jj
jako skoro pro ostudu todle 14 let po 2000sícím prezentovat ! Jako neřeknu kdyby to bylo třeba o sytému bezdrátovýho dobíjení [odkaz] ale ukazovat v detailu kus lakovanýho plastu zakrývajícího odporný budoucí sajrajt co poničí dalších kupu životů [odkaz] je podle mě BLBOST ;-)
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " 8-s:-! >:-[] :yes:
užs někdy slyšel že ekonomika stejně jako politika je řízená, že na světě existuje tzv šedá eminence, že je to o vedení a o stádu, že nic není tak jak na první pohled vypadá, někdy dokonce pravý opak. Už někdy viděl či slyšel plkat nějakýho inženýra z vývoje škodovky svoje nápady a myšlenky?? všechno přez mluvčího naprogramován jak robot, víc ani píp ;-) jasný je to věc názoru který je o informacích ovšem ... ale tak zkus se infiltrovat uvidíš sám ... můžeš ;-) dá se to řešit i přez chlast >:D >:D >:D
tak každopádně ale ruku na srdce, desítky let elektromobily to prostě nejde, nemožné, už se to zkusilo každý se spálil ... blablablablabla a ted si představ jesi by dneska nějaký byly - bez TESLY ... anebo zkus se zeptat tady toho pána [odkaz] taky inženýr borec, uvidíš sám co ti poví
Nno - väčšinou sa toto miesto používa na zavesenie viečka nádrže pri tankovaní (BMW už najmenej od r. 1987)...
Asi je lepšie, keď sa viečko pohupuje po laku a škriabe ho...
...ale to by sme asi od škodovky chceli veľa, však ? 8-s;-)
Skumam to ale nezda sa mi, ze by tam bolo miesto, nevies ako to maju skodovky teraz? Vo forde mam bezzatkovu nadrz bez viecka. Podla mna najelegantnejsie riesenie.
to je tááák napínavé - Bože já jsem tak napnutýýýý...........
To fakt nikoho na marketingu nenapadne, že tohle postupné odkrývání je možná hezké na krásné ženě - a to ještě nesmí trvat moc dlouho?
Abyste jednou dobré auto neodkrývali tak dlouho, až si všichni koupí Dacie(nadsázka...)
Neumím toho moc, ale co umím, to mi jde opravdu dobře .... kde se ti budeš dobře? Tak přeji Vám všechno dobré a hodně úspěchů, vypadá to vyborné KIA-World 8-s
Nechápem, čo tu prebieha za masáž čitateľov. Na jednom z "najprestížnejších" auto-moto portálov sa hrá puzzle novej fabie, snáď aby ľudia čo najviac slintali ;-\ . Pritom v jednom obyčajnom slovenskom týždenníku, v ktorom sa zo 100 strán obsahu venuje autám len dvojstrana, sa už vo štvrtok objavili fotky kompletnej fabie aj s informáciami o motoroch. A bez okolkov a zbytočného masírovania ľudí.
Prostorové řešení vozových hradeb husitů jistě zasluhuje pozornost, avšak mezigenerační pohled na modelovou řadu Fabia by mohl poodhalit nejednu tvarovou zajímavost :-)
Tak možno bude konečne krajšia ako FII, ale... Nerozumiem, prečo iné novinky nechávajú tunajších diskutérov chladných. Tak napríklad nová Fabia bude pri novej Mazde 2 vyzerať ako chudobný príbuzný a to ako po designovej, tak aj technickej stránke.
kolko preda mazda 2 v europe aut? obe auta su mala trieda... su konkurenti..... preda dvojka aspon stvrtinu z toho co fabia? ... asi ani nie.... takze chudobny pribuzny tu tentokrat v eu nie je skoda.....
teda nic proti mazde aby bolo jasne... mazdu a japoncov mam rad.... len sa mi nepacia tie reci o tom ze skoda ma byt niekde na chvoste.... prave naopak... bude to spicka v triede.... ktora v eu predajne mazdu zadupe totalne do zeme
Já jen, že svět nekončí Evropou ;-) Pro automobilky jsou důležité celkové počty prodaných aut a ne prodeje na jednom jediném kontinentu.
To je dost slabá snaha udělat z Fabie bestseller (v Evropě možná s odřenýma ušima) ale všude jinde ne. ;-)
A co má jako být? Ma2 (121, Demio, Ma2) a Fabia se vyrábí nestejnou dobu (od 1996 vs od 1999), takže takové srovnání je nesmysl. Ale když chceš nesmysly, tak Ma2 se prodalo cca 2,4 mio (96-1H 2014) a Fábii necelých 3,5 mio (99-1H2014).
