Novinky
Prečo nám tu nedali medailónik napríklad Volvo P1800 ? Ale zase len škoda a škoda .... 8-s
Asi proto, že je domácí. Domníváš se snad, že ve Švédsku vyjde nejdřív článek o škodovce a následně o Volvu? 😉
Osobně mám Škodu docela rád, rozhodně radši než Volvo - auto východoněmeckých rozvědčíků, jak jej označil jeden velmi srandovní pán německé národnosti .... Taky v tom jezdí půlka Čechů, takže asi proto je tady dost často ... 😉 Tenhle typ mě minul, protože v té době moji rodičové jezdili (a já se učil jezdil) v žiguláku ....
Otcov bratranec má škodu 100 v typickej bledomodrej farbe - je prvým majiteľom. Auto vyzerá veľmi dobre, nikdy nebolo búrané ani striekané. Býva na dedine, ale občas s ním ešte podnikne cestu do mesta.
O auto sa staral a jazdil na ňom minimálne - nemá ani 100.000 km. V zime ho vždy postavil na špalky, aby sa gumy neničili.
Zo srandy mu vždy hovorím, že nech ho nepredáva, že ho o pár rokov ho vymení za Mercedesa. Alebo ho požičia filmárom...
O auto sa staral a jazdil na ňom minimálne - nemá ani 100.000 km. V zime ho vždy postavil na špalky, aby sa gumy neničili.
Zo srandy mu vždy hovorím, že nech ho nepredáva, že ho o pár rokov ho vymení za Mercedesa. Alebo ho požičia filmárom...
A zítra bude článek o tom, že Škoda Felicia slaví 20 let, pozítří, že Fabia má 15 let, Rapid 30 let.....
dokud nevyjde článek, že mladobolesavský úderník Laco Michalovič spolu s partáky Jazckem Wolochowskym a Sergejem Lopatěvem překonali při montáži plán o 130%, je to pořád ještě dobrý ne....
Ale mohli by dát článek o Škodě VOS, třeba až bude mít výročí Kléma. Doprovodný výklad by určitě poskytla soudružka Semelová >😁 😄
Ale mohli by dát článek o Škodě VOS, třeba až bude mít výročí Kléma. Doprovodný výklad by určitě poskytla soudružka Semelová >😁 😄
Přesně takovou zelenou jsme měli. Jen s lepšími poklicemi - takové ty paprskovité - nemělo to chybu. Dovezlo to dvakrát do Juginy, křížem krážem po ČSSR a bůhví kam ještě. Nakonec jsme Erko prodali. Po dvaceti letech +/- dva roky. Jako by umřel rodinný příslušník 😢
Díky za pěkný článek, ale pár chybek či nepřesností se do něj vloudilo. I základní Škoda 100 (Standard) měla sklopná opěradla předních sedadel, takže se v ní dalo spát. Pevná opěradla dostala až příšerná Š 105 Standard (jejím dalším "pokrokem" ve srovnání se Š 100 Standard bylo nahrazení loketních opěrek poutky). Také není pravda, že by Š 100 mělá látkové potahy sedadel. Měla koženkové, stejně jako verze Lux. V Luxech ale byla koženka perforovaná a sedadla byla lépe polštářovaná. Částečně látkové potahy sedadel nabízela jen vrcholná Š 110 LS, stejně jako plynule seřiditelný sklon opěradel (u verze S a L bylo nutné klíčem povolit ružici a pak ji zase klíčem dotáhnout). Také není pravda, že úchyty zadních bezpečnostních pásů byly u řady 100/110 jen na přání - standardně je měly všechny vozy minimálně od modelu 1973, ne-li od počátku. A jsem si téměř jist, že mechanický sytič měla řada 100/110 od počátku, stejně jako 1000/1100 MB. V posledních letech výroby bylo možné si k vozu i v tehdejším ČSSR připlatit za různé doplňky (dvoutónová houkačka, sportovní kryty kol, přední spoiler apod.). Škoda 100/110 jistě měla své kouzlo, ale objektivně si musíme přiznat, že v první polovině 70. let se již jednalo nejen o koncepčně, ale také o karosářsky strašidelně zastaralý model - viz. např. maličká boční okénka...
Dodnes na ni v dobrém vzpomínám. Na béžové jsem dělal řidičák. Na střeše obrovský plechový transparent A U T O S K O L A fungoval báječně jako brzda. I z kopce se muselo pod plynem.
ty už ses v důchodu? no vypadá to tak ! ja taky dělal autoškolu v popelnici jezdil v bramboráku, a v tesle nezvpomínám na starý časy. Chce to víc učit mladou generaci správnýmu, takhle si to blbě vyložej a maj to za příklad 😉
Jooo ve škoda 100 mě děda vozil, dobrý, byl to šunt odfláknutej z komunisticky boleslavi, měl milion problemu a smrdel !!! >😁 >😁 >😁
jeden do muzea a zbytek SESROTOVAT !!! hotovo tocit a de se dál !! >😒] >😒] >😒] >😒]
Jooo ve škoda 100 mě děda vozil, dobrý, byl to šunt odfláknutej z komunisticky boleslavi, měl milion problemu a smrdel !!! >😁 >😁 >😁
jeden do muzea a zbytek SESROTOVAT !!! hotovo tocit a de se dál !! >😒] >😒] >😒] >😒]
Philip Hudson
Příspěvek podléhá schvalování.
1964 Škoda 100 = základní výkon 35kw průměrná spotřeba 8L/100km
2014 Škoda fábka = zíkladní výkon 65kw průměrná spotřeba 7,5L/100km
jako jo, má to lepší křesla ale ... 😉
ne nadarmo ke spalovacím popelnicím [odkaz]
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]
2) proč myslíš že to jsou hlouposti?
3) proč myslíš že kopu za "ekoteroristy" ?
4) proč myslíš že zdejší motoristický web je vyhrazen výhradně spalovacím motoristům jako si myslíž že jsi právě ty?
😉
Mimochodom, na LPG už jazdím... 😄