Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Adam: Stylový prcek má na svém kontě už 100.000 objednávek

Nabídku stylového minivozu od Opelu na podzim rozšíří oplastovaná verze, počítá se také se sportovní variantou.
Zpět na článek
20. 8. 2014 21:09
20. 8. 2014 21:18
20. 8. 2014 23:16
21. 8. 2014 06:45
21. 8. 2014 08:32
21. 8. 2014 09:19
21. 8. 2014 11:02
21. 8. 2014 11:27
20. 8. 2014 22:01
21. 8. 2014 06:47
21. 8. 2014 08:24
21. 8. 2014 09:07
21. 8. 2014 11:05
21. 8. 2014 11:59
20. 8. 2014 18:56
Adam vs MiTo aj
Myslím že se mini od Opelu vydařilo a má nakročeno k úspěchu. To se nedá říct opět o Alfě, která nevěděla ani jméno, když už něco slepila a začala vyrábět, ukázalo se horší než lepší Punto. Alfa má problém zareagovat rychle, nackoli.. Opelu fandím, Adam :yes: Insignia :yes:
Rozbalit vlákno
6
20. 8. 2014 20:36
Re: Adam vs MiTo aj
Kde vidíš ten úspěch? Je až 11. v segmentu, tzn. mezi posledními a oproti lídrovi trhu má čtvrtinové prodeje, který je navíc na trhu už řadu let.
20. 8. 2014 21:11
Re: Adam vs MiTo aj
s ohledem na to že adam stojí v základu 11700 eur a rocks začíná až na 16tis eur, je to super úspěch! a ten rocks je fakt krásnej :yes:
20. 8. 2014 23:14
Re: Adam vs MiTo aj
F500 taky není levný zboží a prodává se mnohem lépe. Adam prostě není žádný trhák a o úspěchu se určitě nedá mluvit.
Avatar - sargis
20. 8. 2014 20:41
Re: Adam vs MiTo aj
Az na to, ze Mito je trieda B, cize Corsa...
20. 8. 2014 22:19
Re: Adam vs MiTo aj
Musím souhlasit, Mito vypadá nechutně opuchle a tupě. Ve srovnání s předchůdci - AR 145 nebo 147 je to prostě ostuda. Sice se jim povedlo naroubovat Alfí čumák na Punto, ale dynamický vzhled předchůdců je pryč. Adam je trapným pokusem uštípnou trochu úspěchu Fiatu 500. Vznikl extrémně nevyvážený celek - ohromný nateklý čumák a žádný zadek. Ani detaily nejsou přesvědčivé - jen samoúčelné prolisy. Agila měla smysl, dokud to byla ta praktická kostka, dnes je o ničem. Když malou stylovku do města, tak Fiat 500 nebo nové Twingo. Btw. zarazilo mě jak si ojeté Fiaty 500 drží cenu...
Avatar - grifith
20. 8. 2014 22:29
Re: Adam vs MiTo aj
S těmi modely nástupců a předchůdců Alfy to máš nějaké domotané...
Avatar - Egi
20. 8. 2014 21:09
Jojo
Taky už jsem jich pár po celé Evropě viděl. Zajímavé ale je, že vždycky byly polepené reklamou na místního dealera Opelu. Proč by si taky někdo kupoval stylové auto od Opelu? Já neříkám, že je to špatné auto, i když je to pořád Opel, ale právě v tom je ten problém. Opel nikdy ve své historii nedělal přelomové, stylové, dokonce ani zajímavé auto. Opel je něco, jako Škoda. Prostě slušné auto, které neurazí, ale bez jakékoliv osobnosti. A osobnost je to, co by stylové auto mělo mít především.
Rozbalit vlákno
10
20. 8. 2014 21:18
Re: Jojo
to si dovolím nesouhlasit, monza, manta, calibra, na svou dobu hodně slušný auta a rozhodně zajímavý, opc verze Astry, Insignie atd. jsou taky minimálně zajímavý... Co je stylovějšího na fiatu? maximálně ta reinkarnace 500, ale jinak nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě (maximálně v negativním slova smyslu - multipla a podobné hrůzy), stará pětistovka ve svý době byla asi jako dnes dacia logan, auto pro chudý...

takže proč by opel nemohl mít "stylový" auto?
20. 8. 2014 23:16
Re: Jojo
"ale jinak nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě " To myslíš vážně?

Fandovství k jedné značce by nemělo vytvářet slepotu k těm ostatním.
21. 8. 2014 06:45
Re: Jojo
To není slepota, to je čirá demence. O modelech Fiatu jako Dino, 850 Sport Coupe/Sport Spider, 124 Spider, X1/9, Coupe, případně Uno nebo Ritmo z těch přelomových, asi nikdy neslyšel. A na takovou Multiplu (včetně staré 600 Multipla) může kde kdo sice házet špínu, že je ošklivá, ale rozhodně byla přelomová přístupem k návrhu a uspořádání. Výchozí Fiat 124 byl tak moderní auto, že ho Rusové vyráběli dalších 40 let.

Mimochodem, stará 500 byla auto pro chudé - a v tom je ta její přelomovost. Dokázala nastartovat italský průmysl, který se po válce ne a ne zotavit, a dokázala dostat do obyčejné, ba i chudší rodiny auto.
21. 8. 2014 08:32
Re: Jojo
srovnej si produkci fiatu a oplu v době kdy měl podle tebe fiat tvořit zázraky...ty čirá demence
21. 8. 2014 09:19
Re: Jojo
Nechceš doufám tvrdit, že třeba Opel GT byl stylovějším, neřku-li pokrokovějším autem než Fiat Dino? To, co Fiat vyráběl v 70. a 80. letech, bylo vždy inovativnější než to, co tehdy dělal Opel. Když srovnám kadetta E, co jsem kdysi míval, s tipem (pravda, bylo to Granturisimo), které jsem měl taky, tak to byly 2 světy. Ono to neznamená, že by Opel dělal špatná auta, ale že by dělal stylovější nebo pokrokovější než soudobý Fiat, to fakt ne.
21. 8. 2014 11:02
Re: Jojo
ale to já nikdy neřekl, já jen chtěl říct že fiat rozhodně něni o nic stylovější, pokrokovější, nebo kdoví jaká značka...opel taky neni o nic horší nebo lepší tak proč by nemohl mít svojí stylovku?
21. 8. 2014 11:27
Re: Jojo
Napsal jsi: "nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě". To je nesmysl. Historicky Fiat vyráběl řadu stylových a přelomových modelů, v obou směrech Opel překonával a k takovým autům má blíže než Opel. Adam je model, který u Opelu nemá na co navázat, v některých aspektech lacině kopíruje Fiat 500 a zcela logicky nedosahuje jeho prodejního úspěchu. Zatímco Fiat 500, novodobí brouci, novodobá mini a nově třeba twingo jsou založeny na moderní interpretaci klasických lidových aut, Opel Adam nikoliv a není dostatečně jedinečný, aby si vytvořil vlastní kult.
20. 8. 2014 22:01
Re: Jojo
Pokud chceš tvrdit, že Opel ve své historii nedělal přelomová, stylová a zajímavá auta, tak toho o historii v automobilismu moc nevíš.
21. 8. 2014 06:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
21. 8. 2014 08:24
Re: Jojo
No a Adam posunul Opel tam kam Skoda jeste nezavitala, on to zajimave auto, stylovku udelal. 100tis kusu vzhledem k tomu ze konkuruje autum jako Citroen DS3, Mini, A1 atd... jednoduse stylovkam az premii je vyborny vysledek. A ja ho potkavam docela casto, urcite ne v par kusech ;)
20. 8. 2014 22:02
Úspěch???
Jak bylo zmíněno, 11.místo v segmentu není úspěch spíš naopak. A to ještě kolíňata půjdou nahoru tak to bude místo 13. Za rok a půl prodat 74tis na tu propagaci a očekávání...Tudy cesta nevede, F500 je jen jeden.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
21. 8. 2014 09:05
nikdy nepochopím
co je na tomhle designovém nepodarku stylového..
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2014 09:07
Adam.
Na mně působí Adam jako kopie F500. A 11. místem se není co chlubit Ale jakýkoli "úspěch" je nutné mediálně využít.
Rozbalit vlákno
2
21. 8. 2014 11:05
Re: Adam.
chtělo by to zajít k očnímu, ty auta mají společné snad jen to, že mají 4 kola, volant a světla vepředu i vzadu...ale to mají téměř všechy vozy

adam je o dost větší, nejedná se o "retro" model a na rozdíl od 500 má vkusný interiér
21. 8. 2014 11:59
Re: Adam.
A o tom, kdo má vkusný interiér, rozhoduje delvan?