Novinky
No som zvedavý kam až BMW zájde, kým sa im to vypomstí, stavanie 2+ tonových limuzín namiesto športových áut im prešlo, nakolko to ludia chceli, uvidíme ako to bude s predným náhonom, ale že by som im držal palce nemôžem povedať.
A prečo by sa im to malo vypomstiť ?
BMW ma určite dobre preskúmaný trh. Iba tak pre nič za nič by nešlo do nižších segmentov.
Koniec koncov stále tu je 3,5,6,7, špekuluje sa o rade nad 7-er.
Mimochodom, vieš koľko ľudí má tušáka, ktorú nápravu má BMW poháňanú ?
Majitelia snáď všetci... :😉 >😁
Môj skromný odhad, že takých minimálne 40 % ľudí vôbec nevie, že sa jedná o zadokolky.
No a týchto ľudí môže BMW smelo osloviť 😉
BMW ma určite dobre preskúmaný trh. Iba tak pre nič za nič by nešlo do nižších segmentov.
Koniec koncov stále tu je 3,5,6,7, špekuluje sa o rade nad 7-er.
Mimochodom, vieš koľko ľudí má tušáka, ktorú nápravu má BMW poháňanú ?
Majitelia snáď všetci... :😉 >😁
Môj skromný odhad, že takých minimálne 40 % ľudí vôbec nevie, že sa jedná o zadokolky.
No a týchto ľudí môže BMW smelo osloviť 😉
Pravda je, že u Audi nikdo nevnímá přední pohon i u velkých aut jako něco, co by jím ubíralo na prémiovosti. Na druhou stranu, zadní pohon je něco, co je s BMW dlouhodobě těsně spjato a je to jedna z věcí, která je od mainstreamu výrazně odlišuje. Je to částečně podobná situace, jako sestup Porsche do masovějších segmentů.
U Audi je to v pořádku, neboť Audi jelo na předku v podstatě odjakživa.
BMW naopak jelo odjakživa na zadku, teď přidali čtyřkolky a jdou na předek, je prostě fakt, že prodávat tak, jako prodávají dnes nestačí, musí inovovat, jinak je čas smete a na atmosférických zadokolkách prostě své portfolio věčně stavět nemůžou.
Za mně je fajn, že i přes masový přechod na všechno vpředu, zachovají zadokolky i na pár dalších let, pořád je možnost volby, pokud má člověk chuť na"něco jiného".
BMW naopak jelo odjakživa na zadku, teď přidali čtyřkolky a jdou na předek, je prostě fakt, že prodávat tak, jako prodávají dnes nestačí, musí inovovat, jinak je čas smete a na atmosférických zadokolkách prostě své portfolio věčně stavět nemůžou.
Za mně je fajn, že i přes masový přechod na všechno vpředu, zachovají zadokolky i na pár dalších let, pořád je možnost volby, pokud má člověk chuť na"něco jiného".
Je to zajímavé. Prostě ústup od tradic, chápu že nutný aby přežili ekonomicky no.
Tak krom BMW ty zadokolky pořád dělá i Mercedes, Jaguar, Cadillac či Chrysler a Dodge.
Tak krom BMW ty zadokolky pořád dělá i Mercedes, Jaguar, Cadillac či Chrysler a Dodge.
Já mám doma 2 dny starou F15 X5 😁rive40d a jsem happy......... :-!
Vacsina vlastnikov 1-series si mysli, ze ich auto ma predny nahon.
(test nech si vygoogluje kazdy sam...)
Okrem toho, pre 99% vodicov je predny nahon za akychkolvek podmienok vo drvivej vacsine jazdnych situacii lepsim riesenim.
(test nech si vygoogluje kazdy sam...)
Okrem toho, pre 99% vodicov je predny nahon za akychkolvek podmienok vo drvivej vacsine jazdnych situacii lepsim riesenim.
Už tím, že BMW vyrábí auta typu 2 Active Tourer, jde proti tradici daleko víc, nežli předním pohonem. Já to BMW nezazlívám, jelikož mnoho automobilek vstupuje do segmentů, ve kterých neměli své místo v minulosti.
Napíšu čistě svůj názor - podle mně nemá zadní pohon s prémiovostí nic společného. Nepočítám auta jako MX5, kde má zadní pohon opodstatnění kvůli jízdním vlastnostem, ale pro sedan typu BMW 7, Jaguar XJ apod. nemá zadní pohon krom tradice žádný smysl.
Napíšu čistě svůj názor - podle mně nemá zadní pohon s prémiovostí nic společného. Nepočítám auta jako MX5, kde má zadní pohon opodstatnění kvůli jízdním vlastnostem, ale pro sedan typu BMW 7, Jaguar XJ apod. nemá zadní pohon krom tradice žádný smysl.
Díky za upozornění, opraveno.