Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Midlosek
a rozvor 2630. Kam si sednou lidi? Jinak za ty peníze co to stojí v základu, už by šlo koupit asi i auto 😄
rohYpnol
Pro ty, co chtějí SUV, ale nechtějí platit za provoz SUV. Spotřeba? Absolutní dokonalost, vždyť s podobnou spotřebou se chlubil ideál v podobě Octavie TDI.
CR-V navíc nemá zase tak darmaticky nesmyslně vysokou stavbu, podlaha zavazadelníku je relativně nízko, k tomu skvělé sklápění zadních sedadel, výborná kvalita zpracování a materiálů... Jednoduše SUV neumí nikdo lépe, než Japonci.
Uvažovat o SUV, pak volím jednoznačně trio CR-V - RAV-4 - Forester. A pravda, Kuga, ta se taky značně vyšvihla.
CR-V navíc nemá zase tak darmaticky nesmyslně vysokou stavbu, podlaha zavazadelníku je relativně nízko, k tomu skvělé sklápění zadních sedadel, výborná kvalita zpracování a materiálů... Jednoduše SUV neumí nikdo lépe, než Japonci.
Uvažovat o SUV, pak volím jednoznačně trio CR-V - RAV-4 - Forester. A pravda, Kuga, ta se taky značně vyšvihla.
CRV (benzin 4x4) je bez debat vybroušené auto. Na mne mezi středními SUV působí stejně jako třeba Golf mezi hatchbacky, či Hilux mezi pick-upy. Tedy etalon.
Mne osobně ještě více sedla Mazda CX5, ale to už je, uznávám, o osobních preferencích. CRV dokáže podle mne oslovit širší klientelu.
RAV4 je fajn, ale CRV je pohodlnější, uživatelsky příjemnější, je jízdně blíže k Mazdě a zároveň vypadá o vesmír lépe.
Forester moc neznám, Kuga je Ford, tam jsem neobjektivně zaujatý, Tiguan je strašně starý a nesedl mi ani když byl nový. Co mě zklamalo je nový Rogue/XTrail. Jde stejnou cestou jako CRV, tedy chce oslovit co možná nejširší veřejnost, ale všechno dělá o něco hůře. Je fotogenický, ale ve skutečnosti je to taková šedá myš. Když stojí vedle CRV, či CX5, působí z nich nejvíce staře. Takže za mne: 1.CX5, 2.CRV, 3.RAV4, 4.Rogue, ... 78.Kuga 😄
Mne osobně ještě více sedla Mazda CX5, ale to už je, uznávám, o osobních preferencích. CRV dokáže podle mne oslovit širší klientelu.
RAV4 je fajn, ale CRV je pohodlnější, uživatelsky příjemnější, je jízdně blíže k Mazdě a zároveň vypadá o vesmír lépe.
Forester moc neznám, Kuga je Ford, tam jsem neobjektivně zaujatý, Tiguan je strašně starý a nesedl mi ani když byl nový. Co mě zklamalo je nový Rogue/XTrail. Jde stejnou cestou jako CRV, tedy chce oslovit co možná nejširší veřejnost, ale všechno dělá o něco hůře. Je fotogenický, ale ve skutečnosti je to taková šedá myš. Když stojí vedle CRV, či CX5, působí z nich nejvíce staře. Takže za mne: 1.CX5, 2.CRV, 3.RAV4, 4.Rogue, ... 78.Kuga 😄
S oběma mohu souhlasit jen z části. Ano Mazda CX5 je skvělé řidičské auto které má minimum chyb a navíc je i krásná. Ale jednu zásadní má - minimální možnost konfigurace, když chci k základu kožený volant a automatickou klimu tak příplatek 100000 Kč je fakt za hranicí únosnosti. Navíc ji už 2x zdražili a skyactive v ní zas až tak úsporný není jak proklamuje značka. CRV je na tom jízdně velmi podobně tedy skvělenavíc s bonusem opravdu velmi úsporného naftového agregátu. Ale ty krátké sedačky v autě za 700000 Kč fakt nechápu a zkousnout je nedovedu. To se dá tolerovat u Dustra ale nikoliv u CRV. Takže sorry japončíci, opět by se smál byť letitý nepříliš pohledný ale stále skvěle jezdící a výborně vybavený zvířecí hybrid z VW koncernové kuchyně.
Netvrdím, že sedáky nejsou krátké, rozhodně by mohly být delší. Ale CX-5, RAV4 i Forester je mají stejné tj. 480-490mm, Tebou zmiňovaný Tiguan dokonce jen 460mm. Možná, že je má lépe tvarované, to nemůžu posoudit, ale že by ostatní válcoval v délce, nevím nevím. Prostě v této cenové kategorii to bude (nejen v rámci SUV) víceméně stejné. I dobře vybavená Octavka za 900tKč bude mít pořád sedáky 480mm.
Doval
Viete mi niekto povedat, ci je mozne za jazdy omylom namiesto 6-tky zaradit spiatocku?
Ked auto stoji, tak je mozne zaradit aj 6 aj R. Je tam nejaka blokacia, ze ked je auto v pohybe, tak viac doprava ako po 5-6 sa neda zaradit?
Ked auto stoji, tak je mozne zaradit aj 6 aj R. Je tam nejaka blokacia, ze ked je auto v pohybe, tak viac doprava ako po 5-6 sa neda zaradit?
figo586
Uvažuju o koupi CR-V s tímto motorem. Přes týden krátké trasy do práce a z práce cca 9km 1 cesta + kratší pojížďky v okolí města, o víkendu chalupa nebo kratší výlety cca 2 x za rok dovolená Rakousko, Itálie.... Mám dotaz zda je na tento provoz motor vhodný. Zejména mám strach z DPF filtru. Prodejce tvrdí, že bych strach mít neměl, že je u tohoto motoru DPF "2.generace" a že oproti starší 2.2 i-dtec je to v pohodě. Prosím o rady popř. zkušenosti. Díky
Tento motor nie je na denne jazdenie do prace - 9km.... Za taku kratku vzdialenost sa motor ani nezahreje. Tym padom stupa spotreba, DPF filter sa upchava skor a tiez motor trpi. Okrem toho , neviem kde mas chatu, no 4x4 sa neda objednat s tymto motorom. Na tvojom mieste by som zvazil benzin. Ono to co by si usetril na spotrebe pri nafte, dal by si do oprav....
Vlastnim 2.2 i-Dec, do prace mam 15km (denno denne). Zatial mi sice ani raz nezasvietila kontrolka DPF, no minimalne raz v tyzdni idem nejaku dlhsiu trasu (min 20 km) , kde na to trosku sliapnem. Tiez som bol tento rok v Chorvatsku. Auto bude mat 3 roky v Novembri, najazdene 26 tis.....
Vlastnim 2.2 i-Dec, do prace mam 15km (denno denne). Zatial mi sice ani raz nezasvietila kontrolka DPF, no minimalne raz v tyzdni idem nejaku dlhsiu trasu (min 20 km) , kde na to trosku sliapnem. Tiez som bol tento rok v Chorvatsku. Auto bude mat 3 roky v Novembri, najazdene 26 tis.....
Holt doba je jiná, řidič odmítá Defendera 😄
Nesouhlasím. SUV nikdy není a nebylo cíleno vyloženě do terénu, ale na různé polní či lesní cesty, příjezdy k chatám, možnosti zaparkovat na louce, u pláže... Pro všechny tyhle věci není nutné mít nějaké off-road parametry, ale stačí opravdu jen vyšší světlá výška.
4x4 ale využiješ v mnohých místech třeba 6 měsíců v roce i na běžných silnicích - Broumovsko, Jeseníky, Vysočina...
navyse kedysi mali bezne SUV aj redukciu.... dnes uz maju *** ... za par rokov bude SUV aj bezna oplastovana fabia ... smutne kam sa nam tie "terenaky" dopracovali