Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství

Michal Fokt
Diskuze (11)
Už koncem této dekády budou nová dealerství Hyundaie vznikat podle nové firemní stylistické filozofie Global Dealership Space Identity. Očekávejte spoustu oceli a skla.

Korejská automobilka má v plánu do roku 2020 celosvětově (s výjimkou USA) sjednotit vzhled svých dealerství. Detaily zatím nejsou k dispozici, dá se ale předpokládat, že se bude týkat těch nově budovaných a že zastoupení automobilky nebude nutit stávající prodejce přestavovat (i když občas se dějí věci...).

Jisté nicméně je, že v souladu s "Modern Premium" filozofií značky půjde, jak ukazuje počítačový render, o honosné paláce ze skla a oceli, kterých už v tuto chvíli po světě vzniká 42. Hyundai tomuto vzhledu říká Global Dealership Space Identity a novou firemní barvou, kterou ponese podklad loga, celou podstřešní sekci a vstupní portál, se stane bronzová.

Povinnost postavit dealerství podle tohoto vzoru se časově bude země od země lišit, ale do roku 2018 už by měly takto vypadat nové showroomy všude na světě. Výjimkou bude USA, i tam ale patrně bude pár nových GDSI prodejen otevřeno v rámci pilotního programu.

Michal Fokt
Diskuze (11)
19. 8. 2014 05:06
Re: trendy
To je ta lepsi a prezentovana stranka zameru, ta druha je uz horsi. Ale plati pro vsechny automobilky, nejen pro H/K.
19. 8. 2014 05:04
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Ceny vozu zustanou stejny, "smlouvaci" rozmezi pak o hodne mensi.
19. 8. 2014 05:03
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Jsou to zdanlivy malickosti jako doporucenej vyrobce fasadnich panelu, vyplni otvoru, povrchovych uprav, sanitarni techniky nebo nabytku. Cena sjednana koncernem pro majitele dealerstvi pak byva mnohem vyssi nez ta seslapana realna. Rozdil konci v kasicce koncernu a dealeri nasledne nemaji moznost jiz tolik manipulovat s cenou aut v ramci svoji realny marze, ktera se jim pochopitelne vyrazne snizuje.
Avatar - lexi
18. 8. 2014 22:44
trendy
Je to dle mého názoru reakce na podobný postup u především evropských značek ( Audi , Škoda, BMW ,.....), kde se ví, že peníze se utrácejí lehčeji v hezkém prostředí. Pokud chce H hrát rovnocennou partii, musí srovnat krok.... . Tržní sílu na to má.
Avatar - dolfi
18. 8. 2014 22:00
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Ale vždy Tě bude omezovat, co máš v peněžence... ;-) Stejně jako u VW vyhozené peníze, které budou muset promítnout do vyšších cen vozů... :no: