Na loňském ženevském autosalonu se představil úchvatný koncept Pininfarina Sergio s technikou Ferrari. Nyní to vypadá, že vůz půjde v limitované edici do výroby.
458 Italia vyniká hlavně kvůli vyváženosti a ostrým bezprostředním reakcím, má božský atmosférický točivý motor s krásným zvukem, bezkonkurenční převodovku, skvělé řízení a trakci. Je perfektně hravé, působí lehce, na okruhu to bude jasný vítěz.
458 Speciale bere ještě všechno vážněji, ostřejší převodovka, lepší brzdy (téměř jako má LaFerrari) a vychytaná aerodynamika. Na okruhu Anglesey v UK Speciale rozdrtilo GT-R rozdílem 2.7, což mluví za vše.
Huracán je těžší a dost nedotáčivý hlavně vůli AWD jak už jsem psal, je cílem na jinou sortu lidí, nenechá tě se tak vyřádit, preferuje efektivitu. Tyhle všechny neduhy napraví další verze, má být typ s náhonem pouze na zadek, což bude určitě stát za to. Plus Superlegerra a tak dále. Jenže tou dobou už bude na trhu nové Ferrari + tu bude stávající McLaren 650S, Porsche 911 GT3 a jiní. Ale Lamborghini se dle mého časem dostane mezi úplnou špičku.
Odstup zapšklý páprdo, nejsem na takové řeči vůbec zvědavý. Nedivím se ale, že tě štve, že už jsi stihl zhořknout, do mládí se už těžko vrátíš, stejně jako to nadšení, které očividně ostatním závidíš :no: Kdybys byl v klidu, tak nemáš pořád potřebu do mě neustále šít.
Ferrari je moje srdcová záležitost už hodně dlouho, přesto netvrdím, že všechny jejich modely byly bezchybné. Jestli se ti zdá, že jen užívám slova chvály tak se téměř přesto nemýlíš, protože většinou řeším aktuální auta z posledních 5 let, z nichž každé vládne své kategorii, což nemůžeš prostě nijak vyvrátit. Za dveřmi je doba přeplňování a s tím spojené kroky, které se mi dost příčí, takže moc dobře vím, že tahle generace aut z Maranella bude jedinečná a nevidím důvod, proč bych je neměl jako nadšenec oslavovat. 458 Italia nejlepší supersport, 458 nejlepší okruhový stroj, F12 Berlinetta nejlepší super GT, LaFerrari nejlepší hypersport a dost možná nejpovedenější silniční auto vůbec. Tahle dominance se v budoucnu těžko bude opakovat, už z důvodu pořád přísnějších regulí, příkazů, zákazů a úkazů. Viz. nová California T - krásné a komplexní auto, ale už mi tam chybí ta jiskra.
Protože je téměř vše financováno Ferrari, stejně jako technická stránka je dílem borců z Maranella.Jelikož je to ale zamýšleno primárně jako designovka a pocta Pininfarinovi, nosí to jméno jeho karosárny a auto bude jakýsi ''spinoff'' tradiční produkce Ferrari.
Proč mi to píšeš? Myslíš, že zrovna já to nevím? :-) Jde o to, že to není koncipováno jako pravověrné Ferrari, přesto je tam ale znát mistrův odkaz. Za mě :yes:
Přesto, je znát odkaz na Ferrari Dino Speziale z roku 1965:
Nebuď hnidopich, vždyť je to perfektní :-) Takový design bude za pár let pouhou vzpomínkou, když člověk uváží fakt, že Bertone zkrachoval a ostatní renomovaná designerská studia jsou na hraně existence.
Jsi prostě zaujatý až to bolí, přiznej si to...když zkritizuješ několikátý model, těžko budeš soudit objektivně. A navíc...tohle není vyloženě Ferrari, ale model od Pininfariny s technikou z Maranella, takže si mírně protiřečíš. Navíc - viděl jsi to auto naživo? Já ano a doslova mě ohromilo.
Italia už supersportům vládne 5 let a ani ten Huracán nedokázal už standartní 458 ani ohrozit, ani nemluvím o Speciale. Ta auta jsou úplně jiný level. Huracán je taky úžasné auto, ale spíš cílí na efektivitu, je prý trochu těžší než by bylo zdrávo, je hodně nedotáčivé a nedají se v něm vypnout asistenty.
F40 je bezpochyby ikonické, ale teď tě překvapím - ta pověst je mírně nafouklá. Všude, kde srovnávali F40 s pokrevními bratry tak byla poražena i 288 GTO. Taková F50 byla s Enzem nejlepší, čemuž se nedivím. Trochu mě mrzí, že to auto bylo v porovnání s F40 celkem přehlíženo.
A mimochodem - rozhodně nejsem fixovaný na jedinou značku. Aston Martin a Lamborghini je téměř na stejné úrovni jako Ferrari, taky miluju McLaren, Jaguar, Maserati, Pagani, Lotus, AMG a sportovnější věci od Porsche.
Rozhodně ti nezávidím tvou fixaci na jedinou značku, byť chápu mechanismus jejího vzniku a nedivím se jí. Do mládí se už nevrátím, to je fakt a na co jsi a nejsi zvědavý je mi celkem fuk.
Tvůj problém je v tom, že absolutně nesneseš žádný, ani sebemenší, náznak kritiky své oblíbené značky, takže to nejsem já, nebo Egi, kdo je tady zaslepený, nebo zaujatý - to jsi pouze ty. To je jádro mého sdělení, jestli se ti to nelíbí - tvůj problém.
Docela by mně zajímalo, kolikrát jsi tu Californii bez jiskry projel (a vymýšlet si nemusíš), že o ní tak zasvěceně píšeš. ;-)
A ještě P.S. Jedno z nejikoničtěších Ferrari všech dob je F40, o tom se jistě hádat nebudem - a to má motor s turbem, já bych se o charakter přicházející generace nebál :-)
Záleží, co se ti vybaví, když se řekne "Ferrari", mně to třeba Ferrari připomíná, ale kdybych byl pamětník třeba takové 250, asi by mi tohle auto bylo úplně cizí.
Že zrovna ty si někomu dovoluješ psát o zaujatosti, ty jsi snad nejzaujatější mladej kluk tady na diskusích - jak má něco koníka, tak se o tom ani náznakem nepochybuje a je třeba to jen a pouze vynášet do nebes... Ale jsem v klidu, z toho vyrosteš, než dokončíš gympl.
Mě spíš moc neoslovují ta přední světla. Horizontálně ok, ale ten tvar mi nějak nesedí. Připadá mi, jak kdyby byla na bocích ukončena nějak moc násilně.
Neviem co pise, ja ho mam v blackliste uz dlho. A ako presne vladne supersportom? Nejak jasnejsie to definuj, nevravim ze to tak nieje, mozno mas pravdu len chcem vediet nejaky konkretny faktor. Je lepsi nez huracan na okruhu? Ma lepsi image? Je exkluzivnejsi? (menej hori? >:-[] ) Vdaka za odpoved. :-)
>:D >:D >:D aha, takže mě se prostě nelíbí světla, tak jsem zaujatý. No fajn, tak zavedeme cenzuru o o Ferrari se všichni budeme vyjadřovat jen v superlativech, abys neměl pocit, že každý, kdo řekne něco proti, je zaujatý. Prostě se mi nelíbí světla. Velmi, velmi se Vám pane omlouvám za svůj skromný názor, který zdaleka nedosahuje Vaší velikosti
To není hnidopišství, to je prostě názor. Nic víc, nic míň. A už jednou jsem ti psal, že se prostě neposlintám z každýho výtvoru, jen proto, že je na něm koník
ta maska + světla, to vypadá, jako z 80. let... zadek auta je stotisící extrakt všeho od pininfariny, prostě typická ferrari záď. Oslovuje mě jedině střední část auta a interiér. Dojem velmi vlažný. :no: