1) Já když vjíždím do garáže, mám mezi futrem a blatníkem 4-5 cm (hlava z okýnka a protahuju se po centimetrech, vím že na druhé straně bude stejně ). Obávám se, žeby automatický systém nevjel.
2) Druhá zrada, otáčení se na úzké cestě s vysokou trávou. Přední ani zadní převis do ní nezastrčíte. To samé příjezd k chatě, pár stébel na polňačce a už vás nepustí.
3) Trubkový stojan na jízdní kola u zdi. Samozřejmě, že senzory berou - až zeď.
...Pro mě to tedy není, nicméně chápu že některým lidem to v některých situacích může pomoci. PS: jak ve SM odřeli auto??? žeby systém??
Situace, které popisuješ, parkovací asistenti neřeší. První generaci nevymysleli pro zajíždění do garáže. Asistent jen točí volantem, ty si řídíš rychlost a směr - je na tobě do ničeho nevrazit. Pokud se nezvládne vejít, tak ti to oznámí. Asistent bude pravděpodobně potřebovat více prostoru než dobrý řidič.
Jsem zvědav, co z nich vyleze. Zkoušel jsem v nové Octavii ten zázrak a u místa, kam jsem následně v klidu zaparkoval podélně, mi to řeklo, že je to moc malé místo.
Pokud myslíš ty kamery co snímají okolí auta a pak sestaví jeho falešný obraz z ptačí perspektivy, tak to se mi celkem líbí :yes: otázka je, co když je auto od bláta nebo sněhu, ono všechny čočky či senzory ukrýt nelze