Technika
Ja Prvni 123
4
Náskok? No - skoro dohnali fiati 1.3jtd... Ale jen skoro. A o 5 let později. >😒]
Přejít do diskuze
motor dostane asi i Fábie III a dovedl bych si ho ve svém autě představit, ale nevím jestli nebude cenový rozdíl proti 1,2TSI nebo 1,0TSI moc velký.
depak dízláku
ty jsi aut [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
ty jsi aut [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Máme ho v podniku v Roomsteru TDI 1,2 tříválec, 55Kw, naprostá zoufalost a to navíc má i závěs a s naloženým přívěsem, rozjezd pouze z kopce! >😁
No tak 1.2 TSI 77kW 6st manuál mám také vyzkoušenou a nebyl to až zas takový průšvih, jelo to pěkně. Nicméně současná 1.6TDI je v Octávce za trest, sice to málo žere a je celkem tichá, ale nejede to. Nehledě na to, že tam pořád cpou sice přesný, ale pořád pouze 5 st manuál s hoooodně dlouhými kvalty. Jak to asi bude vypadat s 3 hrnkem 1.4 66kW? To bude bída :no:
A ty smrady bude čuchat jenom majitel 1,9 TDI, nebo se s ním povinně podělí jeho okolí ?
Jasně byla to verze Eco za nesmyslnou cenu 399000,- Kč! Ty motory pro 4CV byly v ceně ke každému autu ale nakonec skončily jak píšeš! >😒]
možna
by se mohlo přidat [odkaz] aby tolik nestrádalo se smradlavým díslem [odkaz] 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
by se mohlo přidat [odkaz] aby tolik nestrádalo se smradlavým díslem [odkaz] 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
JJ už to zkoušejí a uváděli původně 81Kw, teď někde i 85Kw! No nevím záleží ještě jaký to bude mít krouťák, ale velký asi moc nebude!? Už mě ty mini obsahy připadají tak nějak mimo mísu!? Při předjíždění 2 nebo 3!? :-!
Předpokládám že to tam také bude, když má mít TSI 1.0 3válec 85Kw, Golf i Pasat, tak snad i etalon jako Octavie nemůže zůstat stranou i včetně těch TDI 1,4!? ;-\
Podle dojmů redaktorů se zdá, že u VW zapracovali na vícenásobném vstřikování během jednoho spalovacího cyklu, takže akusticky může být více obtěžující 1,6 TDi, které už také není nejnovější výkřik techniky. Snad se dotáhli na kulturu jako u HDi. Oproti dvouválcům je to pořád paráda.... 😉
Už předchůdce 1,2 TDI 3-válec byl velice tichý, ale je málo rozšířen tak se o tom moc neví. 1,4 TDI v sobě spojuje výhody většího objemu 1,6 TDI i menšího počtu válců 1,2 TDI. Motor 1,6 TDI byl vychytáván 6 let, 1,2 TDI 4 roky - zkušeností je dost.
Motory to budou určitě všechny moc pěkné, ale bylo by také dobré, kdyby výrobce ve 100t Km je výměnným způsobem poskytoval jako repasované za cca 30 -50t Kč včetně montáže!? Víc jak 150t km v žádném případě nepřežijou! Otázka však je zda celé auto pak ale bude schopné vydržet bez závažných problémů těch dalších 100 -150t Km??? V 50letech dodával Renault modely 4CV s náhradním motorem! Bohužel tehdejší prodejce Tuzex je ale prodával zvlášť, přestože byly určeny jako náhradní díl ke každému autu!!! :yes: ;-\
Tak Octavie nemůže zůstat TDI 1,4 😒 .
Ale Octavia ho dostane také 1.0 TSI 81kW, šéf koncernu už ho osobně zkusil v Octavii a byl spokojený, tak to třeba nebude tak strašný 😄 . Datum ještě není jasný.
Ale Octavia ho dostane také 1.0 TSI 81kW, šéf koncernu už ho osobně zkusil v Octavii a byl spokojený, tak to třeba nebude tak strašný 😄 . Datum ještě není jasný.
Žišmarja a proč to kupovali? V Roomsteru to dávalo malý smysl, ještě tak Fóbie ... Ve firmě je nějaký ekopříznivec?
A co myslíš když Euro 6 1,6 TDI má 88 kW?
55 kW / 66 kW / 77 kW z 1,4 TDI a 88 kW z 1,6 TDI, nedivil bych se kdyby přibyla i verze 99 kW (100 kW) z 1,6 TDI.
A je to jasné.
55 kW / 66 kW / 77 kW z 1,4 TDI a 88 kW z 1,6 TDI, nedivil bych se kdyby přibyla i verze 99 kW (100 kW) z 1,6 TDI.
A je to jasné.
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Ty motory byly urceny na pripadne garancni vymeny. To co zbylo se prodalo. Ty motory navic byly soucasti kontraktu. Nic neobvykleho tehdy.
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Předpokládáš správně. A navíc bude třeba rozlišit Golf od Octavie. Ale zase na druhou stranu bude třeba rozlišit Rapid od Octavie - takže Rapid pouze s 1,4 TDI a Octavia bude mít základní verzi 66 KW ale spíše 77 kW a potom bude mít i 1,6 TDI a i 2,0 TDI.