I když prodeje naftového Chevroletu Cruze v USA zaostávají za konkurencí, Chevrolet ještě nehází ručník do ringu a plánuje představit více naftových modelů pro trh, kde vždy vládly benzinové vozy.
me staci se optat znamich co v US dlouhodobe zijou abych vedel jak jsi mimo :-) jinak je uzasne jak dokazes trollit na vicero forech o dieselech v us, na Google jses docela slavnej a tvoje posty o nesmyslech to radi nahoru >:D
Žijem v USA už 17 rokov, takže si dovolím sa k veci vyjadriť. Barík má v podstate pravdu. Dízel v osobných autách, teda okrem VW je v USA prakticky nepredajný a nemá ani zmysel ho na tomto trhu ponúkať. Z dôvodov, ktoré Barík už celkom presne vystihol. Ja len dodám, že pri striktných emisných normách, kde auto musí mať DPF je kúpa dízla absolútny nezmysel. Sám som rozmýšľal nad Jeepom v dízli, no praktické prekážky v jeho používaní ma odradili. Len pre zaujímavosť, u Jeepa Grand Cherokee s dieslom pod kapotou je návratnosť oproti benzínovej verzii až po 160 tisíc kilometroch, samozrejme za predpokladu že sa dovtedy nevyskytnú nepredvídané náklady, ktoré návratnosť odsunú do nedohľadna.
Promluvil odborník všech odborníků. Přání otcem myšlenky.
Jako obvykle lze pouze konstatovat - "psi štěkají ale karavana kráčí dál" ......
Smůla Bariku budeš to muset "swallow" .
krom velkých pikapů a dodávek to v soboních vozech žádné úspěchy netrhá a trhat nebude. Zkušenosti s orpavami nula, časté omyly zákazníků natankujících benzín místo nafty, drahý servis, malé zkušenosti s turbem, dražší nafta jako palivo, místy i s horší dostupností a konzervatismus.