sedmimístného MPV. Ale to jsou jednorázové testy. Nelze očekávat skvělý výsledek - hlava kousek od víka, mizivá deformační zóna. Lidé zkrátka do kufru nepatří. V autě s větším prostorem za třetí řadou to bude lepší (alespoň potenciálně), ale dobré opěrky hlavy mívá jen první řada.
Mě to teda taky nepřijde jako velká novinka. O projektu Snowman tuším, že je to SK416, se ví už dávno. Jsem zvědavý jak to bude vypadat. Jen nevím jestli základní motorizace bude 1,0 ze Citigo a nebo 1,2 TSI >:D
Pokud Superba trochu vytáhnou do šířky, aby to nebyl takovej jezevčík a bylo uvnitř místo i na ramena vedle sebe, tak jediné co mu bude chybět, aby se nemuselo dohadovat - střední vs. vyšší střední bude motor 3.0TDI. Bohužel, takhle vysoko škodovka asi nemíří.
Já se fakt snažím. Těch 90kg mě docela štve, ale je to prostě pravda. Navíc, když porovnám, jak jsme jeli i vzadu ve třech lidech, tak v bráškovi Passatovi jsme se tísnili o poznání méně.
To že má v Superbu nejmíň místa řidič je klasika, bohužel.
Ano, místy je řazený jako vyšší střední. Možná i proto, že první generace stavěla na Passatu s prodlouženým rozvorem. Není jediný. 508 je například také místy řazena do vyšší střední.
Spis bych tipoval vetsi previsy karoserie, venkovni! rozmery a rozvor i rozchod stejny. Hromada novych udelatek za priplatek co v nakladu nic nestoji (jen softwarove). Videl bych i marketingovou akci -kupon na registracni znacku dle prani zakaznika (v souladu s novou legislativou). Jako zlaty hreb luxusne naladena vlecka vzadu >:D . Ne ted vazne, tipuji mene hudby za vice penez nez predchozi model. Orientace na Cinu bude citit.
Tak uz i v clanku mas napsano, ze konkurence Juka nebude, protoze by to nefrcelo v Cine. Ta orientace nebude citit, ta uz citit je u vw jednu chromovou generaci >:D
Do šířky? (Pro toho Číňana myslíš? ) ..... Hlavně aby vypadalo tak jak na tu třídu auto má, a ne třída nižší jak dnes. A aby nedrncalo, jinak Santa nebude spokojený.
spíše bych mu říkal Snowflake...... a bude to pecka - Opět krůček výš na pomyslný automobilový Olymp pro Škodovku.... Když si vzpomenu na přešlapování začátkem 90. let - je to paráda.......
Tak v některých testech určitě. Ale pokud to nějaký Helmut nezpazgřiví a top motorizace nebude 1,4 tsi 98kW, tak s haldexem 5.gen a dsg to skutečně bude dobrá volba. Motot max 2.0 nafta okolo 140 kW max a sen mokré garáže 3,6 benzín... Ale ten asi ne:-(
Skoda, ze se nedostane do vyroby ten maly crossover (podle Autobildu se mel jmenovat Skoda Polar) :-( me by se auto velikosti Suzuki SX4 1. generace od Skody velice libilo. A kdyz uvadeji jako duvod neprodejnost v Cine, tak proc potom vyrabeji Citigo nebo Roomster, kdyz i tyto Skodovky se v Cine vubec nenabizeji?? VW takovyto typ vozu chysta.
No já si myslím že ani se nemá dostat do výroby. Pokud člověk dnes podívá kolem, tak frčí ne malé SUV ale malé auta pro radost, které i vypadají tak. Ležérně, barevně, pro volný čas. Když je auto těžší, (SUV) to je všechno jen ne pohodička. Moc tomu nedám a bude to (u větších) skloubení SUV a MPV. Hlavně lehčí auta.
Citigo se vyrabel jen kvuli urednikum v Bruselu kvuli snizeni prumernych emisi z automobilu vyrabenych ve Skodovce. Roomster byl omyl, auto zabite vnitrnimi rozbroji mezi Skodovkou a VW, vysledkem je neuspesny model, puvodne se planovaly vyrazne vetsi prodeje, melo to byt auto pro Evropu, takze poptavku v Cine nikdo neresil.
Firma ktera nabizi odstraneni DPF a EGR si zaslouzi prinejmensim tucnou pokutu od COI a ne misto v inzerci na auto.cz a chlubeni se certifikatem ISO. To je jako mit ISO certifikat na vylevani oleje do reky, nebo paleni pneumatik.
přesně tak... musím se smát... tak někdo si koupí oktávku s motorem o kterým ví že je slabej a tak první cesta vede k tuzérum na chip. Oni mu tam nahrajou 100kw a protože je to novinka a oni jsou ti první kdo to umí tam si za to vezmou tipuju 10k kč no a když už tam bude tak si nechá rovnou vykuchat DPF a EGR a než dojede domu bude mít ten bílej nárazník pěkně černej >:D . No a kolik toho najel motor 1.5DCI načipovanej na 100kw než se musel generálkovat a měnit turbo vím >:D >:D
Já bych nebyl tak negativní. Když například koncern osazuje do vozů VW motory s naladěným větším výkonem, než u identického motoru U Škody, je myslím zásah softwarového technika, který nahraje do řídící jednotky de facto originální SW pro uvedený motor, zcela legitimní. :-!