Tak ono je to celkem logicke. V Americe se narozdil od nas kradou ve velke vetsine stara auta na nahradni dily (zejmena Japonci), neni tam takovy sofistikovany organizovany business na kradeze novych luxusnich aut a jejich posilani na Vychod jako u nas.
Dalsim duvodem bude ten, ze vlastnici Tesel patri mezi nejbohatsi a tudiz i nejvice zabezpecene majitele. Ono neni uplne jednoduche ukrast auto, ktere kazdou noc travi ve spickove zabezpecene garazi a pres den jezdi jen po nejdrazsich a tudiz nejhlidanejsich oblastech mesta.
no A taky TESLU mají krom bohatých i většínou slušní lidé kteří jí do začátku tím pomohli. A kdo z nich by si kupoval z druhý ruky kradenej blatník že :-)
Tzn eurosocasmus v čechách má důsledek vedlejšího efektu množení lowinteligence masivní rozjetej bysnys s šedou škůdokomikou ;-)
chlapi sakra co to řešíte za kraviny?? videli ste o víkendu v televizi sobotkův ksicht? už to konečně pochopil >:D >:D >:D >:D >:D vy máte putinovy tanky za zadkem euromegakrizi na obzoru se suchem v nádrži a vy řešíte furt nějaký virtuální zobání nějakýho Karla >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Jestli to náhodou není tím, že je to elektromibil. Tedy auto, které si pořízují jen pozéři, lidi s kolečkem navíc nebo ti, kteří na to dostanou brutálně vysoké dotace? Normální řidič by si něco takového nikdy nekoupil.
Možná tak nějakou malou nákupní tašku na hrkání po městě, ale velké auto na dlouhé cestování co má malý dojezd, "tankování" trvá několik hodin a je to možné jen někde?
Já bych Teslu klidně vyměnil za svůj naftový kombík. Ideálně se solárním přístřeškem s velkou "baterií", kam by se celý den sbíral proud zdarma pro noční nabití.
Máš ***m na mysli někoho konkrétního? Pokud to je myšleno na mě, tak bych si vyprosil slušnější slovník.
Ve svém příspěvku jsem pouze ostře a bez obalu vyjádřil svůj pohled na současnou nabídku a praktickou využitelnost elektromobilů a s tím úzce související spektrum jejich zákazníků.
V žádném případě elektromobily nezavrhuji a jsem si vědom jejich výhod i zásluh (např. první vozidlo, které překročilo rychlost 100 km/h).
Pouze jsem bytostně přesvědčen, že v současnosti (ve skutečném provozu) jasně převažují jejich nevýhody nad výhodami.
Určitý smysl dnes začínají mít hybridy, ale čistý elektromobil opravdu ne.
nechcou ani zloději. Prostě se to nevyplatí. Jinak co se týká krádeže, nějaké vypnutí na dálku je k ničemu ve chvíli, kdy se přes auto přehodí speciální fólie, která vyruší GPS i GSM sítě, nebo jde to stejné udělat elektronickou rušičkou.
patnáct desetin se dá interpretovat i trosku jinak...
15/10. Na každé 2 prodané je dokonce ukradeno i jedno nevyrobené >:D
vyjádření v procentech by bylo lepší
0.15
Či to náhodou nebude aj tým, že že tých Accordov a ďalších častejše kradnutých áutje v uliciach mnohonásobne viac ako ako elektromobilov značky Tesla...
Když zloděj ukradne auto, tak s tím potřebuje odjet dost daleko, aby se už nenašlo a získal čas....a ne, že bude jezdit po okolí a hledat prodlužovačku >:D
Tak víš jak, benzínka je na každým rohu a je jedno, kterým směrem pojede. Ale s tímhle bude muset plánovat, kde auto na 8 hodin nechat dobít tak, aby nebyl podezřelej >:D
no to jefakt, jen tak si to jako do "nádrže" nedoleje. Každej SUPERCHARGER [odkaz] je online monitorován, auto má permanentní gps lokaci, je to permanentně na netu připojený, softwarově dalkově snadno bloknutelný v případě oprávněnýho amergencycall na tesla hotline... ;-)