CLA je fakt fajnové auto. Nedivím se, že se tak velmi dobře prodává. Zato R je pro mně nemilým překvapením, myslel jsem, že to bude mít lepší prodeje. ;-\ ;-\
Většinu zákazníků v téhle cenové kategorii řeší spíš, aby to případně mělo pohon všech kol a když ne to, tak raději předních, než zadních. Pohon zadních kol se podle mě stane časem archaismem. Jen málokdo dnes řeší zpětnou vazbu nebo nějaké řízení plynem. Bohatí spíš chtějí trakci čtyřkolky, chudí alespoň větší jistotu pohonu předních kol během zimy + nižší cenu, navíc i pohon předních kol dnes umí přenést solidní točivý moment aniž by tahal za volant.
Při pojíždění v koloně opravdu druh poháněné nápravy nepoznáš, ale při jen trochu ostřeji projeté zatáčce ano.Cítíš jak tě kola tlačí ze zatáčky a nemusíš se prát s řízením. To že někdo má rwd neznamená, že musí jezdit na okruh.A ano přední náhon je blbější.
Troufnu si říct, že lidi by tento model raději s tím správným pohonem tj.zadním. Bohužel se nenabízí. Takže se prodává s předním. Proč by měli jít k audi?
Ty jsi vážně pako.Padla tady zmínka o rychlosti? Na kruhaci, nebo serpentinach to jako v ostrejsich zatáčkách. Chápeš. Tam ten rozdíl poznáš. Vlastně ty ne, ale řidič ano.
To, že soudíš lidi podle svýho omezení, neznamená, že jsou takoví všichni. Věřím, že by jsi s tím měl problém, mě to zase žádný trable nedělá.
Jestli máš představu, jak se sto tisíc lidí ptá na to zda jsou poháněný přední kola a pak teprve zmuchlají objednávku na Audi, tak tě obdivuju >:D
Nechci se zastavat toho génia Petrumra, to bych se za sebe styděl, ale jsem přesvědčenej, že 95% řidičů nejsou řidiči- podle tvojí definice, protože určitě nepoznají v první zatáčce , že řídí zadokolku.
Vsichni co navstevujou tento server, maji radi predevsim auta. A mozna tak 10-15% se povazuje za Ridice, krale serpentinu... z techto lidi ovsem valna vetsina placa o nesmrtelnosti zadniho pohonu ze sedacky sve rozlitane e36ky treba...
Vetsina lidi to ma u * kde to bude hrabat, co vic, jak vidis i to jim je u***e, ze v kupecku od BMW maji nafty... aspon to cisla potvrzujou... Tak se s tim smir, ze lidi si z valne vetsiny vyberou auto, ktere se jim v dane cenove relaci, na ktere maje finance, libi, anebo v dane kategorii, kterou potrebujou nebo nepotrebujou at uz z jakehokoli duvodu, a pak si to odvezou domu, a jezdi, ve meste, mimo mesto a po dalnici... z bodu A do bodu B, tak max 150-160 po dalnici... proc by se ale nemohli zajimat o auta?
Kolik jsi toho najezdil se zadolkou? Já skoro 250 tis. Takže si myslím, že vím o čem mluvím. Teď mám 120 tis se čtyřkolkou a další auto bude zase s pohonem všech. Kámoš, který si ode mne koupil C, si nakonec koupil ještě i ojeté ML na zimu, protože sám po roce pochopil.
Já s ním jel taky, brácha ho má. Má komfortní podvozek a sedí slušně a není ani na 18" nijak zvlášť tvrdý. Kvalita - těžko říct. Po 10 000 km 0 závad, nic nevrže a to ani po tom, co jezdí do práce po Ostravě, kde jsou rozbité cesty. Takže asi záleží s čím srovnáváš.
je to golf od mercedesu s kufrem... co bys cekal, kvalitu jak u S klasse?
Myslim si, ze ucel perfektne plni. To auto az na kretensky predni svetla vypada moc dobre, i na 18kach je pohodlny, v dobre kombinaci ma (az na priplacly tablet) krasnej interier (treba hneda kuze udela zazraky). Co vic si prat? Jasne, idelani sedan je minimalne C klasse, je to uplne jiny svet, vic mista i vzadu, a je to uz klasicky sedan, prvni opravdovy mercedes, ale ze by CLA bylo nekvalitni, to bych nerekl.
Není to zase tak jednoduché. Třeba může nastat, situace, že se nějaký model moc neprodává, tak se zruší směna. Pak přijde objednávka na pár tisíc aut od nějakého dobrého zákazníka a ostatní si pár měsíců počkají.
Já to u nás v osadě ještě neviděl, což vzhledem k ceně od 750 tis docela chápu. Octávií RS už tady máme asi 5, poslední kousek tmavomodrý a moc mu to sluší ...
No nevím .... podle mého je nová Oktávka velmi podařené auto a proto u nás jezdí 5 kousků nové RS a normálních fákt moc. Mercesdes tady má taky dealera, ale většina lidí jezdí GL a ML, 2x CL 63, jedno nové esko a jedna manželka s áčkem, zbytek nějaké olítané kousky, takže to bude asi stylovka pro nějakou jinou osadu ...
Souhlasím, Octávka je povedená. Problémy jsou snad akorát s vyšší výbavou (občas nefunguje jak má technika). RS je moc pěkná, jen mě mrzel strohý interiér a falešné výfuky.
Nevím, v jaké osadě jezdíš. Já po Ostravě a rozhodně je tu širší zastoupení po cestách.
Bydlím v Brandýse nad Labem. U nás asi lidi spíše koupí "nafáblovanou" Octávku než poněkud cenově uhozenou zmenšeninu CLS .... Kdo tady jezdí Mercedesem, tak má opravdu velkou káru.
Asi ano, v Česku ano. Proč zmenšenina, tomu nerozumím :-) ... to je takové to typické, když Mercedes, tak to musí být véééélké, přitom nejprodávanější v Evropě je třída C, která donedávna byla menší než CLA ;-) .
No já jsem jenom malý český člověk, takže fakt nechápu, proč si někdo kupuje Mercedes malej nebo velkej. Je asi fakt, že poté co jsem jich 5 kousků používal jako služební vozidla a občas jsem s nějakou další károu svezl, tak mi ten lesk trojcípé hvězdy už nepřipadá tak zářivý ...
Mam za to, ze uspesnost se hodnoti vuci byznys planu. Byl bych s tim hodnocenim opatrny, ledaze by autor videl mercedesu pod prsty.
Nicmene auto je to pekne.
Problém CLA není jeho pohon a koncepce, ale cena. Je příliš blízko třídy C. Může ale být, že jsou zákazníci tradičním Céčkem znuděni a tak volí CLA, které více odpovídá dnešním módě.
Zásadní rozdíl mezi CLA a C je podvozek, jeho tvrdost, trakařovitost a odskakování. Zkoušel jsem různé verze a různé velikosti kol a vždy je to stejné: ostré nárazy při přejíždění nerovností, nepoddajnost. Ve srovnání s C kupé a sedan, které dělají z přejetí nerovnosti "žďuch" a ne "třesk"... CLA není alternativou pro příznivce tradičních vlastností Mercedesu.
Jeho styl je ovšem odvážný, o tom žádná. Více se mi ale tyto tvary líbí na S kupé, což je ale dané délkou auta.
Souhlasím s tím, že CLA není tradiční Mercedes. nesouhlasím s podvozky, já jsem měl A v AMG paketu a brácha jezdí s CLA s komfortním podvozkem a je to dost podstatný rozdíl (18"). Nejpohodlnější z řady je pak GLA. Ale to je asi i větší pneumatikou.
Ale jinak souhlas, CLA je především o designu. S coupé je fantazie. A jsem zvědav na AMG GT.... SLS se stalo dost průkopníkem v některých designových prvcích z exteriéru i interiéru, tak uvidíme, co teď Affalterbach přinese.
Nove kreace od MB maji nehezke, byt libive tvary ala Korea nebo drive Francie. Verim, ze za par let se tohle nikomu libit nebude...a mne se to nelibi uz ted ;-)