Ekonomika
petrumr                    
        tatra jede a přeji jí to. Chce to více osvěty i tady, někteří nevědí, že tatra je i vodou chlazená.
        Chybí mi na ACZ článek o Tatře Percheron - unikátní koncepci s 12V motorem MTM o výkonu 6.000k.  :yes: 
Tak tady alespoň odkaz, doporučuju zhlédnout video 😉 :yes:
[odkaz]
Tak tady alespoň odkaz, doporučuju zhlédnout video 😉 :yes:
[odkaz]
petrumr                    
        tohle je vojenský tahač  a tuším, že byl vyráběn pro nato a podvozky se dávají i na jiné nadstavby, Byl o tym článek v automobil- časáku a tam to bylo popsaný, hlavně ta automatická převodovka tam byla popsaná, jsem na chatě, ale doma to někde mám, tak to nemohu vyhledat.
        Já ale neměl na mysli tento podvozek, jedná se o Tatru T815-7 10x10 (dělá se i 12x12), ani automatickou převodovku Twin Disc, ale právě spojení auta s 12-ti válcovým motorem MTM, který disponuje výkonem 6000! koní a který slouží k pohonu čerpadla a díky přídavnému převodu Talosa i k pohonu auta...
        Jak je mozne, ze byla tesne pred krachem a ted nestiha vyrabet? To opravdu staci zmenit vedeni?
        Vymenit vedeni nekdy nestaci. V tomto pripade se zmenil vlastnik. Soukroma firma a zda se, ze ma i vizi.
Jen at vyrabeji dal a hlavne, at prodavaji.
Jen at vyrabeji dal a hlavne, at prodavaji.
petrumr                    
        a hlavně, že nejsou vázány vyrobou pro rusko. Technocar- výrobce nadstaveb ještě před rokem měl u sebe samy podvozky man a ted přiváží tatry a tuším, že i kupující poznali, že tatra nezná bratra.
        Ovšem bez DAFu by to nešlo a toto rozhodnutí učinil ještě minulý majitel a minulé vedení ....
Na silnici v poslední době vidím hlavně Tatry s kabinami od Dafu...
Na silnici v poslední době vidím hlavně Tatry s kabinami od Dafu...
        A třeba budou zase zaměstnávat mnoho tisíců lidí ......  :yes: A Tatra se zase stane pojmem ...  :yes:  :yes:  :yes:
Gilgit                    
        Nebudou.
        To už nehrozí, ještě stále je v Tatře přezaměstnanost z hlediska THP, ještě stále jsou k poslechu aktuální story o chrápání na nočních směnách apod.
Pokud by zůstal stávající počet lidí, byl by to úspěch.
Pokud by zůstal stávající počet lidí, byl by to úspěch.
        Tomu docela věřím ale stále jsou tam nevyužity možnosti kooperace s DAFem. K nákupu akcií Tatry zatím nedošlo a proto nelze očekávat od DAFu větší podporu než prosté dodávky kabin a motorů.
Pokud by došlo ke kapitálovému provázání, mohl by DAF Tatře otevřít trhy, na kterých třeba není nejsilnější a nabídka tatry by se mu mohla hodit.
Pokud by došlo ke kapitálovému provázání, mohl by DAF Tatře otevřít trhy, na kterých třeba není nejsilnější a nabídka tatry by se mu mohla hodit.
        Gratulace.
        A bude ještě líp ale chtělo to kabinu a více moderních motorů. tyto dodává DAF a Tatra tímto vytvořila širokou nabídku akceptovatelnou jak západem tak na východ od ČR.
        Panove, pokud rocni plan je 750 aut a rok ma cca 250 prac. dni, tak to vychazi na 3 auta denne. Opravdu musim pogratulovat Tatre k tomu, ze s cca 800 zamestnanci je schopna denne udelat takove mnozstvi aut a management musi dostat oceneni min. vyrobce roku. A zvlaste to maji jeste ztizene tim, ze kupuji kompletni kabinu a motor myslim taky 😉
Gilgit                    
        Nemám pocit, ze moc rozumís tomu o cem dnes píses.
        Tatra se dostala do potizi, protoze vyrabela na sklad a nebyl odbyt? 8-s ocividne zustali zasekli v dobach minulych.
Je dobre, ze novy vlastnik prestavel tenhle model. At se tatre dari :yes:
Je dobre, ze novy vlastnik prestavel tenhle model. At se tatre dari :yes: