Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus RX 450h v Evropě: 0-100 km/h za 7,8 s, kombinovaná spotřeba 6,3 l/100 km

Vrcholem třetí generace SUV řady RX bude opět hybrid. V Ženevě se představí evropské provedení vozu RX 450h, se zážehovým šestiválcem a dvěma elektromotory.
Zpět na článek
28. 2. 2009 11:20
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 11:31
neregistrovaný "ve3"
28. 2. 2009 11:34
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 12:24
28. 2. 2009 15:45
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 15:52
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:15
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:09
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 19:16
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:27
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 14:35
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 19:01
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 00:09
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 10:52
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 11:50
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 12:12
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 11:55
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:49
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:48
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:20
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:49
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:14
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:18
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:19
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:22
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:47
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:14
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:17
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:16
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 12:19
28. 2. 2009 14:46
28. 2. 2009 14:47
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 21:57
28. 2. 2009 17:00
28. 2. 2009 19:16
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 19:31
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 10:17
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 13:01
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 13:15
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 12:55
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 13:43
1. 3. 2009 14:22
1. 3. 2009 14:50
1. 3. 2009 19:47
28. 2. 2009 23:24
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 14:00
1. 3. 2009 14:09
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 14:36
1. 3. 2009 03:52
28. 2. 2009 23:46
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 22:10
28. 2. 2009 22:25
28. 2. 2009 22:37
28. 2. 2009 22:17
28. 2. 2009 23:43
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 20:53
1. 3. 2009 08:19
28. 2. 2009 22:15
28. 2. 2009 22:45
28. 2. 2009 22:54
28. 2. 2009 22:44
28. 2. 2009 22:47
28. 2. 2009 22:55
28. 2. 2009 23:24
28. 2. 2009 23:41
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:33
28. 2. 2009 23:10
28. 2. 2009 23:35
28. 2. 2009 23:29
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:36
28. 2. 2009 23:40
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:46
28. 2. 2009 23:55
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 00:25
1. 3. 2009 00:24
1. 3. 2009 00:19
1. 3. 2009 00:24
1. 3. 2009 08:33
1. 3. 2009 10:27
1. 3. 2009 10:36
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 10:55
1. 3. 2009 12:49
1. 3. 2009 13:15
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 14:10
1. 3. 2009 16:12
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:11
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:51
1. 3. 2009 13:13
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:12
neregistrovaný "507--"
2. 3. 2009 06:19
2. 3. 2009 20:09
1. 3. 2009 13:14
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:56
1. 3. 2009 13:14
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 11:35
1. 3. 2009 12:09
1. 3. 2009 12:45
1. 3. 2009 13:18
1. 3. 2009 16:45
neregistrovaný "ivko"
2. 3. 2009 12:16
neregistrovaný "ivko"
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 11:20
JE TU NIEKTO?
Je tu niekto taký, kto by si kúpil túto sochu anitky, keď má možnosť kúpiť si LAND ROVER DISCOVERY 3, RANGE ROVER, RANGE ROVER SPORT, AUDI Q7, MERCEDES-BENZ ML, GL, G, BMW X5, X6, Infinity FX? >:D >:D
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "ve3"
28. 2. 2009 11:31
Re: JE TU NIEKTO?
Ani jeden z menovanych nieje hybrid (zatial)
A co sa tyka dizajnu, tak tento RX...co ja viem ;-\ , budem si musiet na jeho kukuč dlho zvykať.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 11:34
Re: JE TU NIEKTO?
Že je hydrid? >:D Jediné, omkrem batéria navyše čo ponúka RK H je to, že budeš mať o starosť naviac, keď budeš musiať dobíjať aj batérie.
Avatar - pallas
2. 3. 2009 13:49
Re: JE TU NIEKTO?
tak to si sa v hybride asi nikdy neviezol.
Avatar - Onyx
28. 2. 2009 12:24
Re: JE TU NIEKTO?
Myslim, ze hybridy od Lexusu budou vzdycky top high-tech v porovnani se zavedenou evropskou konkurenci. Ale i tak si myslim, ze cilova skupina bude jen velmi pomalu prechazet na Lexusy (jako se to deje ted).
Nicmene RX svoje misto na trhu ma a byt ten novy designove zrovna nevynika, proda se ho vic, nez predchozi generace.

V prispevku dole jsem videl, ze nekdo mluvi o tom, ze milionare netrapi jestli to zere 6 litru nebo x-krat vic. To je rekl bych dost omezeny nazor. Milionar nebo ne, porad je to clovek, ktery od auta neco ocekava. A treba takovy britsky milionar s hybridem v Londyne neplati congestion charge.. treba mu vyhovuje, ze jeho auto ma nizsi emise a treba taky to, ze vycniva z davu svych milionarskych kamaradu a muze jim ukazat, jak tichy provoz elektromotoru je jeho auto schopny mit. Spousta statu Evropy ma nekolik pasem zdaneni podle emisi CO2 a ve finale ta uspora muze byt v radu tisicu eur .. Svezeni s hybridem je porad zazitek a dokud ho nebude prodavat i konkurence, ma Lexus nejake body na svoji strane k dobru. Nechme se prekvapit, jake budou reakce trhu a jak si nova generace povede.

Osobne ji drzim pesti! :yes:

Jeste musim dodat, ze v realu auto vypada o DOST lip, nez na fotkach. :yes:
28. 2. 2009 16:54
Re: JE TU NIEKTO?
Ono obzvlášť v černé barvě bude vypadat neskutečně, stejně jako stávající generace
Avatar - kolmar
28. 2. 2009 21:26
Re: JE TU NIEKTO?
:yes: hi tech su a aj dlho dlho budu...
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 15:45
Re: JE TU NIEKTO?
ano ja. Nekupim si predsa auta ktore sa vsade kradnu,nie su spolahlive, v takej istej výbave su predrazene a maju ovela väcsiu spotrebu. Od dnes zacinam setrit.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 15:52
Re: JE TU NIEKTO?
Aby si mohol zaplatiť spotrebu Lexusu? >:D
Ach jaj. Ach jaj. Neviem odkiaľ berieš, že sú tieto autá nespoľahlivé a už vôbec nie, že Lexusy sa nekradnú. Lexusy odchádzajú, hlavne k ruskej mafii.
28. 2. 2009 16:53
Re: JE TU NIEKTO?
Ruská mafie jezdí v A8,S a 7, Už jsi viděl nejakého mafiána v RX ???
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:15
Re: JE TU NIEKTO?
A ty áno, keď tak dôrazne poznáš ich vozový park? >:D
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 19:09
Re: JE TU NIEKTO?
Aku spotrebu ked vsade vo svojej triede lexus ma najnizsiu spotrebu?
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:16
Re: JE TU NIEKTO?
A nízka spotreba v triede znamená automaticky ju nemusím platiť?
Avatar - pallas
2. 3. 2009 13:50
Re: JE TU NIEKTO?
Ruska mafia jazdi v SUV ako su Escalade, Hummer atd.
Avatar - kolmar
28. 2. 2009 21:23
Re: JE TU NIEKTO?
507, ach co ti na to povedat? no ze vsetko je uhol pohladu a tvoj je veeelmi krivy...neskutocne.

Lexus RX je NAJPREDAVANEJSIE SUV NA SVETE, ano precitaj si to 3x ked tomu neveris a je to tak!!!!!, ono to ze v europe sa po tom ludia nehadzu pod kolesa neznamena, ze to auto je zle, nepodarene, nepredajne, nepopularne... Su aj ine trhy na svete a ono sa to prejavi!!! Ziadne ML, RR, GL, X5...nic, ale RX je najpredavanejsi!!!!!! tak hlasky typu, kto si toto kupi - ty hovoris ze nikto (obsahom svojej spravy) tak sa nezdrapnuj!!!
RX ma este jedno NAJ, a to je najspolahlivejsie SUV na trhu, ci sa ti to paci, alebo nie je aj to pravda. Ohladom RX som bol aj ja skeptickejsi, no ono zatial sa to predava len 3 roky a problemy nesu, LEXUS NEEVIDUJE JEDINU JEDNU ZLYHANU HYBRIDNU BATERIU (cize nie akumulator) za 3 roky, tak pisat dole v diskusii to co si napisal, je zase blud, toto co pisem ja som nevymislel teraz, ale sa dozvedel z roznych clankov, recenzii...

