Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství

Už koncem této dekády budou nová dealerství Hyundaie vznikat podle nové firemní stylistické filozofie Global Dealership Space Identity. Očekávejte spoustu oceli a skla.
Zpět na článek
18. 8. 2014 22:44
19. 8. 2014 05:06
18. 8. 2014 16:45
Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
k čemu budování paláců. Raději ty finance investujte do vývoje svých aut . To zákazník ocení lepe. Nynější prodejny si myslím, že reprezentují značku slušně.
Rozbalit vlákno
8
18. 8. 2014 17:14
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Timto si prosli nektere znacky a napr. Toyota ma v celem EU stejne autosalony.
18. 8. 2014 18:40
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Je to součást firemní identity a další možnost jak značka vydělá...tentokrát na svých prodejcích.
18. 8. 2014 19:13
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
No jestli to bude stavět jen jedna stavební firma v republice, tak určitě haha >:D Jinak souhlas, je to součást firemní identity a většina automobilek to dělá stejně, viz škoda, Peugeot atd...
19. 8. 2014 05:03
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Jsou to zdanlivy malickosti jako doporucenej vyrobce fasadnich panelu, vyplni otvoru, povrchovych uprav, sanitarni techniky nebo nabytku. Cena sjednana koncernem pro majitele dealerstvi pak byva mnohem vyssi nez ta seslapana realna. Rozdil konci v kasicce koncernu a dealeri nasledne nemaji moznost jiz tolik manipulovat s cenou aut v ramci svoji realny marze, ktera se jim pochopitelne vyrazne snizuje.
18. 8. 2014 20:42
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Jen dodám, že jsem nedávno psal, že teď se snaží killnout malé dealry, kteří ve staré budově bývalé Jednoty prodávaj Hyundai, Škodu, Ladu a Wuling a tenhle facelift dealerství napovídá, že jsem měl pravdu :-)
Avatar - rohYpnol
18. 8. 2014 20:54
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Marketér ti určitě vysvětlí, že prostředí (=dojem, okázalost, honosnost) má vliv na to, jakou částku je ochoten zákazník nechat na pultě :-!

Jednoduše - když dojdeš do pajšlu, možná si ani nic nedáš. Když do hezké restaurace, tak se ti nebude chtít odcházet...
Avatar - dolfi
18. 8. 2014 22:00
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Ale vždy Tě bude omezovat, co máš v peněžence... ;-) Stejně jako u VW vyhozené peníze, které budou muset promítnout do vyšších cen vozů... :no:
19. 8. 2014 05:04
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Ceny vozu zustanou stejny, "smlouvaci" rozmezi pak o hodne mensi.
Avatar - lexi
18. 8. 2014 22:44
trendy
Je to dle mého názoru reakce na podobný postup u především evropských značek ( Audi , Škoda, BMW ,.....), kde se ví, že peníze se utrácejí lehčeji v hezkém prostředí. Pokud chce H hrát rovnocennou partii, musí srovnat krok.... . Tržní sílu na to má.
Rozbalit vlákno
1
19. 8. 2014 05:06
Re: trendy
To je ta lepsi a prezentovana stranka zameru, ta druha je uz horsi. Ale plati pro vsechny automobilky, nejen pro H/K.