Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
měli koupit u Ingostadtu nějakou vhodnou skálu /něco jako Mount Rushmore/ a překutat to do tří písmen TDI. >😁 :-! :yes:
Mildas
Chlapci, názor, že toto, pohledem unilé žebrovité Audi, má na silnic větší respekt než BMW 6 Gran Coupé (nota bene v M packetu) nikomu brát nebudu, ale prvenství v laser světlech se nezakládá na pravdě. Můžete se přesvědčit dokonce i ve Vámi vydaném článku...
[odkaz]
[odkaz]
O nějaké kritice bmw tu nepadlo přece ani slovo. Vlastně v článku ano, ..... no je to věc čistě názoru.
Moc by mě zajímalo, jak redaktor měřil respekt auta na silnici.. Počtem provedených trpišáků?
To cemu autor clanku rika "respekt na silnici" jsem vcera zazil, kdyz jsem jel v jasne zlute vette, ktera to rvala uz na kilometr dopredu. A i tak si myslim, ze kdyz ridici z obou smeru vytvorili uprostred treti pruh, tak se nejednalo ani tak o respekt, ale o strach o svuj zivot. A rozhodne neverim tomu, ze by nekdo neco takoveho udelal pro sede, hnusne auto, ktere vidi na kazdem druhem rohu a neslysi ho ani kdyz vedle nej jede se stazenym okenkem.
Hodně dělá barva a světla, co jezdím v červeném autě s blbě seřízenými lampami, je úplně jedno, že mám pod kapotou 110 koní. Auta z pravýho mizí rychlejc než s dřívějším černým sedanem s 230 koňmi.
souhlas... jezdím s obyč stříbrným a taky uhýbají 😄
VWole...no jó, koncern >😒]
dle mého má Audi takový "nasranější" vzhled.... jezdím Audi (A6, 2012, recenze tady na MACZ) a je fakt, že by't neproblikávám nebo tak, tak se auta uhýbají.... to se mě v kolegově BMW 5GT nestává..... (né tolik).....
Kup si RAM SRT-10 s motorem z Vipera a uvidíš ten respekt na dálnici. Stačí když se ti v zrátku zjeví pikpa, co jede 180 a každej rád uhne.....
Na tohle žádný BMW nemá.
A vrchol byl kámoš s dodávkou Ford Econoline V10 Triton. Toho pouštěli auta co měli přednost na hlavní >😁
Na tohle žádný BMW nemá.
A vrchol byl kámoš s dodávkou Ford Econoline V10 Triton. Toho pouštěli auta co měli přednost na hlavní >😁
PERNO
Neviem prečo ale tie staré svetla sa mi páčilli omnoho viac, najma denne LEDky, samozrejme ze funkčne su tieto nové niekde inde ale myslim si že na xenony u audi som staznosti este nepocul 😄
Inferius
"na silnici má větší respekt, než plnoštíhlé BMW 6 Gran Coupé."
Redaktor viděl Gran Coupé tak možná na fotce.....
>😁
Redaktor viděl Gran Coupé tak možná na fotce.....
>😁
No vidíte, a já jsem ho dokonce i testoval .. 😄
To je moc hezký. Ale, nic to nemění na tom, že A7 nepůsobí ani ze třetiny tak majestátně a působivě jako GC. A navíc je tady ještě CLS. 😄
"A můj taťka přepere tvého..." Asi taková je úroveň tvého vyjádření na téma majestátnosti auta na silnici. Nebo nám předveď, jak se měří majestátnost a působivost, že jí a7 nemá ani třetinu té bavorácké.
Souhlas, ale pak bys mohl chtít od autora článku vysvětlení, čím měřil ten větší respekt, který na silnici údajně má A7. 😉
Opetpejem odu na Audi, nehlede na to, ze si do huby bereme auto jine tridy... opravdu mene majestatni nez 6 grand coupe? Proc to tady vubec cist... opet jste se zesmesnil a ten husarsky kousek s predstizenim v laser svetlech uz nechapu vubec... jakej proboha husarskej kousek???
To by, ale zavanelo primim dotazem a na ty pan Micka mile rad neodpovida a hraje mrtveho brouka. 😉
Respektometrem....
MrBeranek
"Navzdory nízké karoserii (na výšku má jen 1420 mm) se dopředu vměstnají i dlouháni, které navíc nebude trápit přehnaně nízký posaz."
Odkdy dlouhány trápí přehnaně nízký posaz? To snad dlouháni naopak vyhledávají, ne? Když budu tedy mluvit za sebe...
Odkdy dlouhány trápí přehnaně nízký posaz? To snad dlouháni naopak vyhledávají, ne? Když budu tedy mluvit za sebe...
OT: Co Alpina, už ses dočkal? 😄
Už ji mám od dubna. Recenzi na moje.auto.cz mám napsanou, ještě čekám na pár karbonových drobností do interiéru, nafotím a dám ji sem. 😄
Jj, dlouháni odjakživa řeší spíš problém, že u některých vozů sedí "na autě" místo "v autě", což já osobně nesnáším. 😉
Já s oblibou mluvím o diskriminaci, a kdykoliv se někde na předváděčkách dostanu do kontaktu s lidmi z libovolné automobilky, tak z toho dělám téma rozhovoru, proč nejdou sedačky ještě níž a volant blíž, proč si do vašeho modelu vyšší střední pořádně nesednu, proč ve vašem sporťáku nedosáhnu na volant apod. Když pak vidím, jak si třeba trpaslík typu Harrise v nějakém testu sedí s nataženýma nohama a volantem 10cm od hrudníku hned bych pár cm výšky vyměnil za takový posaz. 😄 😉
Přesně :yes: , jenomže doba je jiná, argument "pane do tohodle auta se vám bude dobře nastupovat, je vysoko nad zemí, resp. má vyšší sedačky" - má dnes velkou váhu, kvůli tomu se kupuje. Jenomže já si nekupuji auto, aby se mi dobře nastupovalo, ale aby se mi dobře ovládalo, dobře sedělo a jelo. Že se musím při nastupování trochu víc ohnout, nebo se chytit sloupku mi nevadí. Chápu, starší lidi, nebo lidi s nějakým omezením, tam to bude určitě důležitý faktor při výběru.
no jo, jenže on ten pozaz jako v autobuse má něco do sebe. Po dlouhé jízdě se osobně cítím pohodlněji a pocit většího rozhledu také není k zahození.
Také jsem se toho trochu bál, ale všichni známí mi tvrdili, že si na to strašně rychle zvyklnu. A je to fakt
Také jsem se toho trochu bál, ale všichni známí mi tvrdili, že si na to strašně rychle zvyklnu. A je to fakt
Zvyknout se dá, to je pravda, člověk najde limity daného auta /třeba toho pomyslného suv-čka/ a normálně jezdí, auto nedráždí situacemi, které nejsou jeho parketa. Doporučuji pak ale po čase přesednout na chvíli zpátky do něčeho kde se sedí níž a má větší limity - to je krásnej pocit! 😄
Tady přeci nejde tolik o absolutní výšku nad silnicí, ale o prostor nad sedadlem v nejnižší poloze. Posaz jako v autobuse klidně může mít něco do sebe, ale těžko ho oceníš, když pak musíš ležet, aby ses do auta vešel. Dlouhán nemá problém v tom, že by měl hlavu nízko a ven přes palubní desku pořádně neviděl. Ne, dlouhán může mít problém vidět na semafor, protože má hlavu zaraženou ve stropu.
Dobrý den,
já se za dlouhána považuji a vím, jaké to je soukat se z nízkého auta, ve kterém se sedí skoro na zemi. A7 má nízkou karoserii, zároveň však sedadla ukotvená v optimální výšce, díky čemuž se z auta vystupuje snadno 😄
já se za dlouhána považuji a vím, jaké to je soukat se z nízkého auta, ve kterém se sedí skoro na zemi. A7 má nízkou karoserii, zároveň však sedadla ukotvená v optimální výšce, díky čemuž se z auta vystupuje snadno 😄
Mladej kluk 😄 a řeči skoro hodné na diagnózu "suv-syndrom". >😁 >😁 >😁
Tím to není >😁 Zkuste se ale někdy posadit třeba do Porsche 911 a v obleku z něj následně vystoupit se vší důstojností >😁 Úplný extrém je Murciélago Roadster, protože tam se nemůžete ani chytit střechy, ale to už odbočuji 😄
....hm.... osobně v tom problém nevidím... asi jde o to jednou zkusit nebo denně "zkoušet" 😄 zrovna ta 911 je hodně špatný příklad.
No takuplne snadno ne, je to o dost horsi nez a6 a na zadnich sedadlech si ja 182cm vysoky clovek proste nesednu.... jenze p. Redaktor presne vi, kdo si tohle auto kupuje, takze to nevadi... prece nepohanime audi. A co ta dvouse***va prodleva pri seslapnuti plynu u stojiciho auta? Neni to trochu nebezpecne??? A to jakym zpusobem ten diferencial nici zadni gumy? A to ze d 80000km zere tento motor litr oleje na 1500km?? A podle servisu je vse Ok?
jenze to byste se musel zajimat o auta, abyste to vedel...
jenze to byste se musel zajimat o auta, abyste to vedel...
Dobrý den,
o problémech na zadních sedadlech jsem psal a během týdenního testu nemáte šanci zjistit, jak se ničí pneumatiky (kromě vizuální kontroly) nebo kolik oleje motor sežral. Prodleva při startu z nulové rychlosti je, ale ne větší než u konkurence. Tohle auto nevíc není na sprinty, ale na dlouhé tahy, kde je pružnost a zátah motoru fenomenální. 😉
o problémech na zadních sedadlech jsem psal a během týdenního testu nemáte šanci zjistit, jak se ničí pneumatiky (kromě vizuální kontroly) nebo kolik oleje motor sežral. Prodleva při startu z nulové rychlosti je, ale ne větší než u konkurence. Tohle auto nevíc není na sprinty, ale na dlouhé tahy, kde je pružnost a zátah motoru fenomenální. 😉
Ne vetsi nez u konkurence? A v bmw jste sedel? 535d opravdu nicim takovym netrpi...
povazuji to za vrcholne nebezpecne, kdyz chcete v ucpanem meste nekam vjet, vjedete leda pod autobus, nebot auto z niceho nic nereaguje... a prave ve srovnani s konkurenci je to prusvih. A prave biturbo by s tim nemelo mit problem.... a prave to jste ani nezminil...
povazuji to za vrcholne nebezpecne, kdyz chcete v ucpanem meste nekam vjet, vjedete leda pod autobus, nebot auto z niceho nic nereaguje... a prave ve srovnani s konkurenci je to prusvih. A prave biturbo by s tim nemelo mit problem.... a prave to jste ani nezminil...
To je to s tou modrobílou vrtulí? >😁
Ne, teď vážně - zkuste si obě auta postavit vedle sebe a uvidíte. V tomto segmentu jsem si vyzkoušel asi všechno a podle mě jsou ty rozdíly mizivé.
Ne, teď vážně - zkuste si obě auta postavit vedle sebe a uvidíte. V tomto segmentu jsem si vyzkoušel asi všechno a podle mě jsou ty rozdíly mizivé.
Ja je vedle sebe mel. Zena chtela audi (dosud 530d) a po par kilometrech bezprostredniho srovnani rekla, ze ho nechce, protoze je odtazity a spatne reaguje na plyn! Zena, ktera poznava auta podle barvy... a Vam to prijde stejne.... stejne jako jste vzdy pro A6 oproti bmw 5, ackoli napr. Jen ten sedmikvalt je pri popojizdeni uplne desnej. Auto ma necitelny limity a aby srovnali spotrebu, tak maj vsechny audi dlouhatanskej stalej prevod. Takze pocitove, presne jak jste napsal je to i s timto motorem bezemocni auto...
A co jste měl za verzi? Tento motor má totiž pouze osmistupňový tiptronic.
já je měl taky vedle sebe...jsem normální uživatel a vyhrálo u mě A6 -už ho mám dva roky a super-recenze tady na MACZ... ty auta jsou v "zásadě" stejné, jen má jedno lepší to a druhé to.... například pokud porovnáváš interiéry, tak BMW se nemže AUDI rovnat, o tom žádná.... BMW má MOŽNÁ vlastně nevím co.... asi nic výrazně lepšího.... Letos jsem kupoval manželce auto a porovnával jsem končící generaci X5 a končící Q7 a opět to vyhrálo Audi-tentokrát hlavně díky vzduchovému podovozku, které BMW neumí....
je potřeba to vidět objektivně a né přes modrobílou mlhu...
Daniel
je potřeba to vidět objektivně a né přes modrobílou mlhu...
Daniel
Objektivně musíš příznat, že S-tronic který máš v Audině je mizerná převodovka proti ZF😊
Koukám že minimálně 6 :no: objektivní moc bejt neumí >😁
Nejen pro vás 6 :no: neobjektivních mačkalů: ZF8HP je totálně jiná třída než S-tronic a v tomhle případě fakt hodně trapný mačkáni :no: na tom nic nemění >😒]
Nejen pro vás 6 :no: neobjektivních mačkalů: ZF8HP je totálně jiná třída než S-tronic a v tomhle případě fakt hodně trapný mačkáni :no: na tom nic nemění >😒]
Když pominu, že píšeme pod Audi, které má také ZF8HP, stejně jako A8, tak podélný S-Tronic je jiná třída hlavně v tom, že je jiný, konkrétně méně vhodný pro běžné verze, které se primárně neorientují na "sport". Jinak řečeno, S-tronic patří typicky do R8, do A8/7/6/5/4 je naopak logicky vhodnější klasika s hdm.
Ale já reagoval na majitele A6 s DSG, které podle mého do prémiového
auta nepatří. Obzvlášť když je jeho životnost cca 100 tkm.
auta nepatří. Obzvlášť když je jeho životnost cca 100 tkm.
100 tisíc? Na to jsi přišel kde? Víš doufám, že skupina VW má minimálně sedm různých dvouspojkových převodovek.
Tak třeba při výběru Superbu je podle toho co se píše daleko lepší volbou šestistupňové DSG, než později montované sedmistupňové. Btw. aktuálně se jich nabízí sedm druhů?
Jistě, jsou různé, mokrá/suchá, pro různé uložení motoru, s různou "odolností" max. hodnoty kroutícího momentu motoru,
Např. suchá sedmist. pro příčné uložení s hodnotou krouťáku motoru do 250 Nm.
Např. suchá sedmist. pro příčné uložení s hodnotou krouťáku motoru do 250 Nm.
Ano, mají tři pro motory napříč, Audi má dvě pro motory podél, a pak tu máš Bugatti s Porsche. Radši nebudu zabíhat do toho, kolik provedení mají (například všechny PDK Porsche nejsou stejné, mají myslím alespoň tři v nabídce). A dělaly je různé firmy (vím o čtyřech, podílely se zřejmě i další).
Na kterou narážíš, bude ta nejslabší - DQ200. LuK, napříč, suchá, sedm stupňů, do 250 Nm. Montují ji k 1,6 TDI a 1,2-1,8 TSI (s výjimkou 1,8 TSI s Haldexem). Úplně něco jiného, než co je v A4 a výše.
Na kterou narážíš, bude ta nejslabší - DQ200. LuK, napříč, suchá, sedm stupňů, do 250 Nm. Montují ji k 1,6 TDI a 1,2-1,8 TSI (s výjimkou 1,8 TSI s Haldexem). Úplně něco jiného, než co je v A4 a výše.
Tak PDK snad není DSG? 😄 O poruchovosti PDK jsem nic neslyšel.
Klidně může být případ, kdy se u např. u S-tronicu a PDK bude jednat o stejnou převodovku, jen s jiným "obchodním" názvem, stejně jako u některého S-tronicu a dsg. Obchodní název je jedna věc s konkrétní technika zase věc druhá.
PDK má Porsche od roku 2008 jestli se dívám dobře a pod koncernem je od roku 2012.
Takže pochybuju, že se jedná o stejnou převodovku.
Takže pochybuju, že se jedná o stejnou převodovku.
S tronic v A7 také není stejná převodovka jako v Superbu. Ale to ti nějak uniká. Obecně vzato, převzetí není směrodatné, ke sdílení docházelo i předtím.
Takže PDK je převodovka převzatá od VW?
Není. Nikdo jiný je nepoužívá. Stejně jako nikdo jiný nepoužívá S tronic z A4-A7. A jsou to díla různých firem. Pořád ale mícháš označení a převodovky. VW značí dvouspojky jako DSG, Audi jako S tronic a Porsche jako PDK. Vůbec nezáleží, odkud jsou. Viz tiptronic.
Prosím tě. Celou dobu se bavím o tom, že dvouspojková převodovka původem od VW není žádný vzorem spolehlivosti. White Label psal, že je možné, že tatáž převodovka se používá u Porsche. Já mám za to, že Porsche si vyvinulo svoji vlastní dvouspojkovou převodovku /koneckonců, oni ji vynalezli/.
Nevynalezli. Ale inženýři pracující pro Porsche mají velkou zásluhu na tom, že se dvojspojka dostala nejprve do motorsportu a následně se rozšířila i mezi běžnou produkci,
Původem od VW... Ani jedna dvouspojka v Superbu není původem od VW (DQ200 dělal pro VW LuK a DQ250 pak BW). Zato DL501, kterou najdeš v A7, si připisuje samo Audi (i když předpokládám, že na ní s někým spolupracovali). Ty převodovky jsou určené pro jiné motory, do aut jiných cenových kategorií, dělali je různí lidé. A ty je přesto motáš dohromady.
Co se Porsche týče, to jsi ve špatném století a navíc šlo o závodní převodovku (úplně jiná cenová relace). Pro Porsche dělá dvouspojky ZF. A Porsche s Audi nebyly první, dvouspojky mají kořeny ve Francii před válkou. Pokud na těch projektech neděláš, nebo nesedíš ve vedení, těžko se vyjadřovat k tomu, na čem Porsche s VW/ Audi spolupracovalo. Historii spolupráce mají rozsáhlou.
Co se Porsche týče, to jsi ve špatném století a navíc šlo o závodní převodovku (úplně jiná cenová relace). Pro Porsche dělá dvouspojky ZF. A Porsche s Audi nebyly první, dvouspojky mají kořeny ve Francii před válkou. Pokud na těch projektech neděláš, nebo nesedíš ve vedení, těžko se vyjadřovat k tomu, na čem Porsche s VW/ Audi spolupracovalo. Historii spolupráce mají rozsáhlou.
Ve sportu používala Porsche PDK dřív, než koncern DSG v sériové produkci.
Píšu jasně, že může, kdyby měl např, Caynene a Touareg (nebo Macan a Q5) dvojspojku, bude se při shodné motorizaci logicky jednat o jednu převodovku s dvěma různými názvy.
A k částečnému sdílení docházelo nejen u Caynne a Touaregem ještě před spojením VW s Porsche.
Píšu jasně, že může, kdyby měl např, Caynene a Touareg (nebo Macan a Q5) dvojspojku, bude se při shodné motorizaci logicky jednat o jednu převodovku s dvěma různými názvy.
A k částečnému sdílení docházelo nejen u Caynne a Touaregem ještě před spojením VW s Porsche.
Jenomže Cayenne nikdy dvouspojku neměl stejně jako Touareg. Na kdyby se nehraje.
U Q5/Macan je to pravděpodobnější, ale jde o princip, třeba pro HDM používá Porsche i koncern název tiptronic a jedná se někdy o shodné, jindy naopak o různé převodovky, obchodní název ti prostě obecně nikdy nic konkrétního z jistotou neřekne.
100 tkm? Jedna paní povídala...,, jinak viz MT 13:48.
Byl to tuším Autobild. Ta jedna paní.
Pokazit se může všechno, včetně hdm. Kolik těch dsg v tom AB testovali. Nedávno tu byl článek o taxikáři, který najel s dsg (v Superbu) čtvrt milonu km bez problémů, takže postavit na pár příkladech obecný údaj o životnosti je logicky mimo mísu.
Stačí vznést na google dotaz o spolehlivost DSG vs. spohlivosti ZF...
Jaké "DSG" a jaké "ZF" konkrétně? V prvním případě uvádíš koncernovwou značku pro všechny mainsteamové dvojspojky obecně a v druhém případě konkrétního výrobce/dodavatele převodovek, čili jabka a hrušky.
A zatímco DSG je díky koncernovwé dlouhodbé tržní úspěšnosti v Evropě logicky masově rozšířena (už do r. 2003!) , 8st. ZF je relativní novinka pro nesrovnatelně užší prémiový segment (z D3 hlavně BMW a čístečně Audi) , takže všeho logicky najdeš na netu víc o všech možných dsgéčkách, než o 8st. ZF. Navíc hdm obecně je z principu "blbuvzdornější", než dvojspojka.
A zatímco DSG je díky koncernovwé dlouhodbé tržní úspěšnosti v Evropě logicky masově rozšířena (už do r. 2003!) , 8st. ZF je relativní novinka pro nesrovnatelně užší prémiový segment (z D3 hlavně BMW a čístečně Audi) , takže všeho logicky najdeš na netu víc o všech možných dsgéčkách, než o 8st. ZF. Navíc hdm obecně je z principu "blbuvzdornější", než dvojspojka.
I HDM odděláš a když se o ni nikdo nestará, po 150-200 tisících to také není nějaký samet (platilo to u 6HP, bude to platit i u 8HP). Konkrétně DQ200 ve mně důvěru nebudí už svou "doživotností". Že jsou spojky suché, neznamená, že v ní není náplň. A ta nevydrží věčně.
Tak běžná údržba automatu se snad předpokládá a majiteli nového vozu ji provede autorizovaný servis v rámci servisních prohlídek... Pravda, u VW ti dají bez řečí nové
DSG😄
DSG😄
To ano, zničit se dá všechno, ale u hdm máš např. tzv. doživotní náplň (i když je to samozřejmě blbost), kdežto třeba u dsg je předepsaný interval výměny každých 60 tis. km.
Když tedy budou dva majitelé, jeden s hdm a druhý s dsg, kteří se na výměny náplní úplně vykašlou, má větší předpoklad přežít déle automat s hdm. 😄
Když tedy budou dva majitelé, jeden s hdm a druhý s dsg, kteří se na výměny náplní úplně vykašlou, má větší předpoklad přežít déle automat s hdm. 😄
Já mluvím dlouhodobě o převodovkách ZF, předtím byly šestistupňové, teď jsou osmistupňové a platí za velmi spolehlivé. Zatímco DSG mají problémů na můj vkus až příliš. Známá v Superbu měnila do 30 tkm DSG i motor 2.0 TSFI... Historky o tom, jak někomu vypověděl ZF v Jaguáru nebo v BMW nějak neslyším...
ZF dodává do bavoráků, Jaguárů, Maserati a spoustu dalších a to má nejspíš svůj důvod.
ZF dodává do bavoráků, Jaguárů, Maserati a spoustu dalších a to má nejspíš svůj důvod.
Ještě prosím tě: já samozřejmě vím, že ZF je výrobce převodovek a dodává aktuálně osmi a devítistupňový automat s hydroměničem, zatímco DSG je označení pro dvouspojkové převodovky od koncernu. Myslím, že si v tomhle směru určitě rozumíme
a není třeba se chytat za slovíčka.
Ono stačí jednoduchý dotaz a myslím, že i ty ho dokážeš správně zodpovědět:
co je podle tebe lepší převodovka, dvouspojková DSG od VW, v jakémkoliv provedení,
nebo automat ZF s hydroměničem?
a není třeba se chytat za slovíčka.
Ono stačí jednoduchý dotaz a myslím, že i ty ho dokážeš správně zodpovědět:
co je podle tebe lepší převodovka, dvouspojková DSG od VW, v jakémkoliv provedení,
nebo automat ZF s hydroměničem?
Znovu uvádíš dvě nekonkrétní převodovky a neuvádíš ani konkrétní aplikaci, tedy kam konkrétně má ta převodovka jít.
Do A6 bych dal určitě přednost 8st. ZF, ale třeba do R8 bych naopak hdm nechtěl a bral bych S-tronic, podobně jako mi vyhovuje mokrá dsg v hh typu GGTI/GR, nebo S3/RS3.
Prostě pro sportovně orientované aplikace rychlejší/živelnější dvojspojku a pro ty "běžné" kultivovanější a uživatelsky přívětivější hdm, obojí samozřejmě v co nejlepší kvalitě.
Do A6 bych dal určitě přednost 8st. ZF, ale třeba do R8 bych naopak hdm nechtěl a bral bych S-tronic, podobně jako mi vyhovuje mokrá dsg v hh typu GGTI/GR, nebo S3/RS3.
Prostě pro sportovně orientované aplikace rychlejší/živelnější dvojspojku a pro ty "běžné" kultivovanější a uživatelsky přívětivější hdm, obojí samozřejmě v co nejlepší kvalitě.
Tak abychom si to ujasnili, není ani pochyb o tom, že dvouspojka od BMW bude lepší než DSG od VW😄
Tak se ozvi, až BMW nějakou dvouspojkovou zkonstruuje. 😉
BMW nezkonstruovalo ani ZF...
To je pořád dokola, jak o červeném šátečku, co konkrétně si mám představit pod "dvouspojkou od BMW" a co pod "DSG od VW"? Aspoń uveď srovnatelné konkrétní aplikace.
Tak DKG se dávala do M3/5/6 a některých 35i.
DSG se dává do VW, do Porsche se dává PDK a v R8 se ji říká (jak jsi mi vysvětlil) S-tronik. Ale DSG je obchodní název převodovek pro VW a o těch celou dobu mluvím.
DSG se dává do VW, do Porsche se dává PDK a v R8 se ji říká (jak jsi mi vysvětlil) S-tronik. Ale DSG je obchodní název převodovek pro VW a o těch celou dobu mluvím.
Srovnávejme srovnatelné, BMW v mainstreamu nejede, postavme tedy proti tebou vzpomínané DKG v (minulé, v současné nemám osobní zkušenost) M3, S-tronic v RS5. A tam nevidím důvod tvrdit, že je samotná DKG nějak vyloženě lepší.
Nemám srovnání a pochybuju, že ty taky, jakou životnost mají dvouspojkové převodovky ve špičkových modelech Audi nebo Porsche. Já jsem od začátku tvrdil, že než DSG
do prémiového modelu typu A6, radši ZF. A že je to prostě lepší převodovka pro běžné
použití.
Ale já si nemůžu pomoct, možná, že DSG řadí nahoru rychleji než ZF, ale když přijde na kickdown a přeřazení o dva a více dolů, hraje DSG druhé housle.
do prémiového modelu typu A6, radši ZF. A že je to prostě lepší převodovka pro běžné
použití.
Ale já si nemůžu pomoct, možná, že DSG řadí nahoru rychleji než ZF, ale když přijde na kickdown a přeřazení o dva a více dolů, hraje DSG druhé housle.
Z mého pohledu, těch modelů, kde je DSG lepší volba než ZF, je daleko víc, jakékoliv TTčko v benzínu, S4, S5, S6, S7, Panamera jsou modely, kde bych dvojspojku upřednostnil před ZF (kdyby taková volba byla). Je prostě rychlejší a pro dynamickou jízdu každopádně vhodnější. Nemluvě o sportovních modelech jako 911, kde není o čem. Naopak směrem k naftě a nižším výkonům a požadavku na maximální komfort, kde horší dynamika je už tak jako tak putna, je ZF lepší volba, protože je o něco komfortnější, určitě v A4 s 2.0 TDI (kdyby šla nakombinovat) nebo v A6 s 3.0 TDI je ZF vhodnější.
Ty si rád nabíháš, viď? Když vezmu takovou DL800 a jako aplikaci sportovní auto, tak si můžeš 8HP nabouchat. 😄 PDK (ať postavíme ZF proti ZF) ve stejné aplikaci je podle mne také lepší. A teď tu druhou stranu: V obyčejné A6 s třílitrem budu mít radši 8HP. S tronic mě od A6/ A7 neodradí, ale špičková HDM je na seznamu přání.
Jinak DSG je označení pro dvouspojkové převodovky používané značkou VW. Nikoli celou skupinou.
Jinak DSG je označení pro dvouspojkové převodovky používané značkou VW. Nikoli celou skupinou.
Sice mi dle nekterych lezi audi v zaludku, ale a6 ktery znam maj s dvojspojkou najeto i 160000 bez problemu. Takze go byl asi vazne slabsi kousek nebo vazne drsny zachazeni.
Z nějakého důvodu u Audi mají za to, že chceme spíš S tronic. Přitom v USA nabízí 8HP. Na druhou stranu je pravda, že jsem za louží slyšel opačné stížnosti - proč jim Audi nenabídne S tronic.
Přesně tak, za louží považují hdm za tu nejobyčejnější volbu a dvojspojku za sportovní volbu. A Audi na to reflektuje tím, že obyčejné modely vybavuje ZF8 a sportovněji zaměřené modely 7st. S-tronicem. Takže třeba základní model A4 s 2.0T a v sociálu má ZF8 a na druhé straně S4 má S-tronic. No a na vrcholu nabídky Audi vidí R8 také s novým S-tronicem, který všichni chválí, takže se není co divit, že tamní sportovněji zaměřená část publika nad hdm ohrnuje nos a třeba A4 s hdm považují za bafuňářskou volbu pro tatíky zvyklé od mládí jezdit s třístupňovými hdm.
Cože? A4 s 2.0T má osmistupňové ZF? Jsi si jistý?
edit:už to vidím, v USA.
No nevím, když ZF používají Dodge Ram, ty určitě nikdo nechápe za sociální volbu.
edit:už to vidím, v USA.
No nevím, když ZF používají Dodge Ram, ty určitě nikdo nechápe za sociální volbu.
Faux pas je RS6/ RS7. DL800 se do nich prý nevejde, takže musí mít 8HP.
Mají v tom bodel, k naftě v Evropě kam by patřilo HDM cpou S-tronic a k RS6 naopak.
Nemůže to být kvůli kroutícímu momentu? Ta 800 v označení sice naznačuje, že max. kroutící moment je 800Nm, což by stačilo, ale někde jsem viděl, že byla vyvíjena na základech DL501 a ta má jen 600 Nm (zase v tom mají bordel, název naznačuje 500Nm skutečnost je 600), což je hodnota, která tak akorát stíhá atmosférický desetiválec v R8 a v Huracanu, ale v RS6 by nestíhala.
Nemůže to být kvůli kroutícímu momentu? Ta 800 v označení sice naznačuje, že max. kroutící moment je 800Nm, což by stačilo, ale někde jsem viděl, že byla vyvíjena na základech DL501 a ta má jen 600 Nm (zase v tom mají bordel, název naznačuje 500Nm skutečnost je 600), což je hodnota, která tak akorát stíhá atmosférický desetiválec v R8 a v Huracanu, ale v RS6 by nestíhala.
ZF se dává do BiTDi, kde je 833 Nm, takže bych taky sázel na ten důvod...
RS7 má "jen" 700 Nm a bylo mi řečeno, že by to DL800 zvládla. Mají ještě silnější dvouspojku (zvládající hodnoty výrazně přes kNm), je to tedy spíš otázka ceny a životnosti. Neptal jsem se dál, ale to "nevejde" asi souvisí s tím, že je určená pro auta s motorem před zadní nápravou. Vypůjčit si spojky asi nestačí (nebo se právě spojky nevejdou).
Co se týče značení, od začátku neodpovídalo "ratingu" (DQ200 je do 250 Nm a DQ250 do 350).
Co se týče značení, od začátku neodpovídalo "ratingu" (DQ200 je do 250 Nm a DQ250 do 350).
Jasne a jeste tu o cervene karkulce 😄 Tva zena je uplny zavodnik, ta se nemuze rozhodovat podle barvy kdyz po par kilometrech bezprostredniho srovnani ma jasno. Najdi ji nove misto, v Top Gear hledaji nekoho misto Stiga 😄 Pises opravdu blbosti, do BiTDi se montuje 8-mi kvalt od ZF, prakticky shodny s BMW.
Nebudu polemizovat na tema misto, ale jinak neni pravda nic z toho co jsi napsal. Jaka prodleva? Jaky olej? S 3.0 BiTDi jsem najel hodne uz hodne km v A6 a A7 a zadny olej jsem nikdy nedoplnoval - pravda, chodim na vymenu kazdych 15 tis.
Pred koupi A6 jsem mel na vikend BMW (M550d) a Jaguar a Audi na me pusobilo nejlepsim dojmem, prave sladeni prevodovky a motoru bylo na nejvyssi urovni.
Nekomu tady Audi trosku lezi v zaludku, co? 😉
Pred koupi A6 jsem mel na vikend BMW (M550d) a Jaguar a Audi na me pusobilo nejlepsim dojmem, prave sladeni prevodovky a motoru bylo na nejvyssi urovni.
Nekomu tady Audi trosku lezi v zaludku, co? 😉
Co to placas? Proc by mi lezelo v zaludku? Byla to prvni volba a protoze je levnejsi, melo by lepsi vybavu. Rozhodli jsme se pro bmw a radsi ozeleli nezavisly topeni a nejaky blbosti. Nechapu proc by mi melo lezet v zaludku?? Kazdy tyden jezdim A6 1200km, ale ne vzdy ridim. Takze myslim, ze obe auta znam dobre. A k prevodovce... osmikvalt zf davaj jen do biturba, ale stejny to teda opravdu neni. Audi ma delsi rychlosti a auto nepusobi tak dynamicky. Moje zena to pozna 😉 ty ne? Btw mam dva kamarady kteri koupili allroada a oba uznavaji, ze by radeji brali bmw, ale nevesli se do dlusny ceny... nerikam, ze je to univerzalni pravda, kazdy muze preferovat neco jineho, proto se bavme o konkretnich vecech jako treba prevodovka a reakce na plyn z klidu 😉
Nojo, řeší se tu respekt na silnici (vesměs škodlivý a potenciálně nebezpečný)... začíná to poměřováním nádobíčka v páté obecné a končí ve fázi přetahávání se o koncerny... ach, jo! 😄
rohYpnol
Verze před FL se mi zamlouvala více, auto má velmi čisté a jemné linie, zatímco aktuální FL předmětné partie zkomplikoval. Přijde mi to jako inovace za každou cenu, zkrátka ať každý vidí, kde se přidalo na technice.
Samozřejmě, že jinak nádhernému vozu to jen dělá drobné pihy, ale i tyhle pihy mi přijdou zbytečné. Nicméně je fajn, že i bohatí už konečně mají nějaký ten pátek svoji "Octavii" >😒] 😉
K technice asi není co dodávat, klasické Audi, které funguje jak se předpokládá.
Prémiové materiály, no nevím. Jsou třeba i tyhle [odkaz] rámečky kov? Jen se ptám, protože to vypadá obdobně, jako na Octavii [odkaz] .
Samozřejmě, že jinak nádhernému vozu to jen dělá drobné pihy, ale i tyhle pihy mi přijdou zbytečné. Nicméně je fajn, že i bohatí už konečně mají nějaký ten pátek svoji "Octavii" >😒] 😉
K technice asi není co dodávat, klasické Audi, které funguje jak se předpokládá.
Prémiové materiály, no nevím. Jsou třeba i tyhle [odkaz] rámečky kov? Jen se ptám, protože to vypadá obdobně, jako na Octavii [odkaz] .
marianek
... tuto diskuzi, musím dát Jamesovi (James May) za pravdu, že "All Audi drivers are cocks."
U něj je nadsázka vtipná 😉
"Na každé lži je pravdy trochu" .
Tato se na pravdě zakládá. Tato diskuze je výborným důkazem.
Tato se na pravdě zakládá. Tato diskuze je výborným důkazem.
Já tady moc aktuálních řidičů Audi tedy moc nevidím.
Zato tady vidím pár řidičů třeba Avensise, kteří by v tom Audi moc rádi jezdili. :-!
Zato tady vidím pár řidičů třeba Avensise, kteří by v tom Audi moc rádi jezdili. :-!
😲 ... a jelito nepochopil. Viz dole.
Osobní útoky a narážky???
Jak signifikantní. :-!
Jak signifikantní. :-!
... a znovu, jelito nepochopil.
Vysvětli pointu, prosím. Žádám tě se vší slušností.
Pokud jsi nepochopil větu jednoduchou, proč si myslíš, že pochopíš souvětí?
Prostě tomu věnuji veškerou svoji pozornost a pokusím se o to.
Pokud by tato diskuze měla být důkazem, pak by jsi musel jezdit jen ve čtyřech kroužcích >😁
Přesně tak, u něj totiž není ústředním motivem komplex z objektivního úspěchu Audi... 😉
Pro tvrzení není motivu třeba. Jde o fakt.
Co se tvého tradičního Audi komplexu týče, máš samozřejmě pravdu, že by konečně aspoň nějaká sebereflexe z tvé strany...
Osobní útoky, narážky? To ti je velice podobné labile.
Tvoje reakce pouze podporuje to, co jsem napsal nahoře. Myšlenku rád rozvinu: All Audi fans are cocks as well. They'd like to be Audi drivers, but they can't afford it. >😁
Tvoje reakce pouze podporuje to, co jsem napsal nahoře. Myšlenku rád rozvinu: All Audi fans are cocks as well. They'd like to be Audi drivers, but they can't afford it. >😁
Pokud je tvůj vztah k Audi dokonce osobní (samozřejmě negativně), pak se nemůžeš divit, že mou narážku na "Audi komplex" bereš jako osobní útok, na druhou stranu to potvrzuje fakt, že míra toho komplexu nebude zanedbatelná, naopak... :😉 😉
P. S. Tvůj edit sedí především na tebe, když něco nemůžeš sám mít, tak na to aspoň pliveš v diskusích a marně se snažíš sám sebe přesvědčit, že vlastně stejně o nic moc nepřicházíš...
P. S. Tvůj edit sedí především na tebe, když něco nemůžeš sám mít, tak na to aspoň pliveš v diskusích a marně se snažíš sám sebe přesvědčit, že vlastně stejně o nic moc nepřicházíš...
Připadá mi, že nic White labil je ve skutečnosti místní jelito. Stejně nechápavý.
P.S. V tvé labilní reakci se nenalézám. Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře. Jen nejsem v kategorii "cock".
P.S. V tvé labilní reakci se nenalézám. Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře. Jen nejsem v kategorii "cock".
Vždycky když ti dojdou argumenty (což bývá velmi rychle a velmi často, viz nejen tato diskuse), vytasíš se s velmi originálním "white labil", "jelito" apod. Po téhle reakci mi chceš ještě někdy psát něco na téma "Osobní útoky, narážky?"
Když nemáš nic k věci, tak uděláš líp, když budeš jen šoupat nohama, tedy pokud už dosáhneš nohama ze židle na zem...
Když nemáš nic k věci, tak uděláš líp, když budeš jen šoupat nohama, tedy pokud už dosáhneš nohama ze židle na zem...
Nenabídl jsi protiargument, tudíž není nač argumentovat.
Skutečné argumenty už od tebe opravdu nečekám, ale aspoň se pokus psát k věci, místo "argumentů" formou komolením niku. Tím spíš, že sám považuješ zmínku o Audi komplexu za "osobní útok".
Pokud na místo abys nepsal pro- nebo protiargument na téma originálního příspěvku osočíš jeho autora, jde o osobní narážku. Jenže ty máš s chováním tradiční problémy.
Že zrovna ty, který zde tradičně své oponenty ze startu osobně urazíš, aniž bys k tomu měl důvod, je pro tvoji internetovou existenci zcela určující.
A ke tvému editovanému P.S.
Hlášky typu: "Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře.", sem může anonymně napsat naprosto kdokoli, včetně nezletilých jedinců. Vůbec mě nepřekvapuje, že skuteční majitelé podobných vozů naopak nemají potřebu sem takové hlášky psát.
Hlášky typu: "Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře.", sem může anonymně napsat naprosto kdokoli, včetně nezletilých jedinců. Vůbec mě nepřekvapuje, že skuteční majitelé podobných vozů naopak nemají potřebu sem takové hlášky psát.
Na rozdíl od nich, nemám nejmenší potřebu zde nic dokazovat. Za auto nahoře bych se styděl.
Třeba ty ani nic dokazovat nemusíš. Dlouhodobě se do skupiny "cocks" sám profiluješ.
Třeba ty ani nic dokazovat nemusíš. Dlouhodobě se do skupiny "cocks" sám profiluješ.
Nemáš potřebu, ale máš obrovskou potřebu to sem napsat. >😁
Ono jak se říká, odříkaného největší krajíc...
Ono jak se říká, odříkaného největší krajíc...
Nemusíš sem cpát další a další důkazy tvého komplexu.
Normální člověk (natož alespoň částečný znalec automobilů) se nestydí za auto dle značky, na to si hrají jen přízemní chudáci typu Ady, nebo marianka. Za značku vozu by ses (údajně) styděl, ale za primitivní snůšky, které sem pravidelně píšeš se naopak nestydíš, jak příznačné pro "intelekt" tvého typu.
Normální člověk (natož alespoň částečný znalec automobilů) se nestydí za auto dle značky, na to si hrají jen přízemní chudáci typu Ady, nebo marianka. Za značku vozu by ses (údajně) styděl, ale za primitivní snůšky, které sem pravidelně píšeš se naopak nestydíš, jak příznačné pro "intelekt" tvého typu.
