Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nástupce Opelu Ampera přijde, ale bude to elektromobil

17 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nebylo by lepší napřed vymyslet vhodné baterky a pak teprve dělat elektromobily?
Neurotic
Nejlepší by bylo se na baterky vykašlat a vymyslet vodíkový článek v použitelné verzi(nahradit vodík něčím co se dá lehce získat) Jenže automobilky se nejspíš rozhodli lidem vnutit baterky a diví se, že auto za mega s dojezdem do obchodu(pokud bydlíte ve městě) nikdo nechce
vsp
Prodeje Tesly i hybridních Toyot ukazují, že to lidi chtějí, nebo že se aspoň dají přesvědčit. Ale musí se to umět a dlouhodobě investovat do vývoje, ne jen nějak splácat jednu generaci jednoho auta a pak se divit, že se nehrnou zákazníci.
MariAchi
Prodeje Tesly ukazují, že auto, které stojí milión, musí vypadat a jezdit jako auto za milión. Hybridní Toyoty bych tu neplantal, Ampera je něco trochu jiného.
Co se týká umění, tak v případě Tesly je to spíš umění lobbovat za změnu právního prostředí, v Norsku by ti mohli vyprávět...
Kharl.ANTIDIESEL
jj
a taky samozřejně myslet logicky a správně.
Spalovací auta na ropu jsou ŠPATNĚ !! Je to výsledek zaprodanosti pád našich pradědů která se rozrostla do KATASTROFÁLNÍCH ROZMĚRŮ [odkaz] [odkaz]

Ampéra je hezký auto, ale nedořešený. Pár kilometrů na baterky a problémy spalováku pod kapotou zároveň je prostě málo.
PROBLÉM TOTIŽ ZNÍ: PROČ MÁM JEZDIT ZA DRAHOU ROPU ZAPRODÁVAJÍCÍ MOU ZEM, KDYŽ MŮŽU JEZDIT ZA LEVNÝ VLASTNÍ VÝROBY ELEKTRICKÝ PROUD - ČISTÝ POHODLNÝ DOMA Z GARÁŽE POHON 😉

SPALOVÁK [odkaz] = ENERGIE 30% na kola 60% ZTRÁTY TEPLO OHŘÍVÁ PLANETU, SERVIS SPONZORING, PORUCHOVÝ NÁHR.DÍLY,KAPALINY,SMRDÍ SAMÝ PROBLÉMY

ELEKTROMOBIL [odkaz] = ENERGIE 80% na kola 20% ZTRÁTY, BEZŮDRŽBOVÝ 10LET VKLIDU, NEJEZDÍM NA BENZÍNKU, DÁLKOVÝ OVLADAČ, V GARÁŽI AUTOMATICKY PROGRAMOVĚ VYHŘÁTÝ/KLIMA PLNÁ BATERY STAČÍ JEN NASEDNOUT

CO MÁM JAKO ŘEŠIT ??? ZA CO ROPÁCI POJEDOU NA DOVOLENOU ??? 😉

>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Prodeje Tesly v USA a Kanadě říkají, že kdo ji koupí poprvé, podruhé už se k ní nevrátí (bylo uváděno jen 7% že uvažuje o znovu pořízení elektrického auta)... Snad jen někteří herci, zpěváci, režiséři... kankunen i neurotic mají pravdu, souhlasím s nimi.
Kharl.ANTIDIESEL
Prodeje Tesly v USA a Kanadě říkají, že kdo ji koupí poprvé, podruhé se k ní vrátí [odkaz]

začalo to Roadstrem, MODEL S ve vůbec bomba a už 12tisíc jich čeká 2roky na MODEL X a to se ještě ani nezačal vyrábět 😉

Ty tvoje plky jsou jen propaganda jak si udržet stávající k smrti hroutící se systém zaprodaných ropu spalujících popelnic 😉 Hele kolik SUPERCHARGERŮ [odkaz] za posledních pár týdnů posílá ty tvoje bláboly jak to pořát nejde posledních 20let do kytek 😄 Vyprdni se na to, stejnak to padne když je to špatný a existuje lepší 😄 Zkus něco novýho 😉
Xylo
Já ti čéče stejně myslím, že ouplně nejlepší je prostý bicykl a trochu více používat nohy k dopravě na krátké vzdálenosti .... trochu bych parafrázoval klasika : "Méně žrát a více se hejbat" ....
Baterkar
A myslíte jezdit na vodík, který se spaluje přímo ve válcích, nebo jej lít do palivových článků, vyrábět z něj elektřinu a na tu jezdit ? To je lepší přímo na uskladněnou elektřinu v akumulátorech. Vodík je taky problematické skladovat. A víte, jak se vodík na světě vyrábí ? Z 90 % z ropy. Vychází to mnohem levněji, než elektrolýza.
Wartburg 353W
Neuveritelna nekoncepcnost. Seriovy hybrid (dobe, seriovy, ktery muze bypassnout elektro ve vyssich rychlostech) je jiste docasne zivotaschopna myslenka. Jen je potreba na tom pracovat - jako Toyota na hybridech. Vsichni se jim smali, ale Prius je nakonec vyborne uspesne auto (nemyslim pro redaktora, ktery testuje kary, mysli si, ze je zavodnik a jezdi jako prase) a jeho hvezda stale stoupa. Kdyby GM pouzilo jako generator vysoce efektivni 1 valec, 2 valec, linearni jednovalec (ja vim, to by museli delat vyvoj), nebo dokonce dvoutaktni 1 valec vyladeny na uzke spektrum otacek. Ale nacpat do auta obycejny tezky 4 valec, baterky, elektromotor a asi 4 mechanicke spojky a nasadit cenu jako prase. Typicka detroitska cesta.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Dobře jsi to napsal :yes:
Klaudius
Veľmi dobrý pohľad. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hele chlapi. Vy jste takovi 3 eko-musketyri a mate i sveho eko-D'Artagnana - a je to Kharl.Antidiesel. Mate to fakt vychytany s jste opravdu sehrani. Otazka dne je pouze - ktery z Vas je eko-Athos, eko-Porthos s eko-Aramis? >😁 >😁 >😁
Neni na case zmenit si nicky? Hi hi hi.
ZocelenyDrapalik
To jsi na půli cesty. Automobilky musí při vývoji hledět nějakých 7-8 let dopředu. 6 let trvá vývoj, když se dělá i s pohonem, a 2 roky trvá, než se naplno rozběhne globální prodej. Automobilka to udělala a zjistila, že vývoj běží tak rychle, že za 8 let bude plugin hybrid postavený primárně na spalovacím motoru zastaralá konstrukce.

GE se totiž přesně to, stalo u stávající Ampery/Voltu. Byla to všeobecná nedůvěra k elektromobilům, která vedla vedla k volbě spalovacího pohonu jako primárního, což vedlo k dnešní konstrukci s velkým a těžkým spalovacím motorem. Ta už v době uvedení byla prudkým rozvojem elektrotechnologií překonána.

Podle mne už na dobu za 5 let nemá smysl hybrid vyvíjet, a GM si v podobě CH Voltu nechává zadní vrátka, kdyby se opět pletli. Ale už jenom jako primárně elektromobil který doplní extenderem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze nastupca ampery nebude .. neprejdu ani dva dni a zrazu je tu clanok ze ampera nastupcu dostane... nie je lepsie si nieco overit kym to sem placneme? a zajtra zase napisete ze to nebude ampera ale volt.... co dostane nastupcu... ved my to zozerieme aj s navijakom 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kharl.ANTIDIESEL
tak víš co, dulezity je ze je o čem psát. tenhle svět je konzumní hlavně to musí lítat 😉