Novinky
Čo ma zaujalo na tých videách je fakt, že to auto nemá zvuk. Vôbec nepočuť motor, iba odvaľovanie a pískanie gúm, aerodynamický hluk a občas nejaké pískavo-sípavé zvuky. Od superšportu s cca. 600k by som čakal fascinujúci a výrazný sound, ale tu nič. To už testujúci Focus RS so štvorvalcom zvuk motora pekne dáva najavo: [odkaz]
Ale aby som len nekritizoval, aj pod maskovaním sa črtajú pekné tvary a tie základné línie sú hodné kategórie superšport.
Ale aby som len nekritizoval, aj pod maskovaním sa črtajú pekné tvary a tie základné línie sú hodné kategórie superšport.
Tak ono ani to piskani gum neni nejaky veliky. Pekne porovnani je videt na Supre, ktera jede neklidne a ty gumy slusne hvizdaj. NSX si to dava jak po kolejich a v poklidnem tempu jako po kolejich bez hvizdani gum.
Asi zatim netestuji nahrane, motor tedy skoro na volnobeh, podvozek ma vyletni tempo 😉
Asi zatim netestuji nahrane, motor tedy skoro na volnobeh, podvozek ma vyletni tempo 😉
Anebo to testovali jen na elektriku, klidně i tohle mohlo pomoct těm údajně hořícím baterkám...
To by síce teoreticky mohlo vysvetľovať, prečo miestami vôbec nič nepočuť; na videu tomu síce moc zabrať nedávajú, ale zase baterky v hybridoch utiahnu samé tak mestské rýchlosti, aj to len pri úplnom eko štýle. A niekde ten motor počuť je, len neznie nijak zaujímav👋výrazne, znie to ako limuzína od Lexusu a to nie je to, čo u superšportu očakávam.
"Ten bude roztáčet společně s přídavným elektromotorem prostřednictvím dvouspojkové převodovky zadní kola, zatímco další dva elektromotory zajistí pohon předních kol s funkcí vektorování točivého momentu s cílem maximalizovat trakci a jízdní vlastnosti v zatáčkách."
Jinými slovy budou přední kola "zapojována" do akce jen při zatáčení a při potřebě stabilizace, a jinak to bude stále zadokolka?
Jinými slovy budou přední kola "zapojována" do akce jen při zatáčení a při potřebě stabilizace, a jinak to bude stále zadokolka?
Jestli si dobre pamatuji mela by to byt jak 4-kolka, tak zadokolka, tak predokolka. Zadni elektromotor by mel dobijet baterky. Predek by mel fungovat tedy jak v primce tak v zatackach a to tak, ze nektere kolo by melo brzdenim dobijet a jine baterky zas vice pohanet.
Acura NSX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura RLX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura NSX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura RLX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Jak píše Choochoo, NSX bude jak čtyřkolka, tak dvoukolka, ale třeba i tříkolka, podle aktuálních potřeb. 😄
Jinak 600 koní je slušná nálož, není to tak dávno, co se mluvilo o 400. >😁 Vypadá to, že se Honda hodně snaží navázat na nejlepší tradice originálu. Ale (ne)zvuk motoru je zatím trošku zklamáním, člověk by řekl, že se poučí z chyb McLarenu a dají tomu trošku šťávu. I když - vývoj ještě není u konce.
Jinak samozřejmě, právě proto se testuje.