Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-Z HPD: Hybridní kupé s výkonem 200 koní

Trvalo to předlouhých pět let, ale malé hybridní kupé CR-Z už má konečně výkon, jaký si zaslouží. Díky kompresoru má motor 1.5 i-VTEC 147 kW.
Zpět na článek
22. 8. 2014 22:59
23. 8. 2014 07:04
23. 8. 2014 08:34
23. 8. 2014 09:19
23. 8. 2014 15:05
23. 8. 2014 20:31
Avatar - Uživatel_5340709
22. 8. 2014 19:48
Ha, ha.
Kompresorový kit IN, elechtrika >:D OUT - a je z toho výborné auto. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - TeeJay
22. 8. 2014 22:59
Re: Ha, ha.
Ta elektrika zůstává. ;-) Věř mi, že bez ní by to tak dobré nebylo. Baterky mezi zadními koly a z nich pramenící rozložení hmotnosti působí na šasi CR-Z přímo blahodárně. Neznám v téhle kategorii lepší podvozek. Možná se mu jízdně vyrovná Cooper S, ale daní je naladění "kostitřas". :-!

Co by mě zajímalo, je spotřeba 1.5 IMA Supercharged, o kolik to bude reálně žrát méně, než třeba ten miňas.
23. 8. 2014 07:04
Re: Ha, ha.
Méně? S kompresorem a většími vstřikovači? Pozici Mini to každopádně neohrozí.
Avatar - Uživatel_5340709
23. 8. 2014 13:05
Re: Ha, ha.
Přesně tohle by mě taky zajímalo, z nuly na sto a za kolik jezdí, předpokládám zajímavé hodnoty.
Optické srovnání s velostrem je samozřejmě úplně mimo, mimo to že se CRZ nevyrovná ani opticky, tak jízdními vlastnostmi je jako každý hyundai někde o vesmír pozpátku. Je ale fakt, že turbo přišlo pozdě, navíc je to skoro "klubová" záležitost, neosazuje se to ani ve fabrice.
Avatar - Martin911Turbo
23. 8. 2014 20:34
Re: Ha, ha.
naprosto souhlasím, dlouho jsem jezdil i s Mini Cooperem, obě auta jsou hravá na okreskách stejně v neprospěch Mini je i na 15" kolech uskákanost na našich silnicích...
23. 8. 2014 08:34
Re: Ha, ha.
Verzi 200k měli dělat od začatku výroby CRZ a čísla by byla uplně jinde ;-)
23. 8. 2014 09:19
Re: Ha, ha.
Myslim, ze ono by uplne stacilo tam hodit k tomu elektromotoru 1,8 z Civica. Dvoulitr z Accorda by take nebyl marny, ale uz i ta 1,8ka by to auto udelala mnohem zajimavejsi.
23. 8. 2014 15:05
Re: Ha, ha.
No je možná máš pravdu, 1.8l 103 kW + elektromotor by asi stačil ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 8. 2014 10:47
zozadu mi to trosku pripomina velojastera
[odkaz] vs [odkaz]

s tym turbom podla mna uz prisli trosku po funuse... crz je pekne auticko a mohlo mat slusne predaje ale zabili ho hned na zaciatku tym ze neponukli klasicky motor... postacila by kludne 1,8micka z bezneho civica a mohlo to byt fajn auticko , skoda ho .. dnes uz je fakticky mrtve.... je uz neskoro na nejake vzkriesenie ... manazmentu japonskych znaciek niekedy tazko rozumiet

konci nam model insight... a myslim ze sa niet comu cudovat ... a sucasny civic? ten tiez posobi ako z ineho sveta... nic proti honde.... ale v eu sa ich predava z roka na rok coraz menej.... mozno by bolo dobre aj zvazit jej posobenie na eu trhu... a zamysliet sa nad dovodmi neuspechu

PS: v r 2007 predala honda v eu vyse 310 000 aut ( mali sme tu kopec modelov ) , v r 2013 to nebolo ani 140 000 ( v ponuke su dnes fakticky len 3 modely ).... za kratkych 6 rokov predaje hondy v eu padli pod polovicu z roku 2007 ......kam kracas honda v eu? ozaj neviem ;-\ ale viem jedno ... ze ten smer nie je zrovna spravny
Rozbalit vlákno
2
23. 8. 2014 12:24
Re: zozadu mi to trosku pripomina velojastera
Přesně tak, mluvíš mi z duše! V posledních letech prostě Honda na evropské trhy úplně rezignovala. Pokud by CR-Z dostalo trochu poladěnou benzinovou osmnáctistovku z Civicu, bylo by to bezesporu úspěšné auto, tou proklatou hybridizací ho ale úplně zabili ;-\ :no:
Naopak po Insightu nikdo truchlit nebude, to byl úlet od samého počátku.
23. 8. 2014 13:46
Re: zozadu mi to trosku pripomina velojastera
Tak po Insightu třeba truchlím já, protože to auto se mi dost líbilo. Nelíbila se mi ale jeho cena, ta byla prostě ve srovnání s konkurencí naprosto šílená (a 1,5ka z CR-Z, kterou dávali do Insightu jen v Japonsku, by taky neškodila).
Avatar - Martin911Turbo
23. 8. 2014 20:31
CR-Z
Měl jsem možnost se svézt první generací se 124 koňmi a u mě samá pozitiva krom celkového výkonu.
Tento power paket nebo paket od Mugen tento hendicep pěkně ruší, unás se lehce ojetá CR-Z prodává pod 300 000 Kč u verze Sport a lehce nad 300 000 Kč verze GT, s tímto paketem dohromady to není až taková raketa a tomu autu už nebude nic chybět :yes:
Rozbalit vlákno
0