Ta elektrika zůstává. ;-) Věř mi, že bez ní by to tak dobré nebylo. Baterky mezi zadními koly a z nich pramenící rozložení hmotnosti působí na šasi CR-Z přímo blahodárně. Neznám v téhle kategorii lepší podvozek. Možná se mu jízdně vyrovná Cooper S, ale daní je naladění "kostitřas". :-!
Co by mě zajímalo, je spotřeba 1.5 IMA Supercharged, o kolik to bude reálně žrát méně, než třeba ten miňas.
Přesně tohle by mě taky zajímalo, z nuly na sto a za kolik jezdí, předpokládám zajímavé hodnoty.
Optické srovnání s velostrem je samozřejmě úplně mimo, mimo to že se CRZ nevyrovná ani opticky, tak jízdními vlastnostmi je jako každý hyundai někde o vesmír pozpátku. Je ale fakt, že turbo přišlo pozdě, navíc je to skoro "klubová" záležitost, neosazuje se to ani ve fabrice.
naprosto souhlasím, dlouho jsem jezdil i s Mini Cooperem, obě auta jsou hravá na okreskách stejně v neprospěch Mini je i na 15" kolech uskákanost na našich silnicích...
Myslim, ze ono by uplne stacilo tam hodit k tomu elektromotoru 1,8 z Civica. Dvoulitr z Accorda by take nebyl marny, ale uz i ta 1,8ka by to auto udelala mnohem zajimavejsi.
s tym turbom podla mna uz prisli trosku po funuse... crz je pekne auticko a mohlo mat slusne predaje ale zabili ho hned na zaciatku tym ze neponukli klasicky motor... postacila by kludne 1,8micka z bezneho civica a mohlo to byt fajn auticko , skoda ho .. dnes uz je fakticky mrtve.... je uz neskoro na nejake vzkriesenie ... manazmentu japonskych znaciek niekedy tazko rozumiet
konci nam model insight... a myslim ze sa niet comu cudovat ... a sucasny civic? ten tiez posobi ako z ineho sveta... nic proti honde.... ale v eu sa ich predava z roka na rok coraz menej.... mozno by bolo dobre aj zvazit jej posobenie na eu trhu... a zamysliet sa nad dovodmi neuspechu
PS: v r 2007 predala honda v eu vyse 310 000 aut ( mali sme tu kopec modelov ) , v r 2013 to nebolo ani 140 000 ( v ponuke su dnes fakticky len 3 modely ).... za kratkych 6 rokov predaje hondy v eu padli pod polovicu z roku 2007 ......kam kracas honda v eu? ozaj neviem ;-\ ale viem jedno ... ze ten smer nie je zrovna spravny
Přesně tak, mluvíš mi z duše! V posledních letech prostě Honda na evropské trhy úplně rezignovala. Pokud by CR-Z dostalo trochu poladěnou benzinovou osmnáctistovku z Civicu, bylo by to bezesporu úspěšné auto, tou proklatou hybridizací ho ale úplně zabili ;-\ :no:
Naopak po Insightu nikdo truchlit nebude, to byl úlet od samého počátku.
Tak po Insightu třeba truchlím já, protože to auto se mi dost líbilo. Nelíbila se mi ale jeho cena, ta byla prostě ve srovnání s konkurencí naprosto šílená (a 1,5ka z CR-Z, kterou dávali do Insightu jen v Japonsku, by taky neškodila).
Měl jsem možnost se svézt první generací se 124 koňmi a u mě samá pozitiva krom celkového výkonu.
Tento power paket nebo paket od Mugen tento hendicep pěkně ruší, unás se lehce ojetá CR-Z prodává pod 300 000 Kč u verze Sport a lehce nad 300 000 Kč verze GT, s tímto paketem dohromady to není až taková raketa a tomu autu už nebude nic chybět :yes: