Různé svolávací akce se nevyhýbají ani automobilkám, které za své vozy účtují klientům vyšší částky. Aktuálně má problém bavorský výrobce se čtyřmi kruhy ve znaku.
audi jede sice špatnou cestou ale jede. Tak spalovací popelnice [odkaz] jsou přímo konstuované pro to aby se rozbíjeli že to víme s tím musí každý kdo se zaprodá počítat ;-) . Servisování je druhá cesta sponzoringu ;-)
Čekal jsem, že s tím jako vždy přijde topper, překvapivě jsi jeho úlohu zastal ty...Radši ti ani nebudu říkat, kolikrát už jen za poslední 4 roky svolával ku příkladu takový Chrysler. A světe div se - i kvůli brzdám...No a svolávací akce v podání GM předpokládám ani nemusím komentovat.
...si kluci od VAG konecne uvedomili, ze mlzeni, zepirani a lez jim moc neprospiva. Davam :yes: . I kdyz to sebezapreni ze strany Audi muselo byt ohromne.
Na US trhu by to pro VAG byl posledni hrebicek do rakve, kdyby se to rozkriklo pred oficialnim oznamenim.
Očividně vůbec nevíš, o čem mluvíš. Audi svolává od roku 1992 každoročně, bez jediné výjimky, a za tu dobu byly svolávacích akcí desítky. Nijak tedy nevybočuje.
Navíc já mam s chryslery trochu jiné zkušenosti. Měl sem 3 ks a celkem přes 8 let. Ani jedna fatální závada, samý spotřebák a drobnosti typu zoxidovaná relátka.
Nikdy problém s automatem, nikdy s altíkem či startérem, dobíjením, motorem.
Vždy max únik kapaliny z něčeho a elektrika, ale nic fatálního že by kvůli tomu něco důležitého nefungovalo...
Což se nedá říct o Evropě.
Jagaur houpal za studena otáčky, po googlení symptomy přesně seděli na závadu na hydroměniči.Na jaguarforech to řešilo xy lidí z celého světa.
Převodovka ZF.
Po ohřátí řadila jako nová.
Ale prvních 10 km to bylo jak auto, do kterýho někdo nasypal cukr....
Topení topilo na jednu stranu, na druhou ne. Závadné díly - Bosch, made in germany.....
U BMW prozměnu závadné díly Behr Hella, vyprodukované zde v naší slavné republice...
Třeba sem měl jen štěstí no. Je to možný.
Ale znam dost lidí s podobnýma zkušenostma.
Většinou pokud něco někomu odešlo, tak byla zanedbaná údržba nebo to někdo oddělal. U dílů kde se údržba neprovádí odcházelo máloco.....
Upřímně - radši budu prostříkvat svorkovnice kabelů a relé, než rozbírat palubky a měnit zásadní díly, na které se u jiných značek nesáhne 15-20 let....
Němci možná mají celkově menší počet závad, ale když už nějakou mají, stojí to za to. V tom je problém. problém, který neřeší statistiky.
Chrysler dostane horší hodnocení za 5 závad, i když oprava bude za 200 USD než BMW za jednu, která bude za 2500 USD :o))
Tvoje zcestná argumentace je skoro na humoristický román... Na cokoliv v diskusi vytáhneš argument typu: "já jsem měl chryslera(nebo jinou amšunku) a byl bezporuchovej" >:D Ty jsi rozený statistik!
Známej říkal, že měl 2 chryslery a furt stály v servisu...a jeho kámoš zase jezdí audinou a bez problémů a kámoš toho kámoše měl novýho jeepa a odešla mu převodovka a ten prodejce jeepu mu řekl, že sám má audinu...stačí? >:D
Umíš číst?:
"Největší americká automobilka General Motors (GM) svolala do servisů k opravám ve třech různých případech celkem 1,5 milionu svých aut. Nové stahování vozů ale nesouvisí s únorovým problematickým svoláním 1,6 milionu aut kvůli vadě na zapalování, která způsobila smrt nejméně dvanácti lidí. Automobilka uvedla, že proti možným nákladům únorového svolání si odloží ze zisku prvního čtvrtletí 300 milionů dolarů (5,9 miliardy Kč)."
