Novinky
Pochopil jsem správně,že italská auta jsou podle tebe srágory,ale hlupáci si stejně pořád kupují? 😲
By mě zajímalo, kterej tragéd ti za tohle dá zoufalecký paleček.
Jinak samozřejmě, právě proto se testuje.
Jinak samozřejmě, právě proto se testuje.
Stane se, hlavně aby to vychytali, než to půjde do prodeje nebo to skončí ostudou jako u Porsche. Když hoří Ferrari nebo Lambo, tak se to bere jinak, ale u neitalských značek je to nepříjemné. Chlazení takové techniky asi vážně není snadné, ne náhodou Audi turbo v nové R8 úplně odpískalo.
Jinak 600 koní je slušná nálož, není to tak dávno, co se mluvilo o 400. >😁 Vypadá to, že se Honda hodně snaží navázat na nejlepší tradice originálu. Ale (ne)zvuk motoru je zatím trošku zklamáním, člověk by řekl, že se poučí z chyb McLarenu a dají tomu trošku šťávu. I když - vývoj ještě není u konce.
Jinak 600 koní je slušná nálož, není to tak dávno, co se mluvilo o 400. >😁 Vypadá to, že se Honda hodně snaží navázat na nejlepší tradice originálu. Ale (ne)zvuk motoru je zatím trošku zklamáním, člověk by řekl, že se poučí z chyb McLarenu a dají tomu trošku šťávu. I když - vývoj ještě není u konce.
Pokud to bylo bateriemi, tak je tu preci jen rozdil oproti ostatnim pochodnim, tem to chyta od motoru 😉
To že shoří prototyp není až taková tragédie ani vzácnost, od toho tu taky jsou...větší průser je když nejakýmu freecoolinovi chytne Lambo za * ve Strahovským tunelu, to je pak jinej hukot 😐
Šlo mi o to, že ty elektromotory tam asi budou jen na to, aby podpořily auto v zatáčkách, normálně to bude jezdit jen na ten benzíňák vzadu a s pohonem zadních kol. Nebo ne? Bude to umět jezdit jako předokolka cíleně a v tom případě pouze na elektřinu?
Jak píše Choochoo, NSX bude jak čtyřkolka, tak dvoukolka, ale třeba i tříkolka, podle aktuálních potřeb. 😄
Jestli si dobre pamatuji mela by to byt jak 4-kolka, tak zadokolka, tak predokolka. Zadni elektromotor by mel dobijet baterky. Predek by mel fungovat tedy jak v primce tak v zatackach a to tak, ze nektere kolo by melo brzdenim dobijet a jine baterky zas vice pohanet.
Acura NSX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura RLX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura NSX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura RLX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
To by síce teoreticky mohlo vysvetľovať, prečo miestami vôbec nič nepočuť; na videu tomu síce moc zabrať nedávajú, ale zase baterky v hybridoch utiahnu samé tak mestské rýchlosti, aj to len pri úplnom eko štýle. A niekde ten motor počuť je, len neznie nijak zaujímav👋výrazne, znie to ako limuzína od Lexusu a to nie je to, čo u superšportu očakávam.
Anebo to testovali jen na elektriku, klidně i tohle mohlo pomoct těm údajně hořícím baterkám...
"Ten bude roztáčet společně s přídavným elektromotorem prostřednictvím dvouspojkové převodovky zadní kola, zatímco další dva elektromotory zajistí pohon předních kol s funkcí vektorování točivého momentu s cílem maximalizovat trakci a jízdní vlastnosti v zatáčkách."
Jinými slovy budou přední kola "zapojována" do akce jen při zatáčení a při potřebě stabilizace, a jinak to bude stále zadokolka?
Jinými slovy budou přední kola "zapojována" do akce jen při zatáčení a při potřebě stabilizace, a jinak to bude stále zadokolka?
Pouze na baterky by to jezdit nemelo.
Takto to znelo na prvnich videich, takze to testuji spise na pul plynu 😉
[odkaz]
Takto to znelo na prvnich videich, takze to testuji spise na pul plynu 😉
[odkaz]
Tak ono ani to piskani gum neni nejaky veliky. Pekne porovnani je videt na Supre, ktera jede neklidne a ty gumy slusne hvizdaj. NSX si to dava jak po kolejich a v poklidnem tempu jako po kolejich bez hvizdani gum.
Asi zatim netestuji nahrane, motor tedy skoro na volnobeh, podvozek ma vyletni tempo 😉
Asi zatim netestuji nahrane, motor tedy skoro na volnobeh, podvozek ma vyletni tempo 😉
Ale aby som len nekritizoval, aj pod maskovaním sa črtajú pekné tvary a tie základné línie sú hodné kategórie superšport.