Nejnovější špionážní fotografie ukazují velmi zvláštní Hondu Civic - záď je víceméně shodná se studií Civic Type R Concept, příď ale jako by patřila běžnému modelu.
Podle posledních neověřených informací by měl být 2.0 VTEC TURBO naladěný na 315 koní. Pokud by to tak opravdu bylo, znamenalo by to, že Honda "překvapivě" nemá v úmyslu postavit převýkonovanou neovladatelnou mrchu, jak se tu zejména ti s "nejvřelejším" vztahem ke značce strachovali. ;-)
Ako píše fOE, 315k zrazu nie je premotorované? Donedávna tu Honda klub za premotorovaný označoval aj 280k Leon.
P.S: Honda potrebuje 315k, aby porazila na Ringu 265k Merane? ;-)
No já nevím, když se tu vehementně řešil Focus RS 500 se 350 k (a hlavně 460 Nm), netvářil ses, že by to byla neovladatelná bestie, naopak jsi zprostředkovaně oceňoval, že se to chovalo na Ringu lépe, než čistokrevný sporťák. Krátká paměť [odkaz] nebo dvojí metr? ;-)
Teší ma, že Ťa moje názory tak oslovujú, že si ich archivuješ. ;-) Každopádne ja som sa v príspevku, na ktorý reaguješ nevyjadroval, či je podľa mňa 315 k auto premotorované alebo nie, ale poukazoval som na vyhlásenia Honda fans k tejto téme. Ja tu na rozdiel od viacerých nezvyknem púšťať rezolútne vyhlásenia, ako bude jazdiť auto, ktoré nik ešte ani nevidel.
Svého času jsi míval rozumné názory, než jsi sklouzl k evropskému fundamentalizmu a píšeš vcelku pravidelně, takže není až takový problém občas něco dohledat. ;-)
Oproti vžitým představám neexistuje nic jako prototyp Honda-fan - někteří by byli nejraději, kdyby Civic měl stále 1.6 nebo 1.8 VTi, dalším by opět stačil atmo dvoulitr nebo třeba 2.2/240 k a jiní už považovali i 8G CTR za trošku přežilé a čekají na turbo. Úplně stejná situace je i u motorů pro masové modely - jedni by chtěli atmosférické Earth Dreams, které mají v Japonsku a USA parádní parametry, jiní už konečně chtějí VTEC Turbo. Komukoli z nich se zavděčíš, naštveš současně někoho jiného. :-) Kdo si myslíš, že by ještě chtěl komplikovat život mudrováním nad tím, co už je a co není moc výkonu na předku? >:D
A kolik to teda má mít, abys byl spokojen? Přijde mi, že mnoho z vás by to hodnotilo asi takto: Když to bude mít 279, tak to bude plečka, která se nedotáhne ani na Leon. Když to bude mít 280, bude to plečka, která se dokázala dotáhnout akorát na Leon. Když to bude mít 281-289, bude to plečka, která proti Leonu nepřináší mnoho výkonu navíc. Když to bude mít 290+, bude to plečka, která má moc výkonu a je to přemotorovaná bestie... Jaký by měl být teda výkon motoru, aby CTR bylo dobré auto?
Dýchaj, Miňo, si strašne upätý a smrteľne vážny. ;-) Mne je srdečne jedno, koľko koní tajpár bude mať, len sa bavím na tom, že nech bude tá cifra akákoľvek, pre Teba a Tvojich kamošov z klubu to vždy bude najlepšie. ;-)
Takze je ti to jedno, ale stejne si neodpustis poznamku, ze je to spatne, vid? Mi je to totiz taky jedno (ctr si kupovat nebudu), nevim, kdes prisel na to, ze jsem nejaky hondafanatik. Kazdy, kdo ma zrovna Hondu, jeste nemusi byt fanatik. Vzpamatuj se. To, ze King nevidi, neslysi a Honda vzdycky rulez, proste neznamena, ze jsou takovi vsichni majitele Hondy.
kolik takových "posledních neověřených informací" ještě vytáhneš z klobouku?
A co se týká převýkonovanosti:
Jak jistě ze stránek ACz víme, tak 300 koní je moc i na zadních kolech dýzlového kombajsu >:D >:D (sorry, pane Vaverka, já musel)
315 koní na předku je moc, byť se to bude snažit kompenzovat samosvor a semislicky, pořád je to moc.
Já osobně jsem tady nikdy nepsal o neovladatelnosti, ale horší každodenní použitelnosti tothoto překoňovaného okřídleného zázraku a na tom stále trvám. A stejně tak si stále myslím, že to ufo, které kroužilo po Ringu je jen mula, a že opravdový Civic Type-R bude vypadat jinak a uvede nový design další generace Civicu.
Jen houšť, abych byl upřímný, opravdu mně zajímá, jestli CTR bude taková bomba a taky jestli z toho Honda vytěží základ pro změnu image (chtějí-li image vůbec měnit).
Tak stalo sa presne to, čo som predpokladal: agresívna štúdia vymäkne a zostane z toho taký mačkopes. Zadok štúdie vyzerá síce ako sci-fi tuning na hranici vkusu, ale svojou agresivitou a zladením detailov to ako celok funguje: obrovské akoby trojité krídlo pekne korešponduje s vytiahnutými blatníkmi a vetracími otvormi: [odkaz]
Kdežto auto z článku (evidentne sériové alebo už veľmi blízke sérii) stratilo tú agresivitu a dravosť najmä tým, že už nie je také široké; blatníky zostali sériovo úzke a auto tak stratilo optickú šírku, takú potrebnú pre celkový agresívny výzor auta. Teraz to vyzerá ako sériový Civic, na ktorý len capli ten veľký spoiler a svojím tvarom len zdôrazňuje optickú výšku auta, auto tak nepôsobí agresívne široké, ako štúdia, ale skoro ako MPV, na ktoré nejaký amatérsky tuner capol mega krídlo.
Ale najlepšie ten degres ukážu snímky v poradí kresba-štúdia-(asi)séria:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
je mi líto, ale pokaždé, když vidím tenhle nebo podobný rejžácký výtvor (zejména zadní křídlo), vzpomenu si na film Gran Torino a hlášky Clinta Eastwooda.
Este treba pockat. Suhlasim ze proti studii je velka cast vauefektu prec, ale zvlast podobne "mobilovky" vedia zkreslovat a vysledny dojem sa moze predsa len este trocha zlepsit (ajked rovnaky ako u studie uz nebude).
Na druhou stranu, vychytávka v podobě brzdového světla ve spoileru zřejmě přežila, z toho mám radost. Jo, normalizace proběhla a výsledkem je víceméně standardní Civic s křídlem... ale Civic na silnici normálně nepůsobí jako MPV, tohle bude ještě trošku snížené, na hezkých kolech bych to úplně beznadějně neviděl.
Je to opravdu Type-R? Vzhledem k detailům myslím že jo.
...z Horní Cerekvice kdesi v Chorvatskejch horách si postavil repliku Civicu Type-R podle fotek v Auto.hr.
Jenže nějak nevěděl, jakej tam dát motor, neboť těch informací od různých fandů, kteří ví houbeles je až moc, a tak čeká a zatím to vozí jen na podvalníku.
Chápu ale, že pro hondaclub je to další střípek skládačky v napínavé detektivce >:D
Tak co, kolik bude mít tajpár těch koníků? Přes tři sta, nebo přes čtyři sta, který už umí kdejakej Golf?
A jakej zajede čas na ringu? Pod sedm, nebo rovnou pod šest?
A co na to Takedžima Fučiminakule?
Bohužiaľ nebude to len nejaký Goranov domáci tuning, ten by asi nemal prostriedky na to, aby na svoj výtvor natáčal reklamu (viď auto s kamerou na žeriave): [odkaz]
[odkaz]
Jasně, tuning ve stodole je nadsázka, ale s opravdovým CTR, tím originálem od Hondy, to asi nemá nic moc společného - můj názor. Na to, jak Honda CTR striptýzuje mi přijde přinejmenším podivné, že by ho jen tak vozili nezakrytý na podvalníku...
nemusel to bejt real , mohli natáčet části vozu zbytek můžou upravit na počítačích , podle mě je blbost aby CTR takhle vozili na podvalu v chorvatsku...
Když se kouknu na ty puntíky na kapotě, řekl bych, že to jsou trackingové značky. Takže odhaduji podklady pro reklamu a 3D model, ve výsledku nahrazeno renderem. Zřejmě jim jde o hru světel (funkční led na křídle a ve předu navíc led proužky u spojleru). Takže zase nic...
Tady budou mít tuzeři snadnou práci, samolepka s plameny na dveře, růženec na zpětné zrcátko... a hotovo. Vždycky když vidím obrázky nového type R, vzpomenu si na tuhle partičku.
[odkaz]
>:D:yes:
Máte to kucí hologramistycký holt těžký, před pár lety jste museli obhajovat tajpára zabalenýho do kastle empévéčka, teď zas karikatura jak z Manga časopisu... To jsou paradoxy. >:D
Nejak to tam nevidim, rozdil nekolika svetelnych let
Zato tady vidim originalni vzory:
[odkaz]%20A1%204.jpg… />[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takova ta tuctova neumetelska jednoducha klasika ;-)
Type-R po designerske strance se zadnim kridlem, svym zakomponovanim do uz hotoveho auta, predvedl neco na co se koncern nezmohl za svoji existenci ;-)
Nebavim se o Civicu, bavim se o Dinarovych hrackach a jejich vzorech. Koncern predvadi stejnou komedii jako ty hracky, A1,.....
Honda s Type-Rem a jeho kridlem predvehla hodne originality a kridlo napasovala na auto a i na svetle hodne povedene a i vkusne. Neni to tuctove kridlo jako predvadi vetsina tovarniho tuningu nebo garazoveho
No to sis ale vybral dost nesourodou směsku. Většina aut v