Na příkladu Subaru Forester je vidět , že se i SUV dá dělat do terénu , že ? :-)
O Suzuki nemám obavu , že by něco v lehčím terénku neprojelo.
Ale změna to je jasná.Vyšší prodeje budou jen plus.
.... to byste chtěli, aby tu pořád jezdily Fordy T? ...nechápu vás. Tohle je čistá práce, žádné úlety, technika bude taky dobrá, zkušenost s teréňáky mají, tak co furt remcáte? ...jo, není to fabia junior, ale snad si zvyknete... 8-s >:-[]
Bohužel ne poprvé se zdejší článek plete (teda alespoň podle odkazu, který jsem postnul výše a vlastně i podle normální logiky, kdy auto s délkou 4,5 metru nenahradí model o 0,3 metru kratší), ale víc mě zaráží, že bez pozastavení se nad logickými argumenty postrádají takřka veškeré české servery o autech včetně takového AF... Snad jen jednou jsem viděl, že někdo nevydává Vitaru za nástupce Grand Vitary... Ale samozřejmě mohu se plést já + carscoops + ten další českej server a budem ze blbce všichni tři a jako vítěz výjde ACZ a AF...
Také jsem si, při prvním zveřejnění a prohlédnutí fotky myslel, že se jedná o nástupce Grand Vitary... Pak jsem narazil na toto - "To answer your first question, no, this isn't a replacement for the Grand Vitara but a new proposal from Suzuki that falls between the Jimny and the Grand Vitara and is the brand's answer to increasingly popular small SUVs like the Nissan Juke and Opel Mokka." To pochází z Carscoops, viz [odkaz]
Taky mi ten článek nedával moc smysl. Koncept iV-4 počítal s malým crossoverem typu Capturu s možností AWD. Navíc použití názvu Vitara, nikoliv Grand Vitara, a jako vrchol formulace "po stránce techniky se však bude z větší části jednat o model SX4 S-Cross", čili úplná změna koncepce na předokolku s připojitelným zadkem. :-O
Tvé vysvětlení by mělo logiku, Vitara vystřídá rozměrově podobnou starou SX-4, nad ní bude zvětšený S-Cross a ještě nad ním (snad) Grand Vitara coby SUV s nadprůměrnými terénními schopnostmi. Tak doufám, že to tak bude. Článek ovšem jasně svým odkazem na generaci od 2005 naznačuje, že půjde o nástupce Grand Vitary. Nebylo by to ovšem poprvé, co zdejší informace nejsou, kulantně řečeno, tak docela přesné. ;-)
Podle první fotky mi to přijde takové "nijaké", jinými slovy jako bych už to někde mockrát viděl. Současná Vitara/Grand Vitara je originální a svá :yes:
No tak dobře. Discovery je SUV s velkými terénními schopnostmi, stejně jako Vitara (a ještě o trochu víc). Konstrukčně a výbavou je podle mne víc OFFROAD než odcházející Vitara.
Prosím nezaměňovat Vitaru a Grand Vitaru! To, že Suzuki použilo stejné označení je sice zmatečné, ale Vitara by měla měřit 4,2 metru a zařadit se pod Grand Vitaru, která by se měla objevit a také se objeví v další generaci... Zatímco Vitara je prostě stylový měststký crossover ála Juke nebo Mokka, který bude mít navíc příplatkový pohon všech kol, Grand Vitara je a bude velké SUV s jistými terénními schopnostmi a konkuruje například Outlanderu nebo Santa Fe... Takže pozor na to :-!
to su tzv. pred-autosalonove priznaky .. par mesiacov suchoty... a zrazu bum a je tu 5 noviniek za par dni.... a to este mam v rukave esa ako jaguar XE, discovery sport... a aj nove sorento sa ma predstavit kazdu chvilu v korei kde cakam dalsiu zaplavu fotiek ;-)
uz nech je tu cim skor pariz.... lebo este aj bmw 2 active tourer sa mi dovtedy zapaci >:D
..mal by si si zmenit nick na Hippies world,lebo posledne od teba citam same krasne a prevonane prispevky a pripominaju mi heslo mladeze v 69 vo Woodstocku "flower power" ..vsetky auta su dokonale,super ,pekne,jedinecne,uchvatne.. (fabia III,Vlovo XC 90,Vitara) ..ty si sa musel urcite na konci leta zalubit ;-)
Je to škoda... Jako malý jsem obdivoval hranaté Pajero, jež jsem měl jako model. Bohužel právě toto zákazníci chtějí... Je zbytečné zoufat. Pokud je chceš zachránit tak jdi a nakup tisíce off-roadů ;-)
Wrangler by se měl vyrábět dál. Defender končí jen v Evropě. Uvidíme co Discovery. bojím se, že taky přijde o pomocný rám, uzávěrky a redukce snad zůstanou.
suhlas....je jasne ze toto suzuki uz nebude do terenu... redukciu nahradili led pasiky v narazniku.... tym je povedane snad vsekto... auto sa pretransformovalo z terenu na asfalt ... hold taka je doba ... tiez nie som nadseny... ale som rad ze vobec nejaky nastupca vitary bude.... a za mna osobne .... paci sa mi... a hrany suzuki sedia podla mna viac ako obliny na SX4 crosse.... tato vitara vyzera pekne sviezo jednoducho japonsky a ucelne... prijemne prekvapko :yes:
Zdá se to být docela dobré (po nové SX4)...I když vzadu očekávám zvěrstva, jak je poslední dobou japonským zvykem...Jen už to asi nebude mít takové koule jako končící model.
Mé obavy, že další generace nebude mít uzávěrku a redukci se nejspíš potvrdily. Je to škoda, ale je fakt, že to dnes potřebuje málo lidí. Suzuki cílí na vyšší prodeje, kterým současná generace moc nestačí. Ale vypadá dobře, až na ten delší přední převis. Jsem zvědavej jak vypadá zezadu.
A to je koniec dalšieho menej vyznamneho offroadu, jimny čo som videl koncepty bude onedlho tiež nahradený ... škoda ... ale takto končia všetci, Land Rover ako offroadova ikona je už vlastne pochovana ... MB G za par rokov taktiež skončí ... o Jeep wrangler nemam žiadne informacie ... možno tu zostane len Land Cruiser 70 ktory tento rok oslavuje 30 rokov ... poznaju ju ho na všetkych kontinentoch a pre Afriku a Australiu a niektoré časti Azie a Juž. Ameriky nenahraditeľne auto
sice uz to nebude taka ta klasicka terenna vitara ako si ju pamatam z cias mladi ... ale chapem ze to inak nejde... a som rad ze vobec nejaka nova vitara bude, uz som ani nedufal ;-) , takze toto je velmi prijemna sprava
zda sa ze do pariza sa uz konecne chysta aj dalsia dlhoocakavana japonka [odkaz]