Novinky
flyboyeda
12
Kdyby se jednalo třeba o la- ferrari tak bych to pochopil to auto si zaslouží pozornost, ale takovýmu tuctovýmu vysavači jako je Fábie věnovat takovou pozornost mi příjde trapný
Přejít do diskuze
No jestli tě fakt víc zajímá Fabka III než Ferrari LaFerrari tak je mi tě snad i líto >😒]
Flyboyeda je takovy mistni placal, to po chvilce dojde kazdemu. Ale dohaje, co maji byt ty tvoje prispevky? Skrehotas tady same nesmysly, neuveritelne trapnym zpusobem lidi urazis, pripadne jim komolis prezdivky a kdyz mas pocit, ze se ti obzvlast povedla, tak ji projistotu zopakujes nekolikrat. Chapu, ze ty prispevky asi nebudou uplne ve tve rezii, ale ctes to po sobe? Zatim jsem od tebe necetl nic k tematu, takze by jsi se mozna mohl jit hadat na nejake forum o vlaccich, nebo tak nejak.
Poslyš Gilgite, rád poučuješ redakci o profesionálním přístupu, moralizuješ diskutující, přitom neustále někoho urážíš. Trochu schíza, ne? 8-s
petrumr
ale musí tam být víčko nadrže pod tou krytkou. Nějaký auta mají zátku hrdla rovnou na krytce, tak když máš otevřený auto, odklopíš krytku a tankuješ. :-!
Ano, Fabie má být levný mainstream, ne prémiovka se vším všudy, takže i nezakryté pojezdy a švihadla k tomu patří.
mě spíš zaráží že v roce 2014 mají auta klasický prutový antény a není anténa schovaná v rámu předního skla, to mělo i moje ex Porsche z roku 1989...
a argumentace že by byl špatný signál je nesmysl, bydlím v kopcovitém a členitém terénu a rádio jelo vždy
a argumentace že by byl špatný signál je nesmysl, bydlím v kopcovitém a členitém terénu a rádio jelo vždy
V tom případě by ani nevadilo kdyby karoserie nebyla pozinkovaná... maximálně ji jednou za čas přetřeš tlumexem >😁
Píše se rok 2014 víš o tom? 😉
Píše se rok 2014 víš o tom? 😉
Jasně, Porsche je nej na celym světě, beru tvé nadšení a zápal pro značku, ale opakuju, že koax od palubky k anténce na střeše je levnější řešení a ve třídě Fabie money talks.
můžeš mi říct, které ze současných hybridních či elektrických aut má bezúdržbový elektromotor?
"bezúdržbový" je pouze vysokootáčkový motor na střídavý proud, který se používá třeba u top praček Miele a Siemens a má garantovanou životnost 20 let
co jsem četl tak právě tyto motory nejsou do autoobilového průmyslu zrovna to pravé
"bezúdržbový" je pouze vysokootáčkový motor na střídavý proud, který se používá třeba u top praček Miele a Siemens a má garantovanou životnost 20 let
co jsem četl tak právě tyto motory nejsou do autoobilového průmyslu zrovna to pravé
tak kdybych si měl vybrat mezi domácí fábii a pseudo francouzem jak píšeš Citroenem C4, tak beru všema 10 C4 :yes:
Chlapi, je tu niekto na mäkko z fotiek, ktoré nám sú servírované? Máme tu rozsekanú krabicu, dizajnové zaujímavosti tam fakt nevidím, a tak sa chcem spýtať - niekto si tu fakt reálne povie: "Wau, to je ale nádherný C-stĺpik! A to okienko je pecka!" ?
Borci, ktorí z titulku vedia, že nasleduje najkrajšie auto na svete sa nepočítajú, ostatní pls ohláste sa, chcem len vedieť či som divný ja, alebo chlapci čo nám to tu servírujú ako superskvost... 😄
Borci, ktorí z titulku vedia, že nasleduje najkrajšie auto na svete sa nepočítajú, ostatní pls ohláste sa, chcem len vedieť či som divný ja, alebo chlapci čo nám to tu servírujú ako superskvost... 😄
petrumr
já jsem měl třeba ve fábce rezervu a nářadí v sárii, bez rezervy auto nesmělo na silnici. U picassa, jsem si připlatil 2500kč za rezervu, nářadí, hever a naviják. Nějaký automobilky s tou rezervou vůbec nepočítají a tak si ji nemůžeš ani objednat.Rezerva byla taky na seznamu nutností.
Neviem, či záplavu a pretlak informácií o novej Fábii zvládnem. 2 nové detaily za jediný deň je aj na mňa trochu moc. >😁
petrumr
na fotkách kde je auto prezentovaný je vždy vyšší výbava, ale nečekej hned tu nejvyšší, nebot prvky vybavy se časem doplnují.
Mně osobně se ploutvičkové antény nelíbí. Prutové jsou lepší, tedy pokud nejsou delší jak 20 cm. A v myčce anténku odšroubovávat nemusím, protože do strojních myček nejezdím. Neumí auto pořádně umýt a akorát ho ničí.
petrumr
pochop, dizajn porsche je dobrej, ale jak to dopadlo stěma tramvajama? Škoda jezdí porsche stojí. >😁
petrumr
Může být, nebudu se hádat. Jak jsem měl fábii, tak se mně zdála prostornější jak podniková octavia II
on je nekdo bude stopovat? myslim ze se po nich nikdo ani neotoci natoz aby je stopoval >😒]
petrumr
nemáš pravdu, jak jsem měl fábku, tak kolega měl a má C3, porovnávali jsme to, fabia je prostornější, bytelnější, ta C4 má k fábii blíže.
Dík za príspevok, ale veď som vravel, že "borci, ktorí z titulku vedia, že nasleduje najkrajšie auto na svete sa nepočítajú" >😁
Keď už si to načal - aké iné hodnoty ponúkne Fabia, aké " francuzski radobykonkurenti" nie?
Keď už si to načal - aké iné hodnoty ponúkne Fabia, aké " francuzski radobykonkurenti" nie?
petrumr
v jakým autě je? octavia III? Octávia II měla stejný jak fábia II. Není to stejný ja v porchse, nový už taky nemají hydrauliku.
petrumr
no jestli bude paket jak u rapida za 10tkč včetně rádia atd, tak to vidím na velký číslo, ale jeden známý koupil fábii, kde byla klima za korunu a on ji nevzal, tak nějak do toho nevidím.
Nevím.Se ji už učili a po dovolené už pojede sériová výroba.Bylo to v materiálech ohledně dodacích lhůt jednotlivých modelů.
Fakt bude Fabia prodávat statisíce kusů ročně? A fakt osloví miliony zákazníků na celém světě? Tak to musím Škodě za takový úspěch fakt pogratulovat.
Obávám se příliš ostrých linek Fabie, které jsou zbytečně razantní... oproti tomu Clio má karoserii živočišnou, skoro jako skulpturu... 😄
Zkus nejprve ne prémiově, ale aspoň standardně psát na začátku věty velká písmena, vypiluj pravopis a pak machruj, možná ti to pak i budu věřit 😉
petrumr
aji výkonem, emisema, výbavou? Embéčko mělo klimu? Sice mělo tlumič řízení, ale zase nemělo elektrický posilovač.
tak pardon ..... a kto si? redakcia ma asi clanok bez chyb ked sa teraz pre zmenu pustas do diskuterov ... som rad ze si si nieco nasiel... ja ti vzdy rad posluzim
Takže Škodovka to dělá po staru protože myslí na chudé zákazníky? Tak tím pándem se tak dají obhájit i třeba nezakryté pojezdy předních sedadel, švihadla, absence mlhovek... prostě co tam není to se nerozbije >😁
To si povedal fakt múdro, som rád, že peknú babu chceš v kuse, nestačia Ti len oči >😁
Teraz sa vráťme k Fabii - zatiaľ som videl len fotky nudných častí, ktoré dajú dokopy očakávaný celok. Aký má zmysel servírovať detaily niečoho, čo nie je ani pekné, ani zaujímavé?
Teraz sa vráťme k Fabii - zatiaľ som videl len fotky nudných častí, ktoré dajú dokopy očakávaný celok. Aký má zmysel servírovať detaily niečoho, čo nie je ani pekné, ani zaujímavé?
Keby si vedel, ako veľmi sa mýliš... Skúsim to😒br />
- pozri si detail kľučky Accordu - umelecké dielo 😄 [odkaz]
- a oči tu tiež nejaké mám 😄 [odkaz]
PS: Celok je samozrejme dôležitý, ale ak prezentuješ detail, tak by to chcelo, aby bol niečím zaujímavý, nie?
- a oči tu tiež nejaké mám 😄 [odkaz]
PS: Celok je samozrejme dôležitý, ale ak prezentuješ detail, tak by to chcelo, aby bol niečím zaujímavý, nie?
Ja jsem ten posledni, kdo by chtel kritizovat skodovku, ale - sportovni? Zamaskovana auta jsme videli a nepusobi ani dynamicky, natoz sportovne. Ale nerad bych soudil predcasne. Nadcasove? Asi ano. Originalni? Jestli po odmaskovani prekvapi zadni svetla nevim, ale ta predni vypadaji stejne, jako u deseti dalsich koncernovych modelu, tak snad jedine ta slavna tornado linie, ale ta to asi nezachrani. Naopak si myslim, ze to chtelo vice se odvazat. Chteli cilit na mlade, tak podsekli sedacku o sest centaku, ale duchodcovsky design je snad jeste patrnejsi, nez minule.
Průměrnej plat ve Škodovce je asi 45 tisíc, průměr na montážní lince 33 tisíc. Českej průměr 27 tisíc, teda ani ne tisíc eur a hlavně vo dost míň než ve Škodovce. Takovej doktor věd z UK si na dělníka vod pásu ani neškrtne >😒]
Ok, doteď se to postupný odhalování dalo pochopit.. ukázaly se přední světlomety, ok.. ostrý jak u ostatních modelů značky, ale ukazovat deset tisíc detailů vozu v tuně článků už je fakt trapný.. :no: :no:
Ostré linky jsou zvýrazněny úpravou fotek, ve skutečnosti to bude jemnější. Osobně se mi ostřejší linky líbí, ovšem jak to bude u Fábky fungovat jako celek, si budeme muset ještě počkat. Příští fotku očekávám pravé zadní světlo.
cena okna je stejná, anténa není ve skle ale okolo skla u Porsche 😉
U Porsche totiž přemýšli hlavou
U Porsche totiž přemýšli hlavou
Nespochybňujem Škodovku, nespochybňujem Kabaňa, ja len, či je pre vás prezentácia daného auta týmto štýlom v poriadku, alebo sa len marketingové oddelenie ukazuje ako vie s prepáčením pekne zabaliť ho\/no. Osobne mi to príde ako keby som ľuďom ukazoval farebné sklíčka a hovoril ako sa pekne lesknú - fajn, ale zo skla ani sebalepšou prezentáciou diamant neurobíš...
je to Škoda, takže žádné wau se konat nemůže, kdyby Kabaňovi nesvazovali ve Škodovce ruce tak mohla být Škoda perla v nudném koncernu. Proto to jen a pouze musí vyplnit Porsche
Gilgit
O "objektivite", resp. "selektivite" tvých kritických poznámek jsem se jiz zminoval. Z toho duvodu to co píses mám na háku. Takze si muzes trhnout nohou. Ale, jak by napsal slintal GTI, adoruji pravidelné pouzívání anglického jazyka (viz reakce na nick baca42). Holt je treba ukázat ze tento jazyk jako jeden z mála v Ceské Republice ovládás.
Ztrapnit se takhle dlouhým příspěvkem mezi fandy aut chce řádnou dávku vlastního sebemrskačství.
LaFerrari oslovilo celý svět, jen ho bohužel bude vlastnit jen zlomek těch, kteří by chtěli. Srovnávat to s Fabií, při vší důležitosti pro evropskej trh znamená, že k autům nemůžeš cítit nic... Zklamal jsi Toppere, na celý čáře. :no:
LaFerrari oslovilo celý svět, jen ho bohužel bude vlastnit jen zlomek těch, kteří by chtěli. Srovnávat to s Fabií, při vší důležitosti pro evropskej trh znamená, že k autům nemůžeš cítit nic... Zklamal jsi Toppere, na celý čáře. :no:
Nekecám.Bylo to materiálech,které rozesílala škodovka prodejcům.Proto skončila výroba FIIC o něco dřív.
Konec celozávodní dovolené znamení jediné - v pondělí první otroci za 9000,- začnou bastlit nové Fabie, takže Škoda ACZ už moc dalších "dílů" nestihne.
V Po máme na autoforu fungl novou Fabii III bez maskování >😒] :-!
V Po máme na autoforu fungl novou Fabii III bez maskování >😒] :-!
prostě simply clever! Je hezké, že ve Škodě se někdo zamyslel a přišel na to, že bez nářadí a heveru kolo vymění jen Mac Gyver >😁 >😁
auto v základu neuvidíš nikde jinde, než v konfigurátoru. I prodejci vědí, že Škoda v základu bez nejmíň 5 příplatkových položek je prakticky neprodejné zboží >😁
Ani v sobotu nedají pokoj? Kdy si národ odpočine >😁 >😒] ?
Jinak si nemůžu pomoct, ale ve Fabii III vidím návrat do dob Favorita, koneckonců možná právě tam se Kabaň inspiroval čistými jednoduchými liniemi...
[odkaz]
Jinak si nemůžu pomoct, ale ve Fabii III vidím návrat do dob Favorita, koneckonců možná právě tam se Kabaň inspiroval čistými jednoduchými liniemi...
[odkaz]
Gilgit
Vzdyt Topper je blbecek který plácá nesmysly. Jednou jsou to "francuzski radobykonkurenti", podruhé je Opel "pseudoznacka". Ten clovek evidentne není normální.
la ferrari preda par kuskov par milionarom a je po zabavke ktora stejne nikoho nezauima.... ale fabia bude predavat statisice rocne ... bude to auto ktore bude pisat historiu skody dalsich 6-7 rokov ... skody ktora je jedna z najstarsich automobiliek sveta..... ktorej historia siaha do cias kedy zakladatel ferrari ( enzo ferrari ) nebol ani na svete ..... ferrari je mozno frajerinka pre par vyvolenych a bohatych ale v praxi ich jazdi po svete za tie desiatky rokov hodne hodne malo a ich vyuzitelnost mimo okruhu je fakticky mizerna a nulova.... za to skodovky su prakticke poctive normalne pouzitelne auta ktore sluzia 99 percentam ludi .... ferrari je prave to 1 percento... aj to mozno som optimsta.... skoda fabia oslovi miliony zakaznikov takmer po celom svete za par rokov... la ferrari oslovi len par desiatok za celu existenciu .... a teraz sa spytaj sam seba preco tolko kriku kvoli jednej skode 😉
Nestavěli novou linku (celou), ale část se přesouvala do nové haly kvůli modernizaci a zefektivnění výroby. Jestli mě paměť neklame, tak to byla karosárna, která se přesunula.
Tak litr ve fabce ma 55kW a auto vazi tunu, tudiz pomer vaha/vykon je lepsi. A k te klimatizaci... jezdit stylem "ruka vonku trci z auta" uz neni moc dnesni.
Ferrari oslovuje stamiliony po celom svete, ty saso pocmarany, len si to nemozu dovolit, preto ich nejazdi po tvojej rodnej vieske tisice.
Na dajaku Fabiu sere pes, to je obycajna skatula, ktoru si ludia kupuju z firemnej povinnosti, koncernovej prislusnosti, cene ci len z nostalgie.
Na dajaku Fabiu sere pes, to je obycajna skatula, ktoru si ludia kupuju z firemnej povinnosti, koncernovej prislusnosti, cene ci len z nostalgie.
no klima, mnohem horší je ten nový a úžasný posilovač řízení, který odejde v 90 - 100 000 km :no:
nevím jak v Práglu ale po Brně jezdí hromada "Porsche" tramvají a jen tak na okraj, to co jezdí není plnohodnotný produkt. Studio Porsche Design navrhlo opravdu luxusní tramvaj, ale Škoda řekla ne je to moc luxusní a drahé a udělal se kompromis co teď jezdí. Být ve vedení studia Porsche Design tak potom co škoda udělala bych se od projektu distancoval
Dokonce i ta slepice je opět bez barviček. Já tam ten favorit taky vidím. A vidíš ho tam i ty. Proto se ti tak líbí.
Normální by bylo ukázat třeba 5 fotek v jednom článku a nedělat z toho takovou ságu o jedné fotce..
Kecáš, alebo máš reálne čísla? Ja som ich pre Teba našiel😒br />
- [odkaz]
vs.
- [odkaz]
Dúfam, že odkazy prejdú, pre vysvetlenie: je tam Fabia vs. Clio, ročník 2010 a tak veľké rozdiely tam teda nie sú, naopak v tých lepších modeloch (RS vs. Gordini) je Renault znateľne drahší...
- [odkaz]
vs.
- [odkaz]
Dúfam, že odkazy prejdú, pre vysvetlenie: je tam Fabia vs. Clio, ročník 2010 a tak veľké rozdiely tam teda nie sú, naopak v tých lepších modeloch (RS vs. Gordini) je Renault znateľne drahší...
Gilgit
Samozrejme pro tu vetsinu. Krome toho jsem si musel vypsat smutek z duse, který se mne zmocnil po prectení zprávy o jeho smrti, i kdyz jsem ho nikdy nepotkal osobne.
O Krymu jiz jsme tady diskutovali dvakrát a nemá smysl se k tomu vracet. Co se týce novináru: Od Neffa nebo Doležala jsem toho zase tak moc necetl, takze se nemohu vyjádrit, s Hvížďalou absolutiní souhlas.
O Krymu jiz jsme tady diskutovali dvakrát a nemá smysl se k tomu vracet. Co se týce novináru: Od Neffa nebo Doležala jsem toho zase tak moc necetl, takze se nemohu vyjádrit, s Hvížďalou absolutiní souhlas.
čéče ale motor má skvělej !! 10% emisi, víš jak nám líný ZAPRODANÝ dynomobilky ničej zdraví [odkaz] a na poddaný lid ty manageri srrrrr [odkaz]
A PROTO NEPŘÍTEL MÝHO NEPŘÍTELE JE MUJ PŘÍTEL I KDYBY MĚL BÝT Z MARZU !!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
A PROTO NEPŘÍTEL MÝHO NEPŘÍTELE JE MUJ PŘÍTEL I KDYBY MĚL BÝT Z MARZU !!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
nebo je to tím, že poslední dvě fotky jsou lepší než "detail hrany předního světlometu"... ale už mi to tak nevadí.
A dokonce sse mi zdá, že by se mi to auto mohlo i líbit.
Záleží na tom, jestli bude mít lepší vnitřek... mohlo by. Když jinak to bude víceméně dvojče Spacebacka... a směrem dolů už to snad nepůjdu.
:-!
Pořád mi ale bude chybět slušnej = jednoduchej a spolehlivej benzínovej motor. Ten prostě "koncern" momentálně nemá...
A dokonce sse mi zdá, že by se mi to auto mohlo i líbit.
Záleží na tom, jestli bude mít lepší vnitřek... mohlo by. Když jinak to bude víceméně dvojče Spacebacka... a směrem dolů už to snad nepůjdu.
:-!
Pořád mi ale bude chybět slušnej = jednoduchej a spolehlivej benzínovej motor. Ten prostě "koncern" momentálně nemá...
Tak vodtud máš to uznání anexe Krymu! 😉
No málokdo se dožije devadesátky, to už je fakt hodně vysokej věk. Při všem respektu k zemřelýmu Krym patří Krymcum, teda krymskejm tatarum. Když se zeptáš některýho z těch pár co nevyvraždili tak rusum ho fakt nepřeje. Tady se prostě Scholl-Latour mejlil a pokud vim ani von k tomu neměl žádnej pádnej argument
No málokdo se dožije devadesátky, to už je fakt hodně vysokej věk. Při všem respektu k zemřelýmu Krym patří Krymcum, teda krymskejm tatarum. Když se zeptáš některýho z těch pár co nevyvraždili tak rusum ho fakt nepřeje. Tady se prostě Scholl-Latour mejlil a pokud vim ani von k tomu neměl žádnej pádnej argument
a proč?
já nemachruji, já jen objektivně posuzuji, ve Felicii, Fabii a v Oktávii jsem dlouho jezdil, stejně tak jsem dlouho jezdil s Citroenem C3 a C4, Mini Cooperem, takže objektivně posuzovat mohu a fakt že mi koncern Škody nemá co nabídnout je realita :yes:
já nemachruji, já jen objektivně posuzuji, ve Felicii, Fabii a v Oktávii jsem dlouho jezdil, stejně tak jsem dlouho jezdil s Citroenem C3 a C4, Mini Cooperem, takže objektivně posuzovat mohu a fakt že mi koncern Škody nemá co nabídnout je realita :yes:
jj
1) zda-li byl učiněn 30% RTU [odkaz] pokrok 😄 ??
2) zda-li byl učiněn tradiční 1% Škoda pokrok ;-\ ??
Nabíječku kompatibilní s TESLA SUPERCHARGER [odkaz] to asi nemá že?? ani teoreticky 8-s 8-s
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
1) zda-li byl učiněn 30% RTU [odkaz] pokrok 😄 ??
2) zda-li byl učiněn tradiční 1% Škoda pokrok ;-\ ??
Nabíječku kompatibilní s TESLA SUPERCHARGER [odkaz] to asi nemá že?? ani teoreticky 8-s 8-s
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Gilgit
Na to, abys vysvetlil své selektivní rozdelování kritiky nemás "gule", zmuzes se jen na namyslené mravopoucné poznámky. Proste borec, ve skutecnosti ale .......... vsak ty vís.
Jinak, pro tvoji informaci, pro mne je smutná zpráva o tom, ze zemrel nemecký novinár Peter Scholl-Latour, vynikající novinár a autor mnoha knih, odborník na Afriku, Blízký Východ, Azii a islám, mnohem dulezitejsí nez vsechny slinty na tomto webu.
Jinak, pro tvoji informaci, pro mne je smutná zpráva o tom, ze zemrel nemecký novinár Peter Scholl-Latour, vynikající novinár a autor mnoha knih, odborník na Afriku, Blízký Východ, Azii a islám, mnohem dulezitejsí nez vsechny slinty na tomto webu.
záleží, kterou základní výbavu máš na mysli - jestli tu základní pro ČR nebo tu základní pro DE >😒] :-!
Ono je taky možné, že majitele nového Porsche nebolí cena jeho okna (a mimojiné i z toho počítané pojistky) tolik, jako potenciálního zákazníka Fabie, kór když u auta kategorie Fabky nehraje anténa roli v aerodynamice zdaleka tolik, jako u sportovního vozu.
Málokedy pre nový model montujú novú linku. Vždy sa snažia zachovať čo najviac s pôvodných zariadení, ak sa dajú opraviť a použiť. Masovo vyrábaný model tiež nemusí schádzať len z jednej linky, ale súbežne z viacerých. A tiež môže z linky zbiehať nový model súčasne so starým, záleží na jej možnostiach, kompatibilite a priestore. V Bratislave napríklad jednu časť linky zdieľali Touareg, Q7 aj Octavia...
Gilgit
Nevím jaké by podle tvého mínení v takovém "clánku" mohla redakce udelat chyby. Do diskutéru se poustím pokud písi nesmysly, lzi, nenávistné a xenofobní veci. Takze na to, ze vzdy rád poslouzís, bych na tvém míste nebyl tak hrdý. Ale vzhledem k tomu, co tady nekdy dokazes vyzvracet, tak tu moji predchozí vetu asi nepochopís.
😉 :yes😒br />
si strucnejsi ako ja nizsie , pravdu mas, len som chcel vysvetlit kolegovi slusne ako to je :yes:
si strucnejsi ako ja nizsie , pravdu mas, len som chcel vysvetlit kolegovi slusne ako to je :yes:
Gilgit
Ovsem zverejnením tohoto profilu mistrovského kousku pana Kabane jsi udelal cáru pres rozpocet stratégum v Mladé Boleslavi. Uz vidím, jak na dnesní vecer, nejpozdeji zítrejsí ráno svolávají konferenci clenu predstavenstva a vsech pracovníku oddelení PR vcetne videokonference s Wolfsburgem aby nove definovali strategii odhalování poté cos jim tak vypálil rybník.
Jinak za ten obrázek :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Jinak za ten obrázek :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Netřeba zdůrazňovat že ta první ruská anexe Krymu byla v tehdejší době relativně běžná věc, nebo aspoň zdaleka ne tak výjímečná jako ta letošní. Ale vůbec bych to nezmiňoval kdyby přesně to nebyl vpodstatě jedinej argument obhájců tý současný
Diskutovat na pokračování vo designu nový Fabky je jak koukat na seriál typu Ulice, to je fakt zabitej čas 😄
Krom toho už se vobjevil vobrázek celýho auta z profilu [odkaz] takže tim to snad končí >😒]
Diskutovat na pokračování vo designu nový Fabky je jak koukat na seriál typu Ulice, to je fakt zabitej čas 😄
Krom toho už se vobjevil vobrázek celýho auta z profilu [odkaz] takže tim to snad končí >😒]
Gilgit
Tak a ted vázne webpajo. Nech si ty kecy o detské obhajobe. Jiste ze se ti nechce se se mnou bavit, protoze jsi zbabelec.
V jedné diskusi koncem cervence o mé osobe jeden z diskusních kovboju mimo jiné napsal, ze pro mne "je standart krást, podvádět, šidit" (toto je doslovný citát). Toto tvrzení samozrejme neni pravda, Je to závazné lzivé tvrzení, zlá pomluva. Krome toho je takové tvrzení o hodne horsí nez kdyz se o nekom napíse ze je "blbecek" nebo "tupej vosel". Tys ovsem toho diskutanta neokrikl, tak jak to delás treba v mém prípade, naopak jsi mu v útocích na mne vesele prizvukoval.
Proto jsi pro mne absolutní odpad a tvoje poucování o slusném chování je zcela smesné.
Zajímalo by mne, jestli v tvé firmne patrí takové chování jaké jsi v té diskusi projevil k firemní kulture vedoucích pracovníku.
V jedné diskusi koncem cervence o mé osobe jeden z diskusních kovboju mimo jiné napsal, ze pro mne "je standart krást, podvádět, šidit" (toto je doslovný citát). Toto tvrzení samozrejme neni pravda, Je to závazné lzivé tvrzení, zlá pomluva. Krome toho je takové tvrzení o hodne horsí nez kdyz se o nekom napíse ze je "blbecek" nebo "tupej vosel". Tys ovsem toho diskutanta neokrikl, tak jak to delás treba v mém prípade, naopak jsi mu v útocích na mne vesele prizvukoval.
Proto jsi pro mne absolutní odpad a tvoje poucování o slusném chování je zcela smesné.
Zajímalo by mne, jestli v tvé firmne patrí takové chování jaké jsi v té diskusi projevil k firemní kulture vedoucích pracovníku.
😉 Aj kolego, šlapeš na hada bosou nohou >😒] ... Hledat logiku pod takovým puzzle - i Ty filuto :-! ...
Gilgit
1.
Není duvod proc by se nedalo diskutovat na webu o autech taky o necem jiném. Prikazuj si svým kamarádum.
2.
Po nikom se nevozím, jenom adekvátne reaguji na lidi kterí lzou nebo sem písi xenofobní názory.
3.
Presvedcil jsem se, ze tobe urázky a lzi na adresu druhého vubec nevadí, jedná se jen o to od koho ty urázky a lzi pocházejí. Poslední takový pripad zde byl teprve nedávno, a vse je prokazatelné.
4.
Slusne jednám s temi kterí jednají slusne, na hrubý pytel hrubá záplata. Od tebe se o slusnosti jiz vubec nenechám poucovat (viz bod 3).
5.
O autech se bavím tam kde mne to zajímá a mám k tomu co ríct. Pod fragmentem karosérie nového modelu nevidím duvod na velké diskuse "o autech".
Není duvod proc by se nedalo diskutovat na webu o autech taky o necem jiném. Prikazuj si svým kamarádum.
2.
Po nikom se nevozím, jenom adekvátne reaguji na lidi kterí lzou nebo sem písi xenofobní názory.
3.
Presvedcil jsem se, ze tobe urázky a lzi na adresu druhého vubec nevadí, jedná se jen o to od koho ty urázky a lzi pocházejí. Poslední takový pripad zde byl teprve nedávno, a vse je prokazatelné.
4.
Slusne jednám s temi kterí jednají slusne, na hrubý pytel hrubá záplata. Od tebe se o slusnosti jiz vubec nenechám poucovat (viz bod 3).
5.
O autech se bavím tam kde mne to zajímá a mám k tomu co ríct. Pod fragmentem karosérie nového modelu nevidím duvod na velké diskuse "o autech".
ty detaily se imho ztratí. zatímco v přechozích generacích stačila metalíza a základní elektrony, tak u nové fabky mám obavy, že běžné verze budou vyvolávat pocit, že tomu pořád něco chybí.
tak to zase opatrně... ten litr v "embéčku" měl podle let mezi zhruba 30 až 35kW. Ale při pohotovostní hmotnosti 750 kilo... takže na tom bylo líp, než dnešní Fábka.
Klimu nemělo... no a?
😉
Klimu nemělo... no a?
😉
já to otočím vzhledem k tomu že jsem dlouho jezdi v C4, tak C4 je uvnitř prostornější jak Oktávie (krom kufru samozřejmě) má i v základu pohodlná sedadla na moji výšku 190 cm, což Fábie nemá. i vepředu je málo podelného i příčného místa i místa nad hlavou
já nevím ale kabel od rádia ke kraji okna je jednodužší a kratší řešení než jej tahat střechou 😉
já kdybych dělal ve Škodě tak b to byla prémiová značka 😉
já kdybych dělal ve Škodě tak b to byla prémiová značka 😉
Tím že by byl vysazený na hranatý design bych si nebyl tak úplně jistý třeba na Veyronu jsem žádnou hranu neviděl, je mi jasné že tam je to kvůli aerodynamice ale i tak...
Řekl bych že to svazování začíná už ve VW. Přece tomu nedovolí udělat nějaký extra atraktivní design aby to nekanibalizovalo na Polu atd.. Neříkám že by mi nějak vadilo že je škodovka v koncernu ale řekl bych že tím to bude.
No tak treba klik si vsimnu spise na fotce, kde tvori dominantni prvek, nez na zaberu celeho auta.
Odkazy fungujú, klikni a skús porovnať tie autá, motory, výbavy, ja tam zásadný rozdiel nevidím. Píšeš, tak čítať zrejme budeš vedieť tiež...
PS: Bol by si šťastný ako blcha, keby si mal "nejake gordini" >😁
PS: Bol by si šťastný ako blcha, keby si mal "nejake gordini" >😁
Oceňujem názor, ale ak som to správne pochopil, tak detaily pozeráš skôr či nie sú "ako päsť na oko", či Ti tam všetko sedí, ale asi tam nehľadáš krásu v detaile - alebo sa mýlim?
Možná jsem tě výše nepochopil, psals "já kdybych dělal ve Škodě tak b to byla prémiová značka", z toho mi vyplynulo něco trochu jiného, ale při neděli to nebudem řešit >😁
Ten dlouhej druhej odstavec si doufám nepsal pro mě ale pro tu většinu 😉
Nijak nezpochybňuju jeho celoživotní dílo a nejít s masovym názorem považuju za klad. Jen na obě ruský anexe Krymu mám prostě jinej názor. A jak sem řek ani on pro svuj názor neměl argument kterej by přebil mě známý fakta.
Z akceptace převzetí Krymu Ruskem totiž vychází fakt extrémní přístup: Když už nějaký cizí území obsadíš vybij místní obyvatelstvo domrtě. Musíš totálně vyhladit celej národ. Pak ti to bude patřit navěky. Kdybys je nechal žít.. Doplň si sám >😒]
Je to drsný ale tak to prostě je. Jak sem řek, pokud někdo vodejde až po devadesátce je to fakt vysokej věk a je skoro pravděpodobný že my se ho nedožijeme. A Scholl-Latour zvlád i v pokročilym důchodu bejt docela aktivní, nebo dokonce aktivnější než většina z nás v produktivnim věku :yes😒br /> A co se týče nadprůměrnejch novinářů, možná ti názorově ne úplně sednou ale když zůstanu tady tak já docela můžu Hvížďalu, Neffa nebo Doležala. Nevim jestli je to náhoda ale všichni už sou to taky dědci plesniví 😄
Nijak nezpochybňuju jeho celoživotní dílo a nejít s masovym názorem považuju za klad. Jen na obě ruský anexe Krymu mám prostě jinej názor. A jak sem řek ani on pro svuj názor neměl argument kterej by přebil mě známý fakta.
Z akceptace převzetí Krymu Ruskem totiž vychází fakt extrémní přístup: Když už nějaký cizí území obsadíš vybij místní obyvatelstvo domrtě. Musíš totálně vyhladit celej národ. Pak ti to bude patřit navěky. Kdybys je nechal žít.. Doplň si sám >😒]
Je to drsný ale tak to prostě je. Jak sem řek, pokud někdo vodejde až po devadesátce je to fakt vysokej věk a je skoro pravděpodobný že my se ho nedožijeme. A Scholl-Latour zvlád i v pokročilym důchodu bejt docela aktivní, nebo dokonce aktivnější než většina z nás v produktivnim věku :yes😒br /> A co se týče nadprůměrnejch novinářů, možná ti názorově ne úplně sednou ale když zůstanu tady tak já docela můžu Hvížďalu, Neffa nebo Doležala. Nevim jestli je to náhoda ale všichni už sou to taky dědci plesniví 😄
Nojo ta skleróza. Škodovka má asi 25 tisíc stálejch zaměstnanců. Podle momentální potřeby se počet agenturních mění vod stovek po maximálně asi 2 tisíce. Prostě zanedbatelný jednotky procent >😒]
Gilgit
Proc by ne. Jsou lidi, kterí se nezajímají jenom o auta, ale taky o to co se deje kolem nich.
Nevim co ste porovnávali ale šířka, rozchod kol ani šířka uvnitř to určitě nebyla >😒]
A s tou C4 to je vyložně trapný, tam sou rozdíly už v desítkách centimetrů, prostě rozdíl třídy >😁
A s tou C4 to je vyložně trapný, tam sou rozdíly už v desítkách centimetrů, prostě rozdíl třídy >😁
není pravda, na plechách začínají jen některé motorizace. Navíc právě základních modelů (s pár příplatky) se v DE prodá myslím poměrně dost.
😉 ... ani nemci nemaju v zaklade metalizu a elektrony .... zakladny motor je tiez zhodny.... podla mojho nazoru ten zakladny motor je v premii vysmech.... fakt neviem kto si kupi zakladne hole acko..... jedine firmy ..... inak je to nepredajne.... to radsej nadupany golfik za podobnu cenu ... aj o tom premiovom dizajne A-cka mozeme tiez debatovat....
hold dnesna premia uz nie je co kedysi byvalo....
hold dnesna premia uz nie je co kedysi byvalo....
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] 😉
Lékem na tu spalovací zaprodanost je BEZUDRZBOVY ELEKTROMOBIL 😉 [odkaz]
Lékem na tu spalovací zaprodanost je BEZUDRZBOVY ELEKTROMOBIL 😉 [odkaz]
Gilgit
Ne, muj názor na situaci na Krymu nijak není ovlivnen tím co ríkal Peter Scholl-Latour, oba jsme dosli k podobným záverum nezávisle na sobe.
Clánky a knihy jejichz autorem byl Peter Scholl-Latour jsem cetl po nekolik desítek let. Mám nekolik jeho vynikajících knih o Africe. Vietnamu, Iránu, roli islámu od Afriky az po zeme bývalého SSSR. Scholl-Latour byl vynikající novinár, clovek který byl osobne u hodne dúlezitých událostí v oblastech o kterých psal, který psal o tom co videl, který se v oblastech ve kterých byl dokázal setkávat se zajímavými lidmi, který rozumel tomu o cem píse, nepodléhal mainstreamovým názorum a jeste to dokázal ctive napsat. Takových novináru je strasne málo. Odesel velký clovek, i kdyz vetsina místních diskusních kovboju jiste ani neví kdo to byl.
Clánky a knihy jejichz autorem byl Peter Scholl-Latour jsem cetl po nekolik desítek let. Mám nekolik jeho vynikajících knih o Africe. Vietnamu, Iránu, roli islámu od Afriky az po zeme bývalého SSSR. Scholl-Latour byl vynikající novinár, clovek který byl osobne u hodne dúlezitých událostí v oblastech o kterých psal, který psal o tom co videl, který se v oblastech ve kterých byl dokázal setkávat se zajímavými lidmi, který rozumel tomu o cem píse, nepodléhal mainstreamovým názorum a jeste to dokázal ctive napsat. Takových novináru je strasne málo. Odesel velký clovek, i kdyz vetsina místních diskusních kovboju jiste ani neví kdo to byl.
mercedes A v zaklade by tiez nikto nechcel.... je to normalne ze iste auta sa proste v zaklade nekupuju 😉 ... nic prekvapujuce
vyjimečně flyrecht 😉
Ale kdyby to náhodou dostalo RTU [odkaz] kapky, to by byla jiná coooo 😄
Ale kdyby to náhodou dostalo RTU [odkaz] kapky, to by byla jiná coooo 😄
podla mna je to lepsie ako neukazat nic .... a cakat dalsi mesiac na fotku celeho auta 😉
niekto neukaze nic a az potom ukaze cele auto.... a niekto medzi tym ukazuje kazdy den nejaku tu fotecku a aj tak sa vam to nepaci .... tak co chcete... nepozerajte necitajte... chodte rovno do pariza
niekto neukaze nic a az potom ukaze cele auto.... a niekto medzi tym ukazuje kazdy den nejaku tu fotecku a aj tak sa vam to nepaci .... tak co chcete... nepozerajte necitajte... chodte rovno do pariza
Proč by začínali s výrobou na "starých" linkách 😲 ? Možná leda tak nultá série - vozy pro novináře vyrobené se zvýšenou péčí a výbavou >😁 >😒]
Jenže jsi tak trochu pozapomněl, že agenturní zaměstnanec nemá žádný zaměstnanecký vztah ke Škodovce, že :-!
sa necaka ze bude gycovo svietit a kricat.... necaka sa ze bude posobit ako pocmulany bonbon, necaka sa ze bude mat vlnobitie na blatnikoch ako i30 smahnuta s elantrou... necaka sa ze bude mat svetla do polovice prednej kapoty az po A stlpik ako corsa... necaka sa ze bude mat 4 farebny interier aj exterier ako clio.......... jednoducho caka sa paradne male sikovne auto na urovni... ziadna hracka..... a to myslim ze skoda splni do bodky :yes😒br />
skoda nepripusti francuzku gycovitost... a robi dobre :yes:
skoda nepripusti francuzku gycovitost... a robi dobre :yes:
tak buď kecáš nebo sis popletl týdny nebo nesedí oficiální zprávy. Během celozávodní dovolené měly být linky upraveny na FIII a zčásti přesunuty do nové výroby v MB.
Gilgit
Porad. Existuje nejaký slovník slusných oprávnených nadávek, pokud mozno politicky korektních a schválených jak Evropskou Unií tak vládou USA? Nebo te tak vzrusilo, ze jsem o Pseudotooperovi napsal ze je "blbecek"?
Gilgit
Na co reagoval? Co ho opravnovalo napsat o mé osobe ze je muj "standart krást, podvádět, šidit"? Rád ti to prozradím. Protoze jsem si tomu Jirímu, který je tak "inteligentní a vzdelaný clovek", dovolil pred nejakou dobou v jiné diskusi vyvracet jeho tvrzení, ze absolutní vetsina cínských automobilu predstavených domácími výrobci jsou kopie, a jeste jsem si tomu "inteligentnímu a vzdelanému cloveku" dovolil napsat, ze se vyjadruje k veci které evidentne moc nerozumí. To ho tehdy diskusne extrémne rozzurilo a vedlo k temto lzím a pomluvám.
