Opel Ampera nakonec dostane nástupce, dokonce z koncernové líhně General Motors. V jeho útrobách už však nenajdeme konvenční zážehovou pohonnou jednotku.
Nejlepší by bylo se na baterky vykašlat a vymyslet vodíkový článek v použitelné verzi(nahradit vodík něčím co se dá lehce získat) Jenže automobilky se nejspíš rozhodli lidem vnutit baterky a diví se, že auto za mega s dojezdem do obchodu(pokud bydlíte ve městě) nikdo nechce
Prodeje Tesly i hybridních Toyot ukazují, že to lidi chtějí, nebo že se aspoň dají přesvědčit. Ale musí se to umět a dlouhodobě investovat do vývoje, ne jen nějak splácat jednu generaci jednoho auta a pak se divit, že se nehrnou zákazníci.
Prodeje Tesly ukazují, že auto, které stojí milión, musí vypadat a jezdit jako auto za milión. Hybridní Toyoty bych tu neplantal, Ampera je něco trochu jiného.
Co se týká umění, tak v případě Tesly je to spíš umění lobbovat za změnu právního prostředí, v Norsku by ti mohli vyprávět...
jj
a taky samozřejně myslet logicky a správně.
Spalovací auta na ropu jsou ŠPATNĚ !! Je to výsledek zaprodanosti pád našich pradědů která se rozrostla do KATASTROFÁLNÍCH ROZMĚRŮ [odkaz] [odkaz]
Ampéra je hezký auto, ale nedořešený. Pár kilometrů na baterky a problémy spalováku pod kapotou zároveň je prostě málo.
PROBLÉM TOTIŽ ZNÍ: PROČ MÁM JEZDIT ZA DRAHOU ROPU ZAPRODÁVAJÍCÍ MOU ZEM, KDYŽ MŮŽU JEZDIT ZA LEVNÝ VLASTNÍ VÝROBY ELEKTRICKÝ PROUD - ČISTÝ POHODLNÝ DOMA Z GARÁŽE POHON ;-)
SPALOVÁK [odkaz] = ENERGIE 30% na kola 60% ZTRÁTY TEPLO OHŘÍVÁ PLANETU, SERVIS SPONZORING, PORUCHOVÝ NÁHR.DÍLY,KAPALINY,SMRDÍ SAMÝ PROBLÉMY
ELEKTROMOBIL [odkaz] = ENERGIE 80% na kola 20% ZTRÁTY, BEZŮDRŽBOVÝ 10LET VKLIDU, NEJEZDÍM NA BENZÍNKU, DÁLKOVÝ OVLADAČ, V GARÁŽI AUTOMATICKY PROGRAMOVĚ VYHŘÁTÝ/KLIMA PLNÁ BATERY STAČÍ JEN NASEDNOUT
CO MÁM JAKO ŘEŠIT ??? ZA CO ROPÁCI POJEDOU NA DOVOLENOU ??? ;-)
Prodeje Tesly v USA a Kanadě říkají, že kdo ji koupí poprvé, podruhé už se k ní nevrátí (bylo uváděno jen 7% že uvažuje o znovu pořízení elektrického auta)... Snad jen někteří herci, zpěváci, režiséři... kankunen i neurotic mají pravdu, souhlasím s nimi.
Prodeje Tesly v USA a Kanadě říkají, že kdo ji koupí poprvé, podruhé se k ní vrátí [odkaz]
začalo to Roadstrem, MODEL S ve vůbec bomba a už 12tisíc jich čeká 2roky na MODEL X a to se ještě ani nezačal vyrábět ;-)
Ty tvoje plky jsou jen propaganda jak si udržet stávající k smrti hroutící se systém zaprodaných ropu spalujících popelnic ;-) Hele kolik SUPERCHARGERŮ [odkaz] za posledních pár týdnů posílá ty tvoje bláboly jak to pořát nejde posledních 20let do kytek :-) Vyprdni se na to, stejnak to padne když je to špatný a existuje lepší :-) Zkus něco novýho ;-)
Já ti čéče stejně myslím, že ouplně nejlepší je prostý bicykl a trochu více používat nohy k dopravě na krátké vzdálenosti .... trochu bych parafrázoval klasika : "Méně žrát a více se hejbat" ....
A myslíte jezdit na vodík, který se spaluje přímo ve válcích, nebo jej lít do palivových článků, vyrábět z něj elektřinu a na tu jezdit ? To je lepší přímo na uskladněnou elektřinu v akumulátorech. Vodík je taky problematické skladovat. A víte, jak se vodík na světě vyrábí ? Z 90 % z ropy. Vychází to mnohem levněji, než elektrolýza.
Neuveritelna nekoncepcnost. Seriovy hybrid (dobe, seriovy, ktery muze bypassnout elektro ve vyssich rychlostech) je jiste docasne zivotaschopna myslenka. Jen je potreba na tom pracovat - jako Toyota na hybridech. Vsichni se jim smali, ale Prius je nakonec vyborne uspesne auto (nemyslim pro redaktora, ktery testuje kary, mysli si, ze je zavodnik a jezdi jako prase) a jeho hvezda stale stoupa. Kdyby GM pouzilo jako generator vysoce efektivni 1 valec, 2 valec, linearni jednovalec (ja vim, to by museli delat vyvoj), nebo dokonce dvoutaktni 1 valec vyladeny na uzke spektrum otacek. Ale nacpat do auta obycejny tezky 4 valec, baterky, elektromotor a asi 4 mechanicke spojky a nasadit cenu jako prase. Typicka detroitska cesta.
Hele chlapi. Vy jste takovi 3 eko-musketyri a mate i sveho eko-D'Artagnana - a je to Kharl.Antidiesel. Mate to fakt vychytany s jste opravdu sehrani. Otazka dne je pouze - ktery z Vas je eko-Athos, eko-Porthos s eko-Aramis? >:D >:D >:D
Neni na case zmenit si nicky? Hi hi hi.
To jsi na půli cesty. Automobilky musí při vývoji hledět nějakých 7-8 let dopředu. 6 let trvá vývoj, když se dělá i s pohonem, a 2 roky trvá, než se naplno rozběhne globální prodej. Automobilka to udělala a zjistila, že vývoj běží tak rychle, že za 8 let bude plugin hybrid postavený primárně na spalovacím motoru zastaralá konstrukce.
GE se totiž přesně to, stalo u stávající Ampery/Voltu. Byla to všeobecná nedůvěra k elektromobilům, která vedla vedla k volbě spalovacího pohonu jako primárního, což vedlo k dnešní konstrukci s velkým a těžkým spalovacím motorem. Ta už v době uvedení byla prudkým rozvojem elektrotechnologií překonána.
Podle mne už na dobu za 5 let nemá smysl hybrid vyvíjet, a GM si v podobě CH Voltu nechává zadní vrátka, kdyby se opět pletli. Ale už jenom jako primárně elektromobil který doplní extenderem.
ze nastupca ampery nebude .. neprejdu ani dva dni a zrazu je tu clanok ze ampera nastupcu dostane... nie je lepsie si nieco overit kym to sem placneme? a zajtra zase napisete ze to nebude ampera ale volt.... co dostane nastupcu... ved my to zozerieme aj s navijakom ;-)