Testy
Nissan nelpěl na svém pochybném vynálezu DAS, vyhodil ho a nahradil normálním řízením, tak je Q50 konkurenceschopná kára.
[odkaz]
[odkaz]
redakce, pokud chcete, abych vaše stránky přestal navštěvovat, tak pokračujte s tak vlezlými a otravnými bannery, jako je dnešní sodastream!
Síce zaujímavé auto, ale úplne bez akejkoľvek nadsádzky, v týchto končinách je potenciál jeho predaja nula kusov ročne.
"Celá soustava přitom generuje 286 kW (388,96 koní) a točivý moment 350 N.m"
"cela soustava", cize kombinacia spalovacieho motora a elektromotora😒br /> spalovaci motor: 225 kW (306 koní), 350Nm; elektromotor: 50kW (68 koní), 270Nm, spolu je to 374 koní a 620 Nm
"cela soustava", cize kombinacia spalovacieho motora a elektromotora😒br /> spalovaci motor: 225 kW (306 koní), 350Nm; elektromotor: 50kW (68 koní), 270Nm, spolu je to 374 koní a 620 Nm
V článku je nepřesnost, jelikož celkový výkon je 268 kW, nikoliv 286. Celkový výkon není dán prostým součtem výkonů spalovacího a elektro motoru 😉
ok, thnx. myslel som na to, ale nebol som si isty. ako to ale je s krutiacim momentom? ako sa "sčítava" alebo kombinuje? ak cela sustava ponuka teda tych 268 kW, je to ocividne kombinovany vykon spalovacieho motora a elektromotora, aj ked teda nejde o prisny súčet ich vykonov. ak teda scitame vykon (nie prisne matematicky😊 ), co s krutiacim momentom? ak aj pri nom vylucim prisne matematicke scitanie, nemoze to predsa ostat len na hodnote 350Nm (co je krutiaci len spalovacieho motora), ako to napisal Mička v teste
Sedan bez možnosti sklopit zadní opěradla s kufrem 400l je dobrý tak maximálně jako větší nákupní taška. Ovšem nákupní taška za 1,6 mega? No nevim...
Sportovní charakter to dle článku také nemá, tudíž nevidím jediný důvod ke koupi tohoto skvostu.
Kolega za 1,6 mega kupoval BMW 525, tuším 216 HP.
Mám pocit, že soudruzi někde udělali chybu. Máme tu další výrobek vhodný tak maximálně pro diskuzní bychaře.
já jezdím [odkaz] za 50kč na 100km doma ze zásuvky státem dotovaný tarif tepelné čerpadlo 2,5kč/kwh neomezeně !!
3fázová 400V 32A 1h nabíjení 100km doma v garáži
0,5h dobíjení neomezeně zadarmo v německu [odkaz]
žádný kravál, defakto žádný servis za 2,5MEGA 😄
Infiniti je popelnice soudruidi za Testovaný vůz s výbavou 1.600.110 Kč nemůžu si pomoct >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D a to už se těším na příští rok za 3MEGA!! [odkaz] 😉
co tady píšu není primárně určený jen pro "vás pár e😜ertů" 😉
Informace, že jsi vzdělanej, je asi tak pravdivá jako ta, že máš doma v garáži tu Teslu >😒] :no😒br />
PS: S dopočítáváním abecedy jsi mě dostal, co slovo to perla >😁
Nevylučuju variantu, že i člověk s tvou úrovní psaného projevu může nějak přijít k drahému autu... moc pravděpodobné to ale není. Konec konců, i ty webovky o Tesle jsou zcela evidentně dílem teoretika bez jakékoli vlastní zkušenosti.
Drahé auto? v minulý diskuzi asi jiný vopičáci mlely o 30ti milionovým Vejronu ...
Tesla za 2Mega drahé auto?? Vždyt i vobyčejný brambo zaříná za 1,5mega + statisíce za každou lištu >😁
ach jo lidi co na to říct, NEZÁVIĎ cejtím to z každýho tvýho příspěvku. Vždyt sám říkáš NEMÁŠ MI CO ZÁVIDĚT !! 😉
Myslím, že moje reálný sedačky budou příjemnější, než Bereniččiny vysněný 😄
Já bych si i Teslu koupil. Riziko vzplanutí mi nevadí. Naopak dodá jinak nudné jízdě patřičnou dávku vzrušení.
Co mi ale znemožňuje její nákup, je fakt, že bych výkonově spadl o několik pater níže.
Jsem zvyklý na 0-200km/h za 10s a nejrychlejší Tesla to má za skoro za 20s :no:
Pak tankovat do plné mě baví 3minuty, ne v řádu hodin.
Ale jednou snad bude elektromobil i pro mně a to bude doba, kdy už budeš taky řídit >😁
BMW 525 je čtyřválec, deficit 150 koní je znát stejně jako kultura chodu V6, kterej má Infiniti. Navíc je Q50 potřeba vnímat jako konkurenta F10. 😉
Je to asi věc volby, ale to BMW má prostě prestiž stále posazenou na jiné úrovni. Aspoň to tak vidím..
