Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - šmoula nešika
Vzhledově
| 28. 7. 2014 09:13
Připadá mi to... jako bábovička uplácaná z písku. Jo, zadní světla jsou hezká, ale Aygo svůj minivozový xichtík zamaskovalo tak nějak lépe a hezčí bylo dle mého názoru v testované verzi i interiérem, nutno však též dodat, že bylo vinou příplatků ještě dražší než C1, a to i s menším motorem.
Avatar - rohYpnol
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 09:29
Vůbec nechci zavádět stereotyp, že tohle je snad auto pro ženy. Jak kdyby snad muži měli mít jen velké chlapácké káry... 8-s Jestli někdo takhle vnímá automobilový svět :no:

Tohle auto je v prvé řadě, tedy vlastně v jediné řadě, auto do města. Pro muže, pro ženy, pro gaye, pro lesby, pro mladé, pro staré...

Já jen nerozumím motorizaci - 60 kW v takovémto malém a lehkém nákupním vozíku? Podle mě proč? Zcela zbytečné. Tohle auto stejně vždy zůstane jen náhradou za MHD.

Jinak z kolínských trojčat za mě jednoznačně Aygo, konečně vůz, který vykouknul z nudy stereotypu. Vedle Citiga je Aygo dokonalý protipól naprosté designérské nudy a zoufalství :-! A samozřejmě s litrem...
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 10:16
Tak já mám 74kW a pořád bych řekl že je to málo obzvlášť když si pustím klimu tak jsem kořistí i pro Fábii junior >:D takže těch 60kW nevidím jako luxus ba naopak! ;-)
Avatar - rohYpnol
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 10:36
Každý přece ví, že Fabia Junior byl odlehčený závodní speciál, kde se šetřilo každé kilo a všechny zbytečnosti typu zadní plato, posilovač řízení atd. letěly ven z vozu >:D
Avatar - Ozzman
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 10:54
To bylo poslední auto zaměřené na řidiče a chlapy, co ví co chtějí... posilovač je pro slečínky, hliníky prasknou při neopatrné jízdě na české rozbité silnici, černé plasty nárazníků snesou více oděrek, než fajnové lakované.... Rádio? Pravověrný řidič naslouchá pouze motoru, nepotřebuješ otáčkoměr, žádnou elektroniku, prostě Simply Clever!
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 10:56
U nás ve městě v autoškole mají Fabii junior doposud a s LPG >:-[]
Avatar - Ozzman
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 11:15
Na tom se nejlíp naučíš jídy a respektu k vozidlu... Otce známý ji také doposud má, parádní listvě zelený lak, černé plasty nárazníků a fajnové ocelové 13tky :-)
Avatar - šmoula nešika
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 11:08
Jó, litřík má chlapácký zvuk. >:-[] HTP...
Avatar - twistedTSD
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 15:05
Junior předběhl svou dobu. Jen pohleďme, jakým závodním monstrům dal vzniknout. [odkaz]

A o 10 let později, hle - [odkaz] >:-[]
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 18:40
Tak zrovna otáčkoměr byl snad jediný "luxusní" prvek, který Fabia Junior kupodivu měla. Vyvíjet jiný přístrojový štít bez něj by se totiž Škodovce nevyplatilo... :-)
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 23:14
Až to bude motor od Tojóótá, tak jó, holt japanofilní logika.
Avatar - Hittman
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 10:50
No, už vidím, jak se svými dvě metry výšky a 115 kg do toho pohodlně vlezu a spokojeně se vozím...myslím, že by se to semnou ani nerozjelo >:-[] Je to auto tak pro ženu a dítě ;-)
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 11:07
Ne kazdy vypada jako ***m. Par mesuicu nam (4clenna rodina) jako rodinne auto vyborne poslouzila Toyota Yaris r.v. 2000 a nikdo netrpel nedostatkem prostoru, dokonce se do kufru vsel tandemovy kocarek pro oba prcky. I kdyz jsem v nem jel sam, rozhodne mi to neprislo jako auto pro zensky. Lze rozlisovat dle zamereni auta (mesto, dlouhe trasy, rodinne atd.) ,ale ne podle pohlavi.
Avatar - Hittman
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 12:02
Možná jako čtyřčlenná rodina bydlíte v 1+KK a v Yarisu vám připadalo místa nadbytek, ale kdo má trošku jiné hodnoty a najede 50 tis km za rok, tak má jiné prioryty...
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 15:15
Nebydlime v 1+KK, bydlime v 6+1 a k tomu hezkou zahradu, to je na upresneni. Yaris plnil ulohu rodineho auta, protoze na to prave rodine jsme museli pockat nez se uvolni a bude k dispozici. Nikde jsem nepsal, ze tam bylo mista nadbytek, ale plnilo svou ulohu, vsichni sjme se do nej vesli i s kocarkem.
O 50tKm za rok tu nepadlo ani slovo, taklze argument nepatrici do tohoto vlakna, takze o nicem.
Avatar - Andromeda
Kladivo na čarodějnice
| 29. 7. 2014 16:59
Yaris je velmi dobré auto ve své třídě :yes:
Avatar - Deathstar
Kladivo na čarodějnice
| 29. 7. 2014 09:06
No tak kdo najede za rok 50k tak jasně že míří na jiná auta. Ovšem než chodit pěšky nebo autobusem, bral by si zavděk takovýmhle autem i kdybys měl najet pů mega za rok ne? :-)

Apropo, já mám 120 kg a rozjede se se mnou i auto co má 36kW (starý Renault pětka s litrovým motorem) >:D ..Zkus víc šlápnout na ten pedál vpravo ono to jde neboj >:-[]
Avatar - Francuz
Kladivo na čarodějnice
| 29. 7. 2014 13:03
Tato reakcia bola neadekvatna a nemiestna :-) tebe do ruky take 25konove aby si si neublizil. A 50tis. za rok sa da najazdit aj v Ticu pokial to to auto prezije.
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 11:19
To ovšem není chyba na straně Citroenu >:D
Avatar - rohYpnol
Kladivo na čarodějnice
| 28. 7. 2014 12:04
Na nadrozměrné náklady tu jsou specialisté
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 09:44
Na naše končiny je to drahé. Respektive málokdo má na to živit a nebo si i koupit 2 až 3 auta. Věřím, že jezdí dobře a ženám se líbí, ale pokud k rodinnému MPV/kombiku budu chtít druhé auto na popojížďky do města, za tu cenu mám Fabii, Ibizu, 208mičku, která jsou o třídu větší, odvezou manželku s dětmi, nebo i více, než jednu její kamarádku.

Pokud to někomu přijde jako stylovka, nebo mu stačí velikost, proč né, ale jako druhé/třetí městské auto mi přijde lepší něco z výše jmenovaných :-)
Avatar - rohYpnol
Drahé
| 28. 7. 2014 10:06
to je právě ten český pohled ;-)
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 10:11
Ano, přesně tak, jsme v čechách ne? >:D Je jasné, že třeba v Německu, nebo v Británii to berou jinak, také mají kolikrát jiné platy a i to auto tam stojí jinak :-) Je to různé :-)
Drahé
| 28. 7. 2014 11:09
V mem okoli ma vetsina rodin dve auta a stava se to pomalu standartem. Treba v praze se hodi kazdy usetreny cm ohledne parkovani. Kdyz jsme meli yarise, byla to radost parkovat ve meste. Muze jit take o hmotnost a spotrebu.
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 11:18
Také máme dva vozy, ale proto, že jedno je rodičů a jedno moje (popřípadě jedno moje a jedno přítelkyně, ale to ještě neberu jako rodinu >:D ). Jenže jsou to vozy plnohodnotné, které musí zvládnout i delší trasy, protože už žijem defakto odlišné životy... a přítelkyně má kombi, protože vozí psa, jinak by jí to menší asi taky stačilo, ale ona to nemá ráda a navíc taky měří 180 čísel >:D
Avatar - rohYpnol
Drahé
| 28. 7. 2014 12:06
to je tak , když si někdo vybere modelku >:-[]
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 12:10
Víš jak je strašný se objímat s malou holkou? To je o záda! >:D Ale někdy to má své přednosti.... >:-[] >:-[]
Drahé
| 28. 7. 2014 12:14
No já měřím rovných 180 takže výška nic extra a přítelkyně má 182, takže jak píšeš, někdy přednosti, ale taky dost nevýhod. Pokud máš sám kolem 190 a víc, tak jsi v pohodě ;-)
Drahé
| 28. 7. 2014 14:12
Také jsem takhle uvažoval na základní škole (i když mou starostí bylo spíš líbání, objímání mi nedělalo problém ani u menších holek), když ještě nenosily větší podpatky. Když má pak v botách 195, tak to není ideální.
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 15:11
No jelikož mam skoro 190, tak metr pade holka vedle mě vypadá směšně >:D tohle je ideál pro mé potřeby >:D Zase 195 už je extrém:)
Drahé
| 28. 7. 2014 15:31
Tak 150 je extrém (a s tak malou jsem ani neměl tu čest). Jen jsem z ideálu trochu ubral, aby bylo místo na podpatky. :-) Jinak šla veškerá praktičnost z okna. A radši si ji přizvednu, když potřebuji, než se k ní natahovat.
Avatar - Ozzman
Drahé
| 28. 7. 2014 17:14
Já jo.... někdy je to fajn, ale to už neni moc o autech ;-)
Drahé
| 29. 7. 2014 09:07
>:D :yes:
Drahé
| 28. 7. 2014 15:18
U nas je to jednoduche, manzelka chtela male auto do mesta a v automatu - nejdriv Yaris, akrualne Jazz. Takze na me zbylo velke rodinne.
Avatar - cipisek17
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 09:50
To bych radši chodila pěšky, než si pořídit toto >:D :-)
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 10:27
To jsou ty zkušenosti - až budeš dostatečně dlouho chodit pěšky, budeš ráda i za "toto".
Avatar - cipisek17
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 10:33
Jééžiš, já se tady nebavím o tom, kdo jak dlouho chodí nebo ne..Bavím se tu o autu!
A hlavně.. o přítomnosti..
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 11:10
A nuti te nekdo si to koupit ? Nez chodit do prace nekolik km pesky nebo na kole, radeji budu jezdit v tomto aute.
Avatar - Ozzman
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 11:19
Já radši kolo, když to nebude do velkého kopce >:D Mít teda práci v dojezdové vzdálenosti v 7 hodin ráno >:D
Avatar - cipisek17
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 11:26
Tvůj názor má stejnou váhu jako můj :-) Já řekla svůj názor, který z ní tak, že radši půjdu pěšky a ty naopak :-) Každý má jiný vkus a pohled na auta ;)
Avatar - rohYpnol
To ne, děkuji
| 28. 7. 2014 13:47
Na Tour de France BYCH předjel i Vincenza Nibaliho ...
To ne, děkuji
| 3. 8. 2014 20:21
Ved, naco by ti by bolo, ked "slapes" schody z podkrovia do baru dole a cez den spis ;-)
Avatar - KANKUNEN
Světla u auta pro uklízečku
| 28. 7. 2014 09:58
Citrónci zase vymýšlejí svoje bizarnosti, namísto aby tam dali jedno vzhledově vyvedené světlo, tak se pokoušejí o bizarnosti. Všechny trojčata mají ksichty, že radost dělají hlavně Twingu.
Světla u auta pro uklízečku
| 28. 7. 2014 10:27
Jo.
Avatar - Ada je zase tady
Světla u auta pro uklízečku
| 28. 7. 2014 11:34
Radost dělají hlavně Š Cígo.
Avatar - maros
Světla u auta pro uklízečku
| 28. 7. 2014 22:38
Podle mě musí být Citroen firma jednoho muže. Není možné, aby ten design schválilo více lidí než jeden. To někdo fakt přišel a řekl,.. uděláme auto, které bude připomínat bramboru. Světla dopředu dáme aby to připomínalo pavouka. Čím více světel, tím větší prémiovost 8-s

A pak přišel někdo další a řekl, světla jak oči od pavouka.. to je dobrý nápad >:D
ufff
| 28. 7. 2014 10:47
Zadek ok, ale jak mohl ten predek dostat zelenou, to mi hlava nebere >:-[] Facelift prijde rekl bych drive, nez je obvykle...
ufff
| 28. 7. 2014 18:45
Souhlas, ty světla bych nerozdýchal... ;-\ To bych volil mnohem raději Peugeot 108.
Avatar - maros
ufff
| 28. 7. 2014 22:40
prostě.. za každou cenu se odlišit. Jasně, musí to projít homologací, .. ale cokoliv jiného překopeme k nepoznání >:D Francouzi no
Avatar - pumpkin
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 12:53
Novú C1-ku som si preliezol a celkom sa mi zapáčila, z kolínskej trojice asi najviac. Nehrá sa na nič športové ani solídne ako jej súrodenci. Interiér je lacný, až primitívny, no nie vyslovene v zlom. S plátenou strechou má C1-ka feeling starého Twinga.
Avatar - 3_diamanty
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 13:51
a to je prave problem podla mna pri tomto aute.... auto posobi lacno aj zvonka aj zvnutra a pritom je za cenu dostojneho auta o triedu vyssie, racionalne zmyslajuci clovek priplati par eur a kupi si uz novu fabiu alebo polo .... taketo hrkalky su mozno fajn na rozvoz pizze ako firemne holatka ale ja osobne by som skor preferoval uz nieco hodnotnejsie za podobnu cenu
Avatar - pumpkin
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 14:32
To môžeš povedať predsa aj o drahšom Up!-e.
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 14:59
Nové Twingo údajně taky nebude dvakrát nejlevnější takže v této třídě začíná být vyšší cena docela běžná.
Avatar - rohYpnol
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 16:45
nové Twingo bude v ČR levné, protože jinak v ČR nebude >:-[] ;-) Renault prostě v ČR musí být levný, protože ... sakra proč vlastně? Já vážně nevím >:D >:D >:D Se budu muset jít poptat do hospody.
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 18:32
Twingo bude v ČR levný proto, že z auta skoro všechno vybrakuje a udělá cenu od....
Avatar - Ada je zase tady
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 19:27
Rendlík musí být v ČR levný, protože jinak je vzhledem ke své pověsti neprodejný :-!
Avatar - rohYpnol
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 20:16
Staré pověsti České. Dnes je 2014. Jak dlouho bude Čechovi trvat, než tohle pochopí?
Avatar - Andromeda
Sparťanské auto
| 29. 7. 2014 16:56
Za prvé: čas je individuálně vnímaná veličina
Za druhé: Nevím, jak u Čecha, ale v případě Ády jde o sisyfofskou obrodnou snahu >:-[] ...
Sparťanské auto
| 29. 7. 2014 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 22:33
Renault, s ohledem na nabízenou kvalitu marockého zpracování, je až překvapivě předražený.
Avatar - Andromeda
Sparťanské auto
| 29. 7. 2014 16:45
Mne zase překvapuje, kolik prostoru překvapivě zaplevelí evidentně intelektuálně nedostatečný jedinec Tvého formátu - Marokánce srovnáním s Tebou urážet nebudu >:-[] ...
Apropo, trojčata jsou montována v Kolíně ( né nad Rýnem hlavičko ), tak copak budeš vyměšovat na konto zpracování ???
Sparťanské auto
| 29. 7. 2014 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wikinko
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 17:57
tieto auta maju zmysel na zapad od nasich hranic, napriklad v Dansku si clovek s priemernym prijmom (okolo 30.000 eur rocne) nemoze dovolit ine auto, kvoli daniam a poistke. tu si to kupi iba blazon.
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 18:48
Ještě štěstí, že nejsme v Dánsku, to je země, kde fandy do aut asi nenávidí! 8-s :no:
Avatar - 3_diamanty
Sparťanské auto
| 28. 7. 2014 19:34
danom vobec nezavidim.... kupovat len same miniauta.... na druhej strane .... cele dansko je par metrov nad morom na rovine, tam postaci asi aj bicykel .. a kto chce kombika zvoli tandem >:D [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Aygo
| 29. 7. 2014 02:44
Za mě Aygo. Viděl jsem v testované oranžové barvě a z vnějšku vypadá jako auto odjinud, v pozitivním smyslu slova. Škoda toho slabšího motoru, snad časem nabídnou i výkonnější.
Avatar - Pekelná Micinka
Aygo
| 29. 7. 2014 02:46
Avatar - Delfin2
Jednoznačne Aygo
| 29. 7. 2014 06:52
Nič v zlom, ale tie svetla sú otrasne.Toyota aygo je víťazom čo sa týka trojičiek.V prevedení x-cite vyzerá veľmi dobre asi najkrajšia možná kombinácia, mohol som si aygo vyskúšať osobne a nesklamalo potešilo jazdí dobre ako auto do práce pre polovičku najlepšia voľba ;-)
Avatar - aproximus
A vítězem se stává?
| 29. 7. 2014 09:58
[odkaz] a v prostředí domácí garáže [odkaz] má vůbec smysl v této třídě chtít něco jiného?
Avatar - flajboj82
Citroen
| 29. 7. 2014 11:38
Vím, že je to otázka vkusu, ale design posledních Citroenů, co jsem viděl musel dělat někdo zhulenej...Jak C4 tak toto je zepředu jak ze sci-fi filmů ze 70.let...Zadky u obou aut povedený...navíc toto je v interiéru obvzlášť nepovedený...ani útulný a ani veselý...ale chápu, že někomu se to líbit může
Avatar - mslama88
Citroen
| 31. 7. 2014 20:16
Beru to, že každej má na vzhled svůj názor, ale ne každý by s tebou souhlasil. Třeba ta tebou zmiňovaná C4 má podle mnohých jeden z nejpovedenějších designů u Citroenů v poslední době. :-!
Avatar - Andromeda
Nevím,
| 29. 7. 2014 16:49
není to můj šálek kávy, navíc jsem neměl tu možnost na "vlastní oka" ... Je to prcek do města a blízkého příměstí, a už v minulé generaci byla trojčata "svá" ... Snad vědí, co činí ...
Avatar - rohYpnol
OT: Nástupce Ay-ga..
| 29. 7. 2014 20:17
...bude Yu-go >:-[] ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku