Novinky
_Karel_
4
Nechci se zastavat toho génia Petrumra, to bych se za sebe styděl, ale jsem přesvědčenej, že 95% řidičů nejsou řidiči- podle tvojí definice, protože určitě nepoznají v první zatáčce , že řídí zadokolku.
Přejít do diskuze
No já bych vás tady chtěl vidět... když člověk našetří na takové auto, tak už vidím, jak s ním lítá na limitu >😁 .
Se zadním pohonem je tu C Klasse. Kromě toho, lzemít CLA i s 4x4. Je to příjemné a krásné auto.
CLA je fakt fajnové auto. Nedivím se, že se tak velmi dobře prodává. Zato R je pro mně nemilým překvapením, myslel jsem, že to bude mít lepší prodeje. ;-\ ;-\
Většinu zákazníků v téhle cenové kategorii řeší spíš, aby to případně mělo pohon všech kol a když ne to, tak raději předních, než zadních. Pohon zadních kol se podle mě stane časem archaismem. Jen málokdo dnes řeší zpětnou vazbu nebo nějaké řízení plynem. Bohatí spíš chtějí trakci čtyřkolky, chudí alespoň větší jistotu pohonu předních kol během zimy + nižší cenu, navíc i pohon předních kol dnes umí přenést solidní točivý moment aniž by tahal za volant.
Archaismem? To je mi tě celkem líto...chceš-li opravdovou řidičskou zábavu, pak bohužel pro tebe jen se zadním náhonem.
Každý podle svého. Já mám starší C Klasse a jsem s ní spokojený. Pokud na to budu mít, do jiné značky bych asi hned tak nešel. :-!
Kolik jsi toho najezdil se zadolkou? Já skoro 250 tis. Takže si myslím, že vím o čem mluvím. Teď mám 120 tis se čtyřkolkou a další auto bude zase s pohonem všech. Kámoš, který si ode mne koupil C, si nakonec koupil ještě i ojeté ML na zimu, protože sám po roce pochopil.
je to golf od mercedesu s kufrem... co bys cekal, kvalitu jak u S klasse?
Myslim si, ze ucel perfektne plni. To auto az na kretensky predni svetla vypada moc dobre, i na 18kach je pohodlny, v dobre kombinaci ma (az na priplacly tablet) krasnej interier (treba hneda kuze udela zazraky). Co vic si prat? Jasne, idelani sedan je minimalne C klasse, je to uplne jiny svet, vic mista i vzadu, a je to uz klasicky sedan, prvni opravdovy mercedes, ale ze by CLA bylo nekvalitni, to bych nerekl.
Myslim si, ze ucel perfektne plni. To auto az na kretensky predni svetla vypada moc dobre, i na 18kach je pohodlny, v dobre kombinaci ma (az na priplacly tablet) krasnej interier (treba hneda kuze udela zazraky). Co vic si prat? Jasne, idelani sedan je minimalne C klasse, je to uplne jiny svet, vic mista i vzadu, a je to uz klasicky sedan, prvni opravdovy mercedes, ale ze by CLA bylo nekvalitni, to bych nerekl.
Vsichni co navstevujou tento server, maji radi predevsim auta. A mozna tak 10-15% se povazuje za Ridice, krale serpentinu... z techto lidi ovsem valna vetsina placa o nesmrtelnosti zadniho pohonu ze sedacky sve rozlitane e36ky treba...
Vetsina lidi to ma u * kde to bude hrabat, co vic, jak vidis i to jim je u***e, ze v kupecku od BMW maji nafty... aspon to cisla potvrzujou... Tak se s tim smir, ze lidi si z valne vetsiny vyberou auto, ktere se jim v dane cenove relaci, na ktere maje finance, libi, anebo v dane kategorii, kterou potrebujou nebo nepotrebujou at uz z jakehokoli duvodu, a pak si to odvezou domu, a jezdi, ve meste, mimo mesto a po dalnici... z bodu A do bodu B, tak max 150-160 po dalnici... proc by se ale nemohli zajimat o auta?
Vetsina lidi to ma u * kde to bude hrabat, co vic, jak vidis i to jim je u***e, ze v kupecku od BMW maji nafty... aspon to cisla potvrzujou... Tak se s tim smir, ze lidi si z valne vetsiny vyberou auto, ktere se jim v dane cenove relaci, na ktere maje finance, libi, anebo v dane kategorii, kterou potrebujou nebo nepotrebujou at uz z jakehokoli duvodu, a pak si to odvezou domu, a jezdi, ve meste, mimo mesto a po dalnici... z bodu A do bodu B, tak max 150-160 po dalnici... proc by se ale nemohli zajimat o auta?
