Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III, 3. díl: Maska chladiče

Ačkoliv se nám maska chladiče třetí generace Škody Fabia objevila alespoň částečně na obou předchozích uvolněných fotografiích, tentokrát ji konečně vidíme úplně celou.
Zpět na článek
14. 8. 2014 14:17
14. 8. 2014 14:57
14. 8. 2014 14:43
14. 8. 2014 15:55
14. 8. 2014 14:45
14. 8. 2014 14:57
14. 8. 2014 18:42
15. 8. 2014 07:48
14. 8. 2014 14:56
14. 8. 2014 14:59
14. 8. 2014 15:06
14. 8. 2014 15:15
14. 8. 2014 15:15
14. 8. 2014 15:38
14. 8. 2014 17:07
14. 8. 2014 18:39
14. 8. 2014 15:50
14. 8. 2014 16:04
14. 8. 2014 15:38
14. 8. 2014 15:25
14. 8. 2014 15:26
14. 8. 2014 15:32
14. 8. 2014 15:28
14. 8. 2014 15:41
14. 8. 2014 15:40
14. 8. 2014 15:49
14. 8. 2014 19:58
14. 8. 2014 15:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2014 15:39
14. 8. 2014 15:49
14. 8. 2014 15:51
14. 8. 2014 15:54
14. 8. 2014 16:03
14. 8. 2014 18:06
14. 8. 2014 15:57
14. 8. 2014 16:20
14. 8. 2014 16:53
14. 8. 2014 17:30
14. 8. 2014 17:39
14. 8. 2014 17:45
14. 8. 2014 17:48
14. 8. 2014 17:50
14. 8. 2014 18:37
14. 8. 2014 18:42
14. 8. 2014 18:46
14. 8. 2014 19:00
14. 8. 2014 17:08
14. 8. 2014 17:11
14. 8. 2014 17:16
14. 8. 2014 17:18
14. 8. 2014 17:36
14. 8. 2014 17:42
14. 8. 2014 17:45
14. 8. 2014 17:47
14. 8. 2014 17:48
14. 8. 2014 17:56
14. 8. 2014 17:57
14. 8. 2014 18:03
14. 8. 2014 18:08
14. 8. 2014 18:22
14. 8. 2014 18:33
14. 8. 2014 19:01
14. 8. 2014 16:59
14. 8. 2014 17:11
14. 8. 2014 22:42
14. 8. 2014 17:57
14. 8. 2014 15:50
14. 8. 2014 18:00
14. 8. 2014 18:27
14. 8. 2014 15:52
14. 8. 2014 16:00
14. 8. 2014 16:16
14. 8. 2014 16:34
14. 8. 2014 16:57
14. 8. 2014 19:54
14. 8. 2014 16:25
14. 8. 2014 16:30
14. 8. 2014 16:35
14. 8. 2014 16:56
14. 8. 2014 18:07
14. 8. 2014 18:14
14. 8. 2014 18:31
14. 8. 2014 19:09
14. 8. 2014 19:45
14. 8. 2014 20:43
15. 8. 2014 15:47
14. 8. 2014 21:36
15. 8. 2014 15:41
14. 8. 2014 19:11
15. 8. 2014 07:57
14. 8. 2014 19:51
15. 8. 2014 15:42
14. 8. 2014 18:49
14. 8. 2014 20:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 8. 2014 07:58
14. 8. 2014 21:33
15. 8. 2014 10:58
Avatar - grifith
14. 8. 2014 14:17
JE TO TADY
Konečně, už jsem se bál, že je něco špatně a dneska si nebudeme moct prohédnout další detail ;-) Skvěle redakce, to vidím aspoň na první test na webu >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2014 14:57
Re: JE TO TADY
srdce mi busi!!!!! to je napinacka...
koukam, ze v marketingu Skoda auto jsou na tom mentalne hur nez u nas....
14. 8. 2014 14:19
a kur*va a kur*va
jak by rekli polaci
Rozbalit vlákno
2
Avatar - donPedro
14. 8. 2014 14:25
Re: a kur*va a kur*va
Bohumile, Bohumile .......
Avatar - Drevokocůr
14. 8. 2014 14:31
Re: a kur*va a kur*va
To je ale překvapení, to snad ani nikdo nečekal!??? >:D >:D >:D
Avatar - Francuz
14. 8. 2014 14:19
Neocakavany tvar
Taky necakany tvar masky chladica.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
14. 8. 2014 14:32
Re: Neocakavany tvar
Veru, tiež by som nikdy nepovedal, že nová Škoda bude mať takto prekvapivý tvar masky. >:-[]
Avatar - donPedro
14. 8. 2014 14:26
Denní dávka emocí
Jé to je hezký, a takový pěkně modrý .......
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2014 14:34
jako celek pěkná
jako celek je to opravdu pěkné auto. Je pěkná i zevnitř. Měl sem možnost sedět ve Fabíí s pěknou výbavou a zaujal mě ten velky dekor tahnoucí se přes celou palubovku až k zapuštěnémů ovládání klimatizace. Radio tam taky pěkně pasuje je nezvykle vysoko na škodovku. Sedačky byli taky pohodlné a zaujal mě v tomto segmetnu system kessy
Rozbalit vlákno
7
14. 8. 2014 14:59
Re: jako celek pěkná
sedacky byli, jo? >:-[]
Avatar - WinDiesel
14. 8. 2014 15:19
Re: jako celek pěkná
správně je sedački bili, srbo-chorvatský styl
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:03
Re: jako celek pěkná
Nič...nič viac nestojí za zmienku? Ou... :-O
14. 8. 2014 15:09
Re: jako celek pěkná
keyless ma v tejto triede viacero automobiliek... napr. hyundai i20, kia rio, ford fiesta, renault clio... :-)
Avatar - Egi
14. 8. 2014 15:52
Re: jako celek pěkná
Já v ní také seděl, tedy v Combi verzi, která ještě neměla dezén na plastech dveří. Sedačky mi zas tak pohodlné nepřišly, i když je pravda, že pokrok oproti staré Fabii tam je. Spíš mě zaujalo to, že je v ní o poznání méně prostoru, což by asi nebyl takový hřích u malého auta, ale díky tomu mi noha narážela na páčku od seřizování volantu. Možná to bylo tím, že se jednalo o verzi s pravostranným řízením, ale i tak si myslím, že při prvních testech na to nějaká výtka od novinářů bude
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:08
Re: jako celek pěkná
Popíš nám ako vyzerá kombi. Je to vzadu zaoblené, bude to len zmenšená Octavia?
Avatar - Egi
15. 8. 2014 00:22
Re: jako celek pěkná
Ne, nebude to zmenšená Octavia. Upřímně, na dálku jsem jí nepoznal od Rapidu Spaceback, až když jsem přišel blíž, tak bylo vidět, že je ostřeji řezaná, o něco delší a víc krabicoidní
Avatar - šmoula nešika
14. 8. 2014 14:40
3. díl
Byl jsem na redakci celou dobu hodný, ale dělat kvůli každému záběru nový článek a novou diskusi, to tu nebylo ani za diskusního rozdmýchávače Vaverky. ;-\ Jako bleskovku ano, ale na HP by zdejší škodovkou napruděná komunita určitě víc ocenila článek aktualizovaný.