Onyxovi a MazdeGE prajem vela nervou s vami, co pobezite hned k Audi a potom za rok 3x do servisu. Ano dnes, by to malo byt uz ovela, ovela lepsie (nehodnotim, nemam podlozene) no stare X5, ML, Audi...hotova tragedia... to je uz raz tak, spytaj sa 6-rocnej A6-ky kolko majitelov ju malo? ono tie auta sa kupuju najcastejsie na 3 roky a vymna (casto manazerske kary) a Toyota/Lexus cim ho majitelia maju dlhsie, tym su s nim spokojnejsi aj po 200 000 km jazdia na nom... Nehovorim, ze nemecke su zle, ani nahodou (spominal som, ze nemam podlozene nove modeli) ale co som zistoval je to uz ovela lepsie, ale na Lexus stale ani nahodou...nehrozi ani v ich najbujnejsich snoch, poznam servisakoch z MB tak viem :-! ale tie nove su uz konecne lepsie!!!
Lexus narozdiel od nemcov nezahala, ma hi-tech technologie, naozaj aj tento model to potvrdil!!! a pri tom zavadzani novych technologii to dokaze spravit tak, aby to bolo spolahlive!!! za to si zasluzi potlesk :yes:
Predchodca RX bol dobry a toto je ovela, ovela lepsie, konecne sa da kombinovat hybrid s vzduchovym podvozkom (doteraz nie) k tomu modernejsi = vykonnejsi a uspornejsi system pohonu, pohrali sa aj s podvozkom... proste :yes:
neregistrovaný "tommy.xy"
28. 2. 2009 23:27
Re: JE TU NIEKTO?
Nejprodavanejsi SUV na svete? Cisla?
Avatar - kolmar
1. 3. 2009 12:11
Re: JE TU NIEKTO?
cisla celosvetoveho predaja? neviem ako a kde ich zohnat, no o titul najpredavanejsi sa zasluzil prvy model RX 300 a nastupca 330/350 a este nepohorsil tomu ani 400h.
Cisla nemam ani napamatam, ale ked to niekoho naozaj tak brutalne zaujima, tak mzslim, ze v par rokov starom casaku mozno kde to pisali dali aj cislo, no netusim ktory rok to bol a hladat v tej kope co mam je des!!
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 14:35
Re: JE TU NIEKTO?
V dobach RX 300 prodaval Ford Explorer zhruba petinasobek aut na americkem trhu (400 ku 80 tisicum), postupne to klesalo, az, mam dojem, loni poprve prodal Lexus trochu vice kusu, nebo lepe receno RX se propadl podstatne mene nez Explorer, ale celosvetove muze Explorer porad prodavat vic, proto me zajimala ta cisla, jestli je to prvenstvi oficialni.

Pokud budeme povazovat za SUV i auta jako CRV nebo RAV4, pak je pred RX jeste opravdu dlouha cesta :-)
Avatar - kolmar
1. 3. 2009 15:38
Re: JE TU NIEKTO?
S explolerom verim, to v usa brali ako maso za socializmu... No ale ja hovorim celosvetovo - tak ako som to cital v clanku!!!! Ako som to napisal hore bolo to skor, tak presne nepamatam rok, kusy, co tam patrilo a co nie... Nejde iba o ameriku, ale aj aziu a australiu!!!
Tak ako Hilux je najpredavanejsi pick-up na svete!!!! bezkonkurencne!!!! Pozri usa taha jednoznacne F-150, u nas vecsinou Navara, L200, ved Hilux sa oficialne ani nepredava!!! ale celosvetovo je najpredavanejsi, najdes ho vsade v afrike, neskutocne popularny je v Australii (mam doma zaslane prospekty priamo z australie od firmy ARB, ktore putovali strasne dlho, dosli poskodene ale dosli a na toyoty je tam nacinia neskutocne vela, povedal by som ze na kazdu jednu - najpopularnejsie su tam).

S tym lexusom si naozaj nevymislam "bajky", ono mozno tam bolo najpredavanejsie luxusne SUV...nepamatam!!!! Ja osobne za SUV Exploler nepovazujem...ono SUV v EU a v USA je nebo a zem. Rozoberali sa tu auta ako RR, X5, ML, Q7...preto som dal ten priklad!
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 19:01
Re: JE TU NIEKTO?
Lexus to driv nemel kde nahnat, naprostou vetsinu prodeju mel v Severni Americe, ostatne jeste za 2007 (po expanzi v 2005) pripadaji na USA temer 2/3. A ani celkove prodeje, do nejak 2004 mohl Explorer prodavat vic nez cely Lexus dohromady :-) (bohuzel na OICA.net je Lexus pravdepodobne v cislech Toyoty). Ale Explorer samozrejme luxusni neni a ted uz je stejne mimo hru.

Pokud jde o luxusni SUV, tak hodne vysoka cisla ma i Murano, ale globalni prodeje nemam, ani cas je hledat ;-\ . Kazdopadne dnes muze RX byt nejprodavanejsi (i luxusni samozrejme) SUV, bude to asi tesne, ale mozne to urcite je.
Avatar - kolmar
2. 3. 2009 13:06
Re: JE TU NIEKTO?
No je fakt super priklad, ten exploler okolo roku 1999/2000 (myslim druha generacia) to boli neskutocne masy (v tedy RX iba prichadzal).