Nech si ty svoje subjektivní povídačky do knajpy ;-)
Možná, jeho exAlero je snad světoznámý, proto jsem vytáhnul první svolávačku na fatální závadu, která se mi objevila.
Jde o to, že zobecnit cokoliv tímto stylem je nesmysl. Všechny automobilky testují do aleluja a může se stát, že něco uteče. Ať jde o FCA, VAG, Toyotu, GM.
A to jsem si jistej, že i zásah cost-cutterů je odtestován taky a někdy člověk nestačí kroutit hlavou.
Pokud vezmu tak jednoduchou věc jako jsou pneumatiky, pak Mike Cross se podle mě určitě netěšil z toho, když Jag na pečlivě piplanej podvozek nacpe korunu v podobě střední řady Pirellek a udělá tak při jakýmkoliv větším zatlačení na pilu z úžasně vyvážený zadokolky nedotáčivou mrchu.
Mě se naštěstí nikdy nic u nových aut zásadního nepřihodilo, ale nebudu tvrdit, že jsem jezdil absolutně spolehlivými typy a naopak.
A ono to znamená co? Statisticky nulu.Naprosto nic. Jen trocha štěstí, nebo trocha smůly.O spolehlivosti musí vypovídat trochu větší vzorek, než kamarád.
Velice slušný vzorek, celé 0,00001 % přibližné roční produkce GM >:D Jo a těch 0,00001%, to je vás 100, ne ty tvoje 3 ks. A pořád je to jenom u roční produkce. To abys měl zhruba představu, jak významný statistický vzorek tvoříš.
Nejde o roční produkci, jde o počet aut v čr a počet závad u těchto aut.
Víš jak se dělá statistika a průzkum?
To se vezme 100 audi, 100 MB a 100 Chryslerů, Spočte se počet závad a vyhrajou němci.
Spočte se cena opravy a čas strávený u oprava a vyhraje Chrysler (nebo jiná amerika).
Jo no, na MB se může podělat třeba vzduchovej podvozek, na audi sportovní zadní diferenciál... To se pak dělá statistika, když chrysler má (navíc, kdo ví jestli) elekticky stavitelné zpětné zrcátko >:D
chrysler měl třeba klimatizaci v době,kdy se v Mercedesu mohli akorát ovívat vějířem. To samý další věci.
Vzduchovej podvozek sem měl v Jagu, nic zázračnýho to nebylo, jak přišla rozmlácená okreska, tak to vydávalo dobrý pazvuky. na kvalitní cestě pravda super, ale za cenu 25 tis za jeden tlumič >:D >:D
Já ale nemluvím o sporťácích. Sportovní dif, adaptivní tlumiče a vzduchové podvozky můžeš mít na autech třídy A6, mercedes C ;-) potřebuješ vypsat, co za střeva má AMG SLS? Nebo audi R8? >:D
Co třeba slavné duo VW Sharan a Seat Alhambra. To byl etalon, poslední místo v TUV >:D
Posuvný dveře na boku to dostalo v době, kdy to Voyager měl už 10 let >:D >:D >:D
No jo, to je ta německá ''kvalitka'' >:D Jen prázdný slogan, který už dvacet let neplatí, nic víc. 911 GT3 hoří, standartní 911 jsou křápy obecně (viz. video na Youtube, kde se chlápkovi rozpadá jeho kousek téměř pod zadkem), VW staví téměř samé popelnice (u jednoho člena mé rodiny si pamatuju na 3 roky starého Touarega, kterému odešla hlava motoru = oprava za více než 100 000, k tomu Transporter s naprosto zprasenou elektronikou), Audi se zastavuje samo o stromoví u silnice, Opely jsou mizerné šunty, kterým odpadávají plasty za jízdy (moje vlastní zkušenost), U BMW zas odešly zničehonic po jízdě na dálnici tlumiče. Holt German engineering = pouhá prázdná slova :no:
Co to je zas za hlod? Prostě je načase si vyndat hlavu ze zadku a přijmout fakt, že nic jako nedobytná německá kvalita neexistuje. Vím, že je to pro místní D3 ovce těžká rána, ale tak to prostě je. Jediné, za co se schovávájí jsou slogany plné klišé.
Zato ty osvícením plným přehledu jen oslňuješ, viď jelito :yes:
Prosluls tady zatím jen tím, že jsi jeden z těch, kteří žijí v té své škatulce, ve které je D3 a další německé značky nedostižným pojmem...ale když je možnost píchnout si do Alfy a jiných, jseš ihned v pohotovosti a lítají z tebe jedovaté sliny. Plus tyhle povýšenecké kecy, které jsou vždycky ale jen důvodem k pousmání ;-)
Smát se můžeš, to ti rozhodně zakazovat nebudu, bohužel pro tebe, směješ se pouze svým hloupým a ano, opět jedovatým kecům, které nekorespondují s realitou a završuješ to tím, že neznáš význam pojmu kvalita. Dohledej si to, ať se ti konečně otevřou oči. To je jen má dobrá rada. :-!
Opel Corsa 1998, Opel Vectra 1997, Seat Cordoba Vario 1998, Saab 9-5 2000, Honda CR-V 2000, Mercedes A160 2010, Suzuki Swift 2011, Citroen C3 Picasso 2013 - nic se mi na ceste nerozpadalo, vsechno spolehlive jezdilo aneb jezdi.
Dva Opely, jeden Mergl, zbytek jiné země, takže se není moc o čem bavit. Asi máš štěstí na tu ''kvalitu'' se kterou jsem se já u německé produkce setkal jen vzácně. Největším paradoxem je, že po několika letech s italskými auty jsem se nesetkal s žádnou vážnou poruchou, přitom podle té stejně neplatné pověsti o spolehlivosti bych měl už dávno chodit pěšky ;-) Místním zlým jazykům a haterům cosi zřejmě uniká.
Ale vždyť jsi jen potvrdil co říká kolega. Dnes jsou už dobrá všechna auta. A stejně tak se na druhé straně auta kazí a mají výrobní vady i ta německá. Takže pojem "německá kvalita " je dnes opravdu přežítý. Německá auta jsou kvalitní stejně jako ty neněmecká. Toť vše.
Vaše místní slovíčkaření o rozdílu mezi kvalitou, vnímanou kvalitou a spolehlivosti mě nechávají chladným. Pro mne znamená kvalita to že když si koupím nějaké zboží tak správně slouží ke svému účelu mnou požadovaný čas aniž bych jej musel neustále reklamovat či opravovat.
V tomhletom jsi zamrzl někdy v dobách normalizace. Ale spíše bych to viděl jen na diskuzní zamrznutí, reálně ti bude rozdíl naprosto jasný a budeš se jím ohánět do roztrhání těla.
PS: Ano, i salámu Junior se najíš, dokonce budeš mít výhodu v tom, že proti tomu předraženému pršutu v něm dokonce nenajdeš ani jednu šlachu... :-!
Až budeš sedět u krajnice v kvalitně zpracovaném interieru a čekat na odtah můžeš si hladit kvalitní materiály a obdivovat kvalitu zpracování. Je to možná fajn, ale mne zajímá zda to auto dojede. Jezdil jsem německé, francouzské, americké, švédské, španělské, japonské, korejské, britské a už ani nevím jaké auta a dovezly mne všechny a to je kvalita kterou vyžaduji.
Vidím, že se tady se svými soukmenovci plácáš po zádech a to i přes to, že nechápete obecně platnou definici slova kvalita a vykládáte si ji špatně a po svém.
Co dodat, snad jen pořekadlo o perlách a vepřovém...
Jakmile někdo použije zaklínadlo typu "obecně platnou definici " končím s diskusi. Od doby kdy víme že existuje relativita víme že víceméně je vše relativní. A tudíž i "obecně platná definice" je velmi relativní pojem.
Ano, napsal jsi to už na začátku. Pro tebe to slovo má jiný význam. Máš na to samozřejmě právo, neberu ti ho.
Taky je obecně známo, že je tráva zelená a když je pro někoho modrá, tak se stala někde chyba...
No vidíš a přesto existuje celý hudební styl který se jmenuje bluegrass. Takže tráva může být i modrá. A že je tráva vždy zelená, opět je to relativní.
No, ono tamhleto jelito si myslí, že pokud z kvalitního materiálu kvalitně sestavíš auto,tak z daného výrobku bude automaticky kvalitní auto. Zapomíná na důležitou součást kvalitního automobilu. Tou je spolehlivost. Ano, tohle VAG fandové neradi slyší, protože jde o argument, který se jim nehodí a potom vymýšlejí "obecně platné definice".
Áaa, ty abys tu nechyběl. Sám jsi ještě nedávno neměl vůbec tucha, o co při kvalitě (třeba automobilu) běží. A psal jsi tu do kolečka dokola jen moudrosti o tom, jak kvalita = Jen spolehlivost.
Já naopak nikdy a nikde netvrdil, že spolehlivost není součástí kvality, jak se tady hloupě snažíš podsouvat. Ale vidím, že mé slova v tobě zanechala viditelnou stopu a tak nějak se ti podařilo změnit vlastní dikci na základě nově nabytých vědomostí. I když se to snažíš zamlžit tímto hloupým příspěvkem, který má tak nějak omluvit tvou donedávna nepřiznanou neznalost kombinovanou s osobní hloupostí.
Chrysler a GM přeci nejsou prémiové značky ne >:D >:D
Navíc já mam s chryslery trochu jiné zkušenosti. Měl sem 3 ks a celkem přes 8 let. Ani jedna fatální závada, samý spotřebák a drobnosti typu zoxidovaná relátka.
Nikdy problém s automatem, nikdy s altíkem či startérem, dobíjením, motorem.
Vždy max únik kapaliny z něčeho a elektrika, ale nic fatálního že by kvůli tomu něco důležitého nefungovalo...
Což se nedá říct o Evropě.
Jagaur houpal za studena otáčky, po googlení symptomy přesně seděli na závadu na hydroměniči.Na jaguarforech to řešilo xy lidí z celého světa.
Převodovka ZF.
Po ohřátí řadila jako nová.
Ale prvních 10 km to bylo jak auto, do kterýho někdo nasypal cukr....
Topení topilo na jednu stranu, na druhou ne. Závadné díly - Bosch, made in germany.....
U BMW prozměnu závadné díly Behr Hella, vyprodukované zde v naší slavné republice...
Třeba sem měl jen štěstí no. Je to možný.
Ale znam dost lidí s podobnýma zkušenostma.
Většinou pokud něco někomu odešlo, tak byla zanedbaná údržba nebo to někdo oddělal. U dílů kde se údržba neprovádí odcházelo máloco.....
Upřímně - radši budu prostříkvat svorkovnice kabelů a relé, než rozbírat palubky a měnit zásadní díly, na které se u jiných značek nesáhne 15-20 let....
Němci možná mají celkově menší počet závad, ale když už nějakou mají, stojí to za to. V tom je problém. problém, který neřeší statistiky.
Chrysler dostane horší hodnocení za 5 závad, i když oprava bude za 200 USD než BMW za jednu, která bude za 2500 USD :o))
Koupí si bazarovou prémii bez znalosti její historie, šetří na kde čem, jezdí na jedněch pneu v zimě v létě, předepsaný servis se snaží ošolichat někde doma ve stodole a pak se diví, že mu auto nefunguje tak jak by mělo.
2 měsíce po koupi. Nikterak to nepomohlo a dělalo to dál.
Auto co mělo najeto 111 tis. Km.
I kdyby bylo stočený, tak ze 300 tis určitě ne, zachovalost interiéru tomu neodpovídala. Sedačky byly skoro jako nový.
Díly topení sem vyměnil taky, pak už to topilo.
Ale dávat rozbírat převodovku fakt nehodlám, na tyhle typy závad nejsem z amerik zvyklej a zvykat si nehodlám. A když začly problémy s dobíjením, poslal sem to dále.
Není o tom, že bych na opravy neměl, ale nemam zájem o vozy, kde se jedno opraví a objeví se druhý problém a sou závady, které neumí idetifikovat jak ofiko servis, tak i člověk co jenom nevyměnuje, ale umí i opravovat.
BMW ta historie a první majitel z Kampy a ofiko servis fa Invelt a Renocar taky zjevně nepomohl....
Na jisté závady totiž nepomáhá, to se musí kvlaitně už vyrobit víš. Pak to vydrží. Na výparníku klimy není co udržovat, nikdy sem to v ničem jiném neměnil.
