Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Audi A1 dostane tříválcový diesel 1.4 TDI

36 komentářů

Avatar - baca42
baca42
motor dostane asi i Fábie III a dovedl bych si ho ve svém autě představit, ale nevím jestli nebude cenový rozdíl proti 1,2TSI nebo 1,0TSI moc velký.
-------
Novy diesel 1.4TDI s DPF :no😒br />
1.9TDI :yes: bohuzel skoncil.
nebezpecnavosa
A ty smrady bude čuchat jenom majitel 1,9 TDI, nebo se s ním povinně podělí jeho okolí ?
-------
Já vím, máš pravdu :yes:
Kharl.ANTIDIESEL
možna
by se mohlo přidat [odkaz] aby tolik nestrádalo se smradlavým díslem [odkaz] 😉

>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jsi out jako vždy troubo.
Kharl.ANTIDIESEL
depak dízláku
ty jsi aut [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
vrkuboy
Náskok díky technice v praxi. 😄
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
To bude bašta!!! >😁
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Podle dojmů redaktorů se zdá, že u VW zapracovali na vícenásobném vstřikování během jednoho spalovacího cyklu, takže akusticky může být více obtěžující 1,6 TDi, které už také není nejnovější výkřik techniky. Snad se dotáhli na kulturu jako u HDi. Oproti dvouválcům je to pořád paráda.... 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Už předchůdce 1,2 TDI 3-válec byl velice tichý, ale je málo rozšířen tak se o tom moc neví. 1,4 TDI v sobě spojuje výhody většího objemu 1,6 TDI i menšího počtu válců 1,2 TDI. Motor 1,6 TDI byl vychytáván 6 let, 1,2 TDI 4 roky - zkušeností je dost.
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Máme ho v podniku v Roomsteru TDI 1,2 tříválec, 55Kw, naprostá zoufalost a to navíc má i závěs a s naloženým přívěsem, rozjezd pouze z kopce! >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady seš na diskuznim fóru vo autech, ne na sjezdu delalerů VW, nepoplet sis to? >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Máš něco k tématu nebo jen blbě plkáš?
jossalito
Jestli chceš opravdu ten náskok, tak koukej po S1.

Tohle bude jen dieselový základ. 😉
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Doufám že to bude i v Octávii!? :yes:
ericn
Nestraš >😁
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Předpokládám že to tam také bude, když má mít TSI 1.0 3válec 85Kw, Golf i Pasat, tak snad i etalon jako Octavie nemůže zůstat stranou i včetně těch TDI 1,4!? ;-\
-------
Tak Octavie nemůže zůstat TDI 1,4 😒 .

Ale Octavia ho dostane také 1.0 TSI 81kW, šéf koncernu už ho osobně zkusil v Octavii a byl spokojený, tak to třeba nebude tak strašný 😄 . Datum ještě není jasný.
ericn
No tak 1.2 TSI 77kW 6st manuál mám také vyzkoušenou a nebyl to až zas takový průšvih, jelo to pěkně. Nicméně současná 1.6TDI je v Octávce za trest, sice to málo žere a je celkem tichá, ale nejede to. Nehledě na to, že tam pořád cpou sice přesný, ale pořád pouze 5 st manuál s hoooodně dlouhými kvalty. Jak to asi bude vypadat s 3 hrnkem 1.4 66kW? To bude bída :no:
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
JJ už to zkoušejí a uváděli původně 81Kw, teď někde i 85Kw! No nevím záleží ještě jaký to bude mít krouťák, ale velký asi moc nebude!? Už mě ty mini obsahy připadají tak nějak mimo mísu!? Při předjíždění 2 nebo 3!? :-!
-------
1.0TSI 81kW to bude mít krouťák, ale velký moc bude Nm i 81kW :yes: [odkaz] :-!
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Předpokládám že příští rok budou všechny vyhodnoceny jako Motory roku!!! >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Předpokládáš správně. A navíc bude třeba rozlišit Golf od Octavie. Ale zase na druhou stranu bude třeba rozlišit Rapid od Octavie - takže Rapid pouze s 1,4 TDI a Octavia bude mít základní verzi 66 KW ale spíše 77 kW a potom bude mít i 1,6 TDI a i 2,0 TDI.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A co myslíš když Euro 6 1,6 TDI má 88 kW?
55 kW / 66 kW / 77 kW z 1,4 TDI a 88 kW z 1,6 TDI, nedivil bych se kdyby přibyla i verze 99 kW (100 kW) z 1,6 TDI.
A je to jasné.
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Motory to budou určitě všechny moc pěkné, ale bylo by také dobré, kdyby výrobce ve 100t Km je výměnným způsobem poskytoval jako repasované za cca 30 -50t Kč včetně montáže!? Víc jak 150t km v žádném případě nepřežijou! Otázka však je zda celé auto pak ale bude schopné vydržet bez závažných problémů těch dalších 100 -150t Km??? V 50letech dodával Renault modely 4CV s náhradním motorem! Bohužel tehdejší prodejce Tuzex je ale prodával zvlášť, přestože byly určeny jako náhradní díl ke každému autu!!! :yes: ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Proc byste kupovali zrovna Roomsfer v 1,2 TDI kdyz 1,6 TDI byl levnejsi? Nevymysli si tady nekdo?
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Jasně byla to verze Eco za nesmyslnou cenu 399000,- Kč! Ty motory pro 4CV byly v ceně ke každému autu ale nakonec skončily jak píšeš! >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Žišmarja a proč to kupovali? V Roomsteru to dávalo malý smysl, ještě tak Fóbie ... Ve firmě je nějaký ekopříznivec?
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Šéf, který na základní škole v 6. třídě propadl! Mimo jiné i z tělocviku!!! >😒]
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Firma AVE Harrachov, můžeš si to ověřit! :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hi hi hi kolik to má najeto?
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
V normálním provozu, nebo na cestě do servisu? :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty motory byly urceny na pripadne garancni vymeny. To co zbylo se prodalo. Ty motory navic byly soucasti kontraktu. Nic neobvykleho tehdy.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Náskok? No - skoro dohnali fiati 1.3jtd... Ale jen skoro. A o 5 let později. >😒]