Novinky
Přidám se k tobě, galerie nejde, hlavně že reklama naskočí hned - to je opravdu nechutné! :no😒br />
Btw k autu, chtělo by se mi na první pohled říct, že je hravé. Na druhý pohled je to hodně přeplácané, jak ty "repráky" vepředu, tak pomalovaná palubka. Nicméně jednu věc na tom autě musím ocenit a to je motor. 1.4 T-jet 118kw, to je pecka. Tady v Evropě 500L končí na 120k bohužel. Za to má FIAT :no:
Btw k autu, chtělo by se mi na první pohled říct, že je hravé. Na druhý pohled je to hodně přeplácané, jak ty "repráky" vepředu, tak pomalovaná palubka. Nicméně jednu věc na tom autě musím ocenit a to je motor. 1.4 T-jet 118kw, to je pecka. Tady v Evropě 500L končí na 120k bohužel. Za to má FIAT :no:
... hmm, tak psát o konceptu tak, jako by se to snad mělo vyrábět, to je celkem zavádějící.... :no: A nefunkční fotogalerii mám taky.... 8-s
Ale kromě chyb v obsahu a nefunkční techniky je to vlastně docela fajn článek.... 😄
Ale kromě chyb v obsahu a nefunkční techniky je to vlastně docela fajn článek.... 😄
No, ale podstatně pravděpodobněji je to další chyba soudruhu z ACZ. To nevede 118kW, když sena techniku nesahalo...
Na US trhu má 1.4 T-Jet doopravdy 160 koní a 250nM, jelikož tam není třeba tak drtit emise jako v Evropě. Tudíž můžeme děkovat jen drahé EU. Ale ono i s tou naší se jezdí hezky.
Mimochodem, na tamním trhu je tento motor jediný v nabídce pro model 500L a to mimo verze Lounge s manuální převodovkou v základu, u varianty Pop nejde dát automat ani za příplatek.
Mimochodem, na tamním trhu je tento motor jediný v nabídce pro model 500L a to mimo verze Lounge s manuální převodovkou v základu, u varianty Pop nejde dát automat ani za příplatek.
Proč prdítko? 500L není nějaký miniautíčko jako Smart. A jelikož i v USA jsou místa, kde se na ekologii hledí, 1.4T jim určitě udělá radost, jen ta převodovka asi nebude tím největším hitem. A alespoň to vzhledem vybočuje z řady, to je jeho další velký plus.
Jistě, ale pořád to Auto Outlet či dneker nebo Impexta vozí z usa/kanady.
Akorát už je to připravené na provoz, přihlásí vám to a máte na to i záruku.
Akorát už je to připravené na provoz, přihlásí vám to a máte na to i záruku.
Fiat 500 je stylovka pro nějaké kreativce, studenty, holčiny po maturitě + jistě zaujme pár 4% pánů.
Nikdo si to nekoupí pro odvoz rodiny a už vůbec ne po cestování po státech.
na to sou auta typu winnebago nebo právě velké dodávky typu chevy e😜ress, RAM Van, Ford Econoline atd..
Nikdo si to nekoupí pro odvoz rodiny a už vůbec ne po cestování po státech.
na to sou auta typu winnebago nebo právě velké dodávky typu chevy e😜ress, RAM Van, Ford Econoline atd..
Oni nejsou třeba ani obejdnávat, Dodge je tu poměrně zastoupen s novými auty různých výbav a cenových úrovní, s úpravou na stupně celsia a kilometry a hotov jen k přihlášení. Takže třeba koupit nový Durango s V6 či Hemim je otázka jedné cesty do Prahy, o tom vím
Vždyť tam všichni nemají jen obry, a prodává se i obyčejná 500. Ani to asi není auto pro rodinku, ale spíš jejich děti.
Ked Auto.cz nie je schopne ani po 2 dnoch opravit galeriu, pozrite si fotky tu😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Kamsi, kam jí poslaly limity Euro - jedinej "pořádnej motor" je 3.6 V6 ve "Fiatu" Freemont
A pak že 500L nemůže vypadat cool... Většinu z těch doplňků v USA koupíte z programu Mopar, v Evropě ani náhodou... Nejhorší ale je, že v Evropě nejen že nekoupíte nejsilnější benzín, ale ani kombinace benzín/automat prostě nejde objednat. A to nemluvím o novince na US trhu RAM ProMaster City - tedy v Evropě Dobló, které je za velikou vodou k mání s benzínem 2,4 a devíti(!!!)stupňovým automatem! [odkaz] Evropa se propadá kamsi... ;-\
Jo, přesedlat z Chevy G20 nebo E😜ressu do tohohle Fiatku, z toho bude us rodinka úplně odvařená >😁 >😁
Koncept je to pekný, štvorica okrúhlych mriežok vyzerá ako repráky, prístrojovka je už možno trochu prehnaná, ale zas sticker bomb je teraz medzi mladými celkom obľúbený prvok. 😄