No já jsem jenom malý český člověk, takže fakt nechápu, proč si někdo kupuje Mercedes malej nebo velkej. Je asi fakt, že poté co jsem jich 5 kousků používal jako služební vozidla a občas jsem s nějakou další károu svezl, tak mi ten lesk trojcípé hvězdy už nepřipadá tak zářivý ...
Napiš mi jediného Korejce, který se designově vyrovná CLA, S coupé a spol. 😄 CLA vyhrálo několik soutěží za design v Evropě. 😉
Asi ano, v Česku ano. Proč zmenšenina, tomu nerozumím 😄 ... to je takové to typické, když Mercedes, tak to musí být véééélké, přitom nejprodávanější v Evropě je třída C, která donedávna byla menší než CLA 😉 .
Bydlím v Brandýse nad Labem. U nás asi lidi spíše koupí "nafáblovanou" Octávku než poněkud cenově uhozenou zmenšeninu CLS .... Kdo tady jezdí Mercedesem, tak má opravdu velkou káru.
Já mluvil ne o vyrobeným autě, ale o jednotlivých dílech. Bohužel si nejsem jistej, zda by jsi pochopil 😉
To, že soudíš lidi podle svýho omezení, neznamená, že jsou takoví všichni. Věřím, že by jsi s tím měl problém, mě to zase žádný trable nedělá.
Jestli máš představu, jak se sto tisíc lidí ptá na to zda jsou poháněný přední kola a pak teprve zmuchlají objednávku na Audi, tak tě obdivuju >😁
Jestli máš představu, jak se sto tisíc lidí ptá na to zda jsou poháněný přední kola a pak teprve zmuchlají objednávku na Audi, tak tě obdivuju >😁
No tak at ti je líto. Zábavu si užiji kde? Na přeplněné cestě? Nebo budu jezdit kamsi na okruh?
Měl jsem C220 a víceméně jsem rád, že jsem ho prodal. V létě je to supr, ale na zimu tohle auto moc není. Teď mám GLK a je to o něčem jiném.
Souhlasím s tím, že CLA není tradiční Mercedes. nesouhlasím s podvozky, já jsem měl A v AMG paketu a brácha jezdí s CLA s komfortním podvozkem a je to dost podstatný rozdíl (18"). Nejpohodlnější z řady je pak GLA. Ale to je asi i větší pneumatikou.
Ale jinak souhlas, CLA je především o designu. S coupé je fantazie. A jsem zvědav na AMG GT.... SLS se stalo dost průkopníkem v některých designových prvcích z exteriéru i interiéru, tak uvidíme, co teď Affalterbach přinese.
Ale jinak souhlas, CLA je především o designu. S coupé je fantazie. A jsem zvědav na AMG GT.... SLS se stalo dost průkopníkem v některých designových prvcích z exteriéru i interiéru, tak uvidíme, co teď Affalterbach přinese.
Souhlasím, Octávka je povedená. Problémy jsou snad akorát s vyšší výbavou (občas nefunguje jak má technika). RS je moc pěkná, jen mě mrzel strohý interiér a falešné výfuky.
Nevím, v jaké osadě jezdíš. Já po Ostravě a rozhodně je tu širší zastoupení po cestách.
Nevím, v jaké osadě jezdíš. Já po Ostravě a rozhodně je tu širší zastoupení po cestách.
Já s ním jel taky, brácha ho má. Má komfortní podvozek a sedí slušně a není ani na 18" nijak zvlášť tvrdý. Kvalita - těžko říct. Po 10 000 km 0 závad, nic nevrže a to ani po tom, co jezdí do práce po Ostravě, kde jsou rozbité cesty. Takže asi záleží s čím srovnáváš.
Ty jsi vážně pako.Padla tady zmínka o rychlosti? Na kruhaci, nebo serpentinach to jako v ostrejsich zatáčkách. Chápeš. Tam ten rozdíl poznáš. Vlastně ty ne, ale řidič ano.
Problém CLA není jeho pohon a koncepce, ale cena. Je příliš blízko třídy C. Může ale být, že jsou zákazníci tradičním Céčkem znuděni a tak volí CLA, které více odpovídá dnešním módě.
Zásadní rozdíl mezi CLA a C je podvozek, jeho tvrdost, trakařovitost a odskakování. Zkoušel jsem různé verze a různé velikosti kol a vždy je to stejné: ostré nárazy při přejíždění nerovností, nepoddajnost. Ve srovnání s C kupé a sedan, které dělají z přejetí nerovnosti "žďuch" a ne "třesk"... CLA není alternativou pro příznivce tradičních vlastností Mercedesu.
Jeho styl je ovšem odvážný, o tom žádná. Více se mi ale tyto tvary líbí na S kupé, což je ale dané délkou auta.
Zásadní rozdíl mezi CLA a C je podvozek, jeho tvrdost, trakařovitost a odskakování. Zkoušel jsem různé verze a různé velikosti kol a vždy je to stejné: ostré nárazy při přejíždění nerovností, nepoddajnost. Ve srovnání s C kupé a sedan, které dělají z přejetí nerovnosti "žďuch" a ne "třesk"... CLA není alternativou pro příznivce tradičních vlastností Mercedesu.
Jeho styl je ovšem odvážný, o tom žádná. Více se mi ale tyto tvary líbí na S kupé, což je ale dané délkou auta.
Petře, rozdíl mezi CLA a C skutečně poznáš. Zkus je vzít oba na kruhový objezd nebo na serpentiny a ucítíš, že CLA není ono.
Naopak. Řídil jsem více verzí CLA a mohu říct: je úplně jedno, že je to předokolka. Ale rozhodně není kvalitní. A podvozek odskakuje až hrůza.
No nevím .... podle mého je nová Oktávka velmi podařené auto a proto u nás jezdí 5 kousků nové RS a normálních fákt moc. Mercesdes tady má taky dealera, ale většina lidí jezdí GL a ML, 2x CL 63, jedno nové esko a jedna manželka s áčkem, zbytek nějaké olítané kousky, takže to bude asi stylovka pro nějakou jinou osadu ...
Octavie je masovka, CLA stylovka. Bydlím v městě a občas je potkávám. Nelze si nevšimnout...
To máš úplně v pohodě. 2 měsíce, to nic není..až pořádně krátká. Musíš počkat, až na tebe přijde řada...ale zas to máš podle svých představ.
Podle mě je čekačka 2-3 měsíce u auta, které jde do výroby zcela v pohodě. I u aut, kde není naplněná kapacita výroby to není o moc kratší.
jop, tomu rozumiem. ja ale hovorim konkretne o CLA. pride mi trochu nedotiahnute od manazmentu ze tento typ "exkluzivne" vyrabaju iba v madarsku.
v mojom pripade co som bral benzin, amg line, nezavisle topeni elektricke sedadla, atd...
tak muselo ist do vyrobi, a predajca mi rovno povedal ze Cesi su naftovy narod a v mojej konfiguracii take CLA na predajni/v "sklade" nenajdem.
najhorsie natom je, ze cakacka je skoro 2 mesiace, samo vyrobu stihnu mozno aj za 2 tyzdne 😒
tak muselo ist do vyrobi, a predajca mi rovno povedal ze Cesi su naftovy narod a v mojej konfiguracii take CLA na predajni/v "sklade" nenajdem.
najhorsie natom je, ze cakacka je skoro 2 mesiace, samo vyrobu stihnu mozno aj za 2 tyzdne 😒
Není to zase tak jednoduché. Třeba může nastat, situace, že se nějaký model moc neprodává, tak se zruší směna. Pak přijde objednávka na pár tisíc aut od nějakého dobrého zákazníka a ostatní si pár měsíců počkají.
Já se domnívám, že všichni, co navštěvují server o autech jsou řidiči (rádi řídí) a ti ten rozdíl musí poznat.
Troufnu si říct, že lidi by tento model raději s tím správným pohonem tj.zadním. Bohužel se nenabízí. Takže se prodává s předním. Proč by měli jít k audi?
Přední pohon má své limity, ale jo, do Fabie je to asi jedno. Ale kdyby měla Fabie 250 koní,už bys poznal, že to není to pravé ořechové.
Mam za to, ze uspesnost se hodnoti vuci byznys planu. Byl bych s tim hodnocenim opatrny, ledaze by autor videl mercedesu pod prsty.
Nicmene auto je to pekne.
Nicmene auto je to pekne.
Já to u nás v osadě ještě neviděl, což vzhledem k ceně od 750 tis docela chápu. Octávií RS už tady máme asi 5, poslední kousek tmavomodrý a moc mu to sluší ...
Při pojíždění v koloně opravdu druh poháněné nápravy nepoznáš, ale při jen trochu ostřeji projeté zatáčce ano.Cítíš jak tě kola tlačí ze zatáčky a nemusíš se prát s řízením. To že někdo má rwd neznamená, že musí jezdit na okruh.A ano přední náhon je blbější.
predaje su sice pekne a fandim MB. Neviem ako su natom s cakackami ine automobilky, ale v mojom pripade 2 a pol mesiaca 😒
Nove kreace od MB maji nehezke, byt libive tvary ala Korea nebo drive Francie. Verim, ze za par let se tohle nikomu libit nebude...a mne se to nelibi uz ted 😉