Novinky
Myslím si, že Subaru je dlouhodobě nadhodnocené... Přínos boxerů prostě dlouhodobě trh (hromadně) neoceňuje a za kvalitu "Made In Japan" už si taky není ochotno moc lidí připlácet víc, než je nutné... Malé automobilky to mají stále těžší a nezbývá pro ně jiná cesta, než spolupráce s některým větším výrobcem... Na druhou stranu určitě na trhu existuje místo i pro malé výrobce, ale úzce specializované a jasně vyprofilované... U Subaru mám pocit, jako kdyby si v posledních letech chtěli ukousnout něco i z většinového trhu, ale to právě není cesta pro malé výrobce (nemají šanci konkurovat těm velkým)...
Subaru nema podvozek premiovych znacek. A i kdyby, nikdy nikoho z premiovych zakazniku nezaujme, interier byla vzdycky bida, ale zamereni auta je jine a tolerovalo se to dlouho - ted uz to ale moc dobre nejde. Normalni clovek, co nejezdi rally, prida 100k a koupi si tu premii - opravdovou. A jeste bude jezdit o par litru na sto mene.
Hlinik je uplne stejne poctivej material, jen je lehci a pokud se nepletu, i subaru tam ma hlinik, nechapu co jsi tim myslel.
Cena subaru je vysoka, a to i presto, ze je tam 4x4 (krome BRZ).
Kluci, co rikaji, ze je subaru v USA o 40% levnejsi nez v Evrope nejak nepochopili, ze v USA je kazdy auto o tolik levnejsi, duvodem jsou dane - DPH a clo a co ja vim co jeste.
Proste a jednoduse Subaru z pohledu Evropana nejak zaspalo poslednich 20 let a ted uz to pujde dohnat tezko, zvlast, kdyz uz nemaji na vyvoj prodejnych aut, resp. nejsou schopni cenove konkurovat, coz je v businessu tak nejak to podstatne, at uz jsou to auta nebo cokoliv jineho.
Outback je ted asi jediny slusny, jenze to je v kategorii a v cenach, kdy existuje milion dobrych alternativ...
Neznam jejich situaci v Asii.
Reálný důkaz, protože jinak plácáš jen nesmysly...
BTW: Martin789 nepíše, že má Subaru hliníkový podvozek - právě naopak, přečti si ještě jednou co napsal a pak mudruj.
korejců to má tedy takhle postavené? Viskospojku začínají u manuálů používat až teď - je to v podstatě Haldex a není to haldex - používá to trochu jiný systém tlaku. U automatů používají několik druhů pohonu 4x4 - záleží na typu a například jestli vzadu mají LSD či ne. Jestli mají VTD nebo ne apod. Ale vraťme se k těm máničkám a korejcům....