Už koncem této dekády budou nová dealerství Hyundaie vznikat podle nové firemní stylistické filozofie Global Dealership Space Identity. Očekávejte spoustu oceli a skla.
Je to dle mého názoru reakce na podobný postup u především evropských značek ( Audi , Škoda, BMW ,.....), kde se ví, že peníze se utrácejí lehčeji v hezkém prostředí. Pokud chce H hrát rovnocennou partii, musí srovnat krok.... . Tržní sílu na to má.
Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
k čemu budování paláců. Raději ty finance investujte do vývoje svých aut . To zákazník ocení lepe. Nynější prodejny si myslím, že reprezentují značku slušně.
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Jsou to zdanlivy malickosti jako doporucenej vyrobce fasadnich panelu, vyplni otvoru, povrchovych uprav, sanitarni techniky nebo nabytku. Cena sjednana koncernem pro majitele dealerstvi pak byva mnohem vyssi nez ta seslapana realna. Rozdil konci v kasicce koncernu a dealeri nasledne nemaji moznost jiz tolik manipulovat s cenou aut v ramci svoji realny marze, ktera se jim pochopitelne vyrazne snizuje.
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
Jen dodám, že jsem nedávno psal, že teď se snaží killnout malé dealry, kteří ve staré budově bývalé Jednoty prodávaj Hyundai, Škodu, Ladu a Wuling a tenhle facelift dealerství napovídá, že jsem měl pravdu :-)
Re: Hyundai zavádí nový globální design svých dealerství
No jestli to bude stavět jen jedna stavební firma v republice, tak určitě haha >:D Jinak souhlas, je to součást firemní identity a většina automobilek to dělá stejně, viz škoda, Peugeot atd...