Doufám, že mi posledních čtrnáct dní dovolený bude stačit. Nakupuju pár bas Braníku, zásobuju se čínskejma nudlema a gulášem od Vitany, ženu posílám se slepicoidníma kamarádkama na Lipno a lepim se na Auto.cz. Bravo, bravo, bravo!
Já? Nestraš. >:D Nechci sem tahat manýry z YouTubu. Něco jsem ale přeci napsat musel... I když by bylo lepší nový článek ignorovat a jít diskutovat na ten včerejší. ;-)
No jaky ne >:D, ale dělá se to tak téměř celé staletí a většina řidičů to tak dělá stále .Tedy není na tom nic špatného a jako jojo si asi nepřipadají . Ale podle kliky jsem si auto nevybral. :-)
Trochu nerozumím. Ale odpovím ti. Ročně nejezdím cca 5o tis.km a to vlastními auty.Před nynějším autem jsem měl 2 mondea, a předtím 405 a escorta kupovaneho v bazaru.Takže ti odpovídám, že kupoval. Koníčky mám (nechápu souvislost). Mě a nejen mě připadáš divný ty.
Jen tady poukazujes co všechno máš ve svém picassu které jsi pořídil. Tím autem bych se vážně nechlubí.Je to krám.
Základem je pochopit, kdo a co píše...Psát, že ti, co používají klíček k otevření auta a jeho startu, jsou joja, tak to je od někoho, kdo dělal donedávna to samé, zvláštní.
Jasně, kdo má Itala je zblblej >:D A jak jsi ji otevíral? šutrem do okna? Nebo jsi ji nezamykal? Můžeš se nám snažit říct, že na dálku, což předpokládám, že jsi měl dákové ovládání v klíči... A když už jsi u toho, klidně mi pověz, v čem jsou Italové na centrál blbci ;-) Na téma technologií jsou s tebou zajímavé diskuze...
Itala mám (a ne prvního), že by však u něj byly nějaké závady, to bych teda neřekl :-!
Takže co jiného než klíček jsi používal na otevření tvé Fábie? To je jasná otázka, na kterou jsi neodpověděl. Nic nepřekrucuji, jen se ptám. Ono když ti dojde argumentace, začneš se kroutit jak žížala...
A ještě jsi pozapomněl na tu stať o italských autech >:D
Už to prosím neopakuj, já se totiž neptal, čím jsi to neotvíral, ale čím jsi to otvíral.
Ale chápu, že tvé omezenější vnímání slova otevřít klíčem značí prakticky pouze zasunutí planžety do zámku... tak to potom jo >:D:yes:
A o těch Italech už se taky něco dozvím?
Ty fakt nevíš, co je to planžeta? Tak to tě lituju, člověk od fochu a tak mrzký přehled >:D >:D Uč se ty ODBORNÍKU : [odkaz]
Jinak vypadnu až uznám sám, zatím si užívám tvých značných znalostí a dost se bavím >:-[]:yes:
A můžeš mi, prosím, osvětlit význam slova čoorkař? Ani google neví, co je to zač :-!
Čoorkař. >:D Nám dala na základce zeměpisářka za úkol vyjádřit v procentech hydroenergetický potenciál Švýcarska. Asi to hledala ve francouzštině. Gůgl našel česky jen, že je "velmi vysoký". :-)
Snažil jsem se ti naznačit, že na startování a odemknutím auta klíčem není nic potupneho. To,že ty to teď (i já) dělat nemusíš(me) , neznamená, že se budeš ostatním vysmívat.To bych se ti já mohl vysmivat, že nemáš radarový tempomat,na přední nápravě lichobeznik, slušný automat, a nakonec slušnou značku auta. Trochu sebereflexe Péťo.... Nejsi tady za velkého kluka,ale za velkého d....a.
ale kluci, kazdy novy auto je pekny, kdo ma rad auta, je nadsen, kdyz muze sednout do noveho. ja ti picassso preju, vybral sis ho a je dobre, ze se ti libi... ale tady si stezujes, ze z tebe nekdo dela * ze sis koupil kram, predevcirem jsi ty delal z kohosi *, ze si poridil dve VW... takze trochu toho nadhledu by neskodilo, ne? k obecne diskuzi nad bezklicovym vsechnomoznym: ja preferuju spinaci skrinku. jednak nevidim duvod, v cem spociva vylepseni, kdyz misto otaceni klickem mackam tlacitko a jednak si myslim, ze klic od auta je jakysi sem, ktery ti dava opravneni s autem jezdit a tenhle sem uz pro poradek ma mit sve pevne misto (a tim je pro me spinaci skrinka). odemceni pomoci pouheho priblizeni k autu mi rovnez nevyhovuje - mam rad veci pod kontrolou, tedy si zaviram a oteviram tlacitkem, svym povelem. v tomhle automatiku nechci. no a uznavam, ze kdyz ma clovek ctyri tasky s nakupem a klic v jedne z deseti kapes, tak se to hodi. takze kazdemu vyhovuje neco trosku jineho, je zvlastni, jakou nevrazivost to vyvolava...
O picassu jsem toho přečetl dost,zdravotní problémy nemám. Na prvním místě při výběru auta bych jako nejdůležitější asi nevolil bezklic. Nevidím budoucnost v téhle diskuzi. Žij blaze ve své nevědomosti. :-)
hele, clovece, ventilkem se nafukuje ta pneumatika, takze ten ventilek timto zpusobem k te ktere pneumatice nalezi a je uplhe jedno, ze je pridelan k rafku. tak me teda tohle slovickareni prijde celkem slaboduche, ale je to tvoje vec.
jak zase nemam pravdu? ja vim jak to je, bavime se o autech, pisu ze je na rafku. tak si to precti... na jizdnim kole si pneu a duse menim sam, vim jaky je v tom rozdil. mas potrebu se apriori hadat nebo co???
Měl jsem podezření, ale teď už je to asi jistota. Na oddělení dnešního PR ve škodověnce sedí nějaký zasloužilý soudruh a je si jistý, že když to fungovalo u Favorita, teď to musí fungovat taky. Všichni jsme přece vyhladovělí po nových autech. Každý se těší co ta jeho škodověnka zase úžasnýho vypustí na světlo boží.. Ach jo. Už kvůli těmhle šaškárnám bych si to auto nekoupil. Kdyby se takhle odhalovaly ženské, tak jsme všeci v * :-)
Měl jsem pocit, že národ bude po včerejší fotce potřebovat minimálně den na to, aby to rozdýchal. A hned další fotka další den?
To znamená, že zítra tu máme další detail? No aspoň může konečně učitel matematiky vysvětlit metodu per partes. Víte, to je jako... když Škoda představuje nový model >:-[]
Za povšimnutí stojí myslím především ultra cool prolis nad předním světelm, Kabaň opravdu nelhal - už jen díky tomu prolisu to bude neskutečná pecka >:-[]:-!
dik.... tak samozrejme pariz je jasny... ale ocakavam ze uz oficialne info a foto bude skor..... napriklad jaguar XE bude predstaveny v londyne 8 septembra to vieme uz teraz.... aj o 11 tom auguste ohladom i20 sme uz vedeli skor.... ale skoda zatial nezverejnila kedy bude nova fabia...
Tj rok 1987/8? >:-[] Kdy nás Škoda oblažovala tím že pod plachtou odhalila přední lampu Favouše a ještě byla soutěž jak se ta popelnica bude jmenovat? :-) Ale aspoň tam byl vyzkoušenej motor v největším objemu co nám bylo dovolený vyrábět a ne foukanej motůrek z holícího strojku. :-) Stejně to bude piksla kde ujet 20 km na zadní lavici je pro sedací část těla náročnější než dostat 20 ran holí tamtéž. :-)
uz sa tu s tym vsetci opakujete jak male deti, uz to prestava byt vtipne ;-) ... kazdy vie ako to chodi... aj volvo xc90 sa odhaluje postupne.... najprv linia, potom svetlo, potom zase nieco.... aj jaguar XE sa nam vyzlieka uz 3 mesiace.... tak neviem co mate s fabiou za problem... ked volvo vcera ukazalo svetlo z toho si nikto srandu nerobil.... potom svetlo ukazala fabia a zrazu tu mame stovku nezmyselnych prispevkov.... pritom volvo na to ide rovnako ako skoda.... odhaluje sa postupne .. preco nikto neskace do volva je zahadou
Ve Škodovce zřejmě trpí silnou schyzofrenií.Tvrdí jak je jejich design založen na čistotě bez zbytečných kudrlinek,prolisů.Tvrzení by měli následovat činy.Tady vidíme a ještě uvidíme v dalších pokračováních pravý opak.
A znova poukazují na naprosto zbytečný prolis,který má pouze prvoplánově zaujmout.Nic víc.A o tom bude celé představování.
To co se kritizuje u konkurence,tak je zde v pořádku?
Více než jednotlivé části kudrlinek by měl být důležitý celek.Už z tohoto dvojího falešného přístupu lze očekávat spíše zklamání.
Možná se mýlím,možná ne.Ale čistý design se dá dělat bez zbytečných prolisů,hran,oblouků.Jinak se smazává rozdíl,mezi čistým jednoduchým designem a tvarově složitějším hledajícím inspiraci v přírodě,pohybu,(i na těchto designech jsou hrany,ale kritizované,že nejsou přímé)... .
Zatím zde vidíš jen detail,a ona čistá linie,už není přímá,ale pěkně ohnutá.
Tak jak můžeš vidět něco,co není.Proklamované není,to proklínané je.
Ani funkcionalismus nekáže absenci zdobných prvků (i když se na to názory rozchází). I estetická funkce je funkce. Problém složitého designu v mých očích je, že je těžké ho udělat dobře (máš více příležitostí to pokazit). Jednoduše řečeno. Čistý design se v mých očích spíš vyznačuje tím, že na sebe prvky navazují/ zapadají do sebe/ hrají spolu.
Pamětníci si jistě vzpomenou, že úplně stejně byl představován Favorit. Nejprve levé přední světlo, pak pravý přední roh.
Snad bude Fabia stejně úspěšná a bude znamenat další skok pro celou automobilku.
... tak by malo gule pouzit v clanku slovne spojenie
'priehladna a lacna marketingova kampan'.
Clanok by vzbudil rovnaku kontroverziu a diskusiu, akurat by z toho auto.cz vyslo ako dospele, nezavisle medium, kde pracuju skutocni novinari.
Lenze auto.cz nie je nezavisle medium, skutocni novinari v nom nepracuju, a redakcia dava prednost lacnym klikom na prvoplanove clanky pred zarucene vacsim poctom klikov na clanky, ktorych napisanie si vyzaduje planovanie, nezavislost a kriticke myslenie.
Ale to by som asi vela chcel od media, ktoreho redaktor v reakcii na kritiku otvorene hovori, ze produkuju "zumpicku".
Auto.cz sa tymto predava ako prostitutka marketingu Skodovky. Ono, aj k informovaniu sa da pristupovat inteligentne.
že Fabia III bude totální a naprostá bomba. Bude tak dokonalá a k tomu s cenou vytvořenou takovým jemnocitem, že Škodovka nebude stíhat vyrábět a pořadníky budou 2x delší než na MT-07, kde jsou aktuálně na 13 měsíců. Konkurence ve stejné kategorii může zastavit linky, jejich deklasované produkty už budou kupovat jen kovošroty. Příchodem Fábie III se vše změní, už nebude válek, nebude závisti, vesmírní lidé konečně přijdou mezi nás a na zem se s ní vrátí skutečný ráj pro všechny. Jen se divím, že Škodovka Fabiu stále neprodává, to umělé protahování by taky mohlo být bráno vzhledem k výše uvedenému jako zločin proti lidskosti! Takže pozor, zítra ať je tu celá a do pátku ať je v showroomech, nebo... >:D
No, první Fabia byl přízrak sám o sobě, co se exteriéru týče, ale to je u malých aut dnes poměrně běžné dělat různé kreace. Combi bylo zkousnutelnější, ale celkově to zas byl prý řádně udělaný automobil. Druhá fabia zas hrůza, úzká, vysoká a pohled zepředu, jako bych měl deset promile..no a ta třetí, dle toho, co čtu a vidím, asi nebude také výkřik krásy...
Tohle je úplně normální, nevím, proč se tu tak děsíte... je to klasická mašinerie škodovky, už roky. Nejde o nic neobvyklého - jsou domluveni s redakcemi a uvolňují jim materiál za určitých podmínek (první recenze atp.). Tohle není komerční sdělení, nemusí to tak být označené :-)