Když někomu dojdou argumenty, snaží se druhého aspoň urazit. To je typické pro chudáky. Stalin a Lenin to taky tak praktikovali a prohlašovali. :-!
Stalinovy praktiky byly od těch Leninových úplně jiné. Měl bys zapracovat při hodinách dějepisu, jelito.
To ale odbočujeme od tématu.
To ale odbočujeme od tématu.
Učitel a žák, že měli každý své metody, je tak nějak známo.
Nicméně, já jsem zrovna o těchto dvou a nejen těchto rusácích, přečetl kde co, klidně s čistým svědomím tu prohlásím, že tuto část historie znám mnohem lépe než ty sám. Jde o můj, do jisté míry zvrácený, koníček. :-!
Nicméně, já jsem zrovna o těchto dvou a nejen těchto rusácích, přečetl kde co, klidně s čistým svědomím tu prohlásím, že tuto část historie znám mnohem lépe než ty sám. Jde o můj, do jisté míry zvrácený, koníček. :-!
Zamotáváš se do toho čím dál tím víc. Ty učiteli a žáku. >😁
Diskuzi na toto téma se vůbec nebráním, máš li chuť, klidně se pobavme...
hele, vůbec se vám do toho nechci míchat, ale vážně vás baví se tu hádat jak malí haranti? Ale já se vám do toho plést nechci, tak vesele dál pokračujte >😒]
Každopádně diskuse na téma, jestli má větší komplex ten, co audi má nebo ten co audi nemá, je opravdu seriozní filozofická otázka 😄 😄
Každopádně diskuse na téma, jestli má větší komplex ten, co audi má nebo ten co audi nemá, je opravdu seriozní filozofická otázka 😄 😄
to bylo na mě?
No když vezmu Audi a chování jejich řidičů v provozu, tak opravdu mnoho z nich jsou arogantní bastardi. Otázkou taky je, kolik majitelů si koupí Audi pro jeho vlastnosti a kolik jen proto, že to je zkrátka Audi. V ČR má Audi velmi silný zvuk. Koneckonců asi nebude náhoda, že patří mezi nejkradenější vozy.
Stejně tak bazarový zájem ukazuje, že těch, co chtějí Audi, ale nemají na ně (a přitom by si za cenu bazarového Audi klidně pořídili obdobný neprémiový model), se u nás najde taktéž mraky.
No když vezmu Audi a chování jejich řidičů v provozu, tak opravdu mnoho z nich jsou arogantní bastardi. Otázkou taky je, kolik majitelů si koupí Audi pro jeho vlastnosti a kolik jen proto, že to je zkrátka Audi. V ČR má Audi velmi silný zvuk. Koneckonců asi nebude náhoda, že patří mezi nejkradenější vozy.
Stejně tak bazarový zájem ukazuje, že těch, co chtějí Audi, ale nemají na ně (a přitom by si za cenu bazarového Audi klidně pořídili obdobný neprémiový model), se u nás najde taktéž mraky.
jak ja nemam rad obecne soudy na zaklade znacky (nebo treba barvy kuze). To rikaji pouze hloupi lide...byt to je treba James May
Od kdy je pravda pravdou? Nic není 100%. Když napíšu, že cigáni kradou a jsou to nemakačenkové, přiživníci státu, je to lež? Je to lež, i když takto chatakteristika platí pro 90% cigánů? Nebo by to muselo platit úplně pro každého?
Nějak mi uniká jakákoli souvislost s příkladem typu cikánů (kde se jedná o národnostní menšinu, nebo rasovou odlišnost) a skupinou majitelů jakékoli jedné značky automobilů.
Naopak, rohYpnol to napsal vystizne.
Přesně tak. Ze sociálních dávek cigáni přeci nakupujou bazarové audiny >😒] 😉 😉
Z ojetých D3 dávají u nás cikáni tradičně přednost MB, ale to je to poslední, co by mi na MB (nebo jakékoli jiné značce) vadilo, asi nejsem dostatečně přízemní. Ale zřejmě jsi ty naopak podobně přízemní jako omezený marianek, nebo Ada, který by se styděl za auto jen k vůli jeho značce.
pokud ti uniká souvislost, tak neznáš rozdíl mezi metaforou a metonymií. Pro tovji informaci a lepší porozumění - tohle je to druhé :-!
Ještě si zapomněl důležitě zmínit synekdochu..., vždycky mě pobaví, když si někdo někde slepě vygooglí nějaký "zajímavý" pojem a aniž by se ho nejdřív alespoň pokusil pochopit, začne s ním šermovat, bez toho aby tušil, že to co má při tom "v ruce" nemá se "zbrani" nic společného.
Hlavně sis mohl ušetřit nejen tuhle rádoby exhibici, ale i délku původního reakce, bohatě totiž stačilo napsat, že "nic neplatí absolutně obecně" a bylo by to nejen stručnější, ale především výstižné, na rozdíl od tvé údajné "metonymie". >😒]
Hlavně sis mohl ušetřit nejen tuhle rádoby exhibici, ale i délku původního reakce, bohatě totiž stačilo napsat, že "nic neplatí absolutně obecně" a bylo by to nejen stručnější, ale především výstižné, na rozdíl od tvé údajné "metonymie". >😒]
Labile, ta zminka cikanu te nejak rozhodila. >😒] Ze by zasah na komoru? 😉
Po mé včerejší reakci (18:25) ses vypařil jak spráskaný pes a doteď ses nezmohl ani na slovo v případné reakci, tak se tu teď nevtírej. Že máš ze zmínky o cikánech dětinskou radost tu už asi překvapí málokoho, tvé úrovni to totiž odpovídá dokonale, viz má vzpomínaná včerejší reakce.
Zkus napsat raději Adovi, můžete spolu založit klub vymetených značkových antifuns.
Zkus napsat raději Adovi, můžete spolu založit klub vymetených značkových antifuns.
Reakci na co labile? Napsal jsi holy nesmysl, nic zajimaveho. Libi se mi vsak, jak se snazis pouzivat slova, ktere ti asi zni fundovane, pritom se jen zesmesnujes. Opravdu, uplne jako tamhleto mistni jelito. Zacinam verit, ze jde o 2 nicky pod stejnou osobou.
RoHypnol vsak trefil na komoru, cimz zacinam rozumnet tve labilite. Ona, ve vasi narodnostni mensine, je ta logika trochu jina ze?
RoHypnol vsak trefil na komoru, cimz zacinam rozumnet tve labilite. Ona, ve vasi narodnostni mensine, je ta logika trochu jina ze?
Proč bych googlil pojem, který se učí na 1. stupni ZŠ 😲 8-s ?
