Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Korejská automobilka má v plánu do roku 2020 celosvětově (s výjimkou USA) sjednotit vzhled svých dealerství. Detaily zatím nejsou k dispozici, dá se ale předpokládat, že se bude týkat těch nově budovaných a že zastoupení automobilky nebude nutit stávající prodejce přestavovat (i když občas se dějí věci...).
Jisté nicméně je, že v souladu s "Modern Premium" filozofií značky půjde, jak ukazuje počítačový render, o honosné paláce ze skla a oceli, kterých už v tuto chvíli po světě vzniká 42. Hyundai tomuto vzhledu říká Global Dealership Space Identity a novou firemní barvou, kterou ponese podklad loga, celou podstřešní sekci a vstupní portál, se stane bronzová.
Povinnost postavit dealerství podle tohoto vzoru se časově bude země od země lišit, ale do roku 2018 už by měly takto vypadat nové showroomy všude na světě. Výjimkou bude USA, i tam ale patrně bude pár nových GDSI prodejen otevřeno v rámci pilotního programu.