Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Peugeot 308 SW vs. Škoda Octavia

Porovnávané vozy jsou typickými reprezentanty designu svých značek. Jak Peugeot 308 SW, tak Škoda Octavia Combi představují esenci dvou moderních směrů, jejichž prostřednictvím je umně maskován nemalý objem zavazadlového prostoru.
Zpět na článek
28. 7. 2014 08:10
28. 7. 2014 08:18
28. 7. 2014 08:29
28. 7. 2014 14:47
28. 7. 2014 14:48
28. 7. 2014 17:24
28. 7. 2014 09:01
28. 7. 2014 14:46
28. 7. 2014 14:50
28. 7. 2014 14:58
28. 7. 2014 15:09
28. 7. 2014 15:15
28. 7. 2014 10:07
28. 7. 2014 11:29
28. 7. 2014 11:58
28. 7. 2014 11:58
29. 7. 2014 22:39
28. 7. 2014 08:13
28. 7. 2014 08:26
28. 7. 2014 09:02
28. 7. 2014 10:08
28. 7. 2014 11:59
28. 7. 2014 12:21
28. 7. 2014 08:25
28. 7. 2014 09:26
28. 7. 2014 09:33
28. 7. 2014 10:05
28. 7. 2014 10:13
28. 7. 2014 10:40
28. 7. 2014 11:42
28. 7. 2014 15:16
28. 7. 2014 11:06
28. 7. 2014 11:34
28. 7. 2014 14:52
28. 7. 2014 15:17
29. 7. 2014 09:41
28. 7. 2014 10:18
28. 7. 2014 10:36
28. 7. 2014 10:56
28. 7. 2014 11:36
28. 7. 2014 11:04
28. 7. 2014 12:31
28. 7. 2014 13:53
28. 7. 2014 10:26
28. 7. 2014 10:41
28. 7. 2014 10:48
28. 7. 2014 15:18
28. 7. 2014 11:01
28. 7. 2014 11:30
28. 7. 2014 11:38
28. 7. 2014 11:42
28. 7. 2014 11:37
29. 7. 2014 11:10
29. 7. 2014 11:00
28. 7. 2014 10:28
28. 7. 2014 10:45
28. 7. 2014 11:07
28. 7. 2014 11:12
28. 7. 2014 18:37
28. 7. 2014 11:38
28. 7. 2014 12:18
28. 7. 2014 12:31
28. 7. 2014 12:36
28. 7. 2014 12:52
28. 7. 2014 13:06
28. 7. 2014 13:30
28. 7. 2014 13:56
28. 7. 2014 16:07
28. 7. 2014 16:09
28. 7. 2014 17:19
28. 7. 2014 13:02
28. 7. 2014 14:45
28. 7. 2014 15:22
28. 7. 2014 15:29
28. 7. 2014 16:08
28. 7. 2014 17:20
28. 7. 2014 19:09
28. 7. 2014 19:14
28. 7. 2014 19:19
28. 7. 2014 19:40
28. 7. 2014 20:19
28. 7. 2014 20:25
29. 7. 2014 18:34
Avatar - Emel
28. 7. 2014 08:10
Duel
Diskuse k tomuto "duelu" tu již proběhla pod srovnávacím testem. Pro zopakování... obě auta považuju za to nejlepší co se dá mezi kompaktními kombíky koupit. Peugeot v tomto duelu vychází lépe než ve zmíněném testu - díky top konfiguraci (kola, panormatická střecha), vystajlovaným fotkám a zejména díky vhodnější barvě. Dnes tedy za mě remíza.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - maros
28. 7. 2014 08:18
Re: Duel
Oktávka je kvalitně udělana. 308 je lacině poskládané auto, na kterém se šetřilo snad úplně všude. Aby to žabožrouti zamaskovali, tak použili švindl chrom v každém záhybu 8-s .. to ti přijde pěkné? Navíc ten jejich tragický interier.. za každou cenu se lišit. Rychlost čteš z leva do prava, otáčky jak arab, z prava do leva 8-s

Pežóó :no:
Avatar - xjara
28. 7. 2014 08:29
Re: Duel
I kdyby tak vse lepsi nez ten predkus na octavce na zadnich dverich pri pohledu z boku. Nevim co tim "navrhar" zamyslel. Nemluve o tom, ze to vypada jak kdyby se pripravovali ze se RZ zvetsi na velikost cedule oznacujici konec nebo zacatek mesta/vesnice.

Navic ten cumak, ktery diky tomu, ze nezasahuje do stran blatniku vypada jak po transplantaci.

Dale by se mohlo vytahnout vsemi tak rado opakovane tema o zadnim previsu, ktery je u octavie opravdu v nepomeru s prednim.

A co vsechny ty trojuhelnikove plochy na karoserii? "Nevime co s tim udelat, tak tam vrazime trojuhelnik?" >:D
Avatar - maros
28. 7. 2014 14:47
Re: Duel
Design Octavie je krásný, jednoduchý, nepřeplácaný, čistý. P308 je taková brambora 8-s
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 14:48
Re: Duel
Ty si už dlouho neviděl brambory co? >:-[]
Avatar - Andromeda
28. 7. 2014 17:24
Re: Duel
Za tohle snad jídlo nemůže , i když to co je k mání tady ... >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 09:01
Re: Duel
Švindlchrom ?:D:D Jo, tos mě dostal, podívej se, jak moc "chromovany" jsou ty stříbrný ozdoby na Oktáviích a to i v interiéru :D:D Říká se tomu nabarvenej plast, kdybys neveděl >:D
Avatar - maros
28. 7. 2014 14:46
Re: Duel
Pokud je to použito vkusně a účelně, tak proč ne. Ale 308 je tim přeplácaná. Je viditelné, že Pažóó se tím snaží za malo peněz, zvětšit hodnotu, nebo alespoň snížit lacinost 8-s

Je třeba řici, že na hodnotných věcech se šetřilo až na kost. Obdivuji je, jak to dokázali poskládat, že to drží vůbec pohromadě.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 14:50
Re: Duel
Tohle mi musíš říct! Jak si přišel na ten druhej vodstavec? Vodkud to máš? :-)
Hele a jak snášíš že zrovna Pažout 308 je odbornou veřejností vyhlášenej za nejlepší auto roku? >:-[]
Avatar - maros
28. 7. 2014 14:58
Re: Duel
Koupit si můžeš cokoliv. Třeba i cenu auto roku. Mizerná kvalita Peugeotu není můj výmysl. To je ustálený fakt. Odborně se tomu říká Axióm. Design je strašný. Ergonomie doslova tragická, ... a tak dále.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 15:09
Re: Duel
Tak axiom je to zjevně v tvojí hlavě, to zdůrazňovat ani nemusíš >:-[]
A jaká bude reálná kvalita P308 to víš leda ty a možná Bůh, my vostatní se to dozvíme ze statistik tak za 5 komplexně tak za 10 let
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 15:15
Re: Duel
Vkusně? Seděls v nové Oktávii? Nebo jí znáš jen z fotek? že se ptám co?
28. 7. 2014 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
28. 7. 2014 11:03
Re: Duel
Řekl bych, že jen dostal nápad překonat ANTIDIESELA, jehož mají už skoro všichni na hate-listu, v počtu disliků na jeden příspěvek.
28. 7. 2014 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
28. 7. 2014 11:58
Re: Duel
V case meho komentu ma maros +1 a -26 hodnoceni. Povedlo se uz nekdy nekomu vic? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 11:58
Re: Duel
Jj kdyby blbost nadnášela.. máme vod tebe už klid >:-[]
Avatar - JDM
29. 7. 2014 22:39
Re: Duel
22:38 . 33 palců dolů >:D to je snad rekord , diskuzní poprava ... >:D sorry maroš co že jedeš za matroš? >:D
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2014 08:12
V jednoduchosti je síla
Tady je vidět, že golfí jednoduchost použitá u Peugeotu (vyjma interiéru naruby) má designově navrch na octavianskou přílišnou strohost. Vše je to pořád lepší než civicův nabubřelec a nikdo z nich nemá na povedený Leon. Zadek bych si vozil stejně nejraději v Astře, váha dělá své a auto se nese po cestě ze třídy nejlíp.
Rozbalit vlákno
8
28. 7. 2014 14:10
Re: V jednoduchosti je síla
Astra je OK s tou vahou souhlas, ikdyz nekdo nebude souhlasit. U vyssich trid je ta vaha OK, ale tady by nekdo chtel mit vahu mini
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 14:17
Re: V jednoduchosti je síla
[odkaz]
[odkaz]
Kdyz nebudes porovnavat rendery od vw a nafotis ty auta na silnici Tak ma Civic jasne pred tou nemeckou lacinou jednoduchosti navrch. Golf variant vypada hodne lacine, jak facelift wartase. Tady ty hvezdy vypadaj jinak nez jsme zvykli na auto.cz ;-) I ten nadpis, caj bez cukru by si tady asi nikdo nedovolil. Jestli tim mysli horsi hodnoceni motoru nevim ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 14:26
Re: V jednoduchosti je síla
Golf z tvého srovnání je hezčím vozem, prostě Golf :-) Civic je jak kosmícká loď, opravdu bych ho nechtěl, jediné co má lepší jsou větší kola ( porovnávám-li ty na obrázku)
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 15:17
Re: V jednoduchosti je síla
To ze ma Civic vetsi kola je jen opticky klam, kola jsou cca stejna, vnejsi prumer je tohoto rozmeru kol cca stejny. Civic vypada ze ma vetsi kola, ale ono to bude spis tim, ze ta masa na predku a zadku neni takova oproti Golfu. Treba to zadni kolo na Golfu je jak 14", 15"
[odkaz]
[odkaz]
Civic je proste o generaci jinde, coz u techto dvou fotek je jasne videt
[odkaz]
Osobne bych si nevybral ani wartase, ani 120, ani Golfa. Civic, Auris i ta Astra vypada lepe a moderneji nez Golf.
Vcera jsem potkal Megana a i ten se po tolika letech muze s G7 Variant v pohode merit exterierem. Ono je to spise otazka kdo nemuze ;-)
Avatar - twistedTSD
28. 7. 2014 15:34
Re: V jednoduchosti je síla
G7 Variant není zrovna chloubou koncernu. Ale takový Leon ST, to je jiná. Civic je zajímavý, jen ta záď je zase trochu přeplácaná.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 18:03
Re: V jednoduchosti je síla
Cože? Optický klam? >:D Ty kola na Golfu z fotky jsou kola "Lyon" o průměru 15", ty na Civicu jsou 17" Mrkni do katalogů...

Takže trochu objektivity i když Golf kombi není uplně krasavec, tak je tady v dost podhodnocené výbavě vs TOP Civic.

Megane je hezky, zvláště GT verze :-)
Avatar - Choochoo
29. 7. 2014 08:49
Re: V jednoduchosti je síla
Nevim tedy proc pisiv testu:
Golf - Rozměr pneu: 205/55 R16 ;-)
To ze ma Civic 17" pisi i v testu
Myslis ze rozdil mezi podhodnocenou a TOP vybavou delaj kola o vetsim rozmeru o 1"?
Takto vypada kazdej Civic na ktery si koupis jiny kola. Golf potrebuje mnohem vice, takze je jasne kdo je s tim designem trochu pozadu.
Ten zadek je opravdu hodne nechutny
[odkaz]
To nezachrani ani 19" kola ;-)
Avatar - Ozzman
29. 7. 2014 18:38
Re: V jednoduchosti je síla
No, tenhle Golf mimo stříbrných lemů oken a kol zvenku nemá nic moc navíc v top verzi. Ještě ta barva je taky nic moc, ale v takové bude i highline.

To nevím co píšou v testu, ale v prospektu jsou kola na fotce uvedeny jako R15 a i to tomu odpovídá, proto působí malé :-)
Jsi moc jednostranně zaměřen :-)
Avatar - maros
28. 7. 2014 08:13
308 je
škaredá, nekvalitní a podbízivá. 8-s Oktávka je o galaxii dále.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2014 08:26
Re: 308 je
To je mezi námi rozdíl, já nadávám na PSA víc než ty, ale 308 jsem si zkusil a vypadá slušně, působí kvalitně a příjemně. O to více zamrzí budíky ve výhledu na cestu. Až čas ukáže, jestli to nebude zase jako starší kus rozvrzanec a na co šáhneš bude fungovat tak na heslo.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 09:02
Re: 308 je
Ještě měsíc a Maroš zas půjde do školy, tak bude klid :-(
28. 7. 2014 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
28. 7. 2014 11:59
Re: 308 je
Ma to cenu takova reakce? Co jsi napsal vsichni vime, nebo minimalne tusime a takto shazujes jen sam sebe ;-)
28. 7. 2014 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2014 08:23
pri pohledu z boku je jasne videt ta skodovacka bezradnost
snaha zamaskovat tu silenou masu tezkopadneho zadku je zoufala. dvere sahajici az nad stred kola daleko za operaky sedadel a furt je to malo. navic ten vyhlodnutej chybejici kus zadku je naprosta katastrofa hodna dilny toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka.
Rozbalit vlákno
1
28. 7. 2014 14:03
Re: pri pohledu z boku je jasne videt ta skodovacka bezradno
Tak OIII navazuje na OI, kde kdyz si otevrel zadni dvere, tak operak byl uz nekde v polovine zadnich dveri >:D
Octavia je roztomile auto, ma to takove titerne zadni kotoucky >:D
Avatar - Ada je zase tady
28. 7. 2014 08:24
Francouzský design zazmrznul v čase
Francouzský design je plný samoúčelné extravagance a pokusu uschovat fakt, že císař je ve skutečnosti nahý :no: :no: :no:

Žádné kudrlinky, chromované pruhy a opačně fungující otáčkoměry ještě z kreatury neudělaly kvalitní, spolehlivé a hezké auto.
Rozbalit vlákno
17
28. 7. 2014 10:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2014 15:25
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
...uklidni to...!
28. 7. 2014 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2014 04:05
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
Dostal jsi se na úroveň těch, kterým tu spíláš... :no:
29. 7. 2014 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - standajlk
29. 7. 2014 18:21
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
"... Nic takového ode mne na zádné diskusi nenajdes ..."
ano, ty uz sem nic jineho nez nadavky skoro nepises.
29. 7. 2014 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - standajlk
30. 7. 2014 00:02
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
To, ze sem nekdo jako ada, maros a spol pise blbosti, neopravnuje te delat z diskuse odpadkarnu. Pokud jejich vyroku nepreneses pres srdce, dej je na blacklist a bude klid.
30. 7. 2014 00:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
28. 7. 2014 17:20
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
.... větrné mlýny.... to nedáš >:D ;-)
Avatar - šmoula nešika
28. 7. 2014 10:35
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
[odkaz]
28. 7. 2014 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
28. 7. 2014 14:00
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
Mrháš talentem - máš tu diskuzního parťáka se stejně "obsáhlým" obzorem ... Takové alter ego, druhé já ( pokud to není další Tvůj "brand" >:-[] ... ) .
Avatar - maros
28. 7. 2014 14:50
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
Andromedo, máš taky něco k tématu? Nebo hodláš plevelit diskuzi osobními invektivami.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 14:53
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
Srovnání tvýho a ádova fanatismu náhodou vůbec neni vod věci! S tim že ten Ádův aspoň vobčas pobaví, ten tvuj je prostě jen zaslepenej fanatismus bez hlavy paty
28. 7. 2014 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
28. 7. 2014 16:59
Re: Francouzský design zazmrznul v čase
Tvůj hnůj, jímž tady metáš den co den a drze tomu říkáš "diskuze" nebo téma, je jedna velká trvalá invektiva čemukoli zdravému, ty Supermane >:-[]
Apropo - oba předvádíte stejné kousky na stejnou adresu - nápadná shoda, tak si važ toho, že tady máš soukmenovce a navaž kvalitní freundschaft >:-[]
Nebo že by jedna a tatáž osoba ??? Toť otázka ... >:-[]
28. 7. 2014 08:25
Design
Když designový duel, tak Peugeot jasně vede. Brutálně jednoduchá (působí jako chudý příbuzný), prefabrikovaná Volkswagen Octavia je prostě v každém ohledu ošklivější, proto si ji nikdy nekoupím. Je to tuctovka k nerozeznání od jiných škeblí VW. Pokud jde ale o kvalitu, Peugeot bych si nekoupil taky.
Rozbalit vlákno
36
28. 7. 2014 09:26
Re: Design
Částečný souhlas. Srovnání designu VW a Francie je podle mého urážka celé říše Galského kohouta. Je to jako srovnávat vzhled židle z Ikei s židlí barokní. Jen nevím, jak bude čitelný ten otáčkoměr [1], ale s automatem by mi to bylo jedno,víc by mě zajímala aktuální spotřeba na displayi. Interiér zkrátka super, nemám rád stereotyp, který je asi Němcům vlastní.

Co se ale kvality Francouzů týče (včetně Citroenu, kterej má taky božskej design) , tak je všichni pomlouvají, což mě mrzí. Já auto nemám a neplánuju, takže zkušenosti s tim nemám, ale udivuje mě, že tak hrozně nekvalitní automobilka ještě nezkrachovala. Asi to nebude tak strašný ;-)

[1]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 09:33
Re: Design
Nekvalita už je dnes relativní, je jedno, jestli koupíš VW nebo francouze... ale to ti hrdí majitelé zde na fóru nepřiznají, protože co je u francouze zásadní těžká porucha u VW není tak hrozná věc...

Jestli se ti líbí a vyhovují ti, tvá věc.. mě se líbí auta od obou atomobilek, každé má něco do sebe, ale ohánět se v roce 2014 tím, že VW je kvalitnější a spolehlivjěší může jen ten, který ty auta nezná, nebo nechce vidět realitu.
Avatar - maros
28. 7. 2014 10:05
Re: Design
Nekvalita je u Francouzů absolutní.. je to fakt který nemůžeš vyvrátit. Ty auta se sypou už na prodejní ploše.

Pár problémů mělo i VW, ale snaží se je řešit.

308 :no:
28. 7. 2014 10:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
28. 7. 2014 10:14
Re: Design
No ten Ozzman je ale pitomec... >:-[] Zanechal tu pět tisíc veskrze kvalitních příspěvků a tři recenze - na VW, Ford a Renault, ale viditelně tomu dle tvého fundovaného názoru vůbec nerozumí. >:D

Tak se teď, provokatére, rozhodni, jestli tě máme ignorovat nebo ti začít vyhrožovat rituální popravou. >:D
Avatar - maros
28. 7. 2014 10:40
Re: Design
Se omlouvám, že jsem se otřel o tvůj velký idol a vzor. Pro mě je to někdo, kdo plácá něco o relativnosti kvality, která je naopak velice dobře měřitelná. Nekvalita francouzů je naopak vyhlášená. Takový člověk šíří nepravdy buď nechtěně. Potom na to upozorňuji. Nebo záměrně. Tím pádem můj respekt stejně nemá.
28. 7. 2014 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
28. 7. 2014 13:19
Re: Design
To, že jsi blb, tady ukazuješ především ty Guglítku :-!
28. 7. 2014 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:06
Re: Design
Ano, je velice dobře měřitelná, proto bys mohl vědět, že v roce 2014 je úroveň spolehlivosti francouzů a koncernu srovnatelná. Najdi si statistiky, nebo ještě lépe, jdi se zeptat majitelů...... Jsi jen teoretickej diskuzní žvanil >:D

Ještě k té snaze VW řešit problém, pojď, zvu tě až pojedu příště znovu zkusit nechat opravit TSI do autorizovaného servisu... můžeš se přesvědčit sám. Reklamovals někdy auto? jakékoliv? Tu snahou se mohou všichni přetrhnout... nikoho nevyjímaje..
28. 7. 2014 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
28. 7. 2014 14:52
Re: Design
Nevěřím žádné statistice, kterou si sám nesfalšuji >:-[] Díky za pokus. Zkušeností bohušel mám. Francouz je nejhorší mechanik. Tak to je a bude, i kdyby jste se tu na hlavu stavěli. :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 14:54
Re: Design
Fakt nás zkoušíš ukecat že německý statistiky přidávaj frantíkum a ubíraj domácim? Nepřeháněj to! >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 15:17
Re: Design
Jakou máš zkušenost? Já tě tu vyzývám, jestli nejsi jen diskuzní plácal, pojď, zvu tě na reklamaci TSI, ať vidíš tu "kvalitu". Milerád tě vezmu s sebou :-) Co mi na to odpovíš mimo vykonstruovaných lžích?
29. 7. 2014 09:41
Re: Design
Aneb neodpovídají-li fakta teorii, tím hůř pro fakta, že?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2014 12:16
Re: Design
A kde si to vyhlášení slyšel? Třeba tady sou 4 z šesti posledních VW a s frantíkama prohrávaj 4:2 >:-[]

[odkaz]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 10:18
Re: Design
No, když chodíš do Áček do kategorie "auta do 10 tisíc", tak se nediv, že se tam ty vraky sypou... možná zkus jít jen o oddělení vedle, nebo třeba do autosalonu... poptej se, jak si stojí vozy vyrobené před 5ti lety od VW a od Francouzů.... Já za sebe ti mohu vyjmenovat minimálně 10 koncernových vozů z okolí a rodiny, které mají více či méně závažné poruchy, stejně jako ti francouzi..... ale ty jsi opravdu jen diskuzní plácal, který kdysi naletěl na lep vyčuranému obchodníkovi a koupil starý vrak, co nesl znak Pežotu 306.... Těžko ti něco vysvětlovat :-)
Avatar - maros
28. 7. 2014 10:36
Re: Design
Co znám lidi, kteří se nechali zlákat podobnými názory, že frantíci už jsou jako fajn, tak ti brečí krokodýli slzy.

K frantíkům už by se nikdo nevrátil. Aušus jak za komanče.
Avatar - grifith
28. 7. 2014 10:56
Re: Design
Copak, tys založil klub bazarových kupců francouzských vraků? A kolik máte členů? Ty jsi předpokládám předseda...
28. 7. 2014 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:04
Re: Design
A znáš ta auta osobně? Nebo ti to nakecal Venca v hospodě? Povídej, co to je za auta, jak stará, jaké problémy? Mě onehdá řikal jeden takovejhle plácal, že má speciální edici Oktávie I. s 2.5 tdi motorem a prej naklepe i Porsche... a mohl bych pokračovat >:D Jo a koupil ji za 50 z Německa >:D
28. 7. 2014 12:31
Re: Design
Nevzdelavaj ho, lebo ked kupim nejaku staru OII, z nejakej A6 odlepim 3,0 TDI QUATTRO, tak by ju odo mna kupil ako zakazkovu OII pre barona von*** >:D . A nezhana nahodou Superba 600hL ?
Avatar - Andromeda
28. 7. 2014 13:53
Re: Design
Pokud se k těm Matchboxům nechovají přiměřeně - a pokud jsou stejně "nadaní" jako Ty, tak je to normal >:-[] ...
Navíc, když jsou to zděděné letité kousky ... >:-[]
Avatar - grifith
28. 7. 2014 10:26
Re: Design
To, že se nové francouzské vozy sypou už na prodejní ploše, nemůže bazarový kovboj tvého formátu vědět. Holt schopnost sebereflexe je v tvém případě pouze teoetický pojem.
Avatar - maros
28. 7. 2014 10:41
Re: Design
Kup si nějakého a uvidíš, není nad vlastní zkušenost 8-s
Avatar - grifith
28. 7. 2014 10:48
Re: Design
Já jednoho mám a nemohu si na něj ani v nejmenším stěžovat. Pravda, na rozdíl od tebe mám tu možnost vlastnit něco od novoty.
Za to, že sis koupil vrak, nemohou francouzsští výrobci, ta "blbost" je na jiné straně. Ale už jsem ti to tu psal, chápu, že někdo prostě potřebuje mobilitu a za svých pár korun si nemůže vyskakovat. Jenže, když někdo takový začne hodnotit aktuální produkci, to je více než vtipné. >:D
28. 7. 2014 10:53
Re: Design
mam doma dva. co mas dal vosle
28. 7. 2014 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:01
Re: Design
Taky sem měl francouze a vydržel více km, než některé stejné staré koncernové vozy co znám. A to nemluvím o plácalech z hospody či diskuzích, ale o autech, které jsou v rodině/okolí, všechny auta znám a jel sem v nich. Pořád nevidím tu nadhodnocenou spolehlivost u koncernu....

Jak si napsal " Není nad vlastní zkušenost" že ?:D
Avatar - wakantanka
28. 7. 2014 11:30
Re: Design
Argumentovať maros-ovi, to je rovnaké ako hádzať hrach na stenu. Ja mám občas pocit, že je nejaké alterego Adu, s tým rozdielom že Ada nadáva len na Renaulty. Ako si už spomínal vyššie ty či griffith, kúpiť si auto, ktorému niekto už "zobral život" a potom vyplakávať na fórach aká je celá produkcia zlá ... to sa ani nedá komentovať. To je podobné porovnanie ako porovnávať Daciu 1310 TX so súčastnou produkciou a všetci (teda väčšina) vieme ako to bolo resp. teraz je. Z osobnej skúsenosti treba týchto ľudí nechať nech si žijú v tom ich vlastnom ideálnom svete a neriešiť (viď Berenika či Kharl atď.). Oni to nepochopia, resp. nechcú pochopiť, takže škoda snaženia. A večer v hospodě zas budú niekomu vykládať akúže to majú Limited edition Octávky/Passatu/Fabie (hocičoho) a za koľko málo litrov im to jazdí aj keď jazdia stále podlahu a bla bla bla. >:D
28. 7. 2014 11:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:42
Re: Design
Já vim... ale přijde mi, že Áda a hlavně Berenika/Kharl jsou tu prostě jen a jen proto, aby provokovali, kdežto tohle je pacient :-)

Jo, ty limited edice mne vždy dojmou... většinou mi někdo tvrdí, že jeho kámoš měl takové a makové auto.. když řeknu, že se nedělalo, tak je to prej na zakázku >:D Vždy je to na zakázku, místo toho, aby přiznali pravdu :D:D Pětilitrovym BMW E30 až po 2.5 nebo dokonce 3 litrovou Oktávku, nebo Superb, co jezdí 300 to konče >:D
Avatar - NSA
28. 7. 2014 11:37
Re: Design
Dvakrát jsem koupil ojetého Renaulta a před dvěma lety jsem koupil novou Lagunu. Zkušenosti tedy mám chytráku ;-) . A koupil bych francouze znovu.
Avatar - PlumJelinek
29. 7. 2014 11:10
Re: Design
To jsou teda silácký řeči, asi budeš velkej odborník.

Já pracuju v autopůjčovně, kde máme kolem 300 vozů, je to směsice nejrůznějších značek a tříd od německých, korejských a francouzských výrobců, sem tam se tu objeví i něco dalšího. Rozhodně bych neřekl, že co se týče spolehlivosti, tak nějaká auta výrazně převyšují jiná a naopak. Na reklamace dáváme všechna možná auta všech možných značek ve všech možných cenových kategoriích. Bez rozdílu. Všichni výrobci šetří a všechny auta se se*ou a je jedno, na jak moc prestižní si ta která automobilka hraje.
Avatar - PlumJelinek
29. 7. 2014 11:00
Re: Design
Hele otáčkoměr je docela ok, mám z toho dojem, že spíš novináři potřebovali nějakou novou negativní senzaci, něco charakteristickýho a dobře zapomatovatelnýho. Ve skutečnosti to zas takovej problém není, párkrát se s tím projedeš a pokud nestřídáš 5 různých aut za den, tak ti to zakrátko ani nebude nijak vyvádět z míry. Úplně stejně je to dotykovým multimediálním systémem, který se na prvních pár pokusů zdá dost nepřehledný a neintuitivní. párkrát něco hledáš, pak už to jde samo. Jako největší reálný problém nových Peugeotů vidím dráhu manuální převodovky, která je prostě už u nového auta vykvedlaná jako u starýho Fáčka. A dokonce bych pocitově řekl, že to je snad ještě horší, než to bývalo. Ale suma sumárum i na tohle se dá po čase zvyknout.
Avatar - kari.laz
28. 7. 2014 08:30
Nešťastně zvolená barva
Na porovnání není barva Octavie moc šťastná. Ta červená jí vysloveně nesluší. Naopak 308 ta barva sluší náramně.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 09:08
Re: Nešťastně zvolená barva
No z těchto dvou aut na obrázku (konkrétně z fotek těchto specifikací) jednoznačně vede 308. Velká kola, lepší barva.. přijde mi to vúči Oktávce trochu nefér, ale bravo Peugeotu za to, že udělal konkurenceschopné auto těm nejlepším a to i dizajnem :-)
Avatar - kari.laz
28. 7. 2014 09:29
Re: Nešťastně zvolená barva
Nová 308 se mi taky hodně líbí. A i se s ní příjemně jede. Kritizované budíky mi nijak zvlášť nevadily.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 09:34
Re: Nešťastně zvolená barva
Já v něm nejel, jen seděl a přišlo mi to zvláštní, ale neřikám, že bych si nezvykl.. naopak vše ostatní mne v Peugeotu přišlo na srovnatelné úrovni s Golfem, včetně materiálů a zpracování.
Avatar - maros
28. 7. 2014 10:08
Re: Nešťastně zvolená barva
Golf je o světelné roky napřed :yes: Pažóó je nad propastí a dělá všechno proto, aby tam spadnul.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 10:19
Re: Nešťastně zvolená barva
Seděls v P308 a Golfu VI/VIII? Jestli ne, nemáš co soudit, z fotek je každý odborník co?
Avatar - grifith
28. 7. 2014 10:29
Re: Nešťastně zvolená barva
Další z řady zbytečných, řečnických dotazů. ;-) Však odpovědi už předem znáš.
Seděl v 306ce, to je dostatečná zkušenost pro marosovu dedukci.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:02
Re: Nešťastně zvolená barva
Ano, koupil si 20 let starou 306tku a s tím co zažila za tu dobu si může maximálně domýšlet....
Avatar - grifith
28. 7. 2014 11:08
Re: Nešťastně zvolená barva
A tomu říkám argument těžkého kalibru. ;-) :yes: >:D
Avatar - Ozzman
28. 7. 2014 11:21
Re: Nešťastně zvolená barva
Není nad to být objektivní, že :D:D
28. 7. 2014 12:36