Škoda letos meziročně navýšila prodeje. Fabia překvapivě mezi nejlepšími
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Výsledky mladoboleslavské automobilky za první kvartál ukazují mírný nárůst prodejů. Octavia zůstává nejoblíbenějším modelem, daří se ovšem také fabii, jež dokazuje, že malá auta ještě nejsou mrtvá.
Za první letošní čtvrt Škoda celosvětově dodala 220.500 vozů, což představuje 5,2procentní meziroční nárůst. Tržní pod v Evropě se z pěti procent zvedl o jednu desetinu procenta, přičemž nejvyšší absolutní růst prodeje mladoboleslavská automobilka zaznamenala v Německu (+3300 vozů), Polsku (+2000) a Irsku (+1600). V obou posledně zmíněných zemích má Škoda téměř 11procentní podíl na trhu, v Německu zase tradičně zůstává nejúspěšnější importovanou značkou s aktuálním 6,3procentním podílem na celkovém trhu.
Náš západní soused je pro Škodu největším světovým trhem. Za první tři měsíce zde automobilka zákazníkům dodala 43.500 vozů (+8,9 %). Na druhém místě je Česko s 20.300 auty (+0,5 procent) a 35,2% podílem na celkových registracích. Na třetím místě je Spojené království s 18.400 vozy. Mezi deset největších trhů značky v prvním čtvrtletí patří také Polsko (15.000 vozů; +15,3 %), Turecko (10.200; +14,5 %), Itálie (9600; +13,7 %), Francie (9200; +9,6 %) a Španělsko (8600; +18 %).
Celosvětové dodávky Škody Enyaq meziročně vzrostly o 12,3 %. V České republice se SUV za první čtvrtletí stalo nejprodávanějším elektromobilem a získalo podíl na trhu 17,8 %. V Německu se enyaq umístil na druhém místě. Meziročně posílil o 43,7 % – nejvíce ze všech trhů – a dosáhl tržního podílu 5,0 %. SUV obsadilo druhé místo také ve Švýcarsku s podílem 7,4 % na trhu s elektromobily. Ve Finsku a Litvě se Škoda Enyaq umístila na třetím místě a podílu na trhu zde činil 6,3 % a 6,1 %.

Nejoblíbenější škodovkou zůstává model Octavia, který před necelými třemi měsíci prošel decentním faceliftem. Na druhém místě je taktéž osvěžený malý crossover Kamiq, na třetí místo vyšplhala technicky spřízněná fabia, která přeskočila obě konvenční SUV Karoq i Kodiaq.
Nejoblíbenější škodovky za první čtvrtletí 2024 | |||
Místo | Model | Dodávky (leden-březen 2024) | Meziroční změna (%) |
1. | Octavia | 61.200 | 36,0 |
2. | Kamiq | 28.600 | -11,5 |
3. | Fabia | 27.600 | 8,2 |
4. | Karoq | 27.600 | 7,9 |
5. | Kodiaq | 24.400 | -7,8 |
6. | Scala | 15.100 | 6,7 |
7. | Superb | 14.100 | -10,4 |
8. | Enyaq | 14.000 | 12,3 |
9. | Kushaq | 4300 | -32,5 |
10. | Slavia | 3700 | -17,0 |