Novinky
Dovolím si upozornit na mírné pomíchání názvů motorů. Aktuálně nabízená slabší verze TD4 není dvoulitr, ale má objem 2,2l. Dvoulitrový motor přijde na trh až v průběhu roku 2015 s označením ED4. 😉
Nevím, jak to bude pro nový model, ale v současnosti je ED4 jenom TD4 s dvojkolkou...
V tomto modelu bude jako ED4 označován nový dvoulitrový motor, jenž bude mít velmi podobné parametry jako TD4, který nahradí. Výkon shodný a točivý moment o něco málo nižší.
A s dvojkolkami to bude jak ? Značení, možnosti ?
Nechci spekulovat, jelikož tuto informaci zatím netuším. Nejspíše bude motor ED4 nabízen s oběma druhy pohonu pod stejným názvem, ale ber to jako nezaručenou informaci.
Spíš si myslím, že předložka "e" bude značit jakousi ekoverzi, následně bude i u nových motorů použita diverzifikace na "T" a "S".
Budou nové motory nebo nebudou, toť otázka. Logické by bylo, kdyby už staré 2,2 původem od Fordu/PSA na Euro 6 už nepředělávali...
Budou v průběhu příštího roku, JLR je chce nejdřív nasadit do XE, po uspokojení první poptávkový vlny pak půjde do Disca.
Těch 110 a 140 kW je podle mého názoru jako konkurence pro X3 nebo Q5 už dneska hodně málo... Jinak design je super (jako obvykle u Land Roveru :yes: )
Až na jednotku 25d odpovídá konkurenci. Ten motor ale sám o sobě moc době neodpovídá. 😉
Konstrukčně je tento motor již za zenitem, jízdním projev a jeho spojení s devítistupňovým automatem je však stále na velmi dobré úrovni, což je dle mého nejdůležitější.
Jenomže X3 i Q5 jezdí nejen s dvoulitry, ale také s třílitry... v tom je ten rozdíl!
To je otázka spíš na RRE, LR vidím jako levnější brand. Navíc i s malým Evoquem si vystačí se čtyřválci a to v cenový hladině, která je až neuvěřitelná.
No pokud bys Discovery nechtěl srovnávat s prémiovou produkcí, ale třeba s VW nebo Toyotou, což je možné (a možná i logické), tak by stálo zato napsat, že cena 900 a výše je trochu vysoká...
150 koní na tak těžké auto za takový hrachy a ještě taková sci-fi spotřeba?? Tak za ty hrachy už mám 6ti válec v nafte od D3 a to je jiná jízda..
Počkej, jaké SUV s šestihrnkem od D3 pořídíš do 1 mega? S tou jízdou je to jasný...
tych 150 koni je zakladny motor.... ja tam vidim aj silnejsie verzie 😉 .... navyse to auto je len o 2cm dlhsie ako toyota RAV4 ..... ak chces nieco silnejsie mas tu RR sport 😉 .... ale v tychto beznych kompaktnych SUV je podla mna nezmysel chciet po aute aby malo 300 koni.... na to su ine auta inej triedy
to ze vykonove extremy ponuka nemecka D3 este neznamena ze kazdy ju musi v tomto nezmysle kopirovat, ja tu nevidim zmysel tunovat to auto na nejake extremne vykony ..... motorova ponuka aku vidim v tabulke plne postacuje :yes:
to ze vykonove extremy ponuka nemecka D3 este neznamena ze kazdy ju musi v tomto nezmysle kopirovat, ja tu nevidim zmysel tunovat to auto na nejake extremne vykony ..... motorova ponuka aku vidim v tabulke plne postacuje :yes:
dovolim si nesuhlasit. Obcas jazdim ja ix35-ke s 135kW a este aj to je na take auto malo. Ked potrebujes zrychlit tak optimalny motor na take auto je okol 240 PS pri tej vahe.
tak mozno by to chcelo ine auto.... mozno sedan strednej triedy s nejakymi 200 konikmi.... od SUV chciet nejake sportove vykony proste je nezmysel ... nikdy nebude tak rychle a agilne ako bezny podobne vykonny sedan to je jasne.... to by potom bezne sedany uplne stratili vyznam keby ich SUVecka porazali v dynamike
Preco by som mal chciet napr. sedan ?
