Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M4 Coupé vs. Audi RS5: Kouření povoleno

Husté mraky bílého dýmu předznamenávají jeden z nejzajímavějších soubojů letošního roku. Nové BMW M4 Coupé svede s Audi RS5 bitvu o korunu krále sportovních kupé.
Zpět na článek
6. 8. 2014 10:19
6. 8. 2014 10:29
6. 8. 2014 10:38
6. 8. 2014 10:56
6. 8. 2014 13:24
6. 8. 2014 13:41
6. 8. 2014 15:05
6. 8. 2014 15:26
6. 8. 2014 11:13
6. 8. 2014 11:18
6. 8. 2014 11:23
6. 8. 2014 11:32
6. 8. 2014 12:02
6. 8. 2014 13:09
6. 8. 2014 18:07
6. 8. 2014 11:33
6. 8. 2014 11:40
6. 8. 2014 11:44
6. 8. 2014 11:46
6. 8. 2014 11:48
6. 8. 2014 11:55
6. 8. 2014 11:56
6. 8. 2014 11:59
6. 8. 2014 11:51
6. 8. 2014 11:55
6. 8. 2014 11:59
6. 8. 2014 12:01
6. 8. 2014 12:03
6. 8. 2014 12:04
6. 8. 2014 12:06
6. 8. 2014 11:45
6. 8. 2014 11:46
6. 8. 2014 11:49
6. 8. 2014 11:52
6. 8. 2014 11:54
6. 8. 2014 11:58
6. 8. 2014 11:59
6. 8. 2014 12:00
6. 8. 2014 11:59
6. 8. 2014 11:53
6. 8. 2014 12:21
6. 8. 2014 12:48
6. 8. 2014 13:36
6. 8. 2014 13:40
6. 8. 2014 23:57
7. 8. 2014 00:35
7. 8. 2014 19:38
6. 8. 2014 23:57
6. 8. 2014 13:00
6. 8. 2014 13:29
6. 8. 2014 13:34
6. 8. 2014 15:03
6. 8. 2014 18:29
6. 8. 2014 18:42
6. 8. 2014 19:51
6. 8. 2014 20:16
6. 8. 2014 20:58
6. 8. 2014 22:09
7. 8. 2014 10:28
6. 8. 2014 13:28
6. 8. 2014 11:40
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 09:01
Nečekaný
Dobře napsanej test. Autor nečekaně píše prostě pravdu. Vode mě :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MichalSVK
6. 8. 2014 10:19
Test
[odkaz]
Rozbalit vlákno
69
6. 8. 2014 10:29
Re: Test
Test jsem četl, naměřili zrychlení u M4 na stovku za 4,5 sekundy. U RS5 to bylo 4,2.
Trošku zklamání. Oproti předchozí M3 je to přece jen lehčí a výkonnější.
Avatar - fOE
6. 8. 2014 10:38
Re: Test
Ale no, snad se svet netoci kolem 0-100, ne? To je ta nejmene zajimava informace o tom aute, zvlast u auta s manualem zalezi na tolika vecech... ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 10:56
Re: Test
To netočí protože na 200 km/h byla rychlejší M4 :-)
6. 8. 2014 13:24
Re: Test
Ajajaj, na ten manuál jsem zapomněl. Mea culpa. S dvouspojkou to nejspíš bude opravdu na stovce za 4,1 tak jak píšou.
Avatar - fOE
6. 8. 2014 13:41
Re: Test
No, nejspis jo, ale i tak by mi to bylo uprimne jedno. Tu jsme jednoduse na hrane toho co jen zadni hnana naprava dokaze efektivne prenest na silnici pri startu z 0 a 550Nm jen na dvou kolech. Jakonahle clovek prestane uvazovat starty ze svetel tak nizsi hmotnost, lepsi prubeh Nm a mensi ztraty proti 4*4 u audi davaji vsechny trumfy do rukou BMW.
A ruku na srdce, resit u 0-100 desetinky je spis pro deti. ;-)
6. 8. 2014 15:05
Re: Test
Desetinky - je to skoro půl sekundy a to už bude poznat. Ovšem, jak jsem napsal, je to na vrub rychlosti řazení manuálu.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 15:26
Re: Test
M4 vs RS5
0-200 13,1 vs 14,7 podle měření Autotbidlu 15,4 s
Ty 0,3 desetiny sekundy ve zrychlení z nuly na stovku zas tak moc nejsou. Jakmile sou auta v pohybu vždycky je rychlejší BMW a když přijdou zatáčky tak skoro krutě rychlejší
6. 8. 2014 11:13
Re: Test
Hmm, nová M4 s odřenýma uši..ehm zrcátkama porazila čtyři roky starý auto. A ještě k tomu potřebovala suchou cestu...
No, každému co jeho jest. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:18
Re: Test
Tak tohle bylo ubohý i na tebe >:D >:-[]
6. 8. 2014 11:23
Re: Test
co je spatneho natom co napsal? s rozdilem let ma pravdu a mokro/zima udela taky hodne
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:32
Re: Test
Asi by sis ten test měl přečíst. Ani vzdáleně to nebylo s odřenejma ušimahla. A hlavně je tam nečekaně dobře napsáno v čem je hlavní rozdíl mezi těma autama a to nemá co dělat se stářim auta. A myslim že dost jednoooostranně zaměřenej jossalito to ví a při čtení kde M4 prolítne zatáčku jak baletka Audi s těžkym předkem jede po tečně ven a nespasí to ani quattro musel trpět. A díky svýmu VWomezení kdy cokoli koncernovýho je :yes: a všechno vostatní :no: se teď tady snaží výsledek testu zpochybnit nebo aspoň trochu shodit.. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 11:58
Re: Test
Po tečně ven nejde, dost často se to auto /hodnotím dle o jednu generaci staršího modelu/ chová jako zadokolka - mírně přetáčivý smyk, zadek dostává víc, někdy se sune celá bokem ven. Spíš se těžko hledá limit co si s ním můžeš dovolit, protože odezvy od kol a řízení "pokrývá" neustálá hmotnost. Ale bavíme se o okresce a hrbolatější silnici. Táhlé zatáčky /nad 100/, dobrý asfalt - vše zmizí.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 12:02
Re: Test
Narozdíl vod jossalitovejch zoufalství tenhle argument beru :yes: :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 12:07
Re: Test
Dá se s tím žít, naučíš se na to dávat pozor, V8 nikdy neomrzí ;-) , poslední model má super vnitřek, je to věc volby. A ještě jedno prvenství široko daleko tenhle motor má - spotřeba, s tím se musí počítat.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 13:09
Re: Test
Atmo V8 je bomba ale tady je zjevně blbě uloženej. Asi to chtělo kabinu vo pár cm dozadu a nacpat tam motor. Takhle prostě má vliv na chování vozu a to je špatně. Zvyknout se dá samozřejmě na všechno ale i tak mi to přijde jako velká chyba která zřejmě šla řešit. Spotřebu nekomentuju, ta k takovemhle autum prostě patří. Kdo chce šetřit může si do nich koupit 2litrovou naftu :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 16:43
Re: Test
To je jasné, když otevřeš haubnu, tak je vidět jak to tam cpali, cpali a cpali, chladič a výměník klimy je těsně za plastem předního nárazníku, každej trochu větší ťukanec je pomalu neštěstí 8-s :-) , výměna rozvoďáku znamenala motor trochu ven. Ale když to auto řídíš /já mu říkám "polotank"/ je ti rychlejší bmw ukradené.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 18:07
Re: Test
Chápal bych že je fuk trochu rychlejší s trochu lepšim zvukem i brzdama, ale to lepší v každý zatáčce to je už je asi moc..
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:33
Re: Test
Hmm, asi neumíš číst. V tom testu nevyhrála M4 rozhodně jen o zrcátka. Nevím, jak je test objektivní, ale podle nich je to dost jasný.
No, každému,co jeho jest ;-)
6. 8. 2014 11:40
Re: Test
Asi neumíš číst, co není pravda v tom, co jsem napsal?

Že bodový rozdíl je pouhých 8 bodů ze tří set? Že auta dělí 4 roky? že na mokru si s M4 doslova a do písmene ani neprdneš? ;-)

A pak tu někdo začne vykládat o "fanouškovsví", to se musím za břicho popadat. Někdo si nevidí do vlastní držky. >:D
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:44
Re: Test
Z doterajších informácií jasne vyplýva, že Audi RS5 vidí len zadné svetlá v diaľke miznúceho BMW M4. Inými slovami, v porovnávacom teste na celej čiare vyhralo logo s bielo-modrou šachovnicou. Na okruhu aj na ceste. Netreba však zúfať.
To "netreba však zúfat" bylo asi pro tebe.A že si někdo nevidí do držky je fakt.
6. 8. 2014 11:46
Re: Test
Je pěkné něco číst a představovat si to, že?

To je právě celý tvůj problém. Jen si to představuj. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:48
Re: Test
Snažíš se vyhrát cenu Trapák roku nebo co? >:-[]
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:55
Re: Test
Snaží se Karel Gott o zlatýho slavíka? >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:56
Re: Test
Nojo někomu to de tak nějak samo >:-[]
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:51
Re: Test
Nemám si co představovat. Tyhle auta mě nijak zvlášť neberou, mám jiné priority.
Ale tys tím chtěl spíš říct, že nemám na auto za 3 mio, viď? Ne, nemám. No a?
6. 8. 2014 11:55
Re: Test
Chápu, že ti, kterých se to vůbec netýká, k tomu mají nejvíc připomínek. To je takový životní paradox zdejších diskuzí. >:D :yes:
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:59
Re: Test
A ty? máš doma RS5? já k tomu neměl připomínky, dokud jsem nečetl tvůj vtipnej kyd.
6. 8. 2014 12:01
Re: Test
Dokonce doma nemám ani Audi! >:D

Co jsem napsal, to jsem napsal přesně tak, jak jsem zamýšlel. Ono se pak totiž velmi rychle pozná, kdo má v hlavě mozek a kdo tam má jen nasráno. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 12:03
Re: Test
Takže Škodovku nebo VW? :-)
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 12:04
Re: Test
Musím tě pochválit, nečekal jsem, že půjdeš tak hluboko do sebe. :yes: :yes:
6. 8. 2014 12:06
Re: Test
Jé, děkuji za pochvalu!

Teď ještě, aby ses o něco takového pokusil i ty, pokud na to máš... mozek. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:45
Re: Test
Hele tohle už je skoro na léčení >:-[]
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:46
Re: Test
Když meleš o fanouškovství, já bych z těch dvou volil Audi. Přesto vidím dost velký rozdíly ve schopnosti závodit u těchto dvou aut.
6. 8. 2014 11:49
Re: Test
Upřímně, ony ty rozdíly jsou vidět a cítit jen na suchém asfaltu.
Jakmile ti zaprší, tak se s M4 schováš nejlépe rovnou do garáže. ;-)
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:52
Re: Test
No a? On někdo jezdí na okruh v lijáku?
6. 8. 2014 11:54
Re: Test
Jo a to je ten další rozdíl. Ten okruh...

Ale jasně, já zapomněl, tady se to jen hemží okruhovými jezdci, co každou zatáčku zdolávaj dveřma napřed.

>:D :yes:
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 11:58
Re: Test
Nehemží.Tady se nehemží lidmi, co si kupují M4 a RS5. Ale ti, co kupují, je mají na ježdění do sámošky? Tohle jsou auta na dovolenou? Já si doteď myslel, že tohle auto si koupí velmi dobrý a rychlý řidič.A ten asi ocení výhody BMW. Já jako pomalý řidič ne.Proro bych si M4 nekoupil, ani kdybych na ni měl.
6. 8. 2014 11:59
Re: Test
Tady ti za chvíli někdo názorně vysvětlí, jací lidé si kupují takové vozy! >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 12:00
Re: Test
Beru to na sebe: Lidi bez VWomezení >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:59
Re: Test
Co ty jako zásadní vodpůrce zadokolek můžeš vědět vo průjezdu zatáčkou dveřma napřed? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 11:53
Re: Test
Tyhle plky vo tom jak když zaprší se zadokolkama nejde jezdit miluju. To nepřestane bavit snad nikdy :yes: >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 8. 2014 12:16
Re: Test
Jožko, a co ty by sis tak představoval, že by ta výkonná zadokolka měla na mokru dělat? :-!
6. 8. 2014 12:21
Re: Test
No, to je právě to, já si nepředstavuji vůbec nic. Jak je mokro, tak ti mohu se vší vážností doporučit, abys tu M4 nechal odpočívat v garáži. ;-)

eReSpětce je to jedno, tu můžeš prohánět i v zimě. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 8. 2014 12:35
Re: Test
A když ji člověk v garáži nenechá, tak se M4 obrátí vniřnostma ven, začne jezdit po svislých plochách a uhrane celou jeho rodinu nebo co? >:D M4 bude za mokra kvůli nedostatku trakce výrazně pomalejší, to je vše...

Se vší vážností bych ti pak rád připomněl, že aquaplaning vůbec nerozlišuje, zda je auto AWD nebo RWD, ten má rád pouze široké salámy na kolech....
6. 8. 2014 12:48
Re: Test
No, to ovšem hovoříš jen o jeho podstatě a teoretické situaci, kdy ho chytneš na všechny čtyři kola současně.
Zajisté ti nemusím vysvětlovat, že k takovým "ideálním" situacím v reálném prostředí dochází velmi, velmi a velmi zřídka.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 8. 2014 12:59
Re: Test
No většinou ho chytneš na přední kola, která odvádějí první salvu vody, že... Audi má šířku 265, BMW 255... :-!
6. 8. 2014 13:36
Re: Test
No a vidíš, pak tu máš situaci, kdy M4 na předních kolech nemá žádný výkon, který by donutil pneumatiku odvést vodu a hned další problém, použité pneu...
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 13:40
Re: Test
Ty seš dneska fakt ve formě :yes: >:D >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 8. 2014 13:40
Re: Test
Jossalito, můžeš mi prosím vysvětlit, jak výkon odvádí vodu? Tato křečovitá snaha za všech okolností vyzvihnout RS5 už začíná být opravdu vtipná...
6. 8. 2014 23:57
Re: Test
Chlapci, vtipní jste pro mne především vy.
Pneumatika s drážkami, funguje také především jako pumpa. Odvádí vodu (v jakékoliv formě) pryč. Tak, aby došlo k maximalizaci styku gumy s vozovkou.

Tákže, když se ti kolo neprotočí (navíc), pumpa nezafunguje (navíc), voda se neodvede - rychleji.
Jednoduché, prosté, jen to umět uchopit. ;-)

PS: klidně jezdi na slickách, když máš jiný názor. :-D
Avatar - white label
7. 8. 2014 00:35
Re: Test
Vidím, že jsem ti to napsal pozdě...
Takže je to vlastně jednoduché/prosté, jen to umět pochopit: "když se ti kolo neprotočí (navíc)", nemůže dojít ani "k maximalizaci styku gumy s vozovkou"..., nebo taky jinak, aby se zajistila maximalizace styku gumy s vozovkou, musí se ti kolo protočit (navíc)... >:D >:-[] ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 8. 2014 08:03
Re: Test
jossalito, oukej, to ovšem hovoříš jen o podstatě funkce pneumatiky a teoretické situaci. Zajisté ti nemusím vysvětlovat, že k takovým "ideálním" situacím, kdy se díky poháněné přední nápravě "prohrabeš" zpátky k asfaltu a trakci v reálném světě dochází velmi, ale velmi zřídka...

