k čemu budování paláců. Raději ty finance investujte do vývoje svých aut . To zákazník ocení lepe. Nynější prodejny si myslím, že reprezentují značku slušně.
mrazik
1
Timto si prosli nektere znacky a napr. Toyota ma v celem EU stejne autosalony.
webpaja
1
Je to součást firemní identity a další možnost jak značka vydělá...tentokrát na svých prodejcích.
ericn
0
No jestli to bude stavět jen jedna stavební firma v republice, tak určitě haha >😁 Jinak souhlas, je to součást firemní identity a většina automobilek to dělá stejně, viz škoda, Peugeot atd...
webpaja
0
Jsou to zdanlivy malickosti jako doporucenej vyrobce fasadnich panelu, vyplni otvoru, povrchovych uprav, sanitarni techniky nebo nabytku. Cena sjednana koncernem pro majitele dealerstvi pak byva mnohem vyssi nez ta seslapana realna. Rozdil konci v kasicce koncernu a dealeri nasledne nemaji moznost jiz tolik manipulovat s cenou aut v ramci svoji realny marze, ktera se jim pochopitelne vyrazne snizuje.
MariAchi
0
Jen dodám, že jsem nedávno psal, že teď se snaží killnout malé dealry, kteří ve staré budově bývalé Jednoty prodávaj Hyundai, Škodu, Ladu a Wuling a tenhle facelift dealerství napovídá, že jsem měl pravdu 😄
rohYpnol
0
Marketér ti určitě vysvětlí, že prostředí (=dojem, okázalost, honosnost) má vliv na to, jakou částku je ochoten zákazník nechat na pultě :-!
Jednoduše - když dojdeš do pajšlu, možná si ani nic nedáš. Když do hezké restaurace, tak se ti nebude chtít odcházet...
dolfi
0
Ale vždy Tě bude omezovat, co máš v peněžence... 😉 Stejně jako u VW vyhozené peníze, které budou muset promítnout do vyšších cen vozů... :no:
webpaja
0
Ceny vozu zustanou stejny, "smlouvaci" rozmezi pak o hodne mensi.
lexi
1
Je to dle mého názoru reakce na podobný postup u především evropských značek ( Audi , Škoda, BMW ,.....), kde se ví, že peníze se utrácejí lehčeji v hezkém prostředí. Pokud chce H hrát rovnocennou partii, musí srovnat krok.... . Tržní sílu na to má.
webpaja
0
To je ta lepsi a prezentovana stranka zameru, ta druha je uz horsi. Ale plati pro vsechny automobilky, nejen pro H/K.
Jednoduše - když dojdeš do pajšlu, možná si ani nic nedáš. Když do hezké restaurace, tak se ti nebude chtít odcházet...