Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koncept Pininfarina Sergio na základech Ferrari 458 Spyder jde nejspíše do výroby

Na loňském ženevském autosalonu se představil úchvatný koncept Pininfarina Sergio s technikou Ferrari. Nyní to vypadá, že vůz půjde v limitované edici do výroby.
Zpět na článek
1. 9. 2014 14:35
Tak tohle ano!
Paráda, libovka, nepřehnali to ani barevně, snad jen ty dveře by mohly být "normální" a na palubovce klasické budíky :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Egi
1. 9. 2014 14:50
Re: Tak tohle ano!
Mě spíš moc neoslovují ta přední světla. Horizontálně ok, ale ten tvar mi nějak nesedí. Připadá mi, jak kdyby byla na bocích ukončena nějak moc násilně.
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 16:25
Re: Tak tohle ano!
Nebuď hnidopich, vždyť je to perfektní :-) Takový design bude za pár let pouhou vzpomínkou, když člověk uváží fakt, že Bertone zkrachoval a ostatní renomovaná designerská studia jsou na hraně existence.
Avatar - Egi
1. 9. 2014 16:37
Re: Tak tohle ano!
To není hnidopišství, to je prostě názor. Nic víc, nic míň. A už jednou jsem ti psal, že se prostě neposlintám z každýho výtvoru, jen proto, že je na něm koník
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 16:57
Re: Tak tohle ano!
Jsi prostě zaujatý až to bolí, přiznej si to...když zkritizuješ několikátý model, těžko budeš soudit objektivně. A navíc...tohle není vyloženě Ferrari, ale model od Pininfariny s technikou z Maranella, takže si mírně protiřečíš. Navíc - viděl jsi to auto naživo? Já ano a doslova mě ohromilo.
Avatar - Egi
1. 9. 2014 17:33
Re: Tak tohle ano!
>:D >:D >:D aha, takže mě se prostě nelíbí světla, tak jsem zaujatý. No fajn, tak zavedeme cenzuru o o Ferrari se všichni budeme vyjadřovat jen v superlativech, abys neměl pocit, že každý, kdo řekne něco proti, je zaujatý. Prostě se mi nelíbí světla. Velmi, velmi se Vám pane omlouvám za svůj skromný názor, který zdaleka nedosahuje Vaší velikosti
1. 9. 2014 18:10
Re: Tak tohle ano!
...no a já bych zašel ještě dál...tohle mi prostě Ferrari v ničem nepřipomíná. Jak se mi líbí všechny aktuální modely, tak toto mě neoslovuje. ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 18:24
Re: Tak tohle ano!
Taky že to není designové cvičení Ferrari, ale Pininfariny ;-)
1. 9. 2014 18:39
Re: Tak tohle ano!
Pininfarina byl dvorním dodavatelem designu Ferrari a stále spolupracují. Proto mě to zaráží.
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 18:49
Re: Tak tohle ano!
Proč mi to píšeš? Myslíš, že zrovna já to nevím? :-) Jde o to, že to není koncipováno jako pravověrné Ferrari, přesto je tam ale znát mistrův odkaz. Za mě :yes:

Přesto, je znát odkaz na Ferrari Dino Speziale z roku 1965:

[odkaz]
Avatar - Egi
1. 9. 2014 18:53
Re: Tak tohle ano!
A tu značku na kapotě a mřížce to má proč? >:D na ozdobu...
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 20:27
Re: Tak tohle ano!
Protože je téměř vše financováno Ferrari, stejně jako technická stránka je dílem borců z Maranella.Jelikož je to ale zamýšleno primárně jako designovka a pocta Pininfarinovi, nosí to jméno jeho karosárny a auto bude jakýsi ''spinoff'' tradiční produkce Ferrari.
1. 9. 2014 20:29
Re: Tak tohle ano!
Záleží, co se ti vybaví, když se řekne "Ferrari", mně to třeba Ferrari připomíná, ale kdybych byl pamětník třeba takové 250, asi by mi tohle auto bylo úplně cizí.
1. 9. 2014 20:26
Re: Tak tohle ano!
Že zrovna ty si někomu dovoluješ psát o zaujatosti, ty jsi snad nejzaujatější mladej kluk tady na diskusích - jak má něco koníka, tak se o tom ani náznakem nepochybuje a je třeba to jen a pouze vynášet do nebes... Ale jsem v klidu, z toho vyrosteš, než dokončíš gympl.
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 20:45
Re: Tak tohle ano!
Odstup zapšklý páprdo, nejsem na takové řeči vůbec zvědavý. Nedivím se ale, že tě štve, že už jsi stihl zhořknout, do mládí se už těžko vrátíš, stejně jako to nadšení, které očividně ostatním závidíš :no: Kdybys byl v klidu, tak nemáš pořád potřebu do mě neustále šít.

Ferrari je moje srdcová záležitost už hodně dlouho, přesto netvrdím, že všechny jejich modely byly bezchybné. Jestli se ti zdá, že jen užívám slova chvály tak se téměř přesto nemýlíš, protože většinou řeším aktuální auta z posledních 5 let, z nichž každé vládne své kategorii, což nemůžeš prostě nijak vyvrátit. Za dveřmi je doba přeplňování a s tím spojené kroky, které se mi dost příčí, takže moc dobře vím, že tahle generace aut z Maranella bude jedinečná a nevidím důvod, proč bych je neměl jako nadšenec oslavovat. 458 Italia nejlepší supersport, 458 nejlepší okruhový stroj, F12 Berlinetta nejlepší super GT, LaFerrari nejlepší hypersport a dost možná nejpovedenější silniční auto vůbec. Tahle dominance se v budoucnu těžko bude opakovat, už z důvodu pořád přísnějších regulí, příkazů, zákazů a úkazů. Viz. nová California T - krásné a komplexní auto, ale už mi tam chybí ta jiskra.
1. 9. 2014 21:26
Re: Tak tohle ano!
Rozhodně ti nezávidím tvou fixaci na jedinou značku, byť chápu mechanismus jejího vzniku a nedivím se jí. Do mládí se už nevrátím, to je fakt a na co jsi a nejsi zvědavý je mi celkem fuk.
Tvůj problém je v tom, že absolutně nesneseš žádný, ani sebemenší, náznak kritiky své oblíbené značky, takže to nejsem já, nebo Egi, kdo je tady zaslepený, nebo zaujatý - to jsi pouze ty. To je jádro mého sdělení, jestli se ti to nelíbí - tvůj problém.

Docela by mně zajímalo, kolikrát jsi tu Californii bez jiskry projel (a vymýšlet si nemusíš), že o ní tak zasvěceně píšeš. ;-)

A ještě P.S. Jedno z nejikoničtěších Ferrari všech dob je F40, o tom se jistě hádat nebudem - a to má motor s turbem, já bych se o charakter přicházející generace nebál :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 23:52
Re: Tak tohle ano!
F40 je bezpochyby ikonické, ale teď tě překvapím - ta pověst je mírně nafouklá. Všude, kde srovnávali F40 s pokrevními bratry tak byla poražena i 288 GTO. Taková F50 byla s Enzem nejlepší, čemuž se nedivím. Trochu mě mrzí, že to auto bylo v porovnání s F40 celkem přehlíženo.

A mimochodem - rozhodně nejsem fixovaný na jedinou značku. Aston Martin a Lamborghini je téměř na stejné úrovni jako Ferrari, taky miluju McLaren, Jaguar, Maserati, Pagani, Lotus, AMG a sportovnější věci od Porsche.
2. 9. 2014 08:09
Re: Tak tohle ano!
Na stejné úrovni. >:D Ty značky a jejich produkty jsou profilovány a postaveny dost jinde.
Avatar - Petrolhead_CZ
2. 9. 2014 12:09
Re: Tak tohle ano!
Umíš číst? Píšu, že jsou téměř na stejné úrovni pro MĚ v oblíbenosti. O tom byla řeč.
Avatar - Hotwire
1. 9. 2014 23:19
Re: Tak tohle ano!
Preco si myslis ze Italia je lepsia nez napr Huracan? ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2014 23:21
Re: Tak tohle ano!
Nejspíš protože to tak zatim vždycky bylo a nikdy jinak >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 23:58
Re: Tak tohle ano!
Viz jak píše Hammunasakra :-)

Italia už supersportům vládne 5 let a ani ten Huracán nedokázal už standartní 458 ani ohrozit, ani nemluvím o Speciale. Ta auta jsou úplně jiný level. Huracán je taky úžasné auto, ale spíš cílí na efektivitu, je prý trochu těžší než by bylo zdrávo, je hodně nedotáčivé a nedají se v něm vypnout asistenty.
Avatar - Hotwire
2. 9. 2014 00:01
Re: Tak tohle ano!
Neviem co pise, ja ho mam v blackliste uz dlho. A ako presne vladne supersportom? Nejak jasnejsie to definuj, nevravim ze to tak nieje, mozno mas pravdu len chcem vediet nejaky konkretny faktor. Je lepsi nez huracan na okruhu? Ma lepsi image? Je exkluzivnejsi? (menej hori? >:-[] ) Vdaka za odpoved. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
2. 9. 2014 00:11
Re: Tak tohle ano!
458 Italia vyniká hlavně kvůli vyváženosti a ostrým bezprostředním reakcím, má božský atmosférický točivý motor s krásným zvukem, bezkonkurenční převodovku, skvělé řízení a trakci. Je perfektně hravé, působí lehce, na okruhu to bude jasný vítěz.

458 Speciale bere ještě všechno vážněji, ostřejší převodovka, lepší brzdy (téměř jako má LaFerrari) a vychytaná aerodynamika. Na okruhu Anglesey v UK Speciale rozdrtilo GT-R rozdílem 2.7, což mluví za vše.

Huracán je těžší a dost nedotáčivý hlavně vůli AWD jak už jsem psal, je cílem na jinou sortu lidí, nenechá tě se tak vyřádit, preferuje efektivitu. Tyhle všechny neduhy napraví další verze, má být typ s náhonem pouze na zadek, což bude určitě stát za to. Plus Superlegerra a tak dále. Jenže tou dobou už bude na trhu nové Ferrari + tu bude stávající McLaren 650S, Porsche 911 GT3 a jiní. Ale Lamborghini se dle mého časem dostane mezi úplnou špičku.
Avatar - Hotwire
2. 9. 2014 00:13
Re: Tak tohle ano!
Vdaka za vycerpavajucu odpoved. :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
2. 9. 2014 00:15
Re: Tak tohle ano!
Není vůbec zač ;-)
Avatar - CountachSV
1. 9. 2014 19:31
"vývar" z bujónu
ta maska + světla, to vypadá, jako z 80. let... zadek auta je stotisící extrakt všeho od pininfariny, prostě typická ferrari záď. Oslovuje mě jedině střední část auta a interiér. Dojem velmi vlažný. :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Petrolhead_CZ
1. 9. 2014 20:24
Re: "vývar" z bujónu
Koukám, že jsi další kdo neumí ocenit parádní design :no:
Avatar - CountachSV
1. 9. 2014 20:58
Re: "vývar" z bujónu
parádní design má podle mého z posledních aut Lagonda například.. toto mě neoslovuje.
a hlavně ta stokrát omletá barva... viz totok:

[odkaz]

ve žluté by to bylo možná o chloupek lepší. ale ta světla a blatníky to je opravdový fail 20 let zpátky.
1. 9. 2014 21:30
Re: "vývar" z bujónu
Ty evidentně nevíš, jak se vybírá barva na Ferrari, takže návod od nejpovolanějšího zde:

[odkaz] čas cca 1:20, tak studuj >:D
Avatar - Stejsn
2. 9. 2014 11:11
Re: "vývar" z bujónu
No to je super dávat odkaz na video, kde Clarkson říká, že si vybral špatný model, špatnou barvu a že je to auto k ničemu :-)
Avatar - CountachSV
2. 9. 2014 14:38
Re: "vývar" z bujónu
Jeremy má zdá se jasno >:D jako vždy :-!