...takže ani nemusím dodávat, že v té běžné situaci se z auta zkrátka stane loďka a plave... Prostě v tomto si RS5 a M3 nemají co vyčítat, i kdyby ses na hlavu stavěl. A při jízdě na krev je vytrestá kdejaké Clio Sport na úžovkách. :-!
Avatar - white label
7. 8. 2014 19:38
Re: Test
Pokud se jedná o aquaplaning tak se neprohrabe ani velmi zřídka. Je to podobné jako by ses chtěl na (tenčí) vrstvě sněhu (aniž bys snížil rychlost!) prohrabat na asfalt s tím, že ti pak ta lepší adheze na asfaltu umožní jet dál rychle/rychleji. Při aquaplaningu před sebou pneumatika tlačí vodní klín a plaveš/kloužeš/surfuješ po souvislé vrstvě vody (což nebývá jen malá "kaluž" o ploše podobné ploše styku pneumatiky s vozovkou). Jediný lék na vzniklý aquaplaningu je co nejplynuleji zpomalit, jestli se někdo domnívá, že se z toho dostane díky protáčení hnaných kol, tak mu přeji hodně štěstí, protože víc pro něj udělat stejně nemohu. ;-)
Avatar - white label
6. 8. 2014 23:57
Re: Test
Buď hul, nebo piš, obojí najednou může někdy být problém... ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 13:00
Re: Test
Tim myslíš ten aquaplaning? Vidim že se vyznáš :yes: >:D >:-[]

[odkaz]
6. 8. 2014 13:29
Re: Test
a proč tady nebyla S5 výrazně rychlejší, než 335i? bylo to na mokru
[odkaz]
6. 8. 2014 13:34
Re: Test
S5 je "kapku" jiné auto a mokro tedy vypadá z mého skromného názoru jinak než ta polooschlá trať. ;-)
6. 8. 2014 15:03
Re: Test
S5 je ve vztahu k 335i asi jako RS5 k M3/4. Má vyšší výkon, a přitom je na okruhu pomalejší. V tom testu píšou, že RS5 má poměr hmotnosti 60% na předek a 40% na zadek a je dost těžkopádná a nedotáčivá.
Nevím, jestli bys neměl přehodnotit některé své závěry. Ale nenutím ti to, samozřejmě.
6. 8. 2014 18:29
Re: Test
Není důvod cokoliv přehodnocovat. Nikde jsem žádnou lež nenapsal a osobní dojem je pouze osobní dojem.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 18:42
Re: Test
Neskutečný. Fakt neskutečný :yes: >:D >:-[]
6. 8. 2014 20:16
Re: Test
No osobní dojem je jedna věc, a fakt, že RS5 prohrála s M3 a S5 s 335i, je fakt.
I na mokru.
Jestli jsi ale čekal potoky vody, tak to se musím podívat po jiném testu:-)
6. 8. 2014 20:58
Re: Test
Nová M3 je určitě rychlejší než RS5 a to o dost, atmosféra proti turbu je bez šance i přes vyšší počet válců. U S5/S4 vs 435i/335i je to ovšem přesně naopak, stačí si vyhledat porovnávací testy nebo časy na okruhu, kde i na suchu S5 435i rozmašíruje poměrně velkým rozdílem.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - fOE
6. 8. 2014 22:09
Re: Test
Pak se ale clovek podiva na cenu stock 435i a cenu stock S5 a dojde mu ze by proti S5 mel stave az 435 posilenou o prvky z M performance. Takze posilenou na 340k, jine brzdy a podvozek a cenou se furt vejde proti zakladni S5 ktera ony upravy ma tak jako tak a taky proto ona cena. Vykonem si budou konkurovat taky vic a vysledek uz tak jednoznacny urcite nebude ;-)
7. 8. 2014 10:28
Re: Test
Jenže stock verze S4/S5 je už hodně slušně vybavená a potřebuje minimum příplatků. Stock verze 435i je holobyt, který se dovybavuje. Takže srovnatelně vybavené verze "as tested" jsou prakticky za stejné love. Nevýhoda S4/S5 je, že se nedá koupit v holobytu (což ale stejně dělá asi jen málo lidí).
6. 8. 2014 13:28
Re: Test
nebyl bych si tak jistý
[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 11:34
Re: Test
Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti /pár chytrolínů to tu vyžaduje, myšleno obecně, ne osobně/, že V8 zabíjí to auto hmotností na předek. Quattro to zachraňuje, ale na limitu v zatáčkách to není extra příjemné to řídit, i podobně se tváří borec z autobildu, když řídí RS5. Tohle by poprvé mohl smysluplně vyřešit downsizing na šestiválec 3,0 TFSi.
Avatar - fOE
6. 8. 2014 11:40
Re: Test
Mozna by jsi se s nama mohl podelit jestli jsi na svou moudrou uvahu prisel pri cteni teto vety: "v porovnávacom teste na celej čiare vyhralo logo s bielo-modrou šachovnicou. Na okruhu aj na ceste" nebo ktere jine?