Maska vypadá jemněji a příjemněji než u octy a rapida, ale v základu prostě nebude mít absolutně šťávu a okouká se.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2014 14:43
To jako vážně?
...budem každý den, když si budem chtít počíst něco o autech hledět na nějaký kousek "nové" fobie?...kdyby aspoň vypadala jinak než všecky poslední škodofky...nabořený zadek...díly karoserie ze skladových zásob...sorry, ale tohle fakt není prémiový design, kvůli kterému by se měl dělat taký tyjátr...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Drevokocůr
14. 8. 2014 16:44
Re: To jako vážně?
Dědka zase osvítil duch svatej!!! >:D >:D >:D
Avatar - Stefič
14. 8. 2014 14:43
Potvrzeno
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2014 15:55
Re: Potvrzeno
Potvrzeno [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 14:43
zda sa ze vydareny dizajn rapidu
bol inspiraciou aj pri tvorbe fabie... treba uznat ze rapid je spredu dobre zmaknuty a tento styl bude sediet aj fabii... naopak octavia spredu je podla mna trosku diskutabilna a tak som rad ze sa pri dizjane novej fabie skor cerpa z rapida ako z octavie

hlavne zadne partie a C stlpik chcem vidiet cim skor... predne partie a la rapid su jasne hadam uz davno... bude to pekne auto ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:13
Re: zda sa ze vydareny dizajn rapidu
Čierny prechod medzi svetlom a maskou vyzerá pri Rapide dosť imrovizovane. Ak si všimneš, pri Fabii je to už dizajnovo čistejšie a suverennejšie.
Avatar - strýček BOB
14. 8. 2014 14:45
Diazepam, Lexaurin...
Hádám, že pár diskutérů bude po přečtení nadpisu článku na pořádnou dávku >:D Ale pokračujte dál, pobaví to. Kdy ve Škodě trhnou oponou 20.-21.8?
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2014 14:45
striptýz
nová fabia je v cz sviatok, podľa mňa je úplne v poho, že sa neodbije jedným článkom a zatiaľ vyzerá dobre.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 14:49
Re: striptýz
zatial vidime len poodhalene ramena a troska tvaricky..... ale ten zadok stale nie a nie ukazat ... je to napinak ;-) :yes:
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 8. 2014 14:50
FabIIIa
Wow, pohonil jsem! >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - šmoula nešika
14. 8. 2014 15:51
Re: FabIIIa
Zpráva z tisku:
U muzea automobilky Škoda dnes stála dlouhá fronta fanoušků. V pytlících přinášeli muži... čerstvé sperma. Byla totiž představena nová Fabia. Mluvčí značky řekl, že tento materiál bude zařazen do expozice.

To je perverzní...

... no nic, jdu udělat selfie s článkem. :-) :*) >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 8. 2014 18:42
Re: FabIIIa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-DDDDDDDDDDDDDD
Avatar - šmoula nešika
14. 8. 2014 22:34
Re: FabIIIa
Vy si myslíte, že to selfie nemám... ale opak je pravdou. Asi napíšu ironizující báseň a celé to dám zítra do blogu. ;-)

Edit: Tak báseň nedám, ale...
Avatar - rimow11
14. 8. 2014 14:56
fabia
kruté tvary >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 15:06
Re: fabia
suhlas...... a robia dobre :yes:
14. 8. 2014 15:03
Máme nového Favorita
A ja som si myslel, že keď komunisti podobne odhaľovali zázrak s predným pohonom pod názvom Škoda Favorit je to poslednýkrát.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2014 15:05
manéž Boleslava Mladého part.....?
to už tady několikrát bylo.poprvé s Rapidem,následovala tuším Octavia a včil nás oblažuje svým "sriptýzem" Fabka.nu což,každému co jeho jest,ovšem na druhou stranu,opakovaný vtip přestává vtipem býti. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kaa
14. 8. 2014 15:12
Najdi tři rozdíly
fabia [odkaz]

Rapid [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - grifith
14. 8. 2014 15:22
Re: Najdi tři rozdíly
Myslím, že u Fabie má čelo lamel nějaký dekor, ale tři rozdíly? To je moc >:-[]
14. 8. 2014 15:31
Re: Najdi tři rozdíly
Jaký 3 rozdíly když jsou ty masky identický >:D Ale není divu Škodovka se snaží co nejvíc dílů unifikovat, aby srazily náklady, takže světe div se má to stejnou masku jak Rapid ;-)
15. 8. 2014 10:40
Re: Najdi tři rozdíly
Nedělají to všechyn automobilky? To je jako by jste kritizoval BMW ledvinky. gril u MB. Diamant u Renaultu atd. Všechno velikostní variace na jedno téma, :-)
Avatar - Egi
14. 8. 2014 15:56
Re: Najdi tři rozdíly
Nojo,m to je divné, že by jedna automobilka měla stejnou masku chladiče, co? A že si takhle nestěžujete u Mercedesu, BMW, Audi, Opelu, Mazdy, Hondy, Volkswagenu, Renaultu, Peugeotu, Citroënu....
Avatar - Typhoon
14. 8. 2014 19:45
Re: Najdi tři rozdíly
1)
Fabia: lamely mají na čele prolis nebo co
Rapid: hladká čela lamel

2)
Fabia: prolis táhnoucí se středem kapoty je vpředu se znakem širší
Rapid: prolis je užší

3)
Fabia: rámeček masky navazuje přímo na světlomet
Rapid: nenavazuje přímo

4) !!!!
Fabia: prolis na RZ, bez cedule
Rapid: bez prolisu, zato s cedulí Rapid ;-)
14. 8. 2014 15:15
to myslite vazne??
"Ačkoliv se nám maska chladiče třetí generace Škody Fabia objevila alespoň částečně na obou předchozích uvolněných fotografiích, tentokrát ji konečně vidíme úplně celou."

to jako vazne? konecne??? celou masku???

nemel by byt takovy clanek oznacen jako PR??

nebo je to skutecne nestranny redakcni clanek?? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - WinDiesel
14. 8. 2014 15:23
Re: to myslite vazne??
okurky dozrávají ...
14. 8. 2014 15:27
Re: to myslite vazne??
Dobrý den,

pokud se náznak masky a prostoru kolem ní objeví na prvních fotografií jen zčásti, proč neříct, že se maska objevila ve své produkční podobě konečně celá? Význam slova konečně je "po dlouhé době". A to přece sedí.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
14. 8. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 15:41
Re: to myslite vazne??
Když bych na něj odpověděl, změnilo by to pohled tazatele? Jen stěží... ;-)
14. 8. 2014 15:53
Re: to myslite vazne??
Pokud si jako novinar za timto clankem stojite a zitra pridate dalsi, pak Vase reakce skutecne nic nevyresi...
Ostatne jste to vy, kdo urcuje uroven techte stranek.
14. 8. 2014 16:08
Re: to myslite vazne??
Škoda Fabia je pro náš trh jednoduše nejdůležitějším modelem, s tím nikdo nic nenaděláme. Když automobilka uvolňuje podobné fotografie postupně, je naší povinností o nich informovat, ostatně dělají to všichni.

Jak říkám v jiné reakci, pokud by se takto odhaloval jakýkoliv jiný důležitý model - i20, Clio, 208, nebo cokoliv podobného, informovali bychom o tom stejně. A to nejen já, ale kdokoliv z redakce.
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:20
Re: to myslite vazne??
Pri inej značke by ste len doplnili novú fotku pod článok a dali Aktualizováno. Chápem, že ste na Fabiu hrdí, ale naozaj by stačilo dávať len aktualizácie a dopĺňať jeden článok.
14. 8. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 17:11
Re: to myslite vazne??
To není o hrdosti... :-)
Avatar - Drevokocůr
14. 8. 2014 16:47
Re: to myslite vazne??
Vaše povinnost je jak neustále dokazuje lézt Škodovce stále a vytrvale do prde.e* !!! >:-[] >:-[] >:-[]
14. 8. 2014 17:58
Re: to myslite vazne??
A přitom to děláš ty, když tyto články tak vytrvale sponzoruješ. :yes: :-!
14. 8. 2014 17:15
Re: to myslite vazne??
Musím říct, že když jsem o vás slyšel prvně, tak jsem soudě dle vašeho věku, poněkud mylně počítal, že budete v redakci tak nějak navíc. No musím uznat, že postupem času nemůžu najít lepšího redaktora jak co se týká článků, tak diskusní úrovně.
Ode mně máte megapalec! :yes:
Avatar - rohYpnol
14. 8. 2014 21:24
Re: to myslite vazne??
Fabia už nejdůležitějším modelem nějaký ten pátek není :-!
Avatar - Ji/Ri
14. 8. 2014 18:45
Re: to myslite vazne??
ztěží? ;-)
14. 8. 2014 15:40
Re: to myslite vazne??
skutecna zurnalistika, jen co je pravda...

Dekuji za vysvetleni vyznamu slova konecne.

Mate pravdu, s PR se toto srovnavat neda. Prave to slovo "konecne"ve Vami vysvetlenem vyznamu pusobi temer rebelsky...

Budete to takto delat se vsemi novymi auty na svete??? Nebo jen s auty vyrobcu, kteri plati???
Avatar - Typhoon
14. 8. 2014 19:54
Re: to myslite vazne??
Poslyš Tede, přestaň fňukat a přestaň reagovat na články, které tě nezajímají.
To samý Gilgit a Drevokocúr!
15. 8. 2014 08:55
Re: to myslite vazne??
ja nefnukam, davam redakci zpetnou vazbu... Protoze jakym smerem se to tady posouva je zrejme. a bez ctenaru to muzou zavrit.

Tak proc jim nerict, ze zprava dne - Fabia odhalila masku vazne na titulku neni???
Zejmena potom, co den predtim bzlo svetlo...

Me to stve a rad se o svuj nazor podelim, k tomu je snad diskuse, ne?

Chapu, ze je okurkova sezona, ale netestovanych aut jsou tisice a udelat konecne nejaky test poradne by tyto stranky potrebovaly jak sul...
15. 8. 2014 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:15
Moja dávka
Už ráno som pre istotu pozeral na auto.cz či sa neobjavil nový záber Fabie, nebol tam. Nevadí, hovoril som si. Ešte si vystačím s tým zo včera. Cestou do práce som začínal byť nervózny. Zaparkoval som vedľa modrého Spacebacku a chvíľu ho nenápadne ošahával, tak aby ma nikto nevidel. No tie línie jednoducho nie sú to pravé. V práci som sa nevedel sústrediť, na obede kolegov vôbec nepočúval, trepali čosi o sprostých Renaultoch. Začínal som sa potiť, už nepomáhal ani škodovácky konfigurátor. A zrazu sa na auto.cz objavila tá dokonalá maska, tá najkrajšia akú môže len Slovák stvoriť. Pocítil som neskutočnú úľavu a začal opäť z hlboka dýchať. Zároveň som si ale začal uvedomovať, že do zajtra je ešte ďaleko a ja to už možno nezvládnem...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - WinDiesel
14. 8. 2014 15:24
Re: Moja dávka
Nebuď slaboch !!!!!!!!!!
Jestli ujíždíš na fóbiích, jdi se léčit nebo .......... polkni prášek !!!
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:27
Re: Moja dávka
V Paríži z nej ani nevyleziem a budem hodiny ošahávať dokonalé plasty.
14. 8. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:47
Re: Moja dávka
Na olizovanie tu máme iných. :-)
14. 8. 2014 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 18:39
Re: Moja dávka
Už boli popísane prípady, keď chlapíci kopulovali a pchali ho do výfuku. :-)
14. 8. 2014 15:50
Re: Moja dávka
Ošahávat´? :-O

