Druhá generace Citroënu C1 to má těžší než ta první, nyní je totiž na trhu mnohem více konkurentů. Jali jsme se tedy zjišťovat, jak se proti nim tohle zamračené mini z Kolína vyzbrojilo.
Připadá mi to... jako bábovička uplácaná z písku. Jo, zadní světla jsou hezká, ale Aygo svůj minivozový xichtík zamaskovalo tak nějak lépe a hezčí bylo dle mého názoru v testované verzi i interiérem, nutno však též dodat, že bylo vinou příplatků ještě dražší než C1, a to i s menším motorem.
Vůbec nechci zavádět stereotyp, že tohle je snad auto pro ženy. Jak kdyby snad muži měli mít jen velké chlapácké káry... 8-s Jestli někdo takhle vnímá automobilový svět :no:
Tohle auto je v prvé řadě, tedy vlastně v jediné řadě, auto do města. Pro muže, pro ženy, pro gaye, pro lesby, pro mladé, pro staré...
Já jen nerozumím motorizaci - 60 kW v takovémto malém a lehkém nákupním vozíku? Podle mě proč? Zcela zbytečné. Tohle auto stejně vždy zůstane jen náhradou za MHD.
Jinak z kolínských trojčat za mě jednoznačně Aygo, konečně vůz, který vykouknul z nudy stereotypu. Vedle Citiga je Aygo dokonalý protipól naprosté designérské nudy a zoufalství :-! A samozřejmě s litrem...
Tak já mám 74kW a pořád bych řekl že je to málo obzvlášť když si pustím klimu tak jsem kořistí i pro Fábii junior >:D takže těch 60kW nevidím jako luxus ba naopak! ;-)
Každý přece ví, že Fabia Junior byl odlehčený závodní speciál, kde se šetřilo každé kilo a všechny zbytečnosti typu zadní plato, posilovač řízení atd. letěly ven z vozu >:D
To bylo poslední auto zaměřené na řidiče a chlapy, co ví co chtějí... posilovač je pro slečínky, hliníky prasknou při neopatrné jízdě na české rozbité silnici, černé plasty nárazníků snesou více oděrek, než fajnové lakované.... Rádio? Pravověrný řidič naslouchá pouze motoru, nepotřebuješ otáčkoměr, žádnou elektroniku, prostě Simply Clever!
Na tom se nejlíp naučíš jídy a respektu k vozidlu... Otce známý ji také doposud má, parádní listvě zelený lak, černé plasty nárazníků a fajnové ocelové 13tky :-)
Tak zrovna otáčkoměr byl snad jediný "luxusní" prvek, který Fabia Junior kupodivu měla. Vyvíjet jiný přístrojový štít bez něj by se totiž Škodovce nevyplatilo... :-)
No, už vidím, jak se svými dvě metry výšky a 115 kg do toho pohodlně vlezu a spokojeně se vozím...myslím, že by se to semnou ani nerozjelo >:-[] Je to auto tak pro ženu a dítě ;-)
Ne kazdy vypada jako ***m. Par mesuicu nam (4clenna rodina) jako rodinne auto vyborne poslouzila Toyota Yaris r.v. 2000 a nikdo netrpel nedostatkem prostoru, dokonce se do kufru vsel tandemovy kocarek pro oba prcky. I kdyz jsem v nem jel sam, rozhodne mi to neprislo jako auto pro zensky. Lze rozlisovat dle zamereni auta (mesto, dlouhe trasy, rodinne atd.) ,ale ne podle pohlavi.
Možná jako čtyřčlenná rodina bydlíte v 1+KK a v Yarisu vám připadalo místa nadbytek, ale kdo má trošku jiné hodnoty a najede 50 tis km za rok, tak má jiné prioryty...
Nebydlime v 1+KK, bydlime v 6+1 a k tomu hezkou zahradu, to je na upresneni. Yaris plnil ulohu rodineho auta, protoze na to prave rodine jsme museli pockat nez se uvolni a bude k dispozici. Nikde jsem nepsal, ze tam bylo mista nadbytek, ale plnilo svou ulohu, vsichni sjme se do nej vesli i s kocarkem.
O 50tKm za rok tu nepadlo ani slovo, taklze argument nepatrici do tohoto vlakna, takze o nicem.
No tak kdo najede za rok 50k tak jasně že míří na jiná auta. Ovšem než chodit pěšky nebo autobusem, bral by si zavděk takovýmhle autem i kdybys měl najet pů mega za rok ne? :-)
Apropo, já mám 120 kg a rozjede se se mnou i auto co má 36kW (starý Renault pětka s litrovým motorem) >:D ..Zkus víc šlápnout na ten pedál vpravo ono to jde neboj >:-[]
Tato reakcia bola neadekvatna a nemiestna :-) tebe do ruky take 25konove aby si si neublizil. A 50tis. za rok sa da najazdit aj v Ticu pokial to to auto prezije.
Na naše končiny je to drahé. Respektive málokdo má na to živit a nebo si i koupit 2 až 3 auta. Věřím, že jezdí dobře a ženám se líbí, ale pokud k rodinnému MPV/kombiku budu chtít druhé auto na popojížďky do města, za tu cenu mám Fabii, Ibizu, 208mičku, která jsou o třídu větší, odvezou manželku s dětmi, nebo i více, než jednu její kamarádku.
Pokud to někomu přijde jako stylovka, nebo mu stačí velikost, proč né, ale jako druhé/třetí městské auto mi přijde lepší něco z výše jmenovaných :-)
Ano, přesně tak, jsme v čechách ne? >:D Je jasné, že třeba v Německu, nebo v Británii to berou jinak, také mají kolikrát jiné platy a i to auto tam stojí jinak :-) Je to různé :-)
V mem okoli ma vetsina rodin dve auta a stava se to pomalu standartem. Treba v praze se hodi kazdy usetreny cm ohledne parkovani. Kdyz jsme meli yarise, byla to radost parkovat ve meste. Muze jit take o hmotnost a spotrebu.
Také máme dva vozy, ale proto, že jedno je rodičů a jedno moje (popřípadě jedno moje a jedno přítelkyně, ale to ještě neberu jako rodinu >:D ). Jenže jsou to vozy plnohodnotné, které musí zvládnout i delší trasy, protože už žijem defakto odlišné životy... a přítelkyně má kombi, protože vozí psa, jinak by jí to menší asi taky stačilo, ale ona to nemá ráda a navíc taky měří 180 čísel >:D
No já měřím rovných 180 takže výška nic extra a přítelkyně má 182, takže jak píšeš, někdy přednosti, ale taky dost nevýhod. Pokud máš sám kolem 190 a víc, tak jsi v pohodě ;-)
Také jsem takhle uvažoval na základní škole (i když mou starostí bylo spíš líbání, objímání mi nedělalo problém ani u menších holek), když ještě nenosily větší podpatky. Když má pak v botách 195, tak to není ideální.
Tak 150 je extrém (a s tak malou jsem ani neměl tu čest). Jen jsem z ideálu trochu ubral, aby bylo místo na podpatky. :-) Jinak šla veškerá praktičnost z okna. A radši si ji přizvednu, když potřebuji, než se k ní natahovat.
Tvůj názor má stejnou váhu jako můj :-) Já řekla svůj názor, který z ní tak, že radši půjdu pěšky a ty naopak :-) Každý má jiný vkus a pohled na auta ;)
Citrónci zase vymýšlejí svoje bizarnosti, namísto aby tam dali jedno vzhledově vyvedené světlo, tak se pokoušejí o bizarnosti. Všechny trojčata mají ksichty, že radost dělají hlavně Twingu.
Podle mě musí být Citroen firma jednoho muže. Není možné, aby ten design schválilo více lidí než jeden. To někdo fakt přišel a řekl,.. uděláme auto, které bude připomínat bramboru. Světla dopředu dáme aby to připomínalo pavouka. Čím více světel, tím větší prémiovost 8-s
A pak přišel někdo další a řekl, světla jak oči od pavouka.. to je dobrý nápad >:D
Novú C1-ku som si preliezol a celkom sa mi zapáčila, z kolínskej trojice asi najviac. Nehrá sa na nič športové ani solídne ako jej súrodenci. Interiér je lacný, až primitívny, no nie vyslovene v zlom. S plátenou strechou má C1-ka feeling starého Twinga.
a to je prave problem podla mna pri tomto aute.... auto posobi lacno aj zvonka aj zvnutra a pritom je za cenu dostojneho auta o triedu vyssie, racionalne zmyslajuci clovek priplati par eur a kupi si uz novu fabiu alebo polo .... taketo hrkalky su mozno fajn na rozvoz pizze ako firemne holatka ale ja osobne by som skor preferoval uz nieco hodnotnejsie za podobnu cenu
nové Twingo bude v ČR levné, protože jinak v ČR nebude >:-[];-) Renault prostě v ČR musí být levný, protože ... sakra proč vlastně? Já vážně nevím >:D >:D >:D Se budu muset jít poptat do hospody.
Mne zase překvapuje, kolik prostoru překvapivě zaplevelí evidentně intelektuálně nedostatečný jedinec Tvého formátu - Marokánce srovnáním s Tebou urážet nebudu >:-[] ...
Apropo, trojčata jsou montována v Kolíně ( né nad Rýnem hlavičko ), tak copak budeš vyměšovat na konto zpracování ???
tieto auta maju zmysel na zapad od nasich hranic, napriklad v Dansku si clovek s priemernym prijmom (okolo 30.000 eur rocne) nemoze dovolit ine auto, kvoli daniam a poistke. tu si to kupi iba blazon.
danom vobec nezavidim.... kupovat len same miniauta.... na druhej strane .... cele dansko je par metrov nad morom na rovine, tam postaci asi aj bicykel .. a kto chce kombika zvoli tandem >:D [odkaz]
Za mě Aygo. Viděl jsem v testované oranžové barvě a z vnějšku vypadá jako auto odjinud, v pozitivním smyslu slova. Škoda toho slabšího motoru, snad časem nabídnou i výkonnější.
Nič v zlom, ale tie svetla sú otrasne.Toyota aygo je víťazom čo sa týka trojičiek.V prevedení x-cite vyzerá veľmi dobre asi najkrajšia možná kombinácia, mohol som si aygo vyskúšať osobne a nesklamalo potešilo jazdí dobre ako auto do práce pre polovičku najlepšia voľba ;-)
Vím, že je to otázka vkusu, ale design posledních Citroenů, co jsem viděl musel dělat někdo zhulenej...Jak C4 tak toto je zepředu jak ze sci-fi filmů ze 70.let...Zadky u obou aut povedený...navíc toto je v interiéru obvzlášť nepovedený...ani útulný a ani veselý...ale chápu, že někomu se to líbit může
Beru to, že každej má na vzhled svůj názor, ale ne každý by s tebou souhlasil. Třeba ta tebou zmiňovaná C4 má podle mnohých jeden z nejpovedenějších designů u Citroenů v poslední době. :-!
není to můj šálek kávy, navíc jsem neměl tu možnost na "vlastní oka" ... Je to prcek do města a blízkého příměstí, a už v minulé generaci byla trojčata "svá" ... Snad vědí, co činí ...