Novinky
Aha, takže stát, jehož automobilový a často strojírenský průmysl je založen na jedné velké krádeži /evropské automobilky se ani nesnaží soudit, protože jsou to akorát další ztráty/, tak teď bude "kádrovat" audi za kolik má svoje auta a nd prodávat. Různé autosalony jsou plné jejich velkých luxusních limuzín exotických jmen, že by audi nesahaly ani po kotníky a čínští tyconi se můžou umlátit po audi??? 😉
Daň z přemrštěných zisků .... Možná bys měl započítat ubohé mzdy čínských dělníků .... Špatně je jen to, že čínský stát bere tyto peníze a dál nechá všechny výrobce, nejen Audi - vysávat čínské dělníky. Můj názor.
Vítej soudruhu!!! 8-s
Gilgit
Reakce odpovídajíci úrovni joudy.
No když nedokážeš nic víc ...... Jen bych Ti doporučil abys tam šel tak na rok dělat. Potom bys pochopil jaká je tam realita. A že to nemá nic společného ani s komunizmem ani se soudruhy.
Ale to je asi mimo Tvůj myšlenkový rozhled.
Ale to je asi mimo Tvůj myšlenkový rozhled.
To sis poplet, soudruzi vládnou v tý miliardový Ćíně. WinDiesel řek a dokonce zdůraznil že to je jen jeho názor. Mimochodem na kterym ať se ti to líbí nebo ne, trochu něco je. Třeba pro rovnostářsky smýšlející česko by tak rozevřený příjmový nůžky jako sou dneska v Číně po převedení sem byly total mimo chápání a většině odborářů by asi rovnou přivodily infarkt >😒]
V čr máme hlavně ÚHOS a zákon na ochranu hosp. ........... . A tam jsou některé pasáže dost tvrdé, i když bych proti ním nic neměl. Ale podle článku a obecných informací, není zjevné, že by audi zneužívala nějaké dominantní postavení na trhu v číně / o tom se asi nedá vůbec hovořít/, jen prostě některým soudruhům asi začaly vadit ceny. Měl bych pro ně jednu radu, ať ty audiny nekupují, jistě je rád někdo nahradí.
Čína je komunistickej stát! Sice tam panuje nesrovnatelně tvrší kapitalismus než tady ale vo všem rozhoduje strana takže jakýkoli srovnání s našim ÚHOS kterej mimochodem moc nefunguje nemá smysl. To že na tak obřim trhu jako je Čína by výrobky měly bejt spíš levnější než jinde je fakt, to že si tam zrovna automobilky hojej svý slabší marže ze zbytku světa zrovnatak. No a soudruhy to asi přestalo líbit. Osobně je fakt nemusim, ale tady maj bohužel pro ty automobilky spíš pravdu 😉
Osobně nevím před čím bych volil, jestli soudruhům /hard-kapitalistům/ prodávat pár kusů a holit je vysokou cenou, tím pádem je i trochu točit, nebo brát vstupenku na čínský obrovský trh a počítat do budoucna s obrovským potenciálem. Pochybuji, že o těchto faktech v koncernu neví, těžko říci, co je za tímto sporem doopravdy.
Gilgit
At si Cínani delají co chtejí, je to jejich vec joudo. Pro tvoji informaci. Nejde jen o Audi, ale také o jiné znacky. Krome toho pokud skutecne Audi bude platit pokutu, tak ji nebude platit jen Audi, ale spolecný nemecko-cínský podnik, takze cást té pokuty zplatí Cínani.
Čína vykrade know how co může. Naši výrobci tam ani sami vyrábět nemůžou, pouze ve spolupráci s někým místním atd. A ještě to nakonec cizí zpokutují. Nebo Audi má stát stejně jako nějaké Geely? Takhle se chrání domácí trh pánové! To v ČR sem pozveme kdejakého přespolního vandráka co pobere výhody a ještě si otevírá pusu. Toš kde to jsme?
Gilgit
No to je hruza, ty dusevní vandráku.
Bylo by zajímavé, kdybys jednou konkrétne napsal, proc jsou tvoje príspevky tak nenávistné.
Bylo by zajímavé, kdybys jednou konkrétne napsal, proc jsou tvoje príspevky tak nenávistné.
Čína je jedna velká chyba. Jim nejde o nic jiného než udělat známý "velký krok vpřed" alá Mao Ce Tung a ten udělají tak, že vykradou evropské technologie a pak postupně Evropské investory vytlačí z trhu a naopak zahrnou ostatní trhy svými vozy. A zatím jim ten plán vychází.
1. Na tom, že tam automobilky levně vyrábějí a za draho prodávají, vůbec neprodělávají
2. Kdyby Čína chtělo něco vykrádat, tak ty auta nakoupí kdekoli po světě a zkopírují co potřebují.
Takže automobilky si akorát v Číně mastí kapsy, viz. článek o ceně BMW i8 😉
2. Kdyby Čína chtělo něco vykrádat, tak ty auta nakoupí kdekoli po světě a zkopírují co potřebují.
Takže automobilky si akorát v Číně mastí kapsy, viz. článek o ceně BMW i8 😉
Gilgit
Ber to tak, ze pár anticínských e😜ertu, kterí toho o tématu ani moc neví, se musí zase jednou vyzvracet. A to nejvetsí místní e😜ert na Cínu jeste v této diskusi chybí.
Tam přece nejde jen o auto, ale technologie výroby materiálů, výrobních postupů atp. Tyto pokuty o tom svědčí. Naprosto nesmyslné... oni si jen hrají na trh....
No jasně že hrajou, v Číně přece vládnou komunisti! Ale jinak je ta jejich kombinace striktně komunistickýho řízení státu kde vládne nesrovnatelně tvrdší kapitalismus než tady docela zajímavá >😒]
Gilgit
Vysvetlís podrobne jakou souvislost mají tyto pokuty s tím ze jde "o technologie výroby materiálů, výrobních postupů atp."? Docela by mne to zajímalo.
Netrap! Ho 😄
Gilgit
Ale já si rád prectu zajímavé informace od moudrých lidí, takze treba se od nicku Magister neco dovím.
Nojo a třeba je Milan Chovanec rovnej a čestnej chlap. Člověk nikdy neví 😄
Gilgit
Pardon, ale ted jsem te nejak nepochopil.
Určitě ne? 😉
Gilgit
Já ceskou domácí politiku moc nesleduju. Ale ted mne napadá ze to myslís tak ze Magister je stejne tak moudrý jako Chovanec rovnej a cestnej chlap. S tím by se dalo souhlasit.
Neznám sice až tak Magistra ale tipnul bych si že na Chovance spíš nemá, ten se totiž fakt poved :yes: >😒]
A buď v klidu tim že tyhle týpky nesleduješ a moc vo nich nevíš fakt vo nic nepřicházíš 😄
A buď v klidu tim že tyhle týpky nesleduješ a moc vo nich nevíš fakt vo nic nepřicházíš 😄
Gilgit
Existenci Chovance jsem poprvé zaznamenal po schuzce u Zemana co byla a nebyla a jestli se nepletu tak se jako první ze spiklencu priznal. Tím ukázal, ze je muzem pravdy a jeho morální a etické vlastnosti ho prímo predurcují na pozici ministra vnitra.
:yes: >😁 >😁 >😁 >😒]
Tak a teď vážně - já zas myslel že tu boudu na ty blbouny co chtěli svrhnout Sobotku vymyslel právě von a přechytračil dokonce i starýho jezevce Zemana. A proto je teď ministr vnitra
Tak a teď vážně - já zas myslel že tu boudu na ty blbouny co chtěli svrhnout Sobotku vymyslel právě von a přechytračil dokonce i starýho jezevce Zemana. A proto je teď ministr vnitra
Gilgit
Mozná más pravdu. Pokud tomu tak bylo, tak by za podíl na eliminaci Haska mel být pochválen, i kdyz Sobotka taky není buhvíco. Ja bych navrhl, aby vsichni tito jmenovaní pánové byli v rámci ceské pomoci demokratické Ukrajine e😜ortováni do Kyjeva.
Gilgit
Na to je jednoduché resení. Kdo má s Cínou problém, nemusí tam investovat a prináset tam technologie.
Řada lidí se domnívá jak bere chudáky investory Čína na hůl ...... a přitom tito vydělávají v Číně brutální peníze.
A každý kdo se vyzná vidí že čínské automobilky se chytají méně, než zahraniční značky (vyrábějící v Číně.)
Číňani občas nebo pořád něco kopírují ale nemá to zase až tak vynikající výsledky (pro ně). tak dobře - Geely koupilo Volvo - slušný počin ......... ale Indové koupili Jaguar/Landrover - to je mnohem lepší deal.
Prostě s čínskými značkami to není zas až tak dobré a se zahraničními značkami zas až tak špatné .... 😄
A každý kdo se vyzná vidí že čínské automobilky se chytají méně, než zahraniční značky (vyrábějící v Číně.)
Číňani občas nebo pořád něco kopírují ale nemá to zase až tak vynikající výsledky (pro ně). tak dobře - Geely koupilo Volvo - slušný počin ......... ale Indové koupili Jaguar/Landrover - to je mnohem lepší deal.
Prostě s čínskými značkami to není zas až tak dobré a se zahraničními značkami zas až tak špatné .... 😄
Gilgit
V podstate souhlas, az na to ze co se týká cínských výrobcu tak kopírují jen nekterí.
V článku je tak málo informací, že jakákoliv diskuze je jen mlácení slámy. Otevírá se zde prostor však pro odborníky na východní trhy a ..... nic. Tady máš prostor, Gilgite, ukázat, co víš a hlavně můžeš konečně dát redaktorům onen políček za novinařinu.
Osobně si myslím, že jde o nějakou obchodně - politickou hru. Přijde mi divné, že regulační úřad nevěděl, jaká cenová politika bude zvolena a teď přišel s pokutami. Divné. Možná nějaký špinavý trik ze strany Číny, možná automobilky opravdu zneužívají trhu k přemrštěným ziskům.... snad se najde někdo, kdo má lepší informace.
Osobně si myslím, že jde o nějakou obchodně - politickou hru. Přijde mi divné, že regulační úřad nevěděl, jaká cenová politika bude zvolena a teď přišel s pokutami. Divné. Možná nějaký špinavý trik ze strany Číny, možná automobilky opravdu zneužívají trhu k přemrštěným ziskům.... snad se najde někdo, kdo má lepší informace.
Na tohle téma toho bylo za poslední měsíce napsáno už víc a spíš to vypadá na to zneužití trhu k přemrštěnym ziskum. A dle všeho nejen ze strany Audi
Těžko říct. Neznáme podmínky, za kterých výrobci fungují.
Řek sem že vypadá, samozřejmě neznáme detaily. Ale pokud vim kritizovaný výrobci fakt snížili ceny. Takže asi tak 😄
Čínský soudruzi sou až překvapivě rozumný. Nechali tam světový automobilky se docela zahojit a teď jim jen trochu zkrouhnou přehnaný marže, teda přehnaný koncový ceny na čínskym trhu.
Čínský soudruzi sou až překvapivě rozumný. Nechali tam světový automobilky se docela zahojit a teď jim jen trochu zkrouhnou přehnaný marže, teda přehnaný koncový ceny na čínskym trhu.
souzi jsou právě chytří. za pár šupů natahali automobilky a teď si budou vracet peníze z5 a technologie jsou doma... není nutná špionáž, stačí si koupit. Udělali to chytře.
Bez diskuzí. Během pár let dohnali obrovský technologický zpoždění a díky svý velikosti nás do pár let nejspíš začnou válcovat. Rozumný rodiče by děti měli krom angličtiny dávat i na čínštinu >😒]
Bohužel na tu jejich hru jeden koncern přistoupil a hodně na tom oproti jiným vydělal. Ostatním, kterým se na tyto komunistické podmínky přistoupit nechtělo, pak nezbylo než začít v Číně vyrábět také. I když třeba o 10 let později. Koncern peníze z Číny investoval i jinde a získával tím velkou výhodu oproti konkurenci. Číňané se mezitím velice rychle naučili vyrábět auta a je celkem jasné, že toho využijí.
Tvá "nezaujatost" je čím dál komičtější, kdyby se podobně podařilo prosadit v Číně Renaultu, bylo by to podle tebe naopak geniální a kritizoval bys tu "nepochopitelnou pasivitu" stejného koncernu, který ti nedopřeje chvilku klidu. :😉 >😒]
Něco k věci nemáš? Co takhle nějaký argument? Je snad někdo podle tebe nezaujatý? Nebo si na to jen hraje? Já nezaujatý nejsem a rád si to přiznám. Jen se při tom držím faktů. Je to lepší než nezaujaté blábolení.
Gilgit
Promin, ale v tvém predchozím príspevku z dnesního rána plácás absolutní nesmysy. Výrobci automobilu, stejne jako firmy z jiných odvetví, investují tam kde vidí zajímavé trhy. Politika je pritom moc nezajímá. Je videt, ze o hospodárství a podnikání vubec nemás páru. To, ze v prípade Cíny patril koncern Volkswagen mezi ty první, je proste náhoda.
Pro tvoji informaci, VW Santana byl sice první zahranicní osobní automobil který se zacal vyrábet v lidové Cíne, ale spolecný podnik Volkswagenu s cínským partnerem byl vytvoren az pozdeji. První zahranicní výrobce osobních automobilu, který zalozil spolecný podnik s cínským partnerem, nebyl Volkswagen ale dnes jiz neexistující koncern American Motors. Jeho znacka Jeep byla potom druhá zahranicní znacka která se zacala vyrábet v Cíne, ale pri zalození spolecného podniku American Motors predbehl Volkswagen.
Jinak nevím, co to co píses má spolecného s bohuzel ne moc kvalitním clánkem agentury CTK.
Pro tvoji informaci, VW Santana byl sice první zahranicní osobní automobil který se zacal vyrábet v lidové Cíne, ale spolecný podnik Volkswagenu s cínským partnerem byl vytvoren az pozdeji. První zahranicní výrobce osobních automobilu, který zalozil spolecný podnik s cínským partnerem, nebyl Volkswagen ale dnes jiz neexistující koncern American Motors. Jeho znacka Jeep byla potom druhá zahranicní znacka která se zacala vyrábet v Cíne, ale pri zalození spolecného podniku American Motors predbehl Volkswagen.
Jinak nevím, co to co píses má spolecného s bohuzel ne moc kvalitním clánkem agentury CTK.
To, že to tak někdo dělá ještě neznamená, že s tím musím já osobně souhlasit. Až čas mě může přesvědčit, že jsem neměl pravdu. Podle tebe je dobré, že automobilky přistoupily na komunistické podmínky. Podle mě na to přistoupit neměly. Na trh by se dostaly i tak a za lepších podmínek. Podle tebe je dobré, že velice rychle naučily dělat Číňany auta, podle mě to dobré není. Podle tebe je v podnikání důležitý krátkodobí zisk, podle mě ne. Podle tebe plácám nesmysly, podle zase plácáš nesmysly ty. Svět je pestrý a každý má na něj dívá trochu jinak. Smiř se s tím a třeba ti to i pomůže.
Jen tak mimochodem. Co společného má ten tvůj příspěvek s původním článkem?
Jen tak mimochodem. Co společného má ten tvůj příspěvek s původním článkem?
Gilgit
V mé kritice tvého príspevku neslo o to, jestli s necím souhlasís nebo ne, ale ze píses neco co není pravda. Hospodárstvú funguje tak jak funguje at se to mne nebo tobe líbí nebo ne. Ty jiné zahranicní automobilky by v Cíne byly i kdyby tam Volkswagen vubec nebyl.
Tvoje moralistické úvahy o Cíne jsou pekné, ale celkem nezajímavé. Zajímaly by mne v tom momentu kdybys byl majitelem nebo vedoucím manazerem nejaké firmy která resí otázku zda nebo jak vstoupit na cínský trh.
Krome toho nevidím kde jsem napsal ze v podnikání je dulezitý krátkodobý zisk.
Pro tvoji informaci 1: Západní firmy samozrejme Cínany delat auta nenaucily. Automobily se vyrábely v Cíne jiz drív, i kdyz jejich kvalita byla z naseho hlediska otresná. Jiste ze investice západních firem zásadne prispely v rozvoji cínského automobilového prumyslu, ale ten by se rozvíjel i bez nich, akorát pomaleji.
Pro tvoji informaci 2: I Renault se samozrejme jiz pred mnoha lety (nezávisle na drívejsí investici v American Motors) snazil etablovat v Cíne a vozy znacky Renault se tam po urcitou dobu taky vyrábely. Renault ovsem, na rozdíl od firem jako Volkswagen, General Motors atd., v Cíne udelal radu chyb a pohorel a proto tam v rámci nového pokusu ted rozjízdí výrobu znovu. Ale aliancní partner Nissan je v Cíne samozrejme jiz dávno.
Tvoje moralistické úvahy o Cíne jsou pekné, ale celkem nezajímavé. Zajímaly by mne v tom momentu kdybys byl majitelem nebo vedoucím manazerem nejaké firmy která resí otázku zda nebo jak vstoupit na cínský trh.
Krome toho nevidím kde jsem napsal ze v podnikání je dulezitý krátkodobý zisk.
Pro tvoji informaci 1: Západní firmy samozrejme Cínany delat auta nenaucily. Automobily se vyrábely v Cíne jiz drív, i kdyz jejich kvalita byla z naseho hlediska otresná. Jiste ze investice západních firem zásadne prispely v rozvoji cínského automobilového prumyslu, ale ten by se rozvíjel i bez nich, akorát pomaleji.
Pro tvoji informaci 2: I Renault se samozrejme jiz pred mnoha lety (nezávisle na drívejsí investici v American Motors) snazil etablovat v Cíne a vozy znacky Renault se tam po urcitou dobu taky vyrábely. Renault ovsem, na rozdíl od firem jako Volkswagen, General Motors atd., v Cíne udelal radu chyb a pohorel a proto tam v rámci nového pokusu ted rozjízdí výrobu znovu. Ale aliancní partner Nissan je v Cíne samozrejme jiz dávno.
Je to tvůj názor a já ti ho neberu. Já jsem ti už svůj taky napsal. Podle mě neměl nikdo přistoupit na společné podniky s partnerem, kterého si ani automobilka nemohla sama vybrat. Partner byl přidělen nějakým soudruhem. Ten soudruh také musel výrobu schválit, což někdy uděl, někdy zase ne. Asi záleželo, jak kdo komunisty uplácel a sponzoroval (třeba na OH).
Pro ty podniky (třeba VW) to asi bylo dobré rozhodnutí. Podle mě to bylo špatné rozhodnutí.
bod 1: je něco jiného vyrábět v Číně a vyrábět v Číně s přiděleným partnerem.
Pro ty podniky (třeba VW) to asi bylo dobré rozhodnutí. Podle mě to bylo špatné rozhodnutí.
bod 1: je něco jiného vyrábět v Číně a vyrábět v Číně s přiděleným partnerem.
Gilgit
Ja ti tvuj názor taky neberu. Nastestí ty jsi evidentne takovou otázku nemusel nikdy resit, tak ze si muzes dovolit nezávazné teoretické moralizování.
Porád nechápu souvislost toho co píses s puvodním clánkem.
Porád nechápu souvislost toho co píses s puvodním clánkem.
Tu otázku řešilo víc firem a každý si na ni odpověděl jinak. A na tu otázku odpověděly rozdílně. Ten, kdo do toho nechtěl jít, se musel časem přidat taky, protože nemohl nechat konkurenci tak velkou výhodu. Výsledkem je fakt, že se Čína naučila velice rychle vyrábět auta. A to se ti asi líbí. Koneckonců mám pro to i pochopení. Chudý čínský člověk se bude mít zase o něco líp.
Ano, první joint-venture v Číně založil AMC a dlužno podotknout (speciálně pro Poga), že v AMC v té době investoval (1979 až 1987) Renault, který když se dostal do problémů, tak AMC včetně Jeepu v roce 1987 prodal Chrysleru.
Je zaujatost a zaujatost, jde především o míru, ta může být přirozená, únosná, nebo naopak neúnosná (myslím i pro osobu která je zaujatá).
Skutečné argumenty chybí hlavně tobě, zjevně se totiž naivně domníváš, že pokud by jakákoli automobilka nepřistoupila na "komunistické podmínky", něco by se tím zásadně změnilo...
Skutečné argumenty chybí hlavně tobě, zjevně se totiž naivně domníváš, že pokud by jakákoli automobilka nepřistoupila na "komunistické podmínky", něco by se tím zásadně změnilo...
...ano, trh je trh. Analyzovali trh, určili rizika a možnosti. S "daněma" v podobě pokut se myslím počítá, proto ty ceny. Čína je politicky komunistická, ekonomicky se jedná o celkem tvrdý kapitalismus... Myslím, že obě strany tohle mají dobře zmáknuté. Možná se jedná i o promyšlený krok, kdy politická garnitura posílí tím, že zatíná tipec těm loupežníkům a přitom nechává prodávat draze a vyrábět levně. Celé mi to přijde, že psi štěkají a karavana jde dál.
A co ty? Jseš zaujatý přirozeně, únosně nebo neúnosně? K tvé otázce. Podle mě by se něco zásadně změnilo.
Hlavně marně čekám, kdy to svoje "osočení" nezaujatě přesměruješ (taky) na Renault, který do výroby v Číně investoval (viz AMC) dřív, než tebou zmiňovaný koncern, ale zřejmě ti opět nejde o princip, ale spíš o to "plivnout" si na příliš velkého konkurenta Renaultu. :😉 😉
Máš pravdu. Do Číny šly tehdy automobilky hledající poslední záchranu. Japonské dovozy se díky vysokým clům v podstatě zakázaly a vznikl prostor pro výuku výroby aut. A nedlouho poté Besse v Renaultu skočil. Po atentátu.
Gilgit
Promin, ale zase plácás nesmysly. Pokud tvrdís, ze ne, tak to co tady píses trochu podrobneji rozved. Fakt je, ze sis svými dnesními príspevky akorát dal krásný vlastní gól.
Nejsem tvůj učitel a je mně celkem jedno, jak to vidíš ty. Za pár let se to dozvíš i bez mého školení. Nebo třeba změním svůj pohled já. Možné je skoro všechno. Ty jsi mě však o své pravdě nepřesvědčil ani jedinou větou, kterou jsi mě obdaroval.
Gilgit
Tento tvuj príspevek je extrémne hloupý od prvního do posledního písmene. Já nikoho o své pravde presvedcovat nemusím. Krome toho to není "moje pravda". Jde o skutecnou historii toho jak probíhaly investice zahranicních výrobcu v Cíne, to není zádná "moje pravda". Místo toho, abys priznal zes napsal hovadinu, tak se tady sám zamotávás do nesmyslu.
Asi neshodneme. Ty jen opisuješ nějaká fakta a já si je zase nějak vykládám. Jsme každý někde jinde.
nebo jim prostě chtějí pustit žilou.
Faktem je že jedině Audi staví hodně vozů na bázi komponentů VW - tedy velice levně vyrábí a velice draho prodává.
Mercedes ani BMW nic takového nemají a nedělají...
A o tom, že motory, které se v obrovských sériích vyrábějí pro VW, SEAT, ŠKODU a AUDI stojí AUDI i po úpravách mnohem méně než BMW a MERCEDES opravdu nemůže pochybovat nikdo.
"BMW's quarterly automotive EBIT margin, the best profitability gauge for peer comparison, came in at 11.7 percent, exceeding the 7.9 percent achieved by Mercedes-Benz, and 9.9 percent by Audi, as well as its own 8-10 percent target range.", zdroj - [odkaz]
Takže prosím o ty ofiko data, tady to asi maj blbě.
Mimochodem, prošetřovali i BMW a Mercedes a obě tato značky pokutu nedostaly .......... to něco napovídá možná o falešných sobech ....
[odkaz]
😉
A3,4,6 a derivaty 5,7. 😉
Ale abych ti taky udělal radost [odkaz] [odkaz]