Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ministerstvo dopravy plánuje nákup luxusních vozů za 9,5 milionu korun

Auta Ministerstva dopravy jsou prý stará a údržba je moc drahá. Nové vozy za skoro 10 milionů korun budou brzy na cestě.
Zpět na článek
22. 8. 2014 17:37
22. 8. 2014 17:55
22. 8. 2014 17:51
22. 8. 2014 18:02
22. 8. 2014 19:01
22. 8. 2014 21:42
23. 8. 2014 09:01
24. 8. 2014 09:18
24. 8. 2014 09:26
22. 8. 2014 23:48
23. 8. 2014 08:53
22. 8. 2014 23:09
22. 8. 2014 17:37
...
Pokud chtějí šetřit tak proč prostě nenakoupí normální Octavie? Na co se ministři a jejich podřízení potřebují promenádovat v lux vozech? Mám takový dojem, že to s tím šetřením nemyslí až tak vážně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
22. 8. 2014 17:55
Re: ...
Dal bych jim maximálně Fóbie, až budou mít zásluhy tak Octavie.
Avatar - cri-cri
22. 8. 2014 17:51
nenažranci
Jak za 8 aut min dát 9,5 mega to je auto min za 1,19 mega.
Stačít jim bude SuperB ve 125 kW s DSG (jasne stacil by jim 1,8 benzin, ale ad se ty *** tedy mají tak dávam top) v active za 719 tacu.
V případě L&K za TOP TDI jsem na 1,025 tak jaképak 1,2 mega
Jasně že piši ceny ceníkové při tech 8 kusech by dostali min 20%, ale počitam s tim že spostředovatel jim dá min cenikovou cenu a tech 20% pujde někomu do kapsi
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2014 18:02
Proč ne ...
A já si myslím, že si to zaslouží ... Přeci nebudou náměstci ministra jezdit v nějaké čudle. Pořádně vybavené Audi A6, BMW 5 nebo MB E bude tak akorát za tyhle prachy.
Rozbalit vlákno
14
22. 8. 2014 18:42
Re: Proč ne ...
A bude to mít nějaký vliv na výkon funkce?
22. 8. 2014 19:01
Re: Proč ne ...
To není potřeba, oni už teď pracují skvěle ....
Avatar - 4hill
22. 8. 2014 21:42
Re: Proč ne ...
Ani jako vtip to není dobrý..
23. 8. 2014 09:01
Re: Proč ne ...
Já to ale jako vtip rozhodně nemyslel. To že se mám skvěle, je určitě zásluha hlavně moje, ale oceňuju i to, že nevidím okolo sebe žádné chudáky a v oblasti dopravy, že si můžu vybrat, jestli chci jet po silnici, vlakem nebo klidně letadlem a všechno funguje ...
24. 8. 2014 09:18
Re: Proč ne ...
xylo, cesty a lietadla fungovali aj za bolsevika. A vlaky, elektricky a autobusy fungovali lepsie ako teraz.
24. 8. 2014 09:26
Re: Proč ne ...
... a náměstci jezdili ve Volhách, ne ? Zase soudím podle své zkušenosti - Brandýs je napojený na PID a moje zkušenosti s hromadnou dopravou jsou překvapivě dobré. Stejně tak musím pochválit i vlaky. Letadla jsou vůbec super, zejména ceny jsou naprosto překvapivé. Taky moc nechápu kritiku silniční a dálniční sítě - podle mého názoru je problémem množství a kvalita řidičů a ne silnice.
22. 8. 2014 19:02
Re: Proč ne ...
Myslíte jako na funkci rostlináře? :-)
22. 8. 2014 19:11
Re: Proč ne ...
Tak na toho určitě ne. :-)
Avatar - Ham.
22. 8. 2014 23:48
Re: Proč ne ...
Já bych řekl, že mělo a zásadní. Když nabídneš náměstkům ministra Octu, tak seženeš na takový post leda pitomce co se v běžném životě uživí na nějaké podřadné funkci právě s tou Octou. Když budeš chtít kvalitního člověka, který zná svou cenu tak vyšší střední je to minimum co takový člověk požaduje. Jistěže se to dá otočit a říci, že to ministr zneužije a dá tam stejně pitomce a k tomu jim dá navrch D3. Ale to je pak chyba voličů, co si zvolili to tam mají. :-)
23. 8. 2014 05:34
Re: Proč ne ...
Částečnej souhlas... Pokud si manager odvádí svou práci perfektně, je způsob odměňování pro státní zaměstnance oproti soukr sektoru pro schopný lidi limitující a vede k jejich odlivu.
Přesto si nemyslím, že D3 je cesta. Naopak nastavit progresivní odměňování top funkcí tak, aby to odpovídalo privátu.
Avatar - Ham.
23. 8. 2014 08:53
Re: Proč ne ...
Jistě, je to v celém systému odměňování, tady byla řeč jenom o autech a auto do toho systému odměňování patří. A nastavit odměňování podle výsledků může ministr, proto jsem psal to o těch voličích.
23. 8. 2014 14:15
Re: Proč ne ...
No, ale v úvaze opomíjíš to, že by se mělo jednat o službu - tzn. člověk ví, že se příjmu v soukromém sektoru nepřiblíží (dá se říct, že je tozvykem západního světa), zároveň oproti soukromému sektoru získává větší jistotu, co se týče délky, náročnosti a stability pracovního poměru, které by se v soukromém sektoru nikdy nedočkal.
Osobně pak superb považuji za rozumný strop, se kterým ostatně nemá problém ani prezident republiky.
Co se mě, jako daňového poplatníka, týče, tak bych se obešel bez CERMATU, ERÚ, OSY, České plemenářské inspekce, Státní rostlinolékařské správy, ÚHOSu, Institutu umění - divadelního ústavu, ČTÚ, Czech Tourismu, Ústavu zemědělské ekonomiky, a stejně tak by se dalo škrtat v ministerstvech. Je nás 10 milionů, ne miliarda, i moskevská aglomerace má více obyvatel...
Dejte jim prémii, a úřadů akorát bude přibývat.
22. 8. 2014 23:17
Re: Proč ne ...
Já bych doporučil Loganka. Dle výsledků v zaměstnání i vůz. :no:
Avatar - praděda7
22. 8. 2014 22:43
ministerské vozy
Kdyby ministerské vozy nebyly používány na soukromé cesty, tak by měly najeto jen polovinu km. ;-\
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2014 09:20
Re: ministerské vozy
Fajnove auta si kupuju preto, aby nepoculi od naprav tie rozbite cesty! ;-)
Avatar - Inferius
22. 8. 2014 23:09
Darebáci
Za ty dálnice a tankodromy mají dostat lístky na vlak ;-\
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2014 18:49
To nemaji spatne.
1.1 mio na auto do statniho sektoru neni spatna kara uvedomime-li si, ze nekteri dovozci nemaji problem do statniho sektoru dat slevu ve vysi 40 - 60 %. Takze fakticky pujde o auta za 1,6 - 2,0 mio nakupka a v tomhle rozmezi uz se dneska celkem da nakupovat. :-!
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2014 09:22
Re: To nemaji spatne.
Vsak oni si tu zlavu douctuju na garanckach a servise. ;-)