A do světel pronikala vlhkost akorát do jednoho u sebringa, kde byl naprasklý roh.
Jinak nikde - krom slavného BMW a světěl z Automotive Lightning, Made in Czech republic. Problém je, že prasklý nikde nejsou a v létě sou jak nový.... ovšem jak přijde Listopad :o)))
zajímavý je, že podobný problém řeší dalších xyz lidí na bmw forech.
Kdepak Udělal franta vonásek chybu, že
Asi by měl absolvovat školení v Mexiku....do xenonů v 300C žádná vlhkost nešla.
O mlhovkách v BMW se zminovat nebudu, z těch sem vyklepal ten vnitřní "chrom" v prášku. To sem ještě u ničeho neviděl.....
Opět ani ejdna nebyla prasklá....
Fakt kvalita.
Tohle není o údržbe, to je o mizerný kvalitě práce a okradených materiálech.
Vzhledem k tomu že opravuje 20 let všechny možné zančky a dělá renovace veteránů, tak těžko.
Ono když jednou něco ukazuje, že to dobíjí Ok a podruhý že ne..... A při stání zamčený auto ukazuje odběr proudu v normě a přesto se nová baterie za týden vybije, tka je holt někde nějakej divnej problém....
A ty se špatně řeší víš a já nemam náladu mít auto 2 měsíce po servisech co hledaj a koumaj... Diagnostika ukázala prd.
no tos asi úplně netrefil:-). Obecně co pár lidí znám a má ameriku, nějakého brumlu - tak neřeší problémy těch, co mají prémii. A bacha - to je jen konstatování - to není adorace nebo hanění jedněch či druhých. Jasně - Ram třeba nemá tak super interiér a žere i kojence, které vysává z babyboxů, když jede okolo, ale má to člověče něco.....no něco, co němci nemají. Ale je to individuální... Takže, když odejde převodovka - repase na Ramce - jestli nekecal - tak za nějakých 45kolíků mu ji někdo zrepasuje - kdežto, když se kousne lamelka v audi a udělá to struhadélko se šponami, že bys je mohl prodávat na kila(přeháním), tak to nikdo moc rozebírat nechce a jestli si to dobře pamatuju, tak po něm chtěli přes 150kolíků i s prací.... tedy jestli nekecám - kdyžtak mne někdo opravte.
Přehlídka neověřitelných a neuvěřitelných story...
...ač nerad, tak přiznávám, že celá diskuze tu má jen jeden naprosto věcnej příspěvek. Ten mariánkův.
Ano, potlesk pro Audi za zveřejnění možnosti téměř fatálního selhání prvku aktivní bezpečnosti místo podkobercovýho tutlání a zároveň tvrzení, že bez podobný anonce na US trhu by dostali takovej flastr, že by se čtyřkruhá kasička řádně prohnula.
Vše ostatní (Bariku, samosebou vedeš) jsou už jen kecy okolo.
Re: Přehlídka neověřitelných a neuvěřitelných story...
Takže říkáš...nespolehlivý krámy a drahej servis...my v Evropě jsme tupci, ale proč jim každej rok letí prodeje v NA nahoru? Že by si tamní chytří a vzdělaní nedali říct?
Re: Přehlídka neověřitelných a neuvěřitelných story...
Priemerny american nemecke auto drzi max do konca zaruky, potom kupuje dalsie. Drzat BMW dlhsie ako tri roky je ekonomicka samovrazda, kedze opravy su pomerne drahe. Vacsina aut z D3 sa kupuje na lizing, po troch rokoch vymena. Nemecka premia nevydrzi ani tri roky bez riadneho a potrebneho servisu a kedze v USA niesu garancky povinne a prakticky nikto na nich nechodi, nemci ich musia ponukat zadarmo- cize su v cene auta. Bez toho by tie auta skratka nevydrzali.
Re: Přehlídka neověřitelných a neuvěřitelných story...
Je legracni, jak nejvic to vzrusuje ty, jichz se to vubec netyka :)))
Me krom brambory stoji v garazi i jeden predmetny kousek, ktery zrovna do toho intervalu spada, uz jsem objednany do servisu, ale ze by me to nejak extra trapilo. Naopak jsem rad, ze se to resi.