Novinky
Neuveritelna nekoncepcnost. Seriovy hybrid (dobe, seriovy, ktery muze bypassnout elektro ve vyssich rychlostech) je jiste docasne zivotaschopna myslenka. Jen je potreba na tom pracovat - jako Toyota na hybridech. Vsichni se jim smali, ale Prius je nakonec vyborne uspesne auto (nemyslim pro redaktora, ktery testuje kary, mysli si, ze je zavodnik a jezdi jako prase) a jeho hvezda stale stoupa. Kdyby GM pouzilo jako generator vysoce efektivni 1 valec, 2 valec, linearni jednovalec (ja vim, to by museli delat vyvoj), nebo dokonce dvoutaktni 1 valec vyladeny na uzke spektrum otacek. Ale nacpat do auta obycejny tezky 4 valec, baterky, elektromotor a asi 4 mechanicke spojky a nasadit cenu jako prase. Typicka detroitska cesta.
Veľmi dobrý pohľad. :yes:
To jsi na půli cesty. Automobilky musí při vývoji hledět nějakých 7-8 let dopředu. 6 let trvá vývoj, když se dělá i s pohonem, a 2 roky trvá, než se naplno rozběhne globální prodej. Automobilka to udělala a zjistila, že vývoj běží tak rychle, že za 8 let bude plugin hybrid postavený primárně na spalovacím motoru zastaralá konstrukce.
GE se totiž přesně to, stalo u stávající Ampery/Voltu. Byla to všeobecná nedůvěra k elektromobilům, která vedla vedla k volbě spalovacího pohonu jako primárního, což vedlo k dnešní konstrukci s velkým a těžkým spalovacím motorem. Ta už v době uvedení byla prudkým rozvojem elektrotechnologií překonána.
Podle mne už na dobu za 5 let nemá smysl hybrid vyvíjet, a GM si v podobě CH Voltu nechává zadní vrátka, kdyby se opět pletli. Ale už jenom jako primárně elektromobil který doplní extenderem.
GE se totiž přesně to, stalo u stávající Ampery/Voltu. Byla to všeobecná nedůvěra k elektromobilům, která vedla vedla k volbě spalovacího pohonu jako primárního, což vedlo k dnešní konstrukci s velkým a těžkým spalovacím motorem. Ta už v době uvedení byla prudkým rozvojem elektrotechnologií překonána.
Podle mne už na dobu za 5 let nemá smysl hybrid vyvíjet, a GM si v podobě CH Voltu nechává zadní vrátka, kdyby se opět pletli. Ale už jenom jako primárně elektromobil který doplní extenderem.
ze nastupca ampery nebude .. neprejdu ani dva dni a zrazu je tu clanok ze ampera nastupcu dostane... nie je lepsie si nieco overit kym to sem placneme? a zajtra zase napisete ze to nebude ampera ale volt.... co dostane nastupcu... ved my to zozerieme aj s navijakom 😉
Co se týká umění, tak v případě Tesly je to spíš umění lobbovat za změnu právního prostředí, v Norsku by ti mohli vyprávět...
a taky samozřejně myslet logicky a správně.
Spalovací auta na ropu jsou ŠPATNĚ !! Je to výsledek zaprodanosti pád našich pradědů která se rozrostla do KATASTROFÁLNÍCH ROZMĚRŮ [odkaz] [odkaz]
Ampéra je hezký auto, ale nedořešený. Pár kilometrů na baterky a problémy spalováku pod kapotou zároveň je prostě málo.
PROBLÉM TOTIŽ ZNÍ: PROČ MÁM JEZDIT ZA DRAHOU ROPU ZAPRODÁVAJÍCÍ MOU ZEM, KDYŽ MŮŽU JEZDIT ZA LEVNÝ VLASTNÍ VÝROBY ELEKTRICKÝ PROUD - ČISTÝ POHODLNÝ DOMA Z GARÁŽE POHON 😉
SPALOVÁK [odkaz] = ENERGIE 30% na kola 60% ZTRÁTY TEPLO OHŘÍVÁ PLANETU, SERVIS SPONZORING, PORUCHOVÝ NÁHR.DÍLY,KAPALINY,SMRDÍ SAMÝ PROBLÉMY
ELEKTROMOBIL [odkaz] = ENERGIE 80% na kola 20% ZTRÁTY, BEZŮDRŽBOVÝ 10LET VKLIDU, NEJEZDÍM NA BENZÍNKU, DÁLKOVÝ OVLADAČ, V GARÁŽI AUTOMATICKY PROGRAMOVĚ VYHŘÁTÝ/KLIMA PLNÁ BATERY STAČÍ JEN NASEDNOUT
CO MÁM JAKO ŘEŠIT ??? ZA CO ROPÁCI POJEDOU NA DOVOLENOU ??? 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
začalo to Roadstrem, MODEL S ve vůbec bomba a už 12tisíc jich čeká 2roky na MODEL X a to se ještě ani nezačal vyrábět 😉
Ty tvoje plky jsou jen propaganda jak si udržet stávající k smrti hroutící se systém zaprodaných ropu spalujících popelnic 😉 Hele kolik SUPERCHARGERŮ [odkaz] za posledních pár týdnů posílá ty tvoje bláboly jak to pořát nejde posledních 20let do kytek 😄 Vyprdni se na to, stejnak to padne když je to špatný a existuje lepší 😄 Zkus něco novýho 😉