Novinky
cubalibre 16V
1
Myslím že se mini od Opelu vydařilo a má nakročeno k úspěchu. To se nedá říct opět o Alfě, která nevěděla ani jméno, když už něco slepila a začala vyrábět, ukázalo se horší než lepší Punto. Alfa má problém zareagovat rychle, nackoli.. Opelu fandím, Adam :yes: Insignia :yes:
zlysoused
4
Kde vidíš ten úspěch? Je až 11. v segmentu, tzn. mezi posledními a oproti lídrovi trhu má čtvrtinové prodeje, který je navíc na trhu už řadu let.
delvan
4
s ohledem na to že adam stojí v základu 11700 eur a rocks začíná až na 16tis eur, je to super úspěch! a ten rocks je fakt krásnej :yes:
zlysoused
4
F500 taky není levný zboží a prodává se mnohem lépe. Adam prostě není žádný trhák a o úspěchu se určitě nedá mluvit.
sargis
3
Az na to, ze Mito je trieda B, cize Corsa...
megacruiser
0
Musím souhlasit, Mito vypadá nechutně opuchle a tupě. Ve srovnání s předchůdci - AR 145 nebo 147 je to prostě ostuda. Sice se jim povedlo naroubovat Alfí čumák na Punto, ale dynamický vzhled předchůdců je pryč. Adam je trapným pokusem uštípnou trochu úspěchu Fiatu 500. Vznikl extrémně nevyvážený celek - ohromný nateklý čumák a žádný zadek. Ani detaily nejsou přesvědčivé - jen samoúčelné prolisy. Agila měla smysl, dokud to byla ta praktická kostka, dnes je o ničem. Když malou stylovku do města, tak Fiat 500 nebo nové Twingo. Btw. zarazilo mě jak si ojeté Fiaty 500 drží cenu...
grifith
1
S těmi modely nástupců a předchůdců Alfy to máš nějaké domotané...
Taky už jsem jich pár po celé Evropě viděl. Zajímavé ale je, že vždycky byly polepené reklamou na místního dealera Opelu. Proč by si taky někdo kupoval stylové auto od Opelu? Já neříkám, že je to špatné auto, i když je to pořád Opel, ale právě v tom je ten problém. Opel nikdy ve své historii nedělal přelomové, stylové, dokonce ani zajímavé auto. Opel je něco, jako Škoda. Prostě slušné auto, které neurazí, ale bez jakékoliv osobnosti. A osobnost je to, co by stylové auto mělo mít především.
to si dovolím nesouhlasit, monza, manta, calibra, na svou dobu hodně slušný auta a rozhodně zajímavý, opc verze Astry, Insignie atd. jsou taky minimálně zajímavý... Co je stylovějšího na fiatu? maximálně ta reinkarnace 500, ale jinak nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě (maximálně v negativním slova smyslu - multipla a podobné hrůzy), stará pětistovka ve svý době byla asi jako dnes dacia logan, auto pro chudý...
takže proč by opel nemohl mít "stylový" auto?
takže proč by opel nemohl mít "stylový" auto?
"ale jinak nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě " To myslíš vážně?
Fandovství k jedné značce by nemělo vytvářet slepotu k těm ostatním.
Fandovství k jedné značce by nemělo vytvářet slepotu k těm ostatním.
To není slepota, to je čirá demence. O modelech Fiatu jako Dino, 850 Sport Coupe/Sport Spider, 124 Spider, X1/9, Coupe, případně Uno nebo Ritmo z těch přelomových, asi nikdy neslyšel. A na takovou Multiplu (včetně staré 600 Multipla) může kde kdo sice házet špínu, že je ošklivá, ale rozhodně byla přelomová přístupem k návrhu a uspořádání. Výchozí Fiat 124 byl tak moderní auto, že ho Rusové vyráběli dalších 40 let.
Mimochodem, stará 500 byla auto pro chudé - a v tom je ta její přelomovost. Dokázala nastartovat italský průmysl, který se po válce ne a ne zotavit, a dokázala dostat do obyčejné, ba i chudší rodiny auto.
Mimochodem, stará 500 byla auto pro chudé - a v tom je ta její přelomovost. Dokázala nastartovat italský průmysl, který se po válce ne a ne zotavit, a dokázala dostat do obyčejné, ba i chudší rodiny auto.
srovnej si produkci fiatu a oplu v době kdy měl podle tebe fiat tvořit zázraky...ty čirá demence
Nechceš doufám tvrdit, že třeba Opel GT byl stylovějším, neřku-li pokrokovějším autem než Fiat Dino? To, co Fiat vyráběl v 70. a 80. letech, bylo vždy inovativnější než to, co tehdy dělal Opel. Když srovnám kadetta E, co jsem kdysi míval, s tipem (pravda, bylo to Granturisimo), které jsem měl taky, tak to byly 2 světy. Ono to neznamená, že by Opel dělal špatná auta, ale že by dělal stylovější nebo pokrokovější než soudobý Fiat, to fakt ne.
ale to já nikdy neřekl, já jen chtěl říct že fiat rozhodně něni o nic stylovější, pokrokovější, nebo kdoví jaká značka...opel taky neni o nic horší nebo lepší tak proč by nemohl mít svojí stylovku?
Napsal jsi: "nikdy v souvislosti s fiatem nemohla být řeč o přelomovém, stylovém nebo zajímavém autě". To je nesmysl. Historicky Fiat vyráběl řadu stylových a přelomových modelů, v obou směrech Opel překonával a k takovým autům má blíže než Opel. Adam je model, který u Opelu nemá na co navázat, v některých aspektech lacině kopíruje Fiat 500 a zcela logicky nedosahuje jeho prodejního úspěchu. Zatímco Fiat 500, novodobí brouci, novodobá mini a nově třeba twingo jsou založeny na moderní interpretaci klasických lidových aut, Opel Adam nikoliv a není dostatečně jedinečný, aby si vytvořil vlastní kult.
Pokud chceš tvrdit, že Opel ve své historii nedělal přelomová, stylová a zajímavá auta, tak toho o historii v automobilismu moc nevíš.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak bylo zmíněno, 11.místo v segmentu není úspěch spíš naopak. A to ještě kolíňata půjdou nahoru tak to bude místo 13. Za rok a půl prodat 74tis na tu propagaci a očekávání...Tudy cesta nevede, F500 je jen jeden.
Na mně působí Adam jako kopie F500. A 11. místem se není co chlubit Ale jakýkoli "úspěch" je nutné mediálně využít.
chtělo by to zajít k očnímu, ty auta mají společné snad jen to, že mají 4 kola, volant a světla vepředu i vzadu...ale to mají téměř všechy vozy
adam je o dost větší, nejedná se o "retro" model a na rozdíl od 500 má vkusný interiér
adam je o dost větší, nejedná se o "retro" model a na rozdíl od 500 má vkusný interiér