K podvzoru „gejša“ patří obecná jména na -ca, -ča, -ša, -(d)ža, např. skica; arakača, čača, popř. domácká slova jako babča, číča, káča (z osobního jména Káča), mamča, úča. Skloňují se podle vzoru „žena“ v jednotném i množném čísle; odlišují se jen pravopisem – místo koncovky -y mají po měkké souhlásce -i: skici
Právě jste se v přímém přenose ztrapnil. Blahopřeji. Skica bez skici. Já jsem přesně čekal, kdo se na to chytí. Pokaždé, když je v článku slovo skica, objeví se někdo, kdo si hraje na chytrého a přitom jen dává najevo svou neznalost. Co příště, budete nám tvrdit, že ližiny se píší správně lyžiny?[odkaz]
ono ak si clovek nie je isty stacilo si len slovo skici - skica .... vygooglit v kontexte s nejakym textom a hned clovek vidi a vie co je a co nie je spravne ;-)
poznam aj horsie trapasy ;-) takze toto by som sem netahal .., stalo sa
bude to asi nieco na styl sedony ta velka mierne zaoblena maska s tym vycnievajucim chromovanym lemom ... aj interier ( volant, stredova cast ) bude zrejme tiez nieco na styl sedony... ved koniec koncov obe auta stoja na spolocnej plosine ... schreyer je frajer a dotiahol kie k dokonalosti.... sorento bude dovolim si tvrdit top SUV medzi svojimi konkurentami ... tzv nepremiova premia :yes:
ja by som povedal podla tejto skice ze keby to malo krizom cez masku lamelu tak v tom vidim nejake velke volvo
je dost mozne ze zadne tvarovane svetla vkusnute do do veka kufra budu pripominat styl audi
ono to bude asi nieco ako krizenec audiny s volvom.... samozrejme povedane ciste metaforicky... bude to original ale iste nejake tie prvky crty z inych aut najdeme... to dnes uz na kazdom aute najdes nieco z ineho.... nic nezvycajne ... kazde auto ma 4 kolesa motor .... a bla bla bla..... kazdy si uz najde tu svoju podobu s niecim
Sorento 2. generace
(1. generace zde: [odkaz] )
vychází z konceptu z roku 2008: [odkaz]
To už více než rok u Kia pracoval Schreyer a jeho vliv zde už vidíme (přitom tam ten tygří nos ještě není!). Tento koncept a hlavně 2. generaci Sorenta lze považovat za "cihlu" na které se dále staví (a to je i ten boční profil - možná připomínající vzdáleně Q7) - odstřižení od minulosti.
Tiez myslim, ze budu chciet mat zaklad okolo 35.000 EUR a TOP cca. 45.000 EUR ( na Kc to prepocitavat nebudem, u vas sa to teraz strasne meni ). Po vzore SANTA FE, ale to uz zacne vela ludi uvazovat o nemcoch, alebo o XC60, asistencne systemy v cene SORENTA.
Predaje budu nepriamo umerne cene...
zase nemozes chciet aby nove sorento malo lepsie materialy lepsie sedacky, lepsi podvozok .. proste aby vsetko bolo o level lepsie a kvalitnejsie a stalo pritom rovnako ako stary model.... narast kvality, pouzitie lepsich materialov a dotiahnutie sa na najlepsich v triede so sebou prinasa logicky aj narast ceny ... prva fabia uz tiez nestala tolko co kedysi felicia... bola podstatne drahsia.... proste to inak ani nejde ... narast kvality a tehcnologickej vyspelosti so sebou prinasa aj cenovy narast.... ani novy ceed uz nemas za cenu stareho ceedu... lebo to nejde.... sorento bude spicka v triede a cena bude tiez tomu zodpovedajuca .... tazko kupis auto na urovni najlepsich za cenu o level nizsie.... to nejde ... je na case s ipomaly zvykat ze kie uz nie su ziadne lowendy ani nejake pofiderne lacne auta... ale plnohodnotne spickove auta :yes: ktore neraz porazaju aj tych najlepsich a este drahsich konkurentov :yes:
Uz som ti radil, aby si sa s KIOU previezol, tak skus SORENTO. Nove OK, ale po 30.000 km vrzga interier a je vnutri hlucnejsie, ako SANTA FE 2 generacia, radio menene. Ak budem musiet dat 40.000 eur, tak za XC60, je pohodlnejsie a bezpecnejsie.