Novinky
petrumr
At si to zavřou komunisti jebaný vodíku.
Gilgit
Tak tato reakce ukazuje inteligenci individua které si ríká petrumr (grand). V této souvislosti je jasné, co to slovo grand znamená.
petrumr
Vlez jim, víš kam
Gilgit
Ty pablbe, ty ve své neomezené hlouposti vubes nechápes, ze pokud by musel koncern PSA zavrít svou továrnu v Kaluze v Rusku, tak by financní ztráta postihla Francouze, ne Rusy, kterým ty ve své hlouposti ríkás "komunisti". Ty Francouze, kterí vyrobili tvuj Citroen Super Grand.
petrumr
A mně to tak trápí, za chvilku bude stát benzín 65kč a nový auto mám. Motorku mám kapitalistickou, tak vlastně jsem za vodou, doufám, že to odserou i čeští komouši
Gilgit
Ale auto más komunistické, pamatuj na Východní Vítr (Dongfeng). Jinak já vím ze ty más radeji NSDAP, vsak jsi to sem taky psal.
petrumr
Andrei nebyl komunista. Co to je NSDAP?
Gilgit
Vsak ty dobre vís, sám jsi tady o tom psal, jak tato organizace tvé rodine nic spatného neudelala, i o nemeckých vojácích u tvého dedy. Nezapomen, ze tyto príspevky nemizí, mucedníku. Nedelej se jeste hloupejsím nez jsi
jeho deda byl elektrikar. mel na helme dva blesky
U motorky by som si byt tebou nebol taky isty, nemas boxer. Mas bmw s motorom rotax, ak je mladsie ako 2007, tak to upatlali cinsky komunisti ako LONCIN a pokrstil to krstny otec bmw ako bmw. Ak das synovi meno Albert Einstein, to bude asi jediny spolocny znak s tvorcom teorie relativity. Cesi maju pekne prislovie MYSLET ZNAMENA HOWNO VEDET :-!
Ano vzdycky jde o penize v prvni rade, bohuzel. Jinak by uz Putin lezel v propadlisti dejin, kdyby sankce mohly byt take, jake jsou jen mozne, bez omezeni ze strany ekonomickych zajmu prednich osob prumyslu EU ale i USA. Typycky pripad - Nemci - maji tam sve tovarny a obytiste a nechteji se jich vzdat.
Gilgit
Ono se klidne muze stát, az jednou Putin nebude u moci, ze si budeme prát aby byl.
Staci, ked rusi zakazu dovoz vozidiel pouzitelnych na vojenske ucely, a vojakov mozes previezt v hociktorom osobaku. Takisto, ako na obrabacom centre mozes vyrobit skrutku do rakety. Dohody WTO mozu potom...
Jinak jsi peclive opisoval, ale más trochu smulu, protoze i puvodní text má trochu dramatictejsí nadpis nez by tomu odpovídal výcet prípadne postizených firem, coz ty ovsem nevís.
Pokud si clovek precte "jmenovitě by mělo jít o PSA, BMW, SsangYong, Opel, Audi a řadu čínských značek" a trochu se v tom vyzná, tak jen v prípade PSA a cástecne firmy Opel se jedná o projekty s vetsí lokalizací. PSA má spolecný podnik s Mitsubishi ve meste Kaluga, pouzívá radu lokálních komponentu a moc se jim nedarí. Opel Astra se montuje formou CKD s pouzitím nekterých lokálních komponentu v továrne GM v St. Petersburu zároven s vozy Chevrolet. V dalsích prípadech se jedná o montáz SKD nebo CKD bez pouzití nebo s minimálním pozitím lokálne vyrobených soucástek. To je prípad rady modelu Opel krome Astry a vozy znacky BMW (oboje SKD), které montuje ruská firma v Kaliningradu, montáz SKD vozu Audi bezí jako dodatkový program v továrne Volkswagenu v meste Kaluga, montáz SKD vozu SsangYong probíhá v prostorách firmy Sollers ve Vladivostoku a nekolik cínských znacek montují dve ruské firmy metodou CKD. Je zcela logické, ze nekteré tyto montáze se casem rozvinou a nekteré skoncí.
Studie firmy Roland Berger samozrejme není spatná, ukazuje nekteré mozné problémy prístích let. Skoda jen, ze AutoBlesk.cz v takovém prípade nemá redaktora, který by rozumel tomu o cem píse.
A co se týce tvé hloupé poznámky "(i když, kdo ví...)", tak tvoje odpoved je taky "A?"?
Vsak ty vís, co si o tobe a tvé takzvané novinarine myslím.