Dobre vedet ze takové veci schvalujes.
Tato výmena názoru evidentne nemá smysl, takze ji ukoncím. Kazdopádne je dobre vedet co jsi zac. S podnikatelem nebo manazerem tvého typu je lepsí nemít nic do cinení.
Dobre vedet ze takové veci schvalujes.
Tato výmena názoru evidentne nemá smysl, takze ji ukoncím. Kazdopádne je dobre vedet co jsi zac. S podnikatelem nebo manazerem tvého typu je lepsí nemít nic do cinení.
Gilgit
Takze podle tebe je v porádku, kdyz nekdo o nekom, koho vubec nezná, napíse ze je jeho "standart krást, podvádět, šidit". Bravo, to je úroven "inteligentních a vzdelaných lidí" . Ne, do diskuse jsi se nepletl, jenom jsi tomu druhému prizvukoval v útocích pro mé osobe. Tvoje spolecnosti mne nezajímají. Zajímá mne jen, ve kterých spolecnostech je bezné ze majitelé nebo spickoví manazeri mají nastavena svoje kritéria chování tak jako v tomto prípade a zároven vyhrozují druhým za uvedení pravdivých skutecností. Ovsem v Ceské Republice to zrejme není nic divného.
Takze, podle tvé logiky, kdyz nekoho osobne znás a más s ním podobné názory, tak je v porádku kdyz urází druhé. Názor na to at si udelá kazdý sám.
Takze, podle tvé logiky, kdyz nekoho osobne znás a más s ním podobné názory, tak je v porádku kdyz urází druhé. Názor na to at si udelá kazdý sám.
Do mych spolecnosti ti nic neni, Jiriho znam osobne a je to inteligentni a vzdelany clovek jehoz si vazim. Do vasi diskuze jsem se nepletl, umi se branit sam. A to, ze s nim souhlasim? Ano, mame podobne nazory.
Gilgit
V té diskusi nick Ji/Ri o mé osobe psal ze pro mne "je standart krást, podvádět, šidit" a ty jsi v té stejné diskusi nejen ze tohoto diskutéra neokrikl, tak jak to delás napríklad v mém prípade. ale naopak jsi mu prizvukoval. Tak se chová chlap? Mozná v tvých predstavách. Toto obhájit nemuzes. Ale zato dovedes jako reakci na pravdivé skutecnosti vyhrozovat. Bravo.
Jeste by mne zajímala ta firemní kultura v tvé firme. Je u vás obvyklé ze se tak chovají vedoucí pracovnívi?
Jeste by mne zajímala ta firemní kultura v tvé firme. Je u vás obvyklé ze se tak chovají vedoucí pracovnívi?
Gilgit
Ne, do diskuse o Krymu se mi nechce, protoze nemá smysl. Zvlást kdyz píses o dvou ruských anexích Krymu. Chápu, ze más jiný názor na tu letosní anexi, ale co se týká té první za carského Ruska, tak takové veci byly tehdy bezné na celém svete. Kdybych sel do extrému, tak bych mohl ríct ze obe anexe jsou ruská pomsta za to, jak krymstí Tatari podnikali pred nekolika sty lety výpadu proti Slovanum od odvlékali je do otroctví. Ale nechme toho.
Jinak si cekání na dalsí fragment karosérie nové Fabie, na který se jiz tresou vsichni místní VAGinisté, práve krátím studiem webu ukrajinského Pravého Sektoru, který nejnoveji hrozí vláde a prezidentovi "pochodem na Kyjev" (uz je o tom clánek taky na idnes.cz). Velice zajímavé poctení.
EDIT😒br /> Uz je to tady, dalsí fragment. Pohotovost pro vsechny VAGinisty.
Jinak si cekání na dalsí fragment karosérie nové Fabie, na který se jiz tresou vsichni místní VAGinisté, práve krátím studiem webu ukrajinského Pravého Sektoru, který nejnoveji hrozí vláde a prezidentovi "pochodem na Kyjev" (uz je o tom clánek taky na idnes.cz). Velice zajímavé poctení.
EDIT😒br /> Uz je to tady, dalsí fragment. Pohotovost pro vsechny VAGinisty.
Tak nějak cejtim že se ti nechce do toho: Doplň si sám 😉
Pro to vypsání mám pochopení, sám mám vyzkoušený že to docela funguje
Pro to vypsání mám pochopení, sám mám vyzkoušený že to docela funguje
Nejsem u kazdy diskuze, takze kdo te kdy cim pocastoval (hrubej pytel a hruba zaplata jsi psal ne?) neumim posoudit.
Upozornuju te, ze by jsi mi to co detsky nahore vypisujes do oci nerekl, ppkud by jsi v sobe tolik drzosti nasel, resil bych to jako chlap.
Sam sebe obhajovat nemusim. A pred tebou uz vubec ne 😉
Upozornuju te, ze by jsi mi to co detsky nahore vypisujes do oci nerekl, ppkud by jsi v sobe tolik drzosti nasel, resil bych to jako chlap.
Sam sebe obhajovat nemusim. A pred tebou uz vubec ne 😉
Nech si svoji detskou obhajobu pro jiny 😄 . Nemam se s tebou o cem bavit, natoz se podilet na ACZ coby plevelator 😐
Na parkovisku pred bytovkou stoji Clio kombi [url][odkaz] Chod si to obzriet, ty divny, lebo si akurat obrazkovy slintos.
pises ako keby skoda to pouzila prvykrat... ved ide o beznu povinnu vybavu .... aku ma mat povinne aj trabant ... ty snad jazdis bez hevera? bez tazneho lana? tak bacha na fizlov 😉
no právě 2014 a furt vás tahaj za nos jak to pořát nejde 😉
PS: Kontrolní otázka soudruidi, výte vy vůbec kolik má elektromobil [odkaz] v elektromotoru součástek na výměnu? jako se musej v popelnicích mětit svíčky řemeny filty sajrajt ... a kdovíco všechno se tam podela - tak je to k tu účelu taky konstruovany že 😉
PS: Kontrolní otázka soudruidi, výte vy vůbec kolik má elektromobil [odkaz] v elektromotoru součástek na výměnu? jako se musej v popelnicích mětit svíčky řemeny filty sajrajt ... a kdovíco všechno se tam podela - tak je to k tu účelu taky konstruovany že 😉
DICKa Kvetnanskeho vystihuje jeho meno..ty nemas ani sajnu co to je za smejda a co ta nula urobila pre kazdy projekt v ktorom je a bol namoceny..
kaban sa urcite neinspiroval favoritom ani dobou pred 20 rokmi.... myslim ze sa inspiroval skor rapidom a celkovo hranatym stylom ktory mu sedi.... a ktory preferuje.... bez navaznosti na historicku minulost skody..... hladat v novej fabii favorita to je asi nova moda.... ale myslim ze kaban sa nepozeral do minulosti 😉
no neviem [odkaz] ... na mna to posobi divne... hlavne zadna cast kabiny.. tam to vyzera byt uzke.... boky su siroke ale kabina je uzka ... zadne klucky tiez mohli byt klasicke... vyzeralo by to lepsie.... bocna linka dveri mohla byt rovna.... ta priehlbina mi nesedi... to malilinkate okienko za zadnymi dverami tam ani nemuselo byt... je uplne zbytocne ... predne svetla na cliu su snad 5 krat vacsie ako tie zadne.... nekoresponduje to... zadok hranaty svetla uzke... a predok obly a tazkopadny ... svetla obrovske
fabia je drahsia.... nejake gordini teraz neporovnavajme.... pozerajme na bezne verzie, fabia drzi lepsie cenu.... a bude tomu tak aj nadalej :yes😒br />
raz darmo... skoda je skoda.... :yes:
raz darmo... skoda je skoda.... :yes:
Tož dneska vidíme horní zadní část boku pravého, vypadá nenuceně elegantně, proporčně se již dá něco málo z něj odvoditi, nechám to však na ostatních erudovaných spoludiskutérech 😉 sedadla jsou tam kde mají býti, nechybí anténa, víčko nádrže je kulaté, tedy legendární šrkabka bude či nebude? Jo a modrá furt dobrá. Tož tak.
Ano to je ten rozdil, sem chodim kvuli autum, ne rozebirat politickou situaci, ani se po nikom vozit. Politicky forum si otevri nekde jinde, zde s nim jen zaplevelujes diskuzi.
Nevim co bych ti mel vysvetlovat, chovas se jako hulvat a presto s tebou umim jednat v ramci slusnych mezi. Az to dokazes i ty a budes se chtit bavit o autech, tak jsi vitan. Do ty doby... 😄
Nevim co bych ti mel vysvetlovat, chovas se jako hulvat a presto s tebou umim jednat v ramci slusnych mezi. Az to dokazes i ty a budes se chtit bavit o autech, tak jsi vitan. Do ty doby... 😄
Prolisy na kapotě, dvojitým zalomením v hmotě pontonu, klenutím zadního čela (propojujícího světlomety), samotným tvarem krytů reflektorů, celkem poutavě řešenou prohlubní pod nimi... oproti Rapidu a Octavii je tu docela hodně milých drobností. Uvidíme ale v realitě.
krasu v detaile si stejne najlepsie vsimnes ked vidis auto ako celok..... pekne klucky dveri si vsimnes najskor na aute ked ho vidis cele.... lebo ked vidis len tie klucky tak nemozu potom nijako vyniknut.... to mas ako s holkou.... ked vidis len fotku oka tak nevies nic.... ale ked vidis peknu babu s modrymi ocami tak hned tie oci vyniknu akosi viac..... chce to vidiet celok
Poslušně se hlásím. Já třeba o FIII uvažuju, podívám se na fotky a zatím tam není nic co by mi vadilo. Teda ta anténa se mi moc nezdá, ale třeba to bude takovej 10cm proutek,kterej nebudeš muset sundavat ani v myčce - ale to zatím nevíme. Čekal jsem podobnost s Rapidem a OIII, to se potvrdilo - takže spokojenost. 😄
ja myslim ze kruhove vicko sa so skrabkou nevylucuje.... kudne teda moze byt pod kruhovym vyckom hranata skrabka 😉
ja myslim ze o dizajnove zaujimavosti ako napriklad v stlpiku skryta klucka v zadnych dverach ... tak o to tu nikto nestoji.... pozri sa na vw polo.... skus si ho takisto takto rozkuskovat na blatnik, svetlo, zadny c stlpik.... tiez to bude nuda..... ale ako celok je auto ok.... fabia bude paradna... o tragikomicke krivky a dizajnove gyce tu nikto nestoji.... fabia bude totiz mierit na ine hodnoty ako povedmze jej francuzski radobykonkurenti ... o uspechu novej fabie uz teraz nepochybuju ani ti najvacsi kritici.... takze tak .. mozte nadavat, zosmiesnovat mozete nesuhlasit .... ale to je tak vsetko co mozete... fabia bude pecka :yes:
Ve špičkové verzi to tipuji na velmi pohledné a atraktivní auto. Sportovní, nadčasové a - v kontextu tvorby škodovky - originální.
Mistrovství vynikajícího Ingenlatha nebude předehnáno, ale i tak :yes:
Mistrovství vynikajícího Ingenlatha nebude předehnáno, ale i tak :yes:
pozri si cenniky aut po 4 rokoch .. .a ich zostatkove hodnoty... ako si drzia ceny .... a tak... uvidis kde je renault a kde skoda.....
na fabiu I sa da aj dnes pozerat ako na plnohodnotne auto stale na urovni dnesnej doby.... vyzera stale super... co o cliu z jej rokov nemozem povedat.....
na fabiu I sa da aj dnes pozerat ako na plnohodnotne auto stale na urovni dnesnej doby.... vyzera stale super... co o cliu z jej rokov nemozem povedat.....
Gilgit
Nikoho neurázím. Topper ve svých príspevcích casto píse nesmysly a lzi, xenofobne urází jiné národy, takze si to co jsem napsal plne zaslouzí. Urázka by byla, kdybych neco takového psal bezduvodne.
ja myslim ze to vobec nevadi.... 😉 .... maximalne ju raz za cas odsrubujes pri navsteve umyvarky.... inak nevidim problem mat namiesto plutvicky klasicku antenu .... vzhlad to nekazi
ktore male auto ma plutvicku? ma vobec nejake?
ktore male auto ma plutvicku? ma vobec nejake?
Gilgit
To co si myslís o mých príspevcích mám celkem na háku. Co se týce komolení - pouzívám casto slova puvodne pouzitá nickem na který reaguji, tak je to i v tomto prípade.
V této diskusi se ode mne k tematu nic nedoctes, protoze pod fragmenty fotografií nové Fabie není moc o cem diskutovat. V nekterých jiných diskusích ode mne muzes videt príspevky k tématu. Ale jak ríkám, co si myslís je zcela nepodstatné a na fórum o vláccích posílej své kamarády. (Jinak i "vlácky" jsou docela zajímavé téma, ale to nejakému XTAd-ovi zrejme nedojde).
V této diskusi se ode mne k tematu nic nedoctes, protoze pod fragmenty fotografií nové Fabie není moc o cem diskutovat. V nekterých jiných diskusích ode mne muzes videt príspevky k tématu. Ale jak ríkám, co si myslís je zcela nepodstatné a na fórum o vláccích posílej své kamarády. (Jinak i "vlácky" jsou docela zajímavé téma, ale to nejakému XTAd-ovi zrejme nedojde).