Raz zacnes jazdit na aute s vyssim podvozkom a keby aj pripojitelnom 4x4 alebo trvalom, uz sa k sedanu nevratis. Naco, aby som sa s nim bal vyjazdov ? Skrabal ho pri parkovani, volal odtahovku ked nejaky bulo zastane tak ze sa neda prejst po ceste a obrubnik je vysoko ?
O tom vykonny sedan vs vykonne SUV si dovolim polemizovat ... V poslednej dobe jazdievam aj na Foresteri X.T. a to ma 240ps. V zakratuch, na vyjazdoch, v rozbehu, na rovine s tym vycvicis hocijaky 200PS "sedan" uplne v pohode, aj na maximalke 😉. By si sa divil, ako Ti ta stvorkolka vyssi a podvozok ulahci zivot. A ked pojdem na hriby alebo na ryby nemusim sa bat ze si sedan poskodim ...
Nie ja chcem vykonne SUV aj do buducna. A mam v plane si v dohladnej dobe kupit dalsie, podstatne vykonnejsie ako mam doma teraz. Lebo 150PS je na take auto malo ...
Raz zacnes jazdit na aute s vyssim podvozkom a keby aj pripojitelnom 4x4 alebo trvalom, uz sa k sedanu nevratis. Naco, aby som sa s nim bal vyjazdov ? Skrabal ho pri parkovani, volal odtahovku ked nejaky bulo zastane tak ze sa neda prejst po ceste a obrubnik je vysoko ?
O tom vykonny sedan vs vykonne SUV si dovolim polemizovat ... V poslednej dobe jazdievam aj na Foresteri X.T. a to ma 240ps. V zakratuch, na vyjazdoch, v rozbehu, na rovine s tym vycvicis hocijaky 200PS "sedan" uplne v pohode, aj na maximalke 😉. By si sa divil, ako Ti ta stvorkolka vyssi a podvozok ulahci zivot. A ked pojdem na hriby alebo na ryby nemusim sa bat ze si sedan poskodim ...
Nie ja chcem vykonne SUV aj do buducna. A mam v plane si v dohladnej dobe kupit dalsie, podstatne vykonnejsie ako mam doma teraz. Lebo 150PS je na take auto malo ...
Jsou lidé, kterým by ani 300k v takovém autě nestačilo... Ale o tom toto auto není, LR nebyla a není značkou, která by nabízela širokou motorovou paletu. Doporučuji se s SD4 v automatu svézt a třeba změníš názor.
lenze to tazko vysvetlis..... ludia su uz namlsani a rozkekeseni.... ocakavaju v SUV 300 koni a zrychelnie 6 sekund.... na dosiahnutie takychto vykonov odporucam skor sportove kupatka alebo luxusne limuziny ... a nesilit to v SUV a hrat sa v nich na pretekarov ..... od miniauta tiez nikto necaka 600 litrovy kufor a jazdenie 4 osobami denno denne ..... tak nechcime od SUV dynamiku na urovni golfa gti ..... 😉
ja si pamatam ked este stara L200-ka mala 74 kw turbodiesel 2,5 litra.... siel som s nou.... a nikto sa v nej nestazoval... a auto malo 2 tony..... dnes su ludia hrozne zzenstili namlsani... a nic im nie je dost dobre... tu je ten problem .. najradej by v SUVeckach predbiehali sportiaky....
ja si pamatam ked este stara L200-ka mala 74 kw turbodiesel 2,5 litra.... siel som s nou.... a nikto sa v nej nestazoval... a auto malo 2 tony..... dnes su ludia hrozne zzenstili namlsani... a nic im nie je dost dobre... tu je ten problem .. najradej by v SUVeckach predbiehali sportiaky....
Kdo chce vyšší výkon, má ho mít, benzínový Si4 je plně k dispozici se svými 240 koníky. Jsem na něj sám zvědavý, zatím s ním žádnou zkušenost nemám, ale parametry slibují zajímavé svezení. 😉
L200 bych sem moc nenosil, je to čistě pracovní nástroj, který podává i takové výkony a není pro nějaké srovnání relevantní. Dříve se jezdilo i s mnohem méně výkonnými vozy, ale dobe jde neustále dál.
L200 bych sem moc nenosil, je to čistě pracovní nástroj, který podává i takové výkony a není pro nějaké srovnání relevantní. Dříve se jezdilo i s mnohem méně výkonnými vozy, ale dobe jde neustále dál.
Moje MPV má 106 Kw a 2,2 tony prázdne. A skôr mi chýba 6. stupeň ako zopár koní naviac. Ak to dobre zladili s prevodovkou bude dosť aj tých 150 koníkov na normálnu jazdu stačiť. Ak to ale človek naloží až po strechu a bude chcieť drtiť ľavý pruh na autobahne tak to už také ľahké nebude. >😁
Na normálnu jazdu to iste stačí, ale jednak Disco nie je rodinné MPV (rozumej kde sa dynamická jazda neočakáva) a jednak od prémie aj motoricky čakáš niečo viac, ako od nejakej ix35ky.
Ani nejde o sportování. Argumentace předjížděním není každému po chuti, ale takový nájezd na dálnici také dokáže protáhnout spřežení. Schopnost bez problémů srovnat rychlost je pro mne důležitá. Bude to chtít vyzkoušet.
Zvlášť u těch, kteří nevědí, že připojovací pruh má obvykle dostatečnou délku na to, aby nabrali zrychlení a ne to fláknout okamžitě po nájezdu do průběžnýho pruhu.
Řekl bych, že by připojovací pruhy mohly být klidně delší. Nechápu ty, kdo potřebnou rychlost nenaberou a plné délky nevyužijí. Ani bych se nedivil, kdyby nevyužívali plného výkonu svého auta. Však jim někdo uhne.
Celkově design za 1- tedy :yes: Velmi oceňuji linii střechy a současné zachování c sloupku. Středovou konzoli bych viděl raději více prostorově výraznou, ale nemáme vnitřní míry... sedm sedadel snad nebude standard, protože ta dvě navíc jsou legrační...Optika světlometů taky zajímavá....
suhlas s tym C stlpikom .... :yes: dokonalost
s tymi dvoma zadnymi sedackami v tretom rade suhlas.... mozno nebudu standard... ale ktore SUV pod 4,6 metra ti dnes ponukne 3 rady sedadiel... ( isto ich nie je vela ) takze tento tah landroveru tiez treba ocenit.... samozrejme ze uplne vzadu vojdu maximalne nejake mensie deti... ale aj to sa pocita :yes:
s tymi dvoma zadnymi sedackami v tretom rade suhlas.... mozno nebudu standard... ale ktore SUV pod 4,6 metra ti dnes ponukne 3 rady sedadiel... ( isto ich nie je vela ) takze tento tah landroveru tiez treba ocenit.... samozrejme ze uplne vzadu vojdu maximalne nejake mensie deti... ale aj to sa pocita :yes:
Vypadá moc pěkně. Současný designový jazyk JLR je moc pěkný. Evoque dodnes vypadá úžasně a nový RR je dle mého názoru asi nejhezčí ve třídě. :yes:
Po designové stránce je v současné době jak Jagu, tak LR těžko co vytknout.
Po designové stránce je v současné době jak Jagu, tak LR těžko co vytknout.
Umělecký dojem dosahuje razance přímého direktu od profíka těžké váhy, auto, které vypadá, auto, které jede. Byly doby, kdy tato charakteristika pasovala v rámci daných tříd na kdejaký vůz, dnes abys prstíčkem v garážích světa pohrabal.
Tedy ano, dávám bezvýhradnou výbornou. První dojem dokonce nabízí až kacířskou úvahu, že totiž firemní "základ" je vizuálně to nejharmoničtější co značka nabízí. Je to ovšem dáno především novostí, rozměrovou uměřeností a dokonalým stylem.
No dnes velmi zřetelně - BRAVO :yes: :-!
Tedy ano, dávám bezvýhradnou výbornou. První dojem dokonce nabízí až kacířskou úvahu, že totiž firemní "základ" je vizuálně to nejharmoničtější co značka nabízí. Je to ovšem dáno především novostí, rozměrovou uměřeností a dokonalým stylem.
No dnes velmi zřetelně - BRAVO :yes: :-!
suhlast... novost... a aj prakticke rozmery ... tomu davaju osobitny smrnc... :yes😒br />
casom samozrejme uz to bude zase stary dobry discovery sport.... boom trosku opadne .... ako opadol aj po evoque a inych modeloch.... ale za mna osobne skutocne asi najkrajsi model znacky..... a prave ta umiernenost a akasi "dostupnost" ktoru ty nazyvas firemny zaklad je prave to co u mna vyvolava sympatie u tohto auta.... nic sa nema prehanat to je pravda.... a RR sport alebo velky range akokolvek su nadherne ... predsa len na bezne pouzitie by pre vacsinu z nas uz boli vzhladom k rozmerom a vykonom ako aj cene za prevadzku uplne na nic..... ale novy discovery sport je prave taky ten zdravy "dostupny" a na bezne ucely "pouzitelny" zaklad .... a mozno by sa s tym clovek uz nebal prejst ani nejaky ten teren.... na rozdiel od drahsich rangeoch....
za mna najkrajsi model znacky.... teda zatial 😉 ... lebo kazdym novym modelm znacka posuva hranice vizualnej dokonalosti dalej :yes:
casom samozrejme uz to bude zase stary dobry discovery sport.... boom trosku opadne .... ako opadol aj po evoque a inych modeloch.... ale za mna osobne skutocne asi najkrajsi model znacky..... a prave ta umiernenost a akasi "dostupnost" ktoru ty nazyvas firemny zaklad je prave to co u mna vyvolava sympatie u tohto auta.... nic sa nema prehanat to je pravda.... a RR sport alebo velky range akokolvek su nadherne ... predsa len na bezne pouzitie by pre vacsinu z nas uz boli vzhladom k rozmerom a vykonom ako aj cene za prevadzku uplne na nic..... ale novy discovery sport je prave taky ten zdravy "dostupny" a na bezne ucely "pouzitelny" zaklad .... a mozno by sa s tym clovek uz nebal prejst ani nejaky ten teren.... na rozdiel od drahsich rangeoch....
za mna najkrajsi model znacky.... teda zatial 😉 ... lebo kazdym novym modelm znacka posuva hranice vizualnej dokonalosti dalej :yes:
...jsem zvědavej jak vizuálně obstojí na šourůmu vedle RRS, ale nevypadá to marně. Příď naznačuje jaká to byla trefa s novým designovým jazykem. Interiér má míň vytříbený tvary než RR brand, ale nevypadá zle 😉
Jo, ten interiér je slabší, ale odstup od RR musí být někde znát. Zvenku ok, je to široké a bez designových ústupků, takže to vedle RRS vizuelně ustojí, těch 20 cm rozdílu na délku bude poznat spíš uvnitř a v kufru. U mně dobrý. :yes: 😉
S vizuálnym dojmom a dizajnovou vydarenosťou bezvýhradný súhlas; presne ako píšeš, dizajnovo to najlepšie od LR a nemusí sa hanbiť stáť vedľa drahších bratov od RR. Len s tým "autom, které jede" by som počkal, 110 a 140 kW nafťáky pre SUV nie je na ovládnutie ľavého diaľničného. Ale inak bravo. :yes:
Mám rozpolcené pocity. Na jednu stranu je to krásný design, jaký předvádí LR/RR v posledních letech. Na druhou stranu mě mrzí ztráta jakéhokoliv odkazu předchozího Freelanderu. Tomu jsem s radostí říkal krabice a líbí se mi tak. Tohle vypadá, jako by vzali balónek ve tvaru Evoqua a přidali dalších pár hektopaskalů. Je to takové podivně kulaté na to, že by to mělo nahradit nejoffroadovatější SUV na trhu. Jinými slovy, je na tom až moc vidět, kam většina těch aut půjde...
K interiéru mám jedinou připomínku - krásné materiály, kůže (imitace, origo, kdo ví) i na palubce, postranní výdechy v hliníku, olemování středové konzole z hliníku. Bomba. A pak nějaký d***l udělá celou střední část z toho nejobyčejnějšího plastu v kombinaci s něčím co vypadá jako nejlevnější černý lesklý plast. To mi hlava prostě nebere... 8-s
K interiéru mám jedinou připomínku - krásné materiály, kůže (imitace, origo, kdo ví) i na palubce, postranní výdechy v hliníku, olemování středové konzole z hliníku. Bomba. A pak nějaký d***l udělá celou střední část z toho nejobyčejnějšího plastu v kombinaci s něčím co vypadá jako nejlevnější černý lesklý plast. To mi hlava prostě nebere... 8-s
... jen jednu chybku. Všechny klady již popsali mí předřečníci zde, je tedy zbytečno je opakovati, lze toliko se pod ně spolupodepsati. A fčíl k té chybce, kterážto jest asi chybkou jen pro mne (?) - najde se prosím někdo kdo mi zde vysvětlí smysl sedmi ziclí? Já to vidím jen jako jakýsi módní frikulínský nepraktický výstřelek (a doufám že půjde učiniti objednávka i na klasický počet oziclování, a to zde, i u větších bratříčků). Kdybych snad chtěl autobus, tak si přece koupím autobus .......
7 ziclí ocení zejména vidláci, kteří o víkendu objíždějí početné příbuzenstvo aby se chlubili že oni mají na 7 ziclí oproti ostatním kteří mají jen na 5 ziclí. U každého příbuznýho zastaví, zadarmo se nažerou a pak na ty zadní 2 zicle násilím vecpou 120 kg příbuznýho s jeho 115 kg starou + jejich 3 haranty aby jim po dědině předvedli, jaký to má vodpich a jak je to tichý a pohodlný. Prostě to slouží k jednomu jedinému účelu: "my na to máme a voni na to nemají". Tož asi tak >😁
...jo tak tyhle jednoduchý vysvětlení mám nejradši...
proto je píšu hlavně pro tebe. Kdybys byl nucen číst samý složitý litánie, tak tě bude bolet hlava a v rachotě pak nepodáš kvalitní výkon
Tohle je jediné SUV, které bych dokázal ve své garáži vystát, co vystát, dokonce po takovém RR dost toužím 😄 S RR a Evoque je tohle auto další trefa do černého, pokud to budu brát v rámci ''koncernu'', tak kombinace RR a Jaguaru F-Type Coupe V6 S na víkendy představuje velmi lahodnou dvojku 😄
Teda jsem upřímně překvapen, že se to tady líbí tolika lidem.. ten profil připomínající nemaželskou dceru MLka a SSangYongu vám nikomu neva?😊 Chtěl bych říct že je to zklamání, ale bohužel jsem asi něco podobnýho čekal. Jak nemám rád Evoque, tohle mi jede ještě míň. Takový.. rozplizlý. Já vim že nemůžou furt dělat krabice stylu Defenderu 110, ale mrzí mě to.
Toliko pohled teoretika, kterej seděl v Land Roveru jednou v životě😊
Toliko pohled teoretika, kterej seděl v Land Roveru jednou v životě😊
1.interier,ktory posobi ako keby bol priamo z minuleho discovery,outdated uz dnes,nie to este o pol roka pri spusteni predaja
2.auto z vonku vyzera uzasne,az na zadnu partiu,a specialne zadne svetla. tie posobia ako nejake lacne tuzingove garazove vylepsenie....
ano viem,ze toto nema byt rovnaky level ako luxusnejsie rr a rr sport,ale mohli to spravit aj lepsie.premarneny potencial podareneho dizajnu (az na to zadne celo...).pri titulnom obrazku som si nahlas povedal WAUW ,ale celkovo to uz take wauw nie je. je tam nesulad medzi exterierom a interierom 😢
2.auto z vonku vyzera uzasne,az na zadnu partiu,a specialne zadne svetla. tie posobia ako nejake lacne tuzingove garazove vylepsenie....
ano viem,ze toto nema byt rovnaky level ako luxusnejsie rr a rr sport,ale mohli to spravit aj lepsie.premarneny potencial podareneho dizajnu (az na to zadne celo...).pri titulnom obrazku som si nahlas povedal WAUW ,ale celkovo to uz take wauw nie je. je tam nesulad medzi exterierom a interierom 😢
Za vzhled by si u L-R zasloužili metál. Každému je na 1000 yardů jasné, že je to Land-Rover, a přitom každému modelu dokáží vštípit osobitost.
Discovery sice ztratil hodně ze své dobrodružnosti, nicméně celková podoba mistrně balancuje nad metrosexuálním vzhledem Evoque a neotřesitelností původního Discovery.
Za mě tedy dávám více předost starému Discovery, nicméně i tak musím uznat, že novinka se povedla na 100%. Jen zkrátka změnila charakter a evidentně cílí na mladší, resp. mladistvěji smýšlející klientelu.
Jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Discovery sice ztratil hodně ze své dobrodružnosti, nicméně celková podoba mistrně balancuje nad metrosexuálním vzhledem Evoque a neotřesitelností původního Discovery.
Za mě tedy dávám více předost starému Discovery, nicméně i tak musím uznat, že novinka se povedla na 100%. Jen zkrátka změnila charakter a evidentně cílí na mladší, resp. mladistvěji smýšlející klientelu.
Jednoznačně :yes: :yes: :yes:
A přitom stačilo, kdyby sis přečetl ten článek. Hned v prvním odstavci se píše, že tohle auto se jmenuje Discovery Sport a je nástupcem Freelanderu. Tedy, nejde o nové Discovery, a tím celý tvůj příspěvek postrádá smysl. :-!
Vypadá to, že Rohypnol si dneska dal Rohypnol. Anebo naopak nedal?
V poutavém románu jednoho severského autora detektivek jsem četl, že lu*** si dávají
rohatýho před bankovní loupeží. Že jsou pak ledově klidní a nedělají chyby. Upřímně,
moje osobní zkušenost s tímto lékem tomu dost odporuje 😄 nebyl jsem schopen vůbec
ničeho😄
V poutavém románu jednoho severského autora detektivek jsem četl, že lu*** si dávají
rohatýho před bankovní loupeží. Že jsou pak ledově klidní a nedělají chyby. Upřímně,
moje osobní zkušenost s tímto lékem tomu dost odporuje 😄 nebyl jsem schopen vůbec
ničeho😄
tak ono tento novy discovery sport je nastupca freelanderu 😉 ... takze tazko to porovnavat s tym ako vyzeral "stary" discovery ....
skor by som sa pri porovnavani s predchodcom teda zameral na freelander 😉
ale inak samozrejme suhlas.... novy LR discovery sport je krasny uzasny a dokonaly :yes:
skor by som sa pri porovnavani s predchodcom teda zameral na freelander 😉
ale inak samozrejme suhlas.... novy LR discovery sport je krasny uzasny a dokonaly :yes:
Mne sa tento nový Discovery Sport trochu ponáša na Ford E😜lorer.
Samozrejme LR má ten dizajn dotiahnutý do detailu ale nechá si za neho aj riadne zaplatiť
:-!
Samozrejme LR má ten dizajn dotiahnutý do detailu ale nechá si za neho aj riadne zaplatiť
:-!
Jestli chce JLR vydělávat, pak udělal to nejlepší co mohl.
za mna osobne .. velmi pekny dizajn.... taky mix evoquea s RR sport ale co je podstatne ten napadny C stlpik ostal nadalej zachovany a to je podla mna fajn.... sekne mu to a je to jeden z mala rozpoznavciach znakov ( kedze ten dizajn je uz podobny s inymi modelmi znacky ) ze nejde o evoque ani o iny range ...... ale o discovery sport .......
povedal by som ze land rover ten svoj dizajn piluje a cibri do dokonalosti a tento styl mu ozaj sekne... evoque je krasny..... neskor ho prekonal novy velky range rover.... potom prisiel rr sport sport ktory je zase este krajsi .... a teraz tu mame discovery sport a opat posuva latku vyssie... jednym slovom dokonalost ... nemam vyhrady ani k prednym svetlam ani k zadnym ani k maske ani k bocnemu profilu a aj interier je famozny uz len na pohlad.... land rover ma opat zarobene na dalsi megauspech
:yes:
Za mě málo odlišností zepředu oproti RRE.