Evidentně jsi věc stále vůbec nepochopi, nejde totiž jen o to, že nic není 100%. Ale hlavně že tu šermuješ přízemností. Ach jo ;-\ :no:
Evidentně jsi věc stále vůbec nepochopi, nejde totiž jen o to, že nic není 100%. Ale hlavně že tu šermuješ přízemností. Ach jo ;-\ :no:
Pak se tedy vrať na 1. st. ZŠ, protože jsi to evidentně nepochopil, nebo se klidně rozepiš o "vnitřních souvislostech" mezi skupinou majitelů aut jedné konkrétní značky a cikány, kteří kradou...
Vůbec nešlo o cigány ani o to, jestli kradou či ne. Ani o to, jeslti preferují Audi nebo MB.
Vnitřní souvislost byla pouze v tom, že stejně jako se zobecňuje u cigánů, obdobně se zde zobecnil majitel Audi. Vnitřní souvislost ale nebyla myšlenkou, jen formou myšlenky. Cílem byl vést k zamyšlení, odkdy je tedy možné, a zda vůbec, zobecnit a říct - cigán krade, majitel audi je *. Musí to být v 70% případů, 90% případů, nebo 99,99% případů?
Když většina cigánů krade a já řeknu - cigáni kradou, je to pravda nebo lež či snad diskriminace? Když většina majitel Audi jsou *** a já řeknu - majitel Audi je ***, je to pravda nebo lež? Kde leží ta hranice? Říká tedy obecné soudy jen hloupý člověk?
Podle mě ne. Ale jen hloupý člověk si myslí, že obecný soud musí platit pro každého. Když řeknu - cigáni kradou, jedině hloupý si pod touto větou představí, že říkám, všichni cigáni kradou. Když řeknu, že majitelé Audi jsou ***, zdaleka tím neříkám, že všichni majitelé jsou *. Onu hranici, kdy už lze zobecnit a kdy ne, má pak evidentně každý nastavenou jinak, a to dokonce pravděpodobě i v různých otázkách.
A jen připomínám, že jsem reagoval na: "...ja nemam rad obecne soudy na zaklade znacky (nebo treba barvy kuze). To rikaji pouze hloupi lide...". Obecný soud je možný vždy, jde jen o to, jestli se zakládá na objektivnií, resp. zjistitelné pravdě nebo ne :-!
Vnitřní souvislost byla pouze v tom, že stejně jako se zobecňuje u cigánů, obdobně se zde zobecnil majitel Audi. Vnitřní souvislost ale nebyla myšlenkou, jen formou myšlenky. Cílem byl vést k zamyšlení, odkdy je tedy možné, a zda vůbec, zobecnit a říct - cigán krade, majitel audi je *. Musí to být v 70% případů, 90% případů, nebo 99,99% případů?
Když většina cigánů krade a já řeknu - cigáni kradou, je to pravda nebo lež či snad diskriminace? Když většina majitel Audi jsou *** a já řeknu - majitel Audi je ***, je to pravda nebo lež? Kde leží ta hranice? Říká tedy obecné soudy jen hloupý člověk?
Podle mě ne. Ale jen hloupý člověk si myslí, že obecný soud musí platit pro každého. Když řeknu - cigáni kradou, jedině hloupý si pod touto větou představí, že říkám, všichni cigáni kradou. Když řeknu, že majitelé Audi jsou ***, zdaleka tím neříkám, že všichni majitelé jsou *. Onu hranici, kdy už lze zobecnit a kdy ne, má pak evidentně každý nastavenou jinak, a to dokonce pravděpodobě i v různých otázkách.
A jen připomínám, že jsem reagoval na: "...ja nemam rad obecne soudy na zaklade znacky (nebo treba barvy kuze). To rikaji pouze hloupi lide...". Obecný soud je možný vždy, jde jen o to, jestli se zakládá na objektivnií, resp. zjistitelné pravdě nebo ne :-!
Okecáváš to dlouze, bohužel na faktu, že podobné zobecňování je mírně řečeno jednoduché, se nic nemění a je úplně jedno jestli se jedná např. o Adu a Renault, nebo o marianka a Audi....
Metonymie nemusí být vždy krásná, slušná a politicky korektní. Vem si stereotyp Žida. Že jde o metonymii, neznamená, že nemůže urazit a že je vhodné ji kdykoli použít. Z hlediska etymologie je tohle úplně jedno, urážka zůstane urážkou, nadávka nadávkou.
Podobné zobecňování je jednoduché? Asi vítr, máchale... Ada s Renaultem je mimo, protože se nezakládá na objektivních skutečnostech. Že Renault měl kdysi před 10 lety výrazné problémy s kvalitou je hezké, ale dnes je sitace zcela jiná.
Problém je, že většina majitelů Audi bude stejná jako většina majitelů BMW a jako většina majitelů Mercedesů - firmy (řidiči pak zaměstnanci).
ano, vcelku souhlas. S tim MB bych si sice až tak jistý nebyl. Mnoho majitelů podle mě přechází BMW Audi podle toho, co se v dané generaci aktuálně lépe vydařilo. Mercedes ale? Tam už to vidím jinak.
Ano, taxikáři jsou věrní. >😒] Žertování stranou, to chceš říct, že firmy Mercedesy nekupují? V rámci D3 se přebíhá běžně (někde jsou k tomu i statistiky).
James May to myslel tak jak to myslel. Já jsem své tvrzení napsal na základě této diskuze. 😄
tom2s
Auto úžasné, motor v podstatě bezchybný, ale proč když už natočíte video dáte do pozadí nějaké trapné brnkání na kytaru, místo toho, abyste nám umožnili poslechnout si ten šestiválcový koncert?! 😒
JobiWeb.Net
BiTDI mam ve verzi 313k v Allroad - - dotazy😒br />
1. ta nova verze 320k ma jen SW zvyseny vykon, je tomu tak ? nebo tam i neco vylepsili ?!
2. motor je v nizkych rychlostech docela hlucny a pri jemnem rozjezdu z 0 v nem klepne (asi rele ABS-ESP jednotky)
VIZ😒br /> VIDEO(nutno zesillit)😒br />www.youtube.com/watch?…
Da se s tim neco delat ? Vyzkousel jsem dalsi 2 jina BiTDI a u vsech to delalo taky.. BMW motory timto nesvarem netrpi...
2. motor je v nizkych rychlostech docela hlucny a pri jemnem rozjezdu z 0 v nem klepne (asi rele ABS-ESP jednotky)
VIZ😒br /> VIDEO(nutno zesillit)😒br />www.youtube.com/watch?…
Da se s tim neco delat ? Vyzkousel jsem dalsi 2 jina BiTDI a u vsech to delalo taky.. BMW motory timto nesvarem netrpi...
O kolik víc tak může vážit 4.2 TDI? 😄
jako pěkná spalovací popelnice !! [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
[odkaz]
3.0 BiTDI by měl mít o 30 kg víc, tedy 223 kg
4.2 TDI by měl mít 255kg v A8 a 257kg v Q7 (trochu jiné chlazení)
[odkaz]
No, 30 kg navíc bych za ten zátah možná i docela vyměnil, s V8 by to byla nehorázná raketa. Samozřejmě i ten BiTDI stačí, ale výkonu není nikdy dost 😊)