U koncernu se dokonalé plasty olízují! >:-[]
14. 8. 2014 15:24
Re: Moja dávka
slovaci do nasi zeme poslali vzdy to nejlepsi co meli. Bilaka, Husaka, Rytmuse, Rolincovou, Jakubiskovou, Kabaneho, Babise
Avatar - iudex
14. 8. 2014 16:04
Re: Moja dávka
Kabaneho... čarovné to skloňovanie. >:D
15. 8. 2014 07:51
Re: Moja dávka
Jsi definice omezenosti...dělíš-li lidi podle národnosti, pak táhni zpět do svý pastoušky a nelez mezi slušný lidi. Chtít po tobě pochopit i základní konsekvence by bylo evidentně příliš.
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 08:08
Re: Moja dávka
Citroen už do aut nemontuje spojku?
14. 8. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 07:49
Re: Moja dávka
Úžasný!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:-[]
14. 8. 2014 15:23
Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní opravdu o
:no: [odkaz] :no:

PS:- Nová Škodovka Fabia, je prostě, trochu jako ze Sci-Fi :no: ,protože je pěkné VW Polo než Fabia III :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
14. 8. 2014 15:25
Re: Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní oprav
Irvin Gordnon není blb, je to Marťan !
14. 8. 2014 15:27
Re: Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní oprav
zadní opravdu ošklivě i malý diesel :no: >:D
Avatar - Emel
14. 8. 2014 15:26
Re: Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní oprav
Jen pro jistotu... víš že to je maskované?
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:29
Re: Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní oprav
sakra, ja mám rád iróniu, ale tu si tiež nie som istý. >:D
14. 8. 2014 16:13
Re: Fabia III vypadá to moc pěkné přední maska a zadní oprav
Fabiiia to je maskované od Rapide ;-)
Avatar - Nadzvukovy
14. 8. 2014 15:25
1.0 MPI
Kedy bude test noveho Pola s 1.0 MPI ?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
14. 8. 2014 15:26
Re: 1.0 MPI
On to nikdo nechce tak se to nevyrábí, není co testovat ...
14. 8. 2014 15:32
Re: 1.0 MPI
to bude pokračuje s benzínem :yes: :-!
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 15:29
Re: 1.0 MPI
Dobrý den,

to nedokážeme říci, s Polem s tímto motorem jsme ale chvíli jeli na mezinárodní prezentaci vozu, odkaz zde: [odkaz]
14. 8. 2014 15:40
Re: 1.0 MPI
Dobrý den,

Naprosto souhlas, že pod kapotou na osobního vozu patři benzín :-! , takže samozřejmě že se Škodákovým benzínovým motorem palec.

S pozdravem Irvine ;-)
Avatar - Typhoon
14. 8. 2014 19:58
Re: 1.0 MPI
Zatím se čeká, až se to rozjede.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2014 15:33
Mam napad - kto nie je VAGinista, nech na clanky neklika
Hlasovat sa da aj neucastou - hadam redakcii konecne dojde, ze kliky a zisky z reklamy sa daju nahanat aj skutocnou zurnalistikou, nie len zosobnenovanim PR oddelenia Skodovky :-)

Predstavte si clanok na auto.cz s minimom prispevkom v diskusii...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - baca42
14. 8. 2014 16:52
Re: Mam napad - kto nie je VAGinista, nech na clanky neklika
Vy se všichni rozčilujete ale do diskuse píšete jako divý. Tím pádem je článek úspěšný, diskuse bohatá, tak zítra bude další. Mě to třeba zajímá i když bych to raději také viděl najednou, ale takhle ty snímky uvolňuje Škodovka. Když o tom redakce nenapíše tak bude zase obviněna že u konkurence to mají.
Je tady spousta článků které mě nezajímají, řeším to jednoduše:
Nečtu to a nediskutuju tam. :yes:
14. 8. 2014 17:08
Re: Mam napad - kto nie je VAGinista, nech na clanky neklika
A ostatní ne? ;-\
14. 8. 2014 15:39
Onanyje
To je snad větší onanyje než u toho nafouknutého Rapidu (pro nechápající Octavia).

Příští foto bude selfie Vahlanda s Fobií >:D
Rozbalit vlákno
43
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 15:49
Re: Onanyje
tu onaniu tu vytvarate vy vsetci tymito nezmyselnymi prispevkami ......ved sa len pozrite na to co tu pisete za nesmysly ... nitko vas nenuti klikat citat.... pockajte si na pariz a tam si novu fabiu omrknite nazivo ak sa vam tento striptiz nepaci... kazda automobilka to tak robi.... volvo xc90 sa tiez odhaluje postupne.... aj jaguar XE:.... rovnako sa takto odhalovala aj corvetta pred par rokmi.... neviem preco vam mnohym pokial ide o skodovku to prave vtedy tak vadi... ale ked sa odhaluje volvo tak ani neceknete....
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:51
Re: Onanyje
Lebo je to smiešne, preto.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 15:54
Re: Onanyje
nie je to smiesne ;-)

.... dobove reklamy na favorit alebo tatru 603 mali aj 10 minut... tie dnesne maju 30 sekund.... a vtedy sa z tych reklam nikto nesmial..... dnes sa ale ludia smeju uz z hocicoho... staci im na to hocijaka chu.jovinka.... su zblnuti.. staci im malo..... prah citlivosti je uz nizsie ako kedysi..... a pritom sa vzdy smeju len sami zo svojej hluposti ... cest vynimkam
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:03
Re: Onanyje
Nuž, ty máš všeobecne problém odhlaiť sarkazmus.
14. 8. 2014 18:06
Re: Onanyje
Vždycky se mi líbí, jak se někdo vrací do historie. A představte si, že na koňské povozy reklamy nebyly (pokud byly tak minimálně >:D ) a taky se prodávaly. Tak se pojďme vs*at na reklamu a šup z5 na stromy.

Jojo, dnes je to tvrdý boj. To kdysik bylo všechno mnohem jednodušší, lidi byli hodnějsí, poctiví, zato dnes to jsou drzí a nenažraní...

Nic ve zlém, ale někdy máto super názory, ale z toho někdy... Raději nic. ;-)
Avatar - grifith
14. 8. 2014 15:57
Re: Onanyje
Chápeš rozdíl, jaký humbuk je zde vytvářen kolem představování Fabie a modelů jiných výrobců? Ty opravdu nevidíš nebo nechceš vidět?
Samozřejmě nás nikdo nenutí klikat, na druhou stranu máme nárok vyjádřit své názory, stejně jako ty. Ono všeho moc škodí a zde už nejde mluvit jinak, než o jednoznačné reklamě a ne o nestranné novinářské práci.
14. 8. 2014 16:04
Re: Onanyje
Dobrý den,

Reklama? Škoda si zvolila takovýto způsob odhalení a u nejvýznamnějšího modelu na českém trhu (ať se to lidem líbí, či ne) je holt naší povinností informovat o každé nové fotografii. Mimochodem, kdyby se podobně představovalo jakékoliv další důležité auto, kupříkladu Peugeot 308, tak o něm informujeme stejně.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - grifith
14. 8. 2014 16:20
Re: Onanyje
Dobrý den,

ano, reklama. Z každé fotky udělat článek, senzaci. Přesně na tom je vidět, že skáčete tak, jak domácí značka píská. Ano, je to způsob reklamy, způsob zviditelnění se. Osobně se domnívám, že to jde jinak, ale je to volba redakce, jakým způsobem se zde budou prezentovat jednotlivé značky, respektive modely. Píšu to, jak na mě takový styl prezentování působí.
14. 8. 2014 16:53
Re: Onanyje
Je to pořád dokola. Neustále.

Tento web je zadarmo, žije z reklamy -> počtu zobrazení stránky. Pokud tady vy, neustálí kritikové, budete klikat a diskutovat pod těmito články, tak se to provozovateli stále rentuje a logicky o tom bude dále psát. Protože o peníze, o ty jde až v první řadě.

Pokud se ti to nelíbí, neklikej, nečti, nediskutuj. Nedáš jim vydělat a oni nebudou mrhat svým úsilím na prodělečné články.

Jednoduché jako facka, jen to umět uchopit.
Avatar - grifith
14. 8. 2014 17:45
Re: Onanyje
Nějak se ti to motá, to je víkend.... 8-s
14. 8. 2014 17:48
Re: Onanyje
Jo, je volno, uleví se ti. :-!
Avatar - grifith
14. 8. 2014 17:50
Re: Onanyje
tak jo, svátku >:D :yes:
14. 8. 2014 18:37
Re: Onanyje
Neboj, ještě den a já ti ten svátek dopřeju. >:D :yes:
Avatar - grifith
14. 8. 2014 18:42
Re: Onanyje
Svátek, jasně >:D >:D >:D
14. 8. 2014 18:46
Re: Onanyje
To je docela možné. ;-)
14. 8. 2014 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 17:08
Re: Onanyje
A co je na tom prosím Tě špatnýho????
14. 8. 2014 17:11
Re: Onanyje
Jestli někdo ví co je špatně, na tom čím se stal ?
14. 8. 2014 17:16
Re: Onanyje
já si hlavně myslím, že je zbytečné o tom pořád diskutovat a ještě se kvůli tomu rozčilovat.

Tak jsem přece svéprávný člověk a když se mi něco nelíbí, tak to neotevírám a přjdu to, já taky nečtu testy, kde není auto, které mě zajímá a rozhodně tady nevykřikuju, jak je to fuj...je mi to prostě jedno a vyberu si z toho to, co mě zajímá a tím to končí.
14. 8. 2014 17:18
Re: Onanyje
Co si o tom myslíte a co o příčinách?
Avatar - grifith
14. 8. 2014 17:36
Re: Onanyje
Na čem myslíš? Na "nových" tématech nebo reklamě?
Na nových tématech by možná nebylo nic tak špatného, dalo by se to udělat méně pompézní formou aktualizace jednoho tématu, jak je mnohdy (i zde) běžné, ale když se to redakci líbí, tak proč ne.
A na reklamě? A priori na ní špatné není nic, pokud se však někdo snaží být nezávislým zdrojem informací, tak je to něco trochu jiného.
14. 8. 2014 17:42
Re: Onanyje
Tady se někdo snaží být nezávislým zdrojem informací?

Koukám, ty jsi hodně naivní. >:D
Avatar - grifith
14. 8. 2014 17:45
Re: Onanyje
Přečti si reakci redaktora, pak třeba pochopíš.
14. 8. 2014 17:47
Re: Onanyje
Tobě by možná pomohlo si popovídat rovnou s šéfredaktorem, aby se ti rozsvítilo. :-!
14. 8. 2014 17:56
Re: Onanyje
No, že by se ti mohlo rozsvítit, to si budu raději jen myslet. :-!
Avatar - grifith
14. 8. 2014 17:57
Re: Onanyje
Ty si klidně mysli naprosto co chceš. I když myšlení a ty.... ;-\
14. 8. 2014 18:03
Re: Onanyje
Divím se ti, s jakou zarputilostí zde prezentuješ své "názory" ze kterých koukaj uhry a kilometry daleko. No hlavně že si něco myslíš...

Jak říkám, myslet a vědět jsou dvě naprosto odlišné věci.

Tímto bych to uzavřel, protože jak jsem zjistil, stále jsi na tom stejně - nuzně.
Avatar - grifith
14. 8. 2014 18:08
Re: Onanyje
A jo, já zapomněl, ty znáš, ty víš >:D :yes: Tak to jo, svátku.
Ještě žes to uzavřel, už mě tvá blbost zase začala rozesmívat.
14. 8. 2014 18:09
Re: Onanyje
jelito myslet a vedet jsou pro tebe dva naprosto nezname pojmy tak si je neber do huby
14. 8. 2014 18:22
Re: Onanyje
>:D

Já se divím, že ty umíš vůbec číst. Chápat sice ne, ale čtení ses na základce naučil. >:D :yes:
14. 8. 2014 18:29
Re: Onanyje
no vidis jelito a v tomto duchu jsi jiz nasbiral svych 17 tisic hodnotnych prispevku. jsou vsechny o hov*ne ale co jineho cekat od jelita
14. 8. 2014 18:33
Re: Onanyje
Jo, že píšeš o guvně a to doslova, to zde nemusíš dokazovat. To jasně ukazuje historie tvých výblitků v profilu.

Bohužel, v tomto tě rád nechám. Tvůj fekální boj. ;-) :yes:
14. 8. 2014 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 16:59
Re: Onanyje
"...je holt naší povinností informovat o každé nové fotografii..."

vam dala Skodovka nieco podpisat ? >:D

nikto by nedaval do suvisu vasu redakciu a marketingove oddelenie Skodovky, keby ste napisali, ze Skodovka sa rozhodla zasa odhalovat postupne a vy budete clanok a galeriu postupne aktualizovat. no staci si tento posledny vytvor precitat, ktory je uz mimochodom treti v poradi, trosku pozornejsie zhodnotit obsah, kolky takyto to uz je a hlavne koli comu a hned je jasne o akej "povinnosti" tu pisete. :-!
14. 8. 2014 17:11
Re: Onanyje
A co Ti na tom vadí? Je to jednoduché, je to boj o sledovanost. Když díky tomu vzorste autu.cz sledovanost, tak oni pak při nahánění zákazníků, kteří na auto.cz budou chtít dát reklami mohou naúčtovat více, protože argumentují vyšší sledovaností.

Tak funguje internetový byznis. Auto.cz by bylo blbý, kdyby ty fotky nezveřejňovalo, je to skvělý marketing.

Komu se to nelíbí, nemusí to otvírat nebo reagovat. A kdo je zhnusen, může jít na jiný server:-)
14. 8. 2014 22:42
Re: Onanyje
Otázka ale je, jestli dělají jiné automobilky to samé a stejný prostor nedostanou. Nebo jestli to dělají jinak a strategie Škody je úspěšná (alespoň co do počtu článků). Co zahraniční servery (mimo německé a slovenské), informují o každé fotce FIII?

Na rozdíl od jiných článků se mě tenhle nesnaží nějak oklamat, přimět mě kliknout, abych zjistil, že obsah neodpovídá tomu, co přislíbil titulek/ perex. Není problém zprávu prostě ignorovat. To mi spíš vadí, jak pomalu někdy redakce pracuje a že někdy přehlédne zajímavé zprávy, o péči věnované přípravě článků nemluvě.
14. 8. 2014 17:57
Re: Onanyje
Hele, jak sám píšete. Když Vám to vadí, tak na to nereagujte.

Nevím, proč to tak "žerete". Vždyť je to *, jak si škodovka dělá z lidí ovce. >:D
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 15:50
Re: Onanyje
Kde kúpim nafukovací Rapid? >:D
14. 8. 2014 18:00
Re: Onanyje
Kdo se moc ptá, málo googlí >:D

Na co by jste ho chtěl?
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 18:27
Re: Onanyje
Ehm...na dlhé zimné večery. :*)
14. 8. 2014 15:52
Chléb a hry
Primitivům stačí málo a tyto články 100% plní svou roli. To je na poklonu.

Je v nich houby, jsou nejdiskutovanější a svůj nijak nezkrytý účel zcela a s lehkostí naplňují. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
19
14. 8. 2014 16:17
Re: Chléb a hry
jo ty tady mivas vosle historicky nejvic prispevku
14. 8. 2014 16:41
Re: Chléb a hry
Lidský odpade,
ani v minulosti, ani zde jsem nikdy neměl "historicky nejvic prispevku".

:-!
14. 8. 2014 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 17:23
Re: Chléb a hry
Nepřekvapuje mne, že ty budeš dávat palce nahoru ulhanému, sprostému člověku, který zde jen nenávistně plive po všem.
Jak se říká, svůj k svému. :-! :yes:
14. 8. 2014 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 18:57
Re: Chléb a hry
BANy kvůli asociálnímu a sprostému chování vůči druhým lidem, to máte s cosworthem společné.
Až vás tu musí regulovat, když to sami nejste schopni u sebe rozpoznat. 8-s :no:
14. 8. 2014 19:04
Re: Chléb a hry
koho bys ty exkluzivni dobytek chtel regulovat?
14. 8. 2014 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 19:12
Re: Chléb a hry
Každý rozumný člověk u tebe pozná, že se nedovedeš chovat. Pravidelně zde bezdůvodně napadáš diskutéry, hrubě je urážíš a nejsi schopen elementární slušnosti.

Piš si co chceš, palcuj jsi tu kamaráda coswortha, slušnost je ovšem vlastnost, kterou tě doma nenaučili. A to je fakt, který tu nijak nepopřeš. ;-)
14. 8. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2014 19:27
Re: Chléb a hry
Přesvědčivě se zde prezentuješ každý den. A jako slušnost se to označit nedá ani náhodou.
Vzpamatuj se, přestaň ukazovat na druhé a zkus se aspoň někdy chovat jako dospělý a rovný chlap. ;-)
15. 8. 2014 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 12:24
Re: Chléb a hry
Hej nic proti, ale běžte se odpadovat někam jinam.
Jsem fakt podstatně víc zvědavej na Fabii, než na tohle.
Snad kromě coswortha ani jeden z vás není žádnej pitomec, abyste plevelili diskuse takovým způsobem. Zkuste v sobě najít nějakej lidskej základ a prostě na sebe příště nereagujte...
14. 8. 2014 17:53
Re: Chléb a hry
jelito je fakt ze na tvyho guru maxivosla GTI nemas ale i tak si trida. jsou zde diskuse kde si jich ze ctyrset ty strihnul hrave stovku
14. 8. 2014 17:55
Re: Chléb a hry
Již svým prvním příspěvkem jsi prokázal, že jsi obyčejný ubohý lhář.

Dále už dokazovat nic nemusíš. :-!
14. 8. 2014 18:06
Re: Chléb a hry
tak kolik jich das dneska jelito
14. 8. 2014 18:21
Re: Chléb a hry
Ty musíš mít velmi ubohý život. >:D :yes:
Avatar - Jáchym
14. 8. 2014 16:00
Překvapení
Inu, tomu říkám překvapení :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
14. 8. 2014 16:16
Re: Překvapení
Škoda samozřejmě čerpá ze svého aktuálního designového jazyka. Dosavadní snímky ale ukazují, že inspirací je daleko spíš Octavia než CitiGo - to je pozitivní a ne zcela samozřejmá zpráva.

Na fotkách je samozřejmě top verze, s chromem a xenonama, vyšperkovaná ve Photoshopu... bude zajímavé vidět, jak to obstojí v šedi ulic :-) .
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:24
Re: Překvapení
Šeď ulic ju zhltne ako malinu.
Avatar - Emel
14. 8. 2014 16:34
Re: Překvapení
V základu a nenápadné barvě jistě. S xenonama a na hezkých kolech to určitě bude parádní auto. Pro mě je největší otazník kombík, které Škodovka tradičně umí, nicméně v aktuální generaci moc krásy nepobral.

PS: někde dokonce probleskla informace, že kombík nebude... ale moc to nesleduju tak nevím, tady v diskusi snad někdo psal že v kombíku už i seděl :-)
Avatar - grifith
14. 8. 2014 16:40
Re: Překvapení
S tím kombíkem je to zajímavé, sám jsem zvědav. Myslím, že zařazením kombi verze bude tato vcelku značným konkurentem řady Rapid. Ostatně proč ne, čím větší možnost výběru, tím lépe ;-)
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 16:47
Re: Překvapení
Určite bude, to by vám snáď Nemci nespravili. Tiež som zvedavý ako ho poriešia, ale zázraky radšej nečakám. Niečo medzi Octaviou combi a Spacebackom, uvidíme :-)
Avatar - Emel
14. 8. 2014 16:57
Re: Překvapení
Už od dob Formana bylo cílem nabídnout více prostoru na platformě malého auta, Fabie I v kombíku byla typické rodinné auto. Po příchodu Rapidu a proklamacích Škodovky o tom, že Fabia bude hodnotnější auto než Rapid, je ale situace jiná.

Němce bych do toho netahal, je to rozhodnutí vedení automobilky... jestli takový model dává v modelovém portfoliu vedle Rapidu smysl a nebo ne. Jen tak na okraj, sám VW kombík od Pola nenabízí... a nemá ani ekvivalent Rapida.

Něco mezi Octavií Combi a Spacebackem zní dobře, obě auta vypadají k světu... na rozdíl od dlouhé Fabie.

PS: jsem si vědom toho, že tu asi trošku trapně bychařím v době, kdy informovaní diskutéři s naprostou jistotou vědí, jestli kombík bude nebo ne... no, berte to tak, že jsem to prostě nijak podrobně nesledoval.
Avatar - pumpkin
14. 8. 2014 18:46
Re: Překvapení
Tri koncernové kombíky v triede malých áut a na rovnakom trhu by asi zmysel nemali, ale osobne si myslím, že Fabia combi je pre koncern cennejšia ako Ibiza ST. Fabia s veľkým kufrom sa často kupuje ako fleet aby spoločnosti ukázali, že myslia aj na rodiny svojich zamestnancov.
O to či bude kombík by som teda obavy nemal, ale je pravda, že som od Rapidu čakal že prevezme úlohu Fabie a tá by po novom mohla byť viac zameraná na mladých ako to samotná Škoda mieni (5dv, 3dv, nebodaj kabriolet), ale zrejme sa tak nestane. Škoda.
14. 8. 2014 19:54
Re: Překvapení
Kombik by mel byt a dokonce se tu objevovala nejaka prohlaseni lidi ze skodovky, ze fabia combi bude patrit k tomu nejhezcimu z koncernu, tak uvidime.
Avatar - aproximus
14. 8. 2014 16:25
raději
ať začnou ukazovat detaily zadních partií. předek bude podobný jak rapid a octa, takže ok. zajímají mě hlavně zadní světla a trojúhelníčky >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JDM
14. 8. 2014 16:56
Re: raději
cotojee? to auto někdo ořezávál v malování ne? >:D
Avatar - zigul011
14. 8. 2014 18:07
hrůza
Hrůza hrůza.. škodovka je pořád na jedno brdo ,prej nová maska .Však je to pořád stejné i ty plasty laciné zůstávají.Mám starou ladu a nové krumply bych nikdy nechtěl! >:-[]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zigul011
14. 8. 2014 18:31
Re: hrůza
to nejsem antikomunista, je mi 22 let .Jel jsem v různých autech a nové auta mne nenadchli vám povím.Elektronika samá která není potřebná k životu. Nějaké abs tempomat asr a třeba posilovač řízení.No není to pro mne a s ladou se mi líbí jezdit,jsem velký fanda do lad a jede taky dobře a kor když se poladí jezdí líp jak nové auta.A mám v tom větší luxus ,než kdejakém autě,protože to má sedadla supr i podvozek je dobrý žádné nerovnosti na silnici necítím.To v novém autě cejtím každý hrbolek a bolí mne z toho záda.Ty nové auta dokáže aji cvičená opice řídit.
14. 8. 2014 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2014 19:45
Re: hrůza
niektore stare auta su dodnes na nezaplatenie..... niet nad poctivu mechaniku a robustnost.... ja som naprilad so svojou feliciou nad mieru spokojny.... to auto slape 13 rokov spolahlivo... susedia uz medzi tym vymenili escort za p206 a nasledne 206 za golfa 4 a ja mam stale tu istu feldu... ktora mozno prezije aj toho ich golfa :yes:

na udrzbu dam rocne par eur... prejdem aj tam kde niektore crossovery uz zaplacu.... nemusim sa bat ze mi to niekto oskrie alebo ukradne.... je ot parada... do mesta super

ujo mal kedysi ladu 1600 ... s nou sme sli aj k moru do lido di jessolo ako deti... 140 po dialnici v rakusku... a kamoniony v chrbte ... juj to boli casy... :yes: az mi je zmutno za erou poctivych aut.... lada je lada... uviezla nas 6tich .... 4 dospeli a my dve deti vzadu posadeni na kolenach dospelych.... skuste si to dnes s tymi hrkalkami ... ako clio, fiesta, P208 ... kde dozadu nevojdu ani dvaja dospeli a kde to auto uvezie sotva 400 kil
14. 8. 2014 20:43
Re: hrůza
A teba sa kto pýtal na tvoje rozumy? O dnešných autách vieš howno, jazdec feldy píše o cliu a fieste, že sú to hrkálky, trubiroh...
Avatar - zigul011
15. 8. 2014 15:47
Re: hrůza
Kia -world. Souhlasím s tebou :-) staré auta jsou nesmrtelné! Dnes ty jebky dělají jen na pár let a pak aby člověk do toho nacpal prachy.Já si udělám za ty peníze hezky krásně staré auto a mám z toho radost velkou a ani nezakucká.Jel jsem s ladou do 1000km k moři a bez žádného zacukání či kašlání to zvládlo super.Pak jsme jeli s octávkou kámoše taky 1000km a po 500 km začal cukat no hrůza a z těch sedaček (kostelních lavic) bolely tak záda,že jsem se nemohl narovnat.
Avatar - petrumr
14. 8. 2014 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zigul011
15. 8. 2014 15:41
Re: hrůza
no jo rozumbrada se ozval.Bolí z nových aut záda a ne z lady, tam mne nebolí to je jak když si sednu do křesla.Ty nemáš co dělat za volantem za ty tvé kecy...náhodou brzdí líp jak nejaka škůdka ,nebo jiné auto.mám i v zadu kotoučové brzdy z fiata 125. .Jel jsem s ladou do 1000km k moři a bez žádného zacukání či kašlání to zvládlo super.Pak jsme jeli s octávkou kámoše taky 1000km a po 500 km začal cukat no hrůza a z těch sedaček (kostelních lavic) bolely tak záda,že jsem se nemohl narovnat.
14. 8. 2014 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 07:57
Re: hrůza
Rád to dělám...ti nejhlasitější antikomunisti se doma večer mazlí se svou rudou knížkou. Běž doprčic...zcela upřímně a zřetelně.
14. 8. 2014 19:51
Re: hrůza
No pockej, jestli se ti libi zigul, kterej se delal pomalu pul stoleti beze zmeny, tak nemuzes kritizovat skodovku za to, ze ma stejnou masku, kterou mimochodem neni duvod menit, jelikoz je to poznavaci znameni znacky.
Avatar - zigul011
15. 8. 2014 15:42
Re: hrůza
Protože lada má svoje kouzlo ,kdo ho nevlastnil a nevlastní tak ví o tom *.
14. 8. 2014 18:49
Asi nová doba.
Buď musí být to auto extrémně krásný nebo odporně hnusný, když ho nechtějí ukázat celé hned najednou. A nebo jsou ve Škodovce nemálo vylízaný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
14. 8. 2014 20:00
Kde jsem tohle jenom viděl?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
14. 8. 2014 20:14
Dotaz na Škodu
Škoda a její milovníci vyzdvihující Kabaně do nebes za jednoduchý přímočarý nestárnoucí design. S jeho čistotou stylu vždy vyzdvihovali nadčasovost a neotřesitelnou eleganci.

Fabia III je tvarově v přídi shodná s Rapidem, jen přidává navíc ony prolisy nad předními světly a doplňuje prolisy v "slze" předních světlometů, tedy čitota původního Rapidu vynášená do nebes se doplňuje dalšími a dalšími drobnostmi. Jinak řečeno - dochází ke zdobení přidáváním dalších prvků.

Já říkám OK, mě se to líbí. Ale tohle tedy znamená podle Kabaně být sexy? Vezmeme Rapida, přidáme 3 prolisy a všichni si sednou na zadek? Hmmm, asi to nějak nechápu. No nevadí, FL Yarisu a nová i20 dostatečně zlepší náladu :-)
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2014 10:31
Re: Dotaz na Škodu
U nového Supa se mu prý podařilo z jezevčíka (jehož je tvůrcem) vytvořit krasavce, tak uvidíme co si pod tímto pojmem představuje :-)

Nová Fabia vypadá zepředu samozřejmě lépe než ta předešlá ošklivka, ale žádné designové překvapení to není.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 8. 2014 20:38
.
Ingenlath je mistr designu, jeho modely nestárnou a hravě překonají veškeré nové Škodovky :-!
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2014 07:58
Re: .
Není to tak dlouho, co jsi tu psal ódy na aktuální škodovky...co si tak trochu sjednotit názor? ;-)
14. 8. 2014 20:53
Fabie vs. Rapid
Přijde mi z prvních zobrazených detailů že jsou více propracované než stejná místa u Rapida. Je možné že Fabia bude menší auto než Rapid a přitom za stejnou cenu (tudíž o něco méně lowcost auto), nebo bude Fabia menší, levnější, zpracováním a technikou stejné auto ve srovnání s Rapidem?
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2014 21:02
Re: Fabie vs. Rapid
Podle "tajných fotek" z dálnice u Prahy je Fabie velká asi jako Fiat500. Prostě typische families auto s velkým kufrem a interiér pro pět lidí, pohodlné i na cestě k moři, a do garáže se vejde i na štorc.
14. 8. 2014 21:33
Opičárna
Dobrý večer, pane novináři. Z tohoto představení Fabie jsem dočista odvařenej. Tak co myslíte Vy - je to šaškárna a nebo ne? Jak pak asi bude ta Fábie vypadat? Tak schválně, jaký je rozdíl mezi ochcávkou a trapidem? A jaký bude zásadní rozdíl mezi ochcávkou, trapidem a fábkou? Že by ve velikosti? Třeba nám škodofka rozšíří návod, jak ty SKVOSTY od sebe odlišit. Tak co, šaškárna nebo klauniáda?????? :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2014 22:32
Zase jedna pěkná prasárna.
Není Kabaň náhodou ruský prase?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
15. 8. 2014 08:41
Re: Zase jedna pěkná prasárna.
Tohle je výjimečně primitivní příspěvek... gratuluju :no:
15. 8. 2014 08:51
Re: Zase jedna pěkná prasárna.
A víš že tak vyjímečnej v týhle diskuzi ani není? ;-) Je to tu jak sešlost :-)
Avatar - Emel
15. 8. 2014 08:55
Re: Zase jedna pěkná prasárna.
Většina příspěvků je aspoň primitivní k autům. Když někdo napíše, že maska na Fabii vypadá jak dekl vod kanálku... budiž, možná na tom i něco je ;-) .

Ale Kabaň ruský prase? Proč? Jak to člověka vůbec napadne? Chtě nechtě se člověku vloudí myšlenka, co velkolepého asi v životě dokázal onen dotyčný diskutér...
15. 8. 2014 09:14
Re: Zase jedna pěkná prasárna.
Lidi neblázněte, tohle je nejspíš jedno velký nedorozumění vyvolaný překlepem nebo špatnou formulací...divoký prase se totiž rusky opravdu řekne KABAN...takže na to asi narážel : ))) jen napsal místo "rusky" ruský a vyznělo to takhle blbě : )))
15. 8. 2014 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
15. 8. 2014 09:40
Re: Zase jedna pěkná prasárna.
Jo tak, tak tento vtip mi unikl...
15. 8. 2014 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - salamoon
15. 8. 2014 01:13
uz sa cely trasiem...
...nedockavostou na zajtrajsiu novinku a fotku hmlovky!!! :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2014 10:46
Re: uz sa cely trasiem...
...alebo späťáku!

Každopádne, ak to nevydržíš, tak si pokojne pozri fotky rapida. Ono tam veľké rozdiely nebudú. Mne ten Kabaňov štýl nejak extra nesedí. Človek vyložene hľadá detaly, ktoré sa mu z toho celého aspoň trochu páčia. Ako celok to ale nenadchne, neohúri, proste si nepoviem, že za toto by som chcel vyhodiť svoje peniaze aby som to mal doma...
Avatar - aproximus
15. 8. 2014 10:58
pořád nic?
já už chcu zadní trojúhelníček :-( >:-[]
Rozbalit vlákno
0