Jinak tve cisteVWkoncernove fanouskovstvi se ti kdysi darilo schovavat lepe, musis na sobe zapracovat :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 11:45
Nápad???
A nebo osadit cca. 27 turby pětivál 2,5 - to by byla RS4, RS5!!!
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2014 13:51
Nic moc test...
Srovnavat auta, ktera jsou koncepcne od sebe ca. 6 let (neberu v potaz facelift A5) = ne prilis relevantni test. Je to jako srovnavat treba minulou generaci BMW 7 a soucasnou A8.....nebo treba naopak ;)
Takze takovy test celkem k nicemu a s jasnym vysledkem. Navic mi neprijde uplne objektivni hodnoceni v nekterych ohledech - Audi ma za motor 18, BMW 17 a zvuk ma dokonce BMW lepe hodnoceny...ja bych vzdy preferoval V8, i kdyz samozrejme urcite i V6 od BMW je vyborny. A zajima me jak objektivni je hodnoceni zvuku? Ridicsky na lmitech je BMW lepsi, jasne.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 14:49
Re: Nic moc test...
Jak nedávno dopadlo srovnání končícího BMW 7, novýho S a A8 myslim všichni víme. Nebo aspoň většina z nás :-)
Jo a šestiválec v BMW je řadovej takže R6 ;-)
A test hlavně ovlivnila koncepce a konstrukce obou aut která nemá se stářim co dělat. Novou RS5 porazilo i starý M3 eště s V8 a stejně to dopadlo u S5 vs 335i
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 15:37
Re: Nic moc test...
To hodnocení zvuku mě taky dost překvapilo.Atmosféra V8....
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 15:38
Re: Nic moc test...
Mě až tak ne. U dnešních aut už neslyšíš motor jako dřív ale to co ti firemní inženýři "naladili" a zdá se že v Mnichově naladili dobře :-)
Avatar - _Karel_
6. 8. 2014 16:07
Re: Nic moc test...
Že to bmw umí, mě neudivuje.Že porazí "papírově lepší" V8, se divím. ;-)
V audi taky přece nedělají blbci.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2014 16:12
Re: Nic moc test...
To jistě ne ale tady to konstrukční stáří může mít vliv.. Nevim kdy přesně má přijít nástupce RS5, tipuju tak 3 roky, tak pak uvidíme :-)
Avatar - bigsoul
7. 8. 2014 07:32
Re: Nic moc test...
Audi zabíja motor pred prednou nápravou, alebo priamo nad ňou, kdež to BMW má motor za ňou a to mu dáva výhodu a samozrejme, že je to čistokrvná zadokolka a ktomu si tam dokážeš vypnúť celú stabilizáciu a nekafre ti do toho elektronika, kdežto u AUDI to nesprávíš.
Avatar - _Karel_
7. 8. 2014 14:29
Re: Nic moc test...
můj "údiv" byl nad tím, že BMW vyhrálo ve zvuku motoru.Ne nad zbytkem textu.
11. 8. 2014 18:37
Re: Nic moc test...
BMW dnes elektronicky přibarvuje zvuk i 35i a podle mne naprosto zbytečně. M4 na tom není jinak. Kdežto RS5 nic takového nemá (avšak nejlépe znějící V8 to tedy podle mne není).