Novinky
ke zbytku - Buick žije díky číně, zančka je tam velmi úspěšná a jeden z důvodů, proč nepadopadla jako Pontiac či Oldsmobile je právě čínský trh....
Takže je logické, že model uvedou nejdříve tam. GM tam má své továrny a mylsím že i vývojové centrum.
Takže je logické, že model uvedou nejdříve tam. GM tam má své továrny a mylsím že i vývojové centrum.
Díky za vysvětlení! Pamatuji si jen režimy "3" a "2" u svého Aerostaru a Cutlass Limited. Funkce tedy stejná... To vypadá na trochu levný (zastaralý) software, ale nebudu dělat předčasné závěry...
Ale funkční, není snad nic horšího, než když ti "chytřejší" převodovka hodí další kvalt zrovna při vyjíždění nějakého kluzkého svahu, pak zas honem zpátky, mezitím ztratíš rychlost, trakci a je to v čoudu.
Jak jsem k tomu dospěl? Podívejte se na Envision, chvilku bloumejte po karosérii, potom po interiéru, a hned je jasné, že tohle auto nebylo designováno ani v jů-es-ej, ani v EU. Není daleko doba, kdy se plastické operace umožňující sešikmení očí stanou nejžádanějším operačním zákrokem u žen i mužů v Evropě... Manažeři samozřejmě tuto módu započnou, vědí, že si potřebují předcházet své nové chlebodárce 😄
A teď k autu: bylo by zajímavé v článku uvést, k čemu slouží režim AT nazvaný "L". Pro Čínu asi dává smysl vybavit auto něčím, jako půlící převodovkou... No nic, jen tohle mě zaujalo, jinak mi zatím tohle jako základ budoucí Antary nevyhovuje.