Pokud chtějí šetřit tak proč prostě nenakoupí normální Octavie? Na co se ministři a jejich podřízení potřebují promenádovat v lux vozech? Mám takový dojem, že to s tím šetřením nemyslí až tak vážně.
Jak za 8 aut min dát 9,5 mega to je auto min za 1,19 mega.
Stačít jim bude SuperB ve 125 kW s DSG (jasne stacil by jim 1,8 benzin, ale ad se ty *** tedy mají tak dávam top) v active za 719 tacu.
V případě L&K za TOP TDI jsem na 1,025 tak jaképak 1,2 mega
Jasně že piši ceny ceníkové při tech 8 kusech by dostali min 20%, ale počitam s tim že spostředovatel jim dá min cenikovou cenu a tech 20% pujde někomu do kapsi
A já si myslím, že si to zaslouží ... Přeci nebudou náměstci ministra jezdit v nějaké čudle. Pořádně vybavené Audi A6, BMW 5 nebo MB E bude tak akorát za tyhle prachy.
Já to ale jako vtip rozhodně nemyslel. To že se mám skvěle, je určitě zásluha hlavně moje, ale oceňuju i to, že nevidím okolo sebe žádné chudáky a v oblasti dopravy, že si můžu vybrat, jestli chci jet po silnici, vlakem nebo klidně letadlem a všechno funguje ...
... a náměstci jezdili ve Volhách, ne ? Zase soudím podle své zkušenosti - Brandýs je napojený na PID a moje zkušenosti s hromadnou dopravou jsou překvapivě dobré. Stejně tak musím pochválit i vlaky. Letadla jsou vůbec super, zejména ceny jsou naprosto překvapivé. Taky moc nechápu kritiku silniční a dálniční sítě - podle mého názoru je problémem množství a kvalita řidičů a ne silnice.
Já bych řekl, že mělo a zásadní. Když nabídneš náměstkům ministra Octu, tak seženeš na takový post leda pitomce co se v běžném životě uživí na nějaké podřadné funkci právě s tou Octou. Když budeš chtít kvalitního člověka, který zná svou cenu tak vyšší střední je to minimum co takový člověk požaduje. Jistěže se to dá otočit a říci, že to ministr zneužije a dá tam stejně pitomce a k tomu jim dá navrch D3. Ale to je pak chyba voličů, co si zvolili to tam mají. :-)
Částečnej souhlas... Pokud si manager odvádí svou práci perfektně, je způsob odměňování pro státní zaměstnance oproti soukr sektoru pro schopný lidi limitující a vede k jejich odlivu.
Přesto si nemyslím, že D3 je cesta. Naopak nastavit progresivní odměňování top funkcí tak, aby to odpovídalo privátu.
Jistě, je to v celém systému odměňování, tady byla řeč jenom o autech a auto do toho systému odměňování patří. A nastavit odměňování podle výsledků může ministr, proto jsem psal to o těch voličích.
No, ale v úvaze opomíjíš to, že by se mělo jednat o službu - tzn. člověk ví, že se příjmu v soukromém sektoru nepřiblíží (dá se říct, že je tozvykem západního světa), zároveň oproti soukromému sektoru získává větší jistotu, co se týče délky, náročnosti a stability pracovního poměru, které by se v soukromém sektoru nikdy nedočkal.
Osobně pak superb považuji za rozumný strop, se kterým ostatně nemá problém ani prezident republiky.
Co se mě, jako daňového poplatníka, týče, tak bych se obešel bez CERMATU, ERÚ, OSY, České plemenářské inspekce, Státní rostlinolékařské správy, ÚHOSu, Institutu umění - divadelního ústavu, ČTÚ, Czech Tourismu, Ústavu zemědělské ekonomiky, a stejně tak by se dalo škrtat v ministerstvech. Je nás 10 milionů, ne miliarda, i moskevská aglomerace má více obyvatel...
Dejte jim prémii, a úřadů akorát bude přibývat.
1.1 mio na auto do statniho sektoru neni spatna kara uvedomime-li si, ze nekteri dovozci nemaji problem do statniho sektoru dat slevu ve vysi 40 - 60 %. Takze fakticky pujde o auta za 1,6 - 2,0 mio nakupka a v tomhle rozmezi uz se dneska celkem da nakupovat. :-!