Asi tie luxusne to boli...
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 00:09
Re: JE TU NIEKTO?
Kolmarko, takže Nemci zalahajú, o chvíľu to zbalia a nastúpi Lexus éra, pretože Nemci už nebudú vedieť urobiť, ani volant. >:D
Avatar - kolmar
1. 3. 2009 12:14
Re: JE TU NIEKTO?
Citaj co pisem!!! na nemecku techniku som nepovedal jedno krive slovo - ze zalahaju!!! nie napr. motorz 35d - super, aj ja chvalim a vzdavam hold!!!! nieco maju perfekt nemci, nieco japonci - myslel som hybrid a ten novy motor - systemi nemenujem, mas ich v clanku...
No perfekt a nemecky zatial nedosiahnute je ta spolahlivost!!!! o tom som pisal!!! Vynimka je Porsche a napr. Cayenne ktorz je super spolahlivy!!!!
1. 3. 2009 10:44
Re: JE TU NIEKTO?
Ano ,mam objednanu skušobnu jazdu v Krakowe ale RX-350,,RX-350 ma prisť do predaja okolo 15 marca v Polsku./Pred 2 mes.som skušal stary model RX-350 skutočne som skoro nepočul motor, spotreba mi vyšla 11,4L/prešiel som 26km .(auto bolo studene a malo najazdene 5800km)Prešiel so cca 5 km mesto Krakow a potom dialnica Katowice.Mali tam aj Rx400h ale rozdiel v cene nebol velky
RX-3502 --212500zl
RX-400h --224700zl
pri dnešnom kurze 4,6zl/Euro je cena super
Teraz sa oplati kupa auta z Polska/ceny su tam nižšie aj o 30-40%
nehovorim ani aku cenu ma novy RX-350 v USA --38000USD!
Som sa informoval o dovoze z USA ,ale nepasuju ,blinkre,teplotu meria v F,rychlomer v miľach,nejde navigacia ,problemy zo zarukou a ine.
Mali by sa predajcovia aut u nas zamysliť nad maržami z predaja.Myslim že sa kupa ešte viac oplati tym,ktory počkaju do leta.Myslim že ceny aut pôjdu ešte dolu,hlavne drahšich.
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 10:52
Re: JE TU NIEKTO?
ako pocitam tak pocitam ale mi to vyslo drahsie ako u nas- 350- u nas 1350000 a tam 1380000.
1. 3. 2009 11:41
Re: JE TU NIEKTO?
Toto bola max. vybava Prestige .U nas je zaklad cca 1350000sk
Treba pozrieť predajcu v Polsku mali tam ešte akciu na modely z r.2008
3x mi volal predajca do firmy aby som kupil stary mode RX-350 (že mi daju na skušku 2 dni ich nahradne vozidlo)
Ceny su v Polsku nižsie z dôvodu prepadu Zloteho voči EUR
Pozdravujem
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 11:50
Re: JE TU NIEKTO?
a maju nejaku webstranku?
1. 3. 2009 15:23
Re: JE TU NIEKTO?
Klasicka stranka napište do Google lexus pl,tam bola akcia do včera na r 2008,ale poliaci su obchodnici ,vedia z ceny spustiť a hlavne predať .Slovensky predajca kupuje z ČR a potom su ceny vysoke (keď to ide cez dva obchody .Polsky trh je 8x vätši .Koncom roka som uvažoval aj o Superb a rozdiel medzi SK a PL bol pri tom kurze čo bol vtedy cca 251000sk.
To všetko vďaka kurzu zloteho.
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:12
Re: JE TU NIEKTO?
A prečo nie LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, BMW AUDI INFINITI či VOLVO? :-O
Avatar - kolmar
1. 3. 2009 14:06
Re: JE TU NIEKTO?
polsky zloty od leta klesom o cca 50%, to keby sme nemali euro aj mi by sme biednejsie stali, ale "nasa" mena neklesla a ich ano, tak sa oplati!!! len treba pozriet ci sa nam oplati viac CZ alebo PL, lebo u bratov cechov netreba prekladat technicak, co z polstiny vraj treba.
1. 3. 2009 18:56
Re: JE TU NIEKTO?
Bol som na skusobnej jazde s RX400h asi pred rokom, mali sme ho nastartovany o com sme nevedeli, pretoze motor nedal o sebe ani zmienku. Jazda bola taktiez ticha a dostatocne dynamicka.. Ten cas otec vyberal SUV, nakoniec sa rozhodol pre ML, ale po tomto uverejneni clanku by sa nakoniec priklanal k RX, nie ze by bol s ML nespokojny, prave naopak, no porovnaj si cenu v plnej!!! vybave, spotrebu a pokial ti ide o tichu a komfortnu jazdu... Pre sportovcov a zarytych odporcov hybridov tu nie je co riesit,ti zvolia Range Sport, X5, Lada Niva >:D
Takze predpokladam ze si sa v RX neviezol a nevies o com hovoris.. Osobne by som mozno dal prednost X6, ale za aku cenu v porovnani s lexusom ho dostanes
Avatar - white label
1. 3. 2009 19:12
Re: JE TU NIEKTO?
Teď tu visí ve vzduchu otázka, proč si vlastně otec tak skvělý (tichý, dynamický, komfortní) a cenově výhodný vůz nakonec nekoupil...?
1. 3. 2009 19:45
Re: JE TU NIEKTO?
pretoze dal prednost znacke a este komfortnejsiemu autu ;)
A cena RX pred rokom nebola taka aka je teraz a ostatne parametre ktore by si sa docital v clanku nad prispevkami :yes:
Avatar - white label
1. 3. 2009 19:49
Re: JE TU NIEKTO?
No právě, že ono málokdy je něco tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší, proto nikdy neříkej nikdy..., teď to nemyslím osobně, ale obecně a pro některé tady s jednoznačně obecnými názory...
1. 3. 2009 20:51
Re: JE TU NIEKTO?
ved ja som netvrdil jednoznacne pre RX, hovoril ze osobne by som si vybral X6, keby som na to mal teraz peniaze a ze zalezi na potrebach a charaktere zakaznika co si ho kupuje. Preto som kontroval iba prvotnu otazku, ze RX nie je na*** a ze kazdy co na to ma si kupi Q7, X5,6, Range, ML, GL a pod.. A ze "odbornik" co nejazdil ani na jednej z tychto znaciek ma nazor testovacieho jazdca!!!
28. 2. 2009 11:49
Nádhera, co Lexus slíbí to splní.
Nádhera, jak již známo, když Lexus řekne 6,3litrů bude to 6,3 pokud tam nebude usedat nějaký manager kterému to bude *. Porsche se může jít vycpat, jeho vysněných 8,9 litrů stejně nedosáhne a Lexus má už od Května roku 2005 8,3 se kterým se dá reálně i za 7 a teď 6,3litrů... to je technologie, to je náskok díky technice, ne to co pachtí Porsche s Audi a VW.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 11:55
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Tak já ten náskok určite nemám, pretože nedokážem povedať, že auto, ktoré má nízku spotrebu je nádherné. A hlavne-MANAGER,ktorý si kúpi Cayenne, ktorý môže kľudne aj multimilionár určite zahodí PORSCHE a kúpi si Lexus s plejstejšnovým interiérom a hlavne-bude jazdiť za 6.3!!! >:D >:D
28. 2. 2009 16:02
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Snažíš sa, snažíš - furt to nie je ono ... >:D
28. 2. 2009 16:50
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Jasně že namyšlený člověk tvého ražení nepůjde pro Lexus, ještě k tomu pro hybrida. Lexus má prostě v součastnosti nejdokonalejší hybridní technologii, nejen že jí má teď ale on jí má už od roku 2005 a to Porsche nedožene ani kdyby se po... Žádné AUDI " které má přece náskok díky technice " která se neskutečně sere, žádný VW, žádné PORSCHE, ale uměle vytvořená luxusní Japonská odnož Toyoty která má jen 20 let od založení a už má takové postavení jako žádná jiná po 20ti letech, ani nevzpomínám to, že Lexusů se v USA prodá víc než těch našich německých skovstů. Je jasné že vy pravověrní zastánci evropského "náskoku díky technice" vám to mozky neberou. Ale je to tak. AUDI by se mělo stydět, její slogan je k pláči.
28. 2. 2009 17:03
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
K placi je predevsim blb, ktery pise své "pravdy" o Audi a sam se svezl mozna ve stare A3 sesite ze dvou kusu nekde v garazi...mozna jsi spis k smichu :-)
Porsche ma nekoho dohanet? To jako dohanet lexus? >:D >:D >:D
Avatar - DBS
28. 2. 2009 17:38
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Třeba,Porsche v poslední době není to co bývalo.Cayenne jsem zkousl i to,že se připravuje jeho hybridní verze,ale Porsche s dieselem,to fakt ne.Plně s MazdaGE souhlasím.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:21
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
MazdíkGe hovoril o TDI? :-O
Avatar - DBS
1. 3. 2009 11:39
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Ne,o TDi mluvím já.Že souhlasím s MazdaGE nemusí hned znamenat,že mluvil o TDI.
28. 2. 2009 17:42
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Vím o mohla A6 z roku 2004-2005 které najezdí víc km do servisu než po světě ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:21
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Predstav nám ho.
28. 2. 2009 20:17
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Vím o mnoha A6... ( sorry za chybu )
28. 2. 2009 22:55
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
A proc tedy pises o znacce jako takove, kdyz vis o nekolika problemovych kusech jednoho modelu? (Pokud pripustime, ze pises pravdu.)
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:49
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Jak sa hovorí, trefa přímo na komoru. :-) :yes:
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:48
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Predstav nám ich.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:20
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
No jasné! Čo nevieš, že s Carrerou GT, na ktorú konkurenta nemá Lexus ani dnes ho nedoženie? >:D >:D
28. 2. 2009 20:03
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Myslím tím v technice, ale pokud jsi to nepostřehl tak teď už to určitě víš.

Copak nevíš že jakmile se dostal na trh RX400h zákazníci kupující PORSCHE CAYENNE se ptaly prodejcu " kde máte hybrid " a prodejci nemohli odpovědět.. Porsche nakoupilo 10 kusu RX400h které rozmontovali aby koukli na to jak na to a střeva z Lexuse naroubovali do CAYENNE? Nakonec se PORSCHE dohodnulo s Lexusem o využití jejich technologie, samozřejmě né zadarmo.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:49
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
>:D >:D
Ti si vyprávate s kámošmi jako uspávanku na dobrú noc? >:D :*) :no: :no:
1. 3. 2009 08:09
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Je to pravda, myslim že i tady o tom byl článek.
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:14
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Jasné, PORSCHE sa bude určite od Lexusu stavať autá kvôli jednému hybridu.
1. 3. 2009 12:41
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Pokud nevěříš tak nevěř ale je to tak
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:18
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Aha, takže budúca 911 bude vychdázať zo skúseností Toyoty. Hmm, u FERRARI, kedže nemajú hybrid sa budú učiť od... HONDY.
2. 3. 2009 19:59
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Myslím si že nebude, ale hybridni cayenne o kterem porsche už párkrát napsalo je právě důsledek těch rozebraných RX.
28. 2. 2009 20:21
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Copak nevíš že jakmile se dostal na trh RX400h zákazníci kupující PORSCHE CAYENNE se ptaly prodejcu " kde máte hybrid " a prodejci nemohli odpovědět.. Porsche nakoupilo 10 kusu RX400h které rozmontovali aby koukli na to jak na to a střeva z Lexuse naroubovali do CAYENNE? Nakonec se PORSCHE dohodnulo s Lexusem o využití jejich technologie, samozřejmě né zadarmo.
28. 2. 2009 19:13
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Kdyz jsem nove RX videl poprve,tak jsem neveril co vidim,vubec se mi to nelibilo,ale ted jak koukam na ty nove fotky,musim rict,ze vypada vazne skvele.Co ale nechapu je to,proc prichazi nova generace tak brzo.Naprosto souhlasim s MazdouGE,vystizneji bych to nenapsal :yes: :yes: :yes:
28. 2. 2009 20:07
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Nepřichází brzo. Modely většiny automobilek mají co 3 roky facelift, co 6 let nový vzhled. Lexus RX jak jej známe jezdí už od roku 2003, takže je to změna designu po 6ti letech. Proč dělají i nové hybridní střeva? Protože přišli na to jak je udělat ještě úspornějšího, tak ho chcou dostat z laboratoří ven.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:19
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
No, Mercedes-Benz resp. DAIMLER-BENZ mal po dvadsiatich rokoch po založení určite väčší IMAGE. :-)

Aha, takže namyslení jazdia v Cayenne a Audi a tí "správni" v ... Lexusoch. >:D To dúfam ihneď letí do Zlateho Ventilku. :yes:
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 19:22
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Isteže... Hlavne, že slogan od Lexusu je k, vlastne čomu? :-O Smiechu...? >:D
28. 2. 2009 20:14
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Lexus má nějaký slogan?
28. 2. 2009 22:28
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Image je na nic, sleduj žízeň!
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:47
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Taký fanúšik a nepozná ani len slogan? No, to len potvrdzuje, že chváli, čo sa len dozvie, že ide o Japoncov. >:D
1. 3. 2009 08:11
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Tak nám řekni jak zní slogan Lexusu?
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:14
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Tak máš rád LEXUS alebo ho chváliš len preto, že je japonský?
1. 3. 2009 12:43
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Jezdím v něm a když vidím jak ta technika šlape....
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:17
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Aha, chválime auto tatínka. >:D
2. 3. 2009 20:00
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
chval chval.. ale za volantem sedím já...
1. 3. 2009 03:50
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
Jo, možná zahodí Cayenne a půjde pro LS600h L.
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:16
Re: NÁSKOK VĎAKA HLAVE
>:D >:D Ešte mi povedz, že CAYENNE je konkurent LS. Inak rozhodne si namiesto PORSCHE bude kupovať ...LEXUS. >:D >:-[] :no:
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 12:19
Vianoce
Ešte tu máme len marec/březen a zdá sa, že tento rok je napriek kríze (alebo možno práve vďaka nej) ešte pestrejší, ako ten minulý. Automobilky západné síce ťažia z dizajnu, ale akosi stále pospávajú, ak hovoríme o úsporách v peňaženkách zákazníkov. Už aj Santa sa rozhodol a Rudolfa tento rok mení za RX450h. A čo Ty, už Ti svitlo, že slnko vychádza na východe? ;-)
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2009 14:46
Pohadka
"Tak jsem koupil noveho kone...miluji totiz zvirata a kone zvlaste. Je sice flekaty a nikomu se nelibi, ale vsichni mi zavidi, ze nezere seno ani oves. Bohuzel na nem nikam nedojedu...je totiz houpaci! Ale to nevadi! Hlavne, ze si MYSLIM, ze mi ostatni majitele skutecnych krasnych koni zavidi jeho nulovou spotrebu..."
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 14:47
Re: Pohadka
:-) :yes: ;-)
28. 2. 2009 21:57
Re: Pohadka
Pohádka? :-) Dokonalé :yes: :yes:
28. 2. 2009 15:28
Ještě zaměstnat designera...
... aby to auto vypadalo skvěle (ne jen dobře)... a bude to dobrý kauf... :-|
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2009 17:00
RX je super
RX400h jezdí parádně, málo žere a výbava je skvělá. Za ty peníze je dobře vybavená, to u X5 a Q7 připlácíš pomalu i za el.okýnka vzadu - jel jsem Q7 3.0TDI v základu, je to jak mé Mondeo - potěší ale nenadchne. RX to je jiná káva.
Rozbalit vlákno
37
28. 2. 2009 17:05
Re: RX je super
jo...od zida...ve spolku meli zavrino :-)
Avatar - pelikoš
28. 2. 2009 19:09
Re: RX je super
q7 je opravdu velmi nehezké.z výše uvedených bych nejvíce bral INFINITI FX 35(50) i EX,ten taky neurazí.mimochodem předražený hybridy koupí leda blázen,budoucnost je v elektro plug-in.chci vidět jak jezdí v reálu za 6,3.bude rád když se vleze do 10 litrů...
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 19:16
Re: RX je super
*Ked sucasna generácia má otestovanú spotrebu 8-9 l tak sa urcite do 10 l vlezie a nie ako bmw diesel ktorý sa tam vlezie iba na papieri.
Avatar - pelikoš
28. 2. 2009 19:22
Re: RX je super
je mě jasný,že vždy záleží na tom co je mezi sedačkou a pedálem,ale 6,3 leda s větrem v zádech >:-[]
neregistrovaný "ivko"
28. 2. 2009 19:31
Re: RX je super
keby jazdil cisto po meste tak je to realna spotreba.
28. 2. 2009 20:15
Re: RX je super
Určitě i za bezvětří ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2009 01:01
Re: RX je super
No to sis vybral pěkně blbý příklad. Motory "BMW diesel" zatím na počkání staví na hlavu benzínové hybridy Toyoty i Lexuse. Chce to jen občas mrknout na nějakou srovnávačku do časáku a ne se jen hádat o přestávkách s klukama ve škole...
1. 3. 2009 08:13
Re: RX je super
Nemužes srovnavat nebe a dudy. Dieslove motory od BMW jsou atmosfericke ( nepřeplňované ) ? Srovnávej atmosfer benzín s atmosfer benzínem.
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 10:17
Re: RX je super
Pozrieť sa do tych casopisov kde vzdy zvitazí nemecká produkcia a spotreba vzdy výjde o 4 l nizsia ako v ostatných? Alebo v casopisoch kde sa rozplývajú kolko miesta je v 5 tkovom bmw na zadných sedadlách a popri tom je v toyote camry omnoho väčší priestor?
Avatar - white label
1. 3. 2009 12:35
Re: RX je super
Ale nemasíruj zase, nejsou jen německé časopisy a nejsou tam zdaleka jen "zaujaté" srovnávačky. Jak mi při té vaší německé, nebo evropské "zaujatosti" vysvětlíš úspěchy v evropských testech třeba Nissanu GT-R??? Vem si do ruky třeba poslední číslo české verze anglického (ne-německého!) AUTOCARU a mrkni na test nové 730d! 245PS, 540Nm, 0-100 7,2s max. 245km/h, komb. spotř. 7,2l/100km!
Spotřeba v testu se bez problémů pohybovala kolem 7,5l! Kdo potom potřebuje hybrid? Proč si mám prostor auta omezovat, těžkým závažím (bateriemi)a celou technologií, abych teoreticky ušetřil nějaký litr paliva na 100km? Přečti si test tady na RX 400 a zjistíš, že není problém s ní jet i za 15l!!! Zatím to byly spíš hybridy Toyota a Lexus, které něco slibovaly, ale neplnily to. Taky nevím, co je na tom neobjektivního, když někdo vezme Prius a normální Golf TDI a na stejné trati jim prostě jen změří spotřebu paliva, za účasti obou stran. Když se bohužel nepotvrdilo to, co tady tak zarytě někteří "hlásájí", je to hned zaujaté...! Samozřejmě mi podobné auta na trhu vůbec nevadí a už vůbec ne ti, kteří je kupují. Jen tady proboha netrvďte, že většina Evropy si kupuje "zastaralou" německou prémii! Zrovna já bych si RX nekoupil ani bez hybr. techn. a s rozumnější cenou. Pro? Např. základní boční silueta silně připomíná jedno s designově absolutně nejhůře hodnocených aut na světě - Pontiacu Aztek, samozřejmě, že i větší detaily a zpracování jsou na úplně jiné úrovni, ale tohle auto se mi prostě líbit nebude ani po osmi faceliftech a masce z platiny! Je logické, že Lexus se primárně orientuje na "Ameriku" a její vkus (či nevkus), ale po tom s tím může mít problém třeba v Evropě. Navíc sklon pátých dveří dále zmenšuje prostor vzadu, především "kufru", který bývá omezen už hybr. techn.. A jeho objem není u crossoveru (ani SUV)rozhodně nepodstatný údaj... Nic z toho, co mi vadí, ale nemá společného s místem sídla značky!
Když to shrnu, tak vlastně nic proti japonským přátelům nemám, jejich výzkum může být jednou úspěšný, jen se obávám, že nejsou ani zdaleka v půli (snad) správné cesty, která by mněla dojít do pomyslného cíle dřív, než dojdou zásoby ropy úplně, pak by totiž mohla postrádat smysl... Jako nejbližší cíl bych viděl
dostat se na poloviční hodnoty spotřeby posledních verzí motorů Rudolfa D. třeba právě od BMW...
1. 3. 2009 12:45
Re: RX je super
Ano, za 15 litrů se s RX400h dá jezdit ale musíš vynulovat spotřebu a jet na dálnici konstantní rychlostí nad 160Km/hod. Mimo dálnici to pak krásně klesne
Avatar - white label
1. 3. 2009 12:51
Re: RX je super
To ale nic nevyvrací z toho co jsem o tom testu tady psal: ..."spotřebu i 15l!"... u technologie primárně vyvinuté k úspoře paliva!
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 13:01
Re: RX je super
"spotřebu i 15l" - to vies nie kazdý výrobca vyrába autá na nemecké dialnice-spotreba 15l je absolútne nereálna v reálnom jazdení ak nie si gen. Packa a nechces prísť o vodičák a ak chces jazdiť rýchlosťami nad 160 tak si kúp sportové auto a nie suv.
Avatar - white label
1. 3. 2009 13:09
Re: RX je super
To je všechno, co jsi schopen na tu reakci napsat? Tak to ti zjevně došly argumenty, jako těm hybridům. Zmínka až o 15litrové spotřebě v testu tady na auto. cz, tam není zdaleka to podstatné ani jediné o čem píšu! Nebo je pro tebe jednoduchší dělat, že jo!!! :no:
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 13:15
Re: RX je super
Nie ale dalsie tvoje "argumenty" urcite nestoja za zmienku.
Avatar - white label
1. 3. 2009 13:38
Re: RX je super
No spíš se na ně tobě špatně odpovídá... Mimochodem až 15l spotřeba u běžného SUV opravdu není nic strašného, mnohem horší ale je, pokud podobné hodnoty vykazuje hybridní crossover s technologií, která byla primárně vyvinuta za účelem ůspory paliva!!! :no:
2. 3. 2009 20:05
Re: RX je super
Ono se okamžitý ukazatel při full akceleraci na dálnici dostává až na 50 litrů / 100, takže když je pro tebe směrodatná okamžitá spotřeba a né dlouhodobá tak je to i 50.
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 12:55
Re: RX je super
Vsak o tom som písal ze pri nemeckých vozoch zázracne klesá spotreba a pri japonských naopak narastá. Skús sa opýtať známych zakolko jazdia v reáli. A životnosť nemeckého diesla je velmi diskutabilná.
1. 3. 2009 13:43
Re: RX je super
No tak když tady píšeš o Golfu TDI versus Prius,tak tady byla zmíněna průměrná spotřeba na Spritmonitor.A tam Prius vychází vítězně,proti tomu slavnému TDI. :-!
[odkaz]
[odkaz]
Je to z běžného provozu a hybrid je bez sazí,které (obzvláště ty nejmenší částice,které nezachytí ani filtr)nejsou zrovna zdraví prospěšné. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2009 14:06
Re: RX je super
No tak přesně o tom jsem psal... Jestli považuješ půllitrový rozdíl spotřeby jako důkaz smysluplnosti této technologie, můžeš mít i pravdu. Já bych ale "naivně" čekal až poloviční hodnoty... Navíc pod tím jsou propočítány, pokud se nemýlím, průměrem náklady v eurech a tam to vyznívá spíš opačně...
1. 3. 2009 14:22
Re: RX je super
Jo to je vklad do budoucnosti,hybridní,nebo spíše elektrické pohony aut jsou na počátku.
Máte tady stejný přístup,jaký měli lidé asi před sto lety,kůň měl menší spotřebu (ta navíc byla ekologická z obnovitelných zdrojů :-) ) a přece se ty drahá,smradlavá auta prosadila.Jen díky několika jedincům nám dnes (mně určitě) benzín voní.Technologie jdou dopředu.Nechápu myšlení typu,použijeme to,až to bude dokonalé.Tak to nebude vyladěné nikdy(a jsme stále v pravěku).A kdo odvádí největší práci na vývoji?
Půl litru může být málo,ale někdy docela dost.
Avatar - white label
1. 3. 2009 14:35
Re: RX je super
Tak to jste asi nečetl závěr mé delší reakce. Nemám nic proti úsilí Toyoty a Lexusu, spíš naopak, jen nemůžete tvrdit, že se něco revolučního (z hlediska praktického využití) už podařilo, když sám přiznáváte, že je tento systém spíš na počátku vývoje...
1. 3. 2009 14:50
Re: RX je super
Z hlediska image je to přínos,mít něco co jiní nemají.
Vždyť image např. Mercedesu také vznikala v návaznosti na technické inovace,které nikdo jiný neměl.Bez toho by měl image pouze poloviční hodnotu.Někteří se nám zde snaží vnutit,že u prémie už o cenu nejde ,pak se tady diskutuje o rozdílech spotřeby,úplně nasmyslně dle mého.Chci prémii,pak mám i na provoz a prémie je i něco navíc,něco nového,co nemá každý.Ano elektropohon v automobilech je na počátku.Kdo chce diesel,ať si ho koupí,proč ne ,ale u všech je to "jen"diesel.Tady máte hybrid.Kdo jiný ho nabízí,nebo umí lépe?Takže praktické využití je.
Avatar - white label
1. 3. 2009 16:05
Re: RX je super
No s většinou z toho co píšeš spíš souhlasím, ale nemyslel jsem praktické využití v tom smyslu, že stačí něco nabízet, nebo prodávat a tím je to naplněno. Přijít s něčím novým, z hlediska především určité módnosti, nebo společenského trendu je jedna věc a přijít s něčím opravdu prakticky přínosným věc druhá. Technologie, kterou tady teď řešíme je zatím rozhodně spíš to první, než druhé. Zatím!!! Jestli nakonec celkově uspěje, nebo právě naopak, dnes nikdo jistě neví... Proto je předčasné dělat z tohotu nejistého "pokusu" něco, před čím by se měla klepat prémie už teď... A na to jsem původně reagoval...
P.S. Systém PD u přímovstřikových dieselů, mněl všechny předpoklady (technicky vyšší možný tlak) uspět i proti CR a nakonec to dopadlo jinak... Pokrok a vývoj mívá i svá slepá ramena...
1. 3. 2009 19:47
Re: RX je super
Můžeme tu diskutovat donekonečna co bude slepá vývojová větev.Může to být třeba turbo(prosím nebrat zas tak vážně tento tip).Nikdo totiž nedokáže přesně odhadnout vývoj.Už před 40lety předpovídali na rok 2000 většinu elektromobilů a kde jsou?Většina se ale shodne,že elektropohon má budoucnost (jen je otázka kdy).Může být buď čistý(jen baterie),na to ovšem není dimenzována rozvodná síť el.energie,nebo palivové články,problém s vodíkem.Tyto systémy mají společné věci s dnešními hybridy,elektromotory,akumulátory,rekupe… brzdné energie.Na toto všechno je třeba mít zkušenosti z reálného provozu,takže hybrid je naprosto ideální.
Je zajímavé,že zde převládá tvrzení,že k vývoji výborného motoru,podvozku,skoro každého šroubku je třeba dlouhé bezmála stoleté tradice.Podle toho nejmladší automobilky nemohou konkurovat nikdy těm starým.
U pohonů budoucnosti je to nahle naopak zkušenosti nejsou třeba,až to budeme potřebovat,tak to budeme mít naprosto dokonalé.
Hybrid je rozhodně krok vpřed(i spalovací motory s v nich neustále vyvijí),svou šíří záběru technologií to nemůže být slepá cesta.
28. 2. 2009 20:12
Re: RX je super
S RX400h ( z roku 2005 ) se dá jezdit i za 7 litrů v reálu ( město + mimoměsto ). 8,3 kterých Lexus k RX400h deklaruje je klidu dosažitelná spotřeba. Nevím proč by měl být problém s 6,3. Ano je to magické číslo když se podívám na ten výkon...
neregistrovaný "tommy.xy"
28. 2. 2009 23:24
Re: RX je super
Spritmonitor.de:

34 Benzin 9,85 l/100km 654.823 km und 64.472 l

Pod 8l jen dve auta z 34, takze tech 7 litru bude asi solidni klobouk :-)
1. 3. 2009 08:15
Re: RX je super
Nejaký sprintmonitor mne nezajmá, zajmá mne jak s tím autem umím já a to je 7 litrů ale níž už nejde. při 8 litrech je to už trošku svižnější svezení, je to o myšlení a težké noze.
1. 3. 2009 14:00
Re: RX je super
Musíš také vzít v potaz výkony.Dost těžko můžeš porovnávat spotřebu v Lexu s 200kw a BMW X3 110 nebo 130kw.Když přiblížíš výkonově blízké varianty,tak je průměrná spotřeba stejná a bez sazí. ;-)
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 3. 2009 14:09
Re: RX je super
Tak moment, ja to s nicim neporovnavam, ani nerikam, ze tech 10 litru je spatnych, rikam jen, ze za 7 to asi bude jezdit jen kolegovi nahore ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2009 14:18
Re: RX je super
Snad sis všiml, že jsem psal o 3.Od od BMW (245PS/540!Nm), tak proč tady operuješ se 110 kW??? Navíc se podívej co ten motor dokáže s tak těžkým autem jako je třeba 7ička a při jaké spotřebě, to vše bez hybr. techn.!
1. 3. 2009 14:36
Re: RX je super
No tak tenhle motor od BMW pod 9l/100km také nepůjde (v reálu)na Spritmonitor je pouze jeden v X3,tak to nelze brát jako úplně berné,ale má 10,78l/100km.
V X5 tam jsou tři s 9,93l/100km.
Že i s takovými auty pěkně zacvičí o tom nepochybuji.
Lexus také ale není žádný lenoch.
K image neodmyslitelně patří hi-tech technologie,to co nemá každý.Lexus má v tomto kladné body.
Avatar - white label
1. 3. 2009 14:39
Re: RX je super
V testu AUTOCARU o kterém jsem psal mněla 730d průměr kolem 7,5l! A s X5 3,0d se dá krásně jedit za 8-9l!
28. 2. 2009 20:24
Re: RX je super
Taky nemůžu pochopit proč ještě nedali vedle vyůstění nádrže zástrčku na dobití z veřejné elektrické sítě.
1. 3. 2009 03:52
Re: RX je super
U Priuse už to testujou.
1. 3. 2009 08:16
Re: RX je super
testujou ale pěkně pozdě, vždyť by stačilo jen k baterce připojit trafo na dobíjení a klesla by jim spotřeja ještě víc, když by auto vždy vyjelo s plnou aku.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:46
Re: RX je super
Aha. 8-s >:D :no:
28. 2. 2009 20:39
Kdo nehraje nevyhraje!
Je dobrý vědět, čím by si měl jezdit, kdyby si chytil všech šest ve sportce. Určitě Lexusem za 6,3 litrů na 100. Zbytek podobných aut je jen hloupá rozmařilost a snobárna. Gratuluji ti, že v tom už teď máš jasno, tak si zítra nezapomeň vsadit. Hlavně všechny sloupce, když ti zbyde na benzín...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 21:10
Re: Kdo nehraje nevyhraje!
Ale samozrejme, športka je jediná spása, lebo ak chceš pravé nemecké auto pre diamantových kovbojov, tak to predsa vyfasuješ na vrátnici, hneď za kýblom s handrami >:D >:-[]
Avatar - Andromeda
28. 2. 2009 21:22
Re: Kdo nehraje nevyhraje!
Jo sportka... >:-[] ...nejsou náhodou ty částky za "trefu" u vás po "euru" trošku baculatější??? >:-[]
No a pak zbyde na víc "dietních tichošlápků" >:D ...
Jinak Lexík gut,jiný přístup->jiná filosofie->další možnost výběru...jo...
Avatar - Andromeda
28. 2. 2009 21:33
Re: Deja vu...
Sem to nějak s tou klávesnicí překombinoval... ;-\
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 22:10
Re: Deja vu...
V pohode ;-)

Tých srandistov vyššie v diskusii je niekoľko (ako obyčajne pri japoncoch ;-) ) a rovnaké sú aj ich argumenty. Je easy chytiť sa spotreby 6,3 a argumentovať sockami, ako inak, japonské auto za 2mil. je šunka, nemecké za 2,5mil. je pre diamantových, študovaných >:-[] Žiadne ďalšie argumenty nie sú potrebné, znalci vedia koľko sa čoho predáva a teda čo je najlepšie. Ochraňuj nás Aladin, keby s full-hybridom vyšli ako prví Nemci, to by bolo ovácií... 8-s
Avatar - Andromeda
28. 2. 2009 22:21
Re: Deja vu...
:yes: ...Já vím ;-\ ...Pokud reaguješ,tak jsi na tom téměř jako jistý rytíř Don Q.... ;-)
A holt Lex není stodvaciášek,nemá ve výbavě chlupatý volanty od Pierra >:-[] ...
28. 2. 2009 22:25
Re: Deja vu...
Záleží, jak na to koukáš... Jestli s tim tiketem v ruce, nebo třeba i s tim Lexem v garáži ;-)
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 22:37
Re: Deja vu...
Ty odpoveď vieš ;-) a ak náááhodou nie, tak odpovedať, to sa tu predsa nenosí, je tak? >:-[]

A socka, mentálna socka, tou môže byť aj diamantový kovboj bez ohľadu na to, čo sedlá ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:43
Re: Deja vu...
A čo taký Prius? Vďaka nemu bude o jedného ľadového medveďa viac. :yes: :-!
Avatar - Ajin(MoDo Team)
28. 2. 2009 20:53
Toyota
opět ukázala, že neumí překročit svůj vlastní stín :-(
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2009 08:19
Re: Toyota
nemumí??? DOmážes si představit stín 6 litrového kanistru a srovnat ho se stínem noveho RX?
28. 2. 2009 22:15
EUROCHTÍČ
Svět aut pro eurodrzky je zde - [odkaz] Slov netřeba, tohle pochopí každej za půl vteřiny.
Rozbalit vlákno
28
28. 2. 2009 22:26
Re: EUROCHTÍČ
Ale táta říkal, že to moc žere! >:D
28. 2. 2009 22:45
Re: EUROCHTÍČ
Ber bávo, vyměň tátu >:D
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 22:54
Re: EUROCHTÍČ
:yes:
Dobre radíš, tatko aj tak nie je istý ;-) >:D
28. 2. 2009 22:57
Re: EUROCHTÍČ
100% táta je ten, kterej ti koupí X6 :yes:
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 22:44
Re: EUROCHTÍČ
Možno to robí elektrotechnika, dlhšie vedenie, bohatí rodičia, ale nedošlo mi ani po 1/2 hodine. Skús radšej [odkaz] alebo ešte lepšie [odkaz] - tam ako Eurodrzek vidím umenie ;-)
28. 2. 2009 22:47
Re: EUROCHTÍČ
Dobré tipy, já nahoře učinil odkaz v rámci segmentu. V podstatě jsem tam mohl dát od Tigiho Po Range všechno... >:D ;-) a stále bych měl navrch...
Avatar - Andromeda
28. 2. 2009 22:51
Re: EUROCHTÍČ
Skutečně ;-) ?Odvážné tvrzení...
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 22:55
Re: EUROCHTÍČ
Veď práve, Tvoja snaha zostať v segmente spôsobila, že som si chvíľu myslel, že pretekáme v ošklivosti >:-[] ;-)
28. 2. 2009 23:02
Re: EUROCHTÍČ
Ošklivost má Lexus evidentně stále předplacenou.
Avatar - Ondore
28. 2. 2009 23:24
Re: EUROCHTÍČ
Mne sa z nich tiež nepostaví, ale hovoriť o ošklivosti? Tiež som Ťa nenašiel v tomto zostrihu
[odkaz] a nepomlouvám Tě ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:41
Re: EUROCHTÍČ
>:D
28. 2. 2009 22:52
Re: EUROCHTÍČ
:yes: tak tohle BVPecko v bile zrejme uvitam v garazi...budu pak krizovat mestskymi polygony jako europatrola :-)
28. 2. 2009 22:55
Re: EUROCHTÍČ
Neni na baterky, tak si připrav argumenty, proč...
28. 2. 2009 23:05
Re: EUROCHTÍČ
...protoze se mi libi vic nez X5 :-) take proto, ze si nechci podkladat plynovy(nebo snad elektricky?) pedal cihlou, aby me pak elektrarna odmenila zelenou ikonkou tanciciho Bursika na centralnim displayi (jednom z celkem asi 20) :-)
28. 2. 2009 23:10
Re: EUROCHTÍČ
Já jen doufám, že se z daleka vyhejbáš pískovištím s dětmi. Ze slov jako eurodrzek atd. mám docela hnusnej pocit. Vůbec ten tvůj sloh je dost úchylnej. Tak se raději drž klávesnice.
28. 2. 2009 23:35
Re: EUROCHTÍČ
Měl by ses vyhejbat diskuzím, tohle jsou příspěvky pro dospělé, nikoliv pro ty co za sebou, pogo, tahaj dřevěnýho kačera RX >:D :no:
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:29
Re: EUROCHTÍČ
Tak já osobne: [odkaz]
[odkaz]

Nič krajšie v súčastnosti svet nevyrába.

P.S.: A čo takto toto? [odkaz]
28. 2. 2009 23:36
Re: EUROCHTÍČ
Disco dobrý... no, na pohled dost těžký. Honda? Jo, nebezpečně boduje...
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:40
Re: EUROCHTÍČ
Jak to myslíš s DISCOVERY 3?
28. 2. 2009 23:46
Re: EUROCHTÍČ
Jeví se mi to jako příliš hmotné, pohledově jako moc těžké, až takřka neforemné. Chce to světlejší barvu, pak je to ok.
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 23:55
Re: EUROCHTÍČ
LAND ROVER DISCOVERY 3 má svoj vlastný štýl. Určite sa nájde nikto, komu nie je po chuti. Tento dizajn má totiž stále korene v histórii Land Roveru. Absolútne ignoruje športové korenie. A to sa mi páči. Je to dokonalosť pre tích, ktorí nežijú s OFF-ROAD-om len v meste, ale jazdia aj na dobrodrúžstva. Nemecký konkurenti oproti nemu vyzerajú tak nejak tuctovkovo. (nemyslím GL a G) A tom to práve je. Ale niekto určite uprednostní aj iný dizajn. Dizajn, ktorý má v sebe DNA off-roadu a čerpá z klasického dizajnu.
Avatar - woody-alien
1. 3. 2009 00:04
Re: EUROCHTÍČ
Akorát se mi z tý hondy rozjížděj voči. Fakt se na to nedá koukat... >:D
Avatar - Falco
1. 3. 2009 00:19
Re: EUROCHTÍČ
EuroRESPECT! ;-)
1. 3. 2009 08:33
Design
Auto se mi zezačátku vubec nelíbilo ale teď mu najednou přicház na chuť. Je jasne že zastáncům automobilek jako AUDI, M-B, BMW, kde jsou všechny modely jen variace na jedno tema ( jsou všechny stejné až na to že se liší rozměry ) se toto auto nelíbí, proč, protože nemá ve znaku ani hvězdu, ani kruhy ani vrtuli. To bude hlavní důvod proč GTI a 507-- zase tak útočí. Proč jsou německé auta stejné? To proto aby zákazník který nedokáže odejít od jedné značky k jiné poznal pořád tu svou značku.
Rozbalit vlákno
19
1. 3. 2009 10:27
Re: Design
Na to abych poznal které auto ma koule nepotřebuji být zastáncem jakékoli automobilky, stačí mi voko a znalosti z autosvěta. Uznávám ovšem, že ten komu se zdají být německá auta stejná, inklinuje třeba k horním snímkům.

Konkrétně v segmentu SUV/cross je po vizuální stránce absolutním světovým králem Mercedes-Benz a BMW. Na světě není nyní v předmětném segmentu stylovějších aut, než GLK ML, GL a G, jakož i X3, X5, X6. Se svým vkusem jen těmto autům okopáváš výfuky. Ale nejen jim, styl zde dále fantasticky diktují Land Rover, samozřejmě Cayenne, Touareg, VOLVO XC90, XC60, a samozřejmě Q5. To je vše Mazdo.

A pak nezapomeň, že u aut jde ruku v ruce s kvalitní technikou a vizualitou i image. Auto není rohlík, který zkonzumuješ rukama od šmíru, auto tě reprezentuje roky před celým světem. Takříkajíc jím odhaluješ sám sebe, no však to znáš - jsi než to, co tvé auto. A tedy v tomto kontextu je evropská produkce, zejména německá prémie i v předznačeném segmentu zářícím démantem.
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 10:36
Re: Design
Mas pravdu ale len image mi na kupu auta nestaci-ako ked si zoberies krásnu zenu ktorá nevie ani varit ani prať atd.
1. 3. 2009 10:55
Re: Design
Že by Mercedes-Benz postrádal kvalitní techniku? ;-) Na tohle u Mercedesu nezapomínají již přes sto let...
1. 3. 2009 12:49
Re: Design
Tak proč mají mercedesy před servisy velká plná parkovště čekajících aut na opravy a Japonské značky mají před servisy prázdno? Tím že se Mercedesu prodá víc to myslím nebude.
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 13:15
Re: Design
>:D >:D Myslíš svoje parkovisko angličákov? >:D
Avatar - pelikoš
1. 3. 2009 14:10
Re: Design
ubožáku,strč hlavu do * ... a mlč
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:12
Re: Design
To je nejaká značka?
P.S.: Hlavu so zeme strkajú (vraj) pštrosy, nie pelikáni. >:D
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 12:11
Re: Design
MERCEDES-BENZ ML má svoj jedinečný dizajn, AUDI Q7 je také, dlhé a hladké a BMW X5 ostré. Naozaj len ty môžeš povedať, že tieto japonské autá sú rovnaké a hlavne-že Lexus z nich je najkvalitnejší. Bože Bože. Jak niekto môže byť tak slepý. Hlavne skutočne neviem pochopiť, ako mi môžeš povedať, že Lexusu chýba znak MERCEDES-BENZ a AUDI. Až si si nevšimol, spomínal som aj LAND ROVER a aj-INFINITI. Takže rozhodne viem povedať, že je pekné aj japonské auto a myslím, že to len potvrdzuje, že tento Lexus RX nemá, aj to tu povedal GTI, ti e koule.
Modrobiela vrtula? Znak BMW v skutočnosti neznamená vrtulu.
1. 3. 2009 12:51
Re: Design
Je to vrtule, BMW vyrábělo motory do letadel, od tam je ta " vrtule ".
Avatar - white label
1. 3. 2009 13:02
Re: Design
Není, je asi z r. 1917, jsou to barvy vlajky svobodného státu Bavorsko, jsou ale otočeny, protože "státní" symbol nesměl být komerčně využíván. Spojení s leteckou vrtulí vyniklo až v r. 1929 v souvislosti propagací leteckých motorů...
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 13:13
Re: Design
Presne tak. :yes: :yes:
Avatar - white label
1. 3. 2009 13:49
Re: Design
Jen je škoda, že znalosti a síla důrazu na "své" argumenty a především závěry z nich, zde většinou nejsou v přímé úměrnosti... :-!
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 16:12
Re: Design
Súhlasím.
2. 3. 2009 06:19
Re: Design
No vidiš, to se nevylučuje...
Avatar - white label
2. 3. 2009 10:59
Re: Design
No to se tedy vylučuje! Znak prostě nemá nic společného s vrtulí, to že byla jeho grafika později využita k reklamě na letecké motory, nemá s jeho vznikem vůbec nic společného! To bys tady za chvíli mohl tvrdit, že MB ná ve znaku volant a Audi olympijské kruhy bez jednoho světadílu...!
2. 3. 2009 20:09
Re: Design
Koukni se na ten můj příspěvek a uvidíš tam: "Je to vrtule, BMW vyrábělo motory do letadel, od tam je ta " vrtule ". " Nezmiňuji se o tom, v kterém roce to logo vzniklo ale odkud se mu přičítá tvar vtrule.
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 13:14
Re: Design
Peugeot tiež vyrábal mlynky a nikto nehovorí, že znak je mlýnek a nie lev.
1. 3. 2009 12:56
Re: Design
počkej si až se k nám dostane první kus a uvidíš jak se za ním otočíš i ty...
neregistrovaný "507--"
1. 3. 2009 13:14
Re: Design
Tak ako je s dizajnom konkurentov?
1. 3. 2009 11:35
Design
Toto bola max. vybava Prestige .U nas je zaklad cca 1350000sk
Treba pozrieť predajcu v Polsku mali tam ešte akciu na modely z r.2008
3x mi volal predajca do firmy aby som kupil stary mode RX-350 (že mi daju na skušku 2 dni ich nahradne vozidlo)
Ceny su v Polsku nižsie z dôvodu prepadu Zloteho voči EUR
Pozdravujem
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Andromeda
1. 3. 2009 12:09
Hybrid...
No plantážníci,o pár odstavců dále na hlavní straně je inzerováno Porsche s hybridem v Cayennu...Tak a co teď sokolíci,baterky v Porsche...přečtěte si po sobě některé hlášky...
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2009 12:45
Re: Hybrid...
Jakej maj baterky vliv na design a image, nebo na názor hysterickýho fanouška Lexuse, co se víc hrabe v motoru svýho civika, než stráví na silnici?
Avatar - Andromeda
1. 3. 2009 12:50
Re: Hybrid...
To sice nevím taky ,ovšem jako argument jsi je použil i ty ;-) a výše třeba lowkick...Jsem prostě zvědavej,jak tentokráte baterky dopadnou u místních,když už je tam začíná cpát i to Porsche...
1. 3. 2009 13:18
Re: Hybrid...
Možná si mě pleteš s někým z fanklubu o prémiových Fiatech. Slovo baterky jsem nikde nepoužil, nebo ano?
Avatar - Andromeda
1. 3. 2009 13:36
Re: Hybrid...
Nebylo myšleno špatně ;-) ,ale použil o kousek výše,nicméně pro úplnost nutno dodat,že v reakci na X6... ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2009 16:15
Oprava údaje o spotřebě v testu
Omlouvám se za špatné informace o testu BMW 730d. Tento test není v posledním AUTOCARU, ale TopGearu 3/09 - str.54 (při tom množství časáků už se mi to občas plete), navíc spotřeba v testu nebyla kolem 7,5 l, ale pouze 6,6 l/100km!!!(Emise192g/km)
Srovnej se zde úžasnými teoretickýmí 6,3l i když u croossoveru, ale zase "menšího"...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ivko"
1. 3. 2009 16:45
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
A v casopise hogofogo malo BMW spotrebu 0 l lebo ho testovací jazdec tlacil na furiku.
Avatar - white label
1. 3. 2009 18:46
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Tak tlačit můžeš každé auto, pokud chceš takovou spotřebu... 8-s
2. 3. 2009 06:34
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Prosím nesrovnávej jablka a hrušky. To si doopravdy myslíš že Lexus řekl spotřebu a nemá ji podloženou? Promin ale zamysli se, nechce si utrhnout ostudu a ta spotřeba je realna, ne počítačově odzkoušená. To, že za pul roku bude v TopGearu udaná hodnota 8,5 litru na sto bude jen protoze jsou ti ridici zvyklí jezdit podle zvuku / otacek motoru, nikoli podle potřebného vykonu v danné rychlosti. HOld s hybridem se musí trošku jinak.
Avatar - white label
2. 3. 2009 11:10
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Přestaňte být konečně panaroidní, vy "Lexusáci". Když někdo napíše, že je spotřeba teoretická, tak tím přece rozhodně automaticky neříká, jaká bude skutečná!!! Tak že nereagujte, jak bejci na červenou, na něco, co nikdo nenapsal!!!
P.S. Proč vás hned napadlo, že si všichni myslí, že bude zrovna vyšší a dokonce už tušíte jak dopadnou testy...?! Nechtělo by to trochu víc důvěry k hybridní technologii... 8-s
neregistrovaný "ivko"
2. 3. 2009 12:16
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
q7 je opravdu velmi nehezké.z výše uvedených bych nejvíce bral INFINITI FX 35(50) i EX,ten taky neurazí.mimochodem předražený hybridy koupí leda blázen,budoucnost je v elektro plug-in.chci vidět jak jezdí v reálu za 6,3.bude rád když se vleze do 10 litrů...
No neviem kto je paranoidny, ale ja z tohto clanku som pochopil ze spotreba bude vyssia.
Avatar - white label
2. 3. 2009 17:48
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Byla to raekce na Mazdu GE, ne na tebe... Ten původní příspěvek si přečti znovu, nic takového tam není, tak že si to někdo mohl jen sám domyslet, ale myslet, podle čeho...?
2. 3. 2009 20:17
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Ano Infinity a jeho SUV mají nádnerný design, odkonce hezčí než RX, to přiznávám bez mučení, ale malý kufr, hnučný motor a výfuk dělají svoje... boužel. Za 10 litrů se dá jezdit s RX400h s těžkou nohou takže to půjde určitě i s RX450h :-)
2. 3. 2009 20:12
Re: Oprava údaje o spotřebě v testu
Mám v tom naježděno 60 000 Km, myslím že ty mi o hybridní technologii říkat nic nemusíš, vím jak se pohybuje rozdíl spotřeby s řidičem který si zkouší výkon a který ví jak na auto. Jen takový malý detail, ti tví " bejci " nereagují na barvu ale na provokaci.