Opakovaně autoři článků na auto webech, včetně některých diskutujících, pláčí nad Evropskou unií.... "EU může za downsizing a za malé motory". A tady dává MB jasnou odpověď, že je to nesmysl. Vyvinuli vlastní velkou V8, která splňuje normy Euro6. Takže to vše jsou jen kecy konkurence, která jen šetří výrobní náklady a šetří na zákaznících a na oko tím "uměle" snižuje spotřebu.
Krom toho START STOP přece nevadí. Ve sportovních režimech se u AMG vozů vypíná a i v comfortním módu stačí zmáčknout jedno tlačítko...to jen pro ty, co mají mindrák z mládí, jak jim chcípal motor, když se učili se spojkou. HOWG
XTad
0
Nejde ani tak o euro 6, to strasi hlavne diesely, pro benziny se od euro 4 nic podstatneho nezmenilo (opravte me, jestli se pletu) ale o limity CO2 a nasledne pokuty za prekroceni, coz je urcite pripad i tohoto motoru. Prave proto jsou peti, sesti a osmivalce vyhrazeny pouze zbytecne vykonnym a drahym top verzim.
Petrolhead_CZ
5
Nechápu proč všichni pláčou. Momentálně žijeme v éře, ve které vznikají snad ty nejlepší motory všech dob. Tady je takový můj malý výčet jako důkaz😒br />
Ferrari V8 4.5 l - 458 Italia, 458 Speciale (nejlepší V8, která se kdy objevila v silničním autě)
Ferrari V12 6.3 l- F12 Berlinetta, LaFerrari (nejlepší motor současnosti, který jen těžko bude překonán, výkon 800 koní z atmo, charakter jako blázen a nejlepší zvuk automobilového světa)
Aston Martin V12 6.0 - One-77, Vanquish, V12 Vantage S - fenomenální motor, kdo nezkusí na vlastní kůži nepochopí
Lamborghini V10 5.2 l - Gallardo, Huracán - hotová klasika, krásně medově znějící motor
Lamborghini V12 6.5 l - Aventador, Murcielago SV - tradiční dvanáctka z Itálie, zejména v Murci SV byl dotažen k dokonalosti
Pagani/AMG V12 7.3 l - Zonda - pekelnický motor, který trhá ušní bubínky
Potom jsou tu velkoobjemové V8 od Maserati/Ferrari, Jaguaru, AMG, velmi povedená vé-osmička od McLarenu, V12 od AMG, skvělé šestiválce Porsche, Jaguaru a Lotusu...
Nějak si nevybavím dobu, kdy by to bylo lepší z hlediska poměru obsahu, točivého momentu a opravdu využitelného výkonu.
XTad
2
Jo? A kolik z tebou uvedenych aut vidas na silnici, nebo je ridis? Za prachy se da koupit ledacos, ale realita je takova, ze misto sestivalcu jezdi ctyrvalce a misto ctyrvalcu trivalce.
Petrolhead_CZ
2
Však to nikde nepopírám. Teď ale píšeme v diskuzi pod článkem, který se týká sportovního auta ne? Osobní a spotřební auta jsou v kelu, o tom žádná, vypínání válce u trojhrnku je už opravdu na hodně hořké pousmání...
Anonym
0
nejvíc osmiválců v nových autech, který pravidelně vidíš an silnici sou z USA.
Většinou to je Mustang, Camaro, Jeep GrandCherokee, Charger a 300C, Challenger, pickupy RAM a Fordy řady F......pak sem tam nějaké BMW a Mercedes....
Gvick2
3
Přechod z 6.2 litru na 4 litry není downsizing?
Jaké kecy konkurence? BMW i Audi mají dvojitě přeplňované V8 podobného objemu už drahnou dobu, takže MB jenom srovnal krok.
Petrolhead_CZ
3
Hlavně to není v případě M-B žádný velký inženýrský úspěch. Pro srovnání V8 z Californie T - 3.8 l a 560 koní. V8 3.8 Turbo z McLarenu MP4-12C přes 600 koní.
XTad
1
Presne tak, dokud to nebude litrovej trivalec s vykonem 1000 koni, tak to jsou zabari.
CHerokee
0
Úspěch je těch 209 kg ! Výkon je relativní, je to začátek, pak bude GT, Black series atp. Z 5,5 biturbo v případě CLS mají necelých 600 koní.
CHerokee
0
Tento motor bude i v C 63 AMG. BMW má šestiválec, na 8 už neměli koule. 😄
Gvick2
0
BMW má biturbo osmiválec s lepšími parametry už dávno. To, že ho dává do M5/M6 a ne do M3 na věci nic nemění,
Anonym
0
BMW V8 s turbem je nespolehlivá plečka, která nasashá co se týče spoelhlivosti amtosférickým motorům BMW po kolena, píšou to na každém druhém zahraničním webu.....
EkoŽehlička
0
Aspoň 6.0 bez turba. 8-s
Aspoň 6.0 bez turba.
Že by som začal vyrábať Eko Velorex
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😄 😄 😄 >😁 >😁 >😁 :-!
Anonym
0
6,4 bez turba dělá Chrysler. A pak dělaj ještě Hellcat s kompresorem, dále pětilitry s kompresorem dělá Jaguar. A 5,7 V8 dělá Chrysler.
Krom toho START STOP přece nevadí. Ve sportovních režimech se u AMG vozů vypíná a i v comfortním módu stačí zmáčknout jedno tlačítko...to jen pro ty, co mají mindrák z mládí, jak jim chcípal motor, když se učili se spojkou. HOWG
Ferrari V8 4.5 l - 458 Italia, 458 Speciale (nejlepší V8, která se kdy objevila v silničním autě)
Ferrari V12 6.3 l- F12 Berlinetta, LaFerrari (nejlepší motor současnosti, který jen těžko bude překonán, výkon 800 koní z atmo, charakter jako blázen a nejlepší zvuk automobilového světa)
Aston Martin V12 6.0 - One-77, Vanquish, V12 Vantage S - fenomenální motor, kdo nezkusí na vlastní kůži nepochopí
Lamborghini V10 5.2 l - Gallardo, Huracán - hotová klasika, krásně medově znějící motor
Lamborghini V12 6.5 l - Aventador, Murcielago SV - tradiční dvanáctka z Itálie, zejména v Murci SV byl dotažen k dokonalosti
Pagani/AMG V12 7.3 l - Zonda - pekelnický motor, který trhá ušní bubínky
Potom jsou tu velkoobjemové V8 od Maserati/Ferrari, Jaguaru, AMG, velmi povedená vé-osmička od McLarenu, V12 od AMG, skvělé šestiválce Porsche, Jaguaru a Lotusu...
Nějak si nevybavím dobu, kdy by to bylo lepší z hlediska poměru obsahu, točivého momentu a opravdu využitelného výkonu.
Většinou to je Mustang, Camaro, Jeep GrandCherokee, Charger a 300C, Challenger, pickupy RAM a Fordy řady F......pak sem tam nějaké BMW a Mercedes....
Jaké kecy konkurence? BMW i Audi mají dvojitě přeplňované V8 podobného objemu už drahnou dobu, takže MB jenom srovnal krok.