K těm hodnotám výkonu. Když jsem rojížděl 525, byl to super žážitek. Zde, tedy soudě dle testu, díky nekomunikujícímu řízení bude asi složitější ty HP využít...
Ale je fakt, že jsem možná zaujatý. Já ta Asijská auta prostě nemám rád 😄
EDIT: navíc většina managerských aut je k dispozici i pro soukromé účely, takže myslím praktická použitelnost hraje svou roli
Ze japonske auta maju spravidla vyspelejsiu techniku a su kvalitnejsie a spolahlivejsie uz pre teba dolezite nie je... Ani to, ze v porovnatelnej vybave su lacnejsie. A maju dlhsiu zaruku...
A co se tyce koupe tohohle konkretniho kousku, tak si clovek musi uvedomit, ze v konecnem dusledku to neni jenom o aute, ale treba i o dostupnosti servisu a podpore od prodejce, ktera je u Infiniti nulova az zaporna.
Měl jsem X6 přes 5let (kupuju jen nové auta) a srala se dost. Já po tu dobu jezdil GT-R kem (teď má 4 a čtvrt roku). Kromě ucházejícího čidla ventilku na jednom kole, ktrerý mi v záruce vyměnili, žádný problém i přes poměrně solidní využívání notně zvýšeného výkonu. Zato X6, to byla síla. Zadní diff, sání, popraskaná světla, palivové čerpadlo, postupne komplet přední náprava včetně ložisek a poloos atd atd....
Při prodeji pryč měla najeto jen 76tis.
Teď má žena zase BMW, 435xi M performance. Doufám, že kvalita z Mnichova předči tu z USA.
Ale k pointě, BMW si kupují lidi, protože se jim líbí. Není to chladný kalkul. Navíc 5ti letá záruka za cca 26tis řeší vše a ještě se občas projedeš v jiném pěkném BMW, když to Tvé oživují >😁
Fakt jediné BMW, které uvnitř trochu zatouchá :no:
To, co popisuješ Ty, to snad zneutralizuje 😉
- nabídka modelů od "německých" značek uspokojí snad úplně každého (modely, motory, pohony, karosářské varianty...).
- servisní zázemí je snad v každé díře.
- stále je tu mezi lidmi přítomná aura prestiže německých značek, ať se to někomu líbí nebo ne.
- možnost konfigurace kde čeho a tím i vyčerpání určeného budgetu do zbla, ruku v ruce s nabídkou zajímavých slev...
Sorry, ale to je blbosť!
Tohle auto se mi motorem i celkově docela zamlouvá a protože se s nim na dovolenou s konzervama do Chorvatska nejezdí tak mi tenhle kufr přijde naprosto dostatečnej [odkaz]
Jinak, u nás je základ 335i za 1,2 a 335xi za 1,25 mio. za 1,6 je ta trojka i slušně vybavená. Rozdíl 15tis. EUR tj. přes 400 tis. Kč znamená, že by to auto muselo stát 2 miliony, za to je M3.
Nerozumiem, prečo tu v teste nie je rozpísaná výbava testovaného modelu. Keď sa pozriem do CZ cenníka, vychádza mi, že za 1,6 tam musí byť úplne všetko: [odkaz]
Tá trojka za 1,6 bude určite slušne vybavená, ale Infiniti bude za tú cenu vybavené ešte lepšie: Infiniti sa netají tým, že predáva za nižšie ceny ako BMW.
M4 pak vychází na >2,5mil a není 4x4...
Tedy tohle auto zde, pokud mohu těžit z mobile, půjde v reálu koupit za 1,35mil v této výbavě a to je pecka.
Btw, na kufr prdím, vždy jsem vše odvezl i s GT-R >😁
Popravďe jsem přesně tento model zvažoval, ale jízda v BMW mně dostala. Opravdu 1. pohodlné auto na runflatech, které stiskem čudlíku ztuhne a sedí a drži a poslouchá, až to není legální 😄
Při troše sarkazmu je možno podotknout, že si BMW neustálým posuvem k Audi tak dojebalo modelovou řadu, že muselo pro opravdové BMW vytvořit novou, nepostiženou mutacemi svých předků >😁
Nepopieram, že tento model nie je pre každého, ale pre toho, kto dokáže prežiť s menším kufrom a netrvá na árijskom pôvode auta, je to veľmi dobrá ponuka.
Chcel som zadný pohon a aspoň 300 koní. Uvažoval som aj o BMW 435i, ale po skúšobnej jazde som bol sklamaný. Nevýrazný zvuk motora, preplastovaný interiér, na sedadle vodiča bola taká diera medzi koženým sedákom a plastovou spodnou/bočnou časťou, žeby tam vošla ruka, ošklbané zadné svetlá (návrat k žiarovkám namiesto LED) a celkovo som mal pocit, že sa tam strašne šetrilo a nestojí to za tie peniaze 8-s M-B E coupé ani Audi A5 ma neoslovujú. Infiniti Q60 (bývalé G37) coupé dnes už pomerne staré, navyše má príliš malý kufor, Nissan 370Z detto + nemá zadné sedadlá. Hyundai Genesis som nechcel. Vylučovacou metódou mi nezostalo nijaké coupé.