Mazda nikdy nebyla a nebude v objemech prodejů na špici, jednoduše proto, že není pro každého. Jsou to specifická auta pro specifickou klientelu, která vyžaduje více, než jen presun z bodu A do B. Takových lidí je tomhle světě bohužel pořád ještě po čertech málo. Mazda je prostě radost z jízdy, většina to prostě nepochopí...
Souhlasím, Mazda 2 se povedla náramně, je už k vidění pod názvem Demio pro Japonský a Americký trh. Prostě krásná, navíc se skvělými motory. Ale ber to tak, je to škodovka a jako češi máme pocit že se nás to prostě týká.
Nemůžu si pomoct, ale musím se konečně vyjádřit. Nečekejte ale nic převratného . Asi dva roky na Acz pouze chodím a občas přečtu nějaký ten článek, avšak mnohem zábavnější jsou většinou diskuze. Obzvlášť někteří jedinci velmi pobaví. ;-) . Vždycky jsem si říkal, že nemá smysl se k Vám přidávat, ale dneska mě buď osvítilo nebo naopak něco stáhlo dolů do podzemí, takže jsem si tady přidal své auto a dokonce je tu i můj první naprosto zbytečný příspěvek do pranice.
Takže Fábia. Už dlouho mi leží v žaludku designově zmršená fobie druhé generace, která i když by si to zasloužila nedostala z pochopitelných důvodů ( diktát z vw ) ani pořádný facelift, o který si říkala už při premiéře. Nedokážu pochopit, jak je možné, že se tak dobře prodávala tolik let beze změny, dokonce i s těmi směšnými HTP motory ( můžou si je přejmenovávat jak chtějí, stejně víme o co se jedná ). Na tyto auta se musím dívat každý den z ulice, z poza volantu a věřte, že mi to nečiní zvláštní potěšení, jsou prostě všude a většinou docela brzdí provoz. Takže informace o tom, že přichází nová generace ve mě vyvolala obrovskou radost. Konečně už těch paskvilů nebude přibývat. Rozumějte, ať si každý jezdí v čem chce, ale čeho je příliš..
Takže za mě, jakkoliv nejsem fanda škodovek, rád kolem sebe potkávám hezká auta a když je to těch škoďárů jaksi nejvíc, mám radost že kolem mě bude jezdit zase něco koukatelného. Nemůžu říct že bych schvaloval tu jejich designovou unifikaci, kdy všechna auta vypadají stejně, ale na druhou stranu ani jedno z nich nevypadá tak hrozně jako vypadala Fabie II nebo Roomster. Proto, i za toto směšné puzzle Brawo škoda, myslím, že z Fabie bude konečně auto. Rád si počkám na finální foto a řeknu k tomu třeba něco víc.
Co se Fabie II týče, tak se neshodneme... její facelift považuju za jeden z nejvydařenějších, poněkud tupá přední část dostala s novými světly a maskou šmrnc, relativně drobné zásahy přinesly velký efekt (a platí to i pro Roomster). A nerozumím ani tvému názoru na diktát z Wolfsburgu, obecně VW jistě chce mít Škodu úspěšnou.
Problematický je design kombíku... tam já osobně doufám v největší zlepšení.
Co se motorizací týče, nějaké HTP bych moc neřešil... pro městský subkompakt je to adekvátní motorizace. Jiná věc je, pokud Fabie musí s tímto motorem suplovat rodinný vůz. Nadějně vypadaly malé TSI, kterým se bohužel nevyhnuly dětské nemoci. Řeči o brzdách provozu jsou podle mě vzhledem k celkovému stavu a stáří vozového parku v ČR docela mimo.
Wv Obecně chce mít škodu úspěšnou, ale ne tak moc, aby mu potom kanibalizovala prodeje. Jako brzdu jsem skutečně myslel Fabiu HTP nacpanou k prasknutí, což je na cestách zcela běžný jev. TSI je bohužel zklamání, ale ta nová řada vypadá na to, že by nmožná ještě mohla zlepšit svou pověst. Stejně Nejsem přiznivcem takto složitých technických řeší pro takové auto, proto bych osobně volil atmosféru 1.4 16v která je sice dýchavičná ale nerozsype se po 50k. A nebo raději jiné auto...
A ohledně designu beru na vědomí, je to čistě subjektivní věc. ;-)
Kanibalizaci prodejů se za dané situace moc zabránit nedá... stejná technika, obdobná designová filosofie... pokud někdo nechce Polo, ať si koupí Fabii raděj než Fiestu.
S brzdou provozu už jsem se vyjádřil, se silnicemi plnými kamionů a třicet let starých vraků bych Fabii II s HTP nechal na pokoji.
on je i problém v řidičích který to HTP kupujou to HTP moc dobře UMÍ jet furt 90, za 6-6,5 litru..... ale řidiči, tkerý kupujou HTP tak moc dobře vědí, protože to "objevili" >:D že ten motzor umí jet i za 4,5-5 litrů... jen prostě to nesmí jet víc, jak 75 :-))) a TAM jsme u tý brzdy :-)
Fabia II je vzhledově silně nedoceněná (v ČR). Ano, proporce to "zabily", jenže právě pro své proporce byla Fabia ve své třídě jedinečná. Prostorností své konkurenty prostě silně převyšovala (ano, tou podélnou + objem kufru), a za to mohla děkovat právě těm proporcím, právě té výšce, díky které vypadala ne zcela atraktivně.
Nicméně stačilo málo a Fabii to opravdu dokázalo sednout - viz Monte Carlo.
Kombi za svůj vzhled nemohl, díky zalomenému A-sloupku prostě zadní část snad ani dobře vzhledem k celku dopadnout nemohla. Ale opět - buďme rádi alespoň za to, že v kombi byla, protože konkurence téměř nebyla. 208 SW, Clio Grandtour a Ibiza ST. Fabia Combi přitom opět jednoznačně nejprostornější.
Zkrátka něco za něco. FIII bude nepochybně hezčí, jenže to bude jen další "2+2", rodinný charakter klidně mohla zahodit, protože tu je Rapid. Takže Fabia III dostala prostor být plnohodnotným supermini se vším všudy.
dovolím si prosím drobnou polemiku - provoz brzdí čas od času kdykoliv a kdekoliv nejčastěji ta část vozidla mezi sedadlem a volantem, lhostejno jaké značky, velikosti, druhu paliva, atd.
Jistě nemusím popisovat lidi, kteří si tato auta kupují. Důchodci, druhé auto pro ženskou nebo rodiný kombík. Z toho vyplývá že právě takoví řidiči v těchto autech jezdí. Kombinace jako blázen. Nechápej mě špatně, nejsem žádný nervák, ale občas bych ty lidi poslal do autoškoly a jejich auta do garáže za to jak s tím jezdí. A stejně, nic s tím nenadělám.
Ono by ses možná dost divil, co ty nejnovější nejsilnější HTP dokáží, když s tím umíš jezdit a nehoníš se s Audinama. V malé Fabii po městě s šikovným řidičem nikdy nepřijedeš pozdě, na okrsku stačí, pokud nejezdíš teda v horách, kde je prudké stoupání (tam motoru dochází dech) a na dálnici 130 taky drží. Horší je to se spotřebou, která roste úměrně s nohou na podlaze :-)
Nemám rád tyhle výkřiky do tmy o HTP, jelikož jiné automobilky v těchto kategorií nemají o nic živější motory ( porovnávejme základní motorizace, ne top, na to má VW jiné motory), jediné do čeho si každý kopne jsou 3 válce a usměje se... přitom v tom nakonec ani nejel... Já bych si HTP nekoupil, do rodinného vozu je to slabé, ale do Fabie do města a okolí? Neváhal bych... rozhodně spolehivější než nynější TSI.. :-)
Sakra, úplně jsi mi zkazil několikatýdenní vystřihování kousku a skládání puzzle, to mě hrozně štve, že už vím, jak bude vypadat. Chtěl jsem se nechat úžasnou redakcí napínat až k prasknutí jako za dob inkvizice. Tak úžasný marketingový tah jsem ještě neviděl, co tu předvádějí!
btw. spíš si myslím, že to dělají "novináři" tady, aby prodali víc reklam, než že by to pouštěla tak pomalu škodovka, ale pssssst!
Přesně tenhle pohled byl u aktuálně představovaných modelů absolutně přehlížen - a to zcela záměrně. Tento pohled totiž u Rapida SB či Octavie vyjevil pacmana, vykousnuté céčko, zkrátka kus auta nějak "chyběl" >:-[]
Tady konečně tahle mezera není. Tornádo linie mistrně ukončuje linie zadních světel. Ano, takto se na věc dívá zřejmě mr. Kabaň. Ten vodvaz je třeba hledat v detailech, na Fabii si mohli dovolit prolis navíc - tornado. Bravo :yes::yes: Fabia může mít zadní diodové lampy. Bravo :yes::yes: Fabia mohla dostat kulaté víčko nádrže. Bravo :yes::yes:
Zadní lampy podle mě budou zasahovat do víka kufru a budou vyplňovat prostor onoho dosud kýčovitého prolisu ve tvaru trojúhelníku. Zadní diodové lampy budou opět za příplatek. Jinak co je ten černý lem kolem těch zadních lamp, netuším.
Ten cierny lem je asi cierny lem :-) Urobili male svetla a ked sa vyspali, zistili, ze ich potrebuju pticky zvacsit. Nieco ako ta vizualna kravina na C stlpiku u novehu Hyundai i20. Alebo u Jagu XJ, ale tam to vyzera lepsie. Alebo je to proste Monte Carlo edicia....
Pacman je pouze důsledkem toho, že design Kabaně zde má naprosto hluché místo. Nicméně vzhledem k tomu, že z perspektivy pohledu dospělého je silně pod úrovní očí, to nehraje roli. Všimnou si toho maximálně děti, takže stačí mít tu sprárvnou odpověď na "a tati, proč ti tady chybí kus auta?" >:D
Nemyslím že je to hluché místo Kabaňova designu, jistě by nebyl problém udělat to normálně do kulata, respektive ten zub eliminovat / zmenšit, zřejmě za tím je nějaký záměr - a já tipuju aerodynamickou skrýš pro SPZ.
tie trojuholniky nie je ziadne hluche miesto... ani dizajnova slepa ulicka .... a ani same od seba nevznikli len tak..... su dosledkom "vtlacenia" lichobeznika ( cize priestoru bez tych trojuholnikov ) na ktorom je poznavacia znacka do veka kufra ... opticky takto dostaneme zaujimave linky a tvary.... vsetko je premyslene.... kaban vie co dnes leti... tie linie zvlada bravurne :yes:
PS: uz z tejto maskovanej spy fotky [odkaz] je jasne vidiet ze tie trojuholniky na kufri tam proste budu co je logicke kedze ich ma aj rapid aj octavia... a hranatemu stylu fabie budu tiez pasovat
...ale ještě nikdy jsem na žádném serveru neviděl tak směšné odhalování obyčejného vozu. Nejsem zde pravidelným návštěvníkem (bohudík), ale trochu mi to připadá jako vtip redakce pro imbecilní jedince, poněvadž nikoho s mozkem v hlavě toto nemůže zajímat, spíš je to dost trapný....
Toto jsou snad stránky auto.cz a né automobilky Škoda, takže předpokládám, že je redakce zodpovědná za obsah....Když mi něco přijde jako kolosální pitomost, tak to zkrátka na web nedám, což redakce neudělala.
Jistě, redakce ukazuje to, co automobilka vypustí a pokud vypouští obrázek auta jako puzzle, tak to tady taky, holt, ukazují jako puzzle.
Tenhle web navštěvuje hromada lidí, někoho to zajímá, někoho i vzrušuje, jiné to nechává zcela chladnými, ale nazývat pro to, či ono, někoho imbecilem je hloupé a to bych zrovna od tebe nečekal.
Ale ta redakce to NEMUSÍ ukazovat, nebo redaktory odstřelí, pokud to nezveřejní? Já opravdu nechápu, koho by toto mohlo zajímat, nedejbože vzrušovat...Stojím si za tím, že je to totální kravina, která může čitatele urazit. Tečka.
Urazit snad asi ne, ale když myslíš, klidně si za tím stůj.
Zkus si ale představit, že by redakce nejnavštěvovanějšího automédia tyhle zprávy ignorovala. To by bylo keců, že tam a onde už ukázali světlo z nový Fabky, jen tady ani prd... Ano, i jiné weby reagují podle toho, jak Škoda pouští fotky na svět, ACZ není ničím jiné. Nový model od Škody je v ČR každopádně událost a vzhledem k faktu, že se bude jistě jednat o jedno z nejprodávanějších aut u nás je mu věnována náležitá pozornost.
Fakt bych nečekal, že to budu muset takhle psát zrovna tobě... :-O
Mě se zkrátka nelíbí, že ze z čitatelů dělají "trubky",alá Blesk. Podle mě je to pod úroveň intelektu většiny čitatelů a takový "kouskování" jsem neviděl ani u sportovních vozů. Za půl měsíce je světová premiéra MX 5 ND, což je v prodejích naprosto jiná třída. Auto je pod plachtou a 3.9 se odkryje, napětí zůstane stejný, jen to má nějakou úroveň a ne tuto trapnou podbízivost. Žádnou složitost v tom nehledej Co jsem tak prolítl diskuzi, tak 2/3 lidí toto irituje a z auta si dělají srandu, z toho usuzuji, že o žádnou velkou událost nejde. Sice mě znáš jen virtuálně, ale vždy (a to i známým) píšu to, co si myslím. Upřímně řečeno, to auto za to nestojí, abychom si kvůli němu vyměnily hodně příspěvků, zvlášť tady :-)
Redakce tam měla dát dnešní článek a ten zbytek předtím si odpustit, navíc i proto, že z toho nevylezlo vůbec žádný překvapení..což se dalo předpokládat. Bylo by tu vkusnější a nezavánělo bys ti bulvárností. Není pravda, že redakci nic jinýho nezbývalo, mohli si ušetřit mraky uštěpačných poznámek, čemuž se ani asi nediví...