Testy
Ačkoliv jsem fanda Nissanu, tak otevřeně říkám, že tohle u mne neboduje zejména odklonem od designerského jazyka xtrailu...mám pocit, že to je hra najdi 7 rozdílů mezi X a QQ. Jinak interiér špatný není....
Ale na druhou stranu Juke se mi líbí od začátku a na test jsem také zvědav....
Ale na druhou stranu Juke se mi líbí od začátku a na test jsem také zvědav....
Prepac, ale stary X-Trail vyzeral ako dizajnersky odvar a posobil velmi lacno.
Ked uz krabicu od Nissanu, tak Nissan Xterra. 😉
Ked uz krabicu od Nissanu, tak Nissan Xterra. 😉
těch rozdílů je jenom na čelním pohledu víc nežli by jsi spočítal. naživo vedle sebe jsou jako bratři ne jako dvojčata 😉
Vedle sebe jo, to pak bez problémů rozeznáš i mercedes S a C. Lehce identifikovatelné ale nejsou ani omylem.
na to mám já jiný názor
Protože jseš zarytý fanda 😄
to nezastírám, ale na stránkách stojí vedle sebe a ten rozdíl je víc než patrný [odkaz]
Patrný? Mají jiný nárazník. Opravdu patrný rozdíl.
kdo chce psa bít...světla, maska,výška,proporce, ten nárazník,atd... :-!
Nebo jinak. Napiš, které jiné 2 modely jiných značek jsou si podobnější. Jinak světla mají s nadsázkou totožné. Dominantní prvky masky totožné. Relativní proporce (tudíž i výška vzhledem k ostatním rozměrům) a hlavní vzhledové markanty totožné. Jediné co, tak nárazník. Trochu málo na patrný rozdíl, ne?
Mne sa novy X-Trail paci oproti predchodcovi, je to uplne nove auto :yes:
Musím po dlouhé době pochválit video. Hlavně nový recenzent v modré mikině byl super. Video bylo vtipné a komentář byl informativní a ne trapný. O autu jsem si tak udělal vlastní obrázek. Jen tak dál.
Klobuk dole pan Ondrej, super test! (konecne, po tych blatnikoch z fabie).
nejde mi dokopy mini motorček 1.6 ešte nakombinovaný do 4x4, rovnako hlučnosť bude nad 110 km/h poriadne otravná, to akože potiahne 19" kolesá? A neviem sa dorátať, kde je ten 650 litrový (dole v tabuľke 550 litrový), a v reále to nemá viac ako 400 litrový batožinový priestor, navyše prekombinované mechanizmy zadnej lavice, rezervička vo vnútri pod sedadlami :-! Klasika rendlík oprášil tvary megane a skrížil do jedného zlepenca všetko, čo mal v šuflíku, a upiekol nafúknutú buchtu. Mínusy uvedené v teste sú podstatné veci, aj pre ktoré by som auto pravdepodobne ignoroval... :no:
Myslíš, že má Renault vliv na rozhodování a design vozů Nissan? Pokud ano, tak jak jsi na to přišel?
generačne určite má vplyv. Jasné, že zmena dizajnu oproti predchodcovi je radikálna, a nový trail je len do partie ku Qashkai/Capture. Daj si to na čiernobiele pozadie a neuvidíš rozdiel. Azda nebudeme o tom pochybovať... Aj ten chrómový diel masky je polovica zo znaku rendlíka. Čím ďalej, tým viac chcú mať šikmookí na kapote veľký kosoštvorec. 😉
Změna proti předchůdci je jasná, jelikož předchůdce již opravdu neměl zákazníkům co nabídnout a jeho stáří bylo patrné až moc. Nový model je vzhledem unifikován k QQ, to je více než patrné, bohužel. Ale pořád to nemá s Renaultem prakticky nic společného... Ale ty to vidíš jinak. 😉
to jsi mě opravdu pobavil.negativně.ta maska se objevuje už na patrolech z osmdesátých let.samozřejmě v současném designovém jazyku.a co se týká hlučnosti jízdy, tak je sice slyšet hluk od pneumatik ale nijak zásadně a ani v dálničním tempu to posádku neruší.viz test :-!
p.s.ke qashqaii přiřadí capture jen opravdový znalec >😒]
p.s.ke qashqaii přiřadí capture jen opravdový znalec >😒]
Ak vidis podobnost masky s Renaultom, tak to bude tym, ze Murano malo uz davno podobnu masku a mozno ju okopcil Renault. 750.000 Czk je za 1,6 dCi dost, a vraj nie je inflacia. Oproti vykonu 2,0 dCi 127 kW v povodnom xtraile je to malo, tak tam ten 2 liter hadam nejak napasuju :-!
dvou litr bude a ta 1.6 bude dvakrát oturbený s 200 koňmi
Ty vole Pelikoš to už tady tvrdíš pěkně dlouho... asi spíš s dcerou majitele Nissanu, protože krom tebe tuhle informaci nikdo nemá...
Jiný naftový motor nebude, pouze silnější benzínový... 1,6DIG-T z Juke, ale s nižším výkonem
Pěkně napsanej test, to bez diskuze...končící však jediným velým "Ó". Auto s šestnáctistovkou bez možnosti automatu, na svou třídu podprůměrným výkonem a to vše za mega? To je minimálně za jednu * dolů.
Přímá konkurence, tedy RAV4, CX5, Kuga nabízí podstatně výkonnější motory, automaty a při srovnatelný výbavě stejnou nebo nižší cenu.
Přímá konkurence, tedy RAV4, CX5, Kuga nabízí podstatně výkonnější motory, automaty a při srovnatelný výbavě stejnou nebo nižší cenu.
"Na svou třídu podprůměrným výkonem" ... Zkus to nějak vysvětlit. To jako, že ta 1.6 v Hondě pojede líp? Nebo snad dvoulitr s podobným výkonem v Toyotě, která je o 150 kg těžší?
Ne, bavme se o verzích 2,2... Taky se bavme o Fordím povedeném TDCI se 163HP. Možností automatu a 4x4...
Tohle kluci od Renaultu neokecáte 😄
Tohle kluci od Renaultu neokecáte 😄
ale kluci od nissanu jo. bude jak vyšší výkon a i automat s 4x4 😉
chlapci od renaultu az tu bude novy koleos potom sem plet renault 😉 ak by som chcel suv s naozaj dobrym 4x4 tak potom kuga ani ostatne tebou menovane nie su konkurencia pre nissan 😄
To mi prosím tě pak řekni, kdo je konkurence pro X-trail? Když nabízí zatím jen jeden malý motor hodící se tak nejvíš do QQ. Na záčátek prodejů a ještě k tomu s cenou blížící se 1 mil je to fakt málo :no:
jako novinka je to za 900,za pár měsíců to bude za 800, ale zase to je po střechu nabušený výbavou, takže cena je podložená hodnotou
Hele Pelikoši, víš kde zase skončíme haha, u motoru 😄 >😁 Až to bude se silnější motorem a kupou výbavy za 700k, tak do toho půjdu, jelikož se mi dost líbí. Mají na to 2 roky 😉
>😁 pohon tohoto Nissanu je řešen úplně stejně jako u Kugy a dalších jmenovaných. Pro opravdu dobrý 4x4 musíš jinam 😉
nemusím [odkaz]
Myšleno: ne k x-trailu.
když zůstaneme tedy ve třídě(kde je tedy nissan vůdcem)tak mně pouč, kam jít?
Tak jo, opravdový pohon se 3 diferenciály? To by mohli nabízet třeba u Subaru, ne?
Souhlas, je to taková hra na střední SUV, spousta plechu, bohužel za spoustu peněz, protože technika tomu plechu nestačí. S pojetím předchozího x-trailu to nemá společného nic, přijde mi, že jen použili zavedenou značku pro trochu přifouknutou kvašku. Ale klidně jim to může vyjít, dneska je to v kategorii suv hlavně o "zdání", každej majitel dusteru má "džípa", akorát s tím vyj.ebal, páč nedal za své suv mega, ale jen tři kila. 😉
Jaká technika tomu plechu nestačí? Ještě mě pouč, kdo si na střední SUV dle tebe nehraje.
Každý, kdo má víc než jeden motor, ke 4x4 automat a k takové kombinaci (zde auto s manuálem a malým motorem o váze 1,6 tuny) motorizaci s parametry aspoň kolem 150 koní. Dýzlová 1,6 je dobrá pro kvašku s 4x2, tady je to z nouze ctnost a pro výrobce ostuda, že vyjde na trh s modelem, ke kterému nabídne jeden motor. Na tom není co obhajovat, i když chápu, že když někde tepe srdce renaultu, musíš okamžitě na hradby. >😁 😉
Kurňa,
jakto, že tu nikto "nehuláka", že to má navi pri kolene?! 8-s
Aha! Už viem - nie je to ten "zlý-zlý" koncern 😉
jakto, že tu nikto "nehuláka", že to má navi pri kolene?! 8-s
Aha! Už viem - nie je to ten "zlý-zlý" koncern 😉
ako vam.... ale mne sa prave dizajn x-trailu zda najlepsie vydareny v konfrontacii s inymi sucasnymi nissanmi - pulsarom, kaskajom alebo muranom.... x trail ten novy styl nissanu skutocne dotiahol k dokonalosti a mozno je to aj tymi "idealnymi" rozmermi kde vynikne kazdy detail.... skutocne krasne SUV..... kaskaj na mna neposobi ani zdaleka tak cool ako prave x trail..... neviem cim to je .... ale je to tak....
x-trail je skutocne krasne suv.... aj ked ten uplne prvy hranaty x trail mal tiez nieco do seba... a trosku mi tento hranaty styl u nissanov chyba... zacina to byt vsetko oble a velmi podobne... na jednej strane je to ok a pochopitelne ale na druhej strane je to troska mozno neziaduce pre zakaznika... ale taka je doba.... chapem... dnesne auta sa v ramci kazdej znacky uz cim dalej tym viac odlisuju uz len rozmermi
x-trail je skutocne krasne suv.... aj ked ten uplne prvy hranaty x trail mal tiez nieco do seba... a trosku mi tento hranaty styl u nissanov chyba... zacina to byt vsetko oble a velmi podobne... na jednej strane je to ok a pochopitelne ale na druhej strane je to troska mozno neziaduce pre zakaznika... ale taka je doba.... chapem... dnesne auta sa v ramci kazdej znacky uz cim dalej tym viac odlisuju uz len rozmermi
Ale nešlo by to snadněji?
Bohužel pro Nissan šlo. SUV, které má problémy s odhlučnněním podvozku a rázy od kol? Nissan zahodil svoji identitu v ústrety prodejním číslům. Vyrábět na první pohled líbivé modely pro všechny.
Kdo jen uvažuje podobně? Hyundai?
Ok, za mě - Škoda zabila Yetiho, Nissan pohřbil X-trail. X-traili, budeš mi chybět. Přitom Nissan dělal před příchodem II. generace průzkum a právě vzhledu si zákazníci cenili. Ale co čekat od Nissanu. Pár let zpět dali kopačky majitelům Almery, následně poslali do pr.. majitele Primery, Maximu v Evropě poslali k ledu...
Ale jasně, QQ se prodává jak housky, kvalita nikde, Evropan je ale nadšený. Asi něčemu nerozumím ;-\
Bohužel pro Nissan šlo. SUV, které má problémy s odhlučnněním podvozku a rázy od kol? Nissan zahodil svoji identitu v ústrety prodejním číslům. Vyrábět na první pohled líbivé modely pro všechny.
Kdo jen uvažuje podobně? Hyundai?
Ok, za mě - Škoda zabila Yetiho, Nissan pohřbil X-trail. X-traili, budeš mi chybět. Přitom Nissan dělal před příchodem II. generace průzkum a právě vzhledu si zákazníci cenili. Ale co čekat od Nissanu. Pár let zpět dali kopačky majitelům Almery, následně poslali do pr.. majitele Primery, Maximu v Evropě poslali k ledu...
Ale jasně, QQ se prodává jak housky, kvalita nikde, Evropan je ale nadšený. Asi něčemu nerozumím ;-\
je to tak.... ale nie je to len pripad nissanu.... mne tiez chyba klasicka almera, primera, chyba mi aj nejaky poriadny offroad od nissanu .. ten kaskajoidny dizajnovy boom ktory zasiahol takmer vsetky modely nissanu sa ani mne az tak moc nepozdava.... vid vyssie o tom pisem.... uz sa to aj v pripade nissanu zacina lisit len rozmermi.... kaskaja od x trailu skoro na prvy pohlad na fotke ani nerozozname... pulsar to iste... vyzera ako znizeny kaskaj... cele je to akesi podivne.... ano chapem ... predava sa to brutalne.... je to tak ako pises... ale trosku sa straca ista originalita a aura kazdeho auta uz nie je taka jedinecna ked vyzeraju vsetky rovnako... musime sa s tym asi zmierit ze zlate casy su uz prec.... dnes sa v prvom rade hladi na zisky .... tomu je podriadene vsetko... bohuzial
Pulsar je výborný. Možná je to dáno i katastrofální záplatou Tiida, ale Pulsar mi naprosto sedl. Mimochodem - vnitřní prostornost Pulsaru má být dokonce lepší než o Octavie III (ne kufr).
Proti tomuto modelu (X-trail) taky nelze říct půl křivého slova co se vzhledu týká. Jen to neměl vyrábět Nissan nebo se to nemělo jmenovat X-trail. To je celé. X-traila zařezali jak vepře na porážce, akorát nikdo si z toho nepochutná 8-s :no: Místo toho nám tu servírujou gothaj ve zlatém celofánu 8-s 8-s
Proti tomuto modelu (X-trail) taky nelze říct půl křivého slova co se vzhledu týká. Jen to neměl vyrábět Nissan nebo se to nemělo jmenovat X-trail. To je celé. X-traila zařezali jak vepře na porážce, akorát nikdo si z toho nepochutná 8-s :no: Místo toho nám tu servírujou gothaj ve zlatém celofánu 8-s 8-s
Test samotny je opet velice povedeny a autor si znovu zaslouzi pochvalit a rovnou pridam i dotaz: pokud jsi mel Ondreji moznost projet Yeti s 2.0tdi muzes porovnat ktere a proc?
Dotaz No2: kdy se muzeme tesit na slibovany test faceliftovaneho Juke s 1.2 dig-t?
v prvé řadě děkuji za pochvalu. Ohledně prvního dotazu asi příliš neposloužím, naftový Yeti se mi až překvapivě vždy vyhýbal. Co se týče testu Juku, tak přesné datum testu ještě nevíme, ale auto právě parkuje ve firemní garáži, takže to nebude trvat dlouho 😄