Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
2
za ty peníze nemá naprosto žádnou konkurenci. Skvělý motor, skvělý interiér (až na palubku) , super výbava, brutální výkon, 8st. ZF, stavitelné tlumiče, neskutečná porce síly, super maximálka, agresivní vzhled. Akorát čistě bílá mu nesluší, leda s modrými doplnky a logy Mopar :yes: :yes:
3_diamanty
1
to je presne to co nemcom chyba ... vedia sice zvarat plechy s presnostou pomaly na nanometre ale ich autam chyba nieco chyba .... chyba im dusa a charizma.... amici su v tomto inde :yes:
Anonym
3
Hlavně spáry maj o 20% lepší a podvozke o 40%, jenže cenu tak o 50-80% vyšší....a to za to - až na pár vyjimek - nestojí. Spolehlivost je mýtus a při stejném objemu a výkonu to žere stejně, nebo i víc >😁
webpaja
2
Na plakátu duši nenajdeš 😉
WoodyPWX
0
Tyhle US auta maji hlavne poradnou porci vahy. Vzdyt to vazi jak muj Touareg r.v. 2010 ! Je to spis poradna lokomotiva >😒] Hlavne, ze tu lidi skuhraj, kdyz ma BMW M4 kolem 1.5 tuny. A ze by treba Porsche nemelo dusi?
4bytelnýkola
2
amíci jsou pohodáři, taková dobrá kárka na víkend 😊) má to pohon na zadek? jestli jo, jak to rozjet a nenechat gumy na silnici >😁
Anonym
2
jistěže na zadek.... 300C/Charger/Challenger vše zadokolky nebo AWD
M1chal
1
Pro mě je to dokonalost :yes: :-!
ryccardo
Krásnej design. Tomu autu není co vytknout snad jen manuální špajzku, ale asi bych zkousnul v tomhle případě i automat.
k cemuu tak vykonneho auta manual, vzdyt by to bylo k vsteku s tim smrtlat kazdou sekundu na jinej stupen >😁
jak jsem psal i jinde, kuprikladu u GTR jsem na AMD Brno jen na cilovce 5x tukal do padelka, a nedovedu si vubec predstavit ze bych musel smrdlat s radickou, to bych se po 1-2 kolech usmrdlal a pripadal bych si jak onanysta >😁 nehlede nato ze ruce patrej na volant
jak jsem psal i jinde, kuprikladu u GTR jsem na AMD Brno jen na cilovce 5x tukal do padelka, a nedovedu si vubec predstavit ze bych musel smrdlat s radickou, to bych se po 1-2 kolech usmrdlal a pripadal bych si jak onanysta >😁 nehlede nato ze ruce patrej na volant
Proč každou sekundu? Kamarád má 7,5 litrovou ameriku a využívá stupně 2,3,4,5 s tím, že většinu času stačí 2,3. Je to přeci krásný když se ti na volnoběh klepe fofr klacek mezi sedačkama a když zařadíš a šlápneš na to tak vidíš jak se motor s převodovou zhoupnou na silnetblokách a řadička se pohne. A když si na ní položíš ruku tak cítíš tu sílu 😉
Manual s klasickou spojkou je mrtvy.
Hlavne vo vykonnych/sportovych/pretekatskych autach, kde neexistuje ludska bytost schopna vyuzivat vykon motora efektivnejsie a radit rychlejsie nez moderne automaty.
Spojka je zbytocna strata casu 😉
Hlavne vo vykonnych/sportovych/pretekatskych autach, kde neexistuje ludska bytost schopna vyuzivat vykon motora efektivnejsie a radit rychlejsie nez moderne automaty.
Spojka je zbytocna strata casu 😉
Tak nějak. Sou tam pádla, takže jde řadit pádlama a já myslím, že pro řadu lidí bude jen dobře, když budou moc mít obě ruce na volantu.
Ta 8st. ZF řadí prý hodně dobře, nemam důvod nevěřit, 6st. co mam už v druhém autě řadí taky super.
Ta 8st. ZF řadí prý hodně dobře, nemam důvod nevěřit, 6st. co mam už v druhém autě řadí taky super.
Uniká ti jedna zásadní věc. To auto není okruhový speciál u kterýho jde jen o čas dosažený na jedno kolo. Tohle auto je pro radost řidiče. A s manuálem poskytne víc radosti a požitku z jízdy než s automatem. Jinak máš samozřejmě pravdu, že s pádlama pod volantem využiješ výkon motoru efektivnjěc než s manuálem, ale jde o to někomu kdo má takovýhle auto? 😉
Covenant
Bude to sice žrát i trávu u cesty, ale ten vzhled a zvuk je prostě skvělý :yes: >😒]
[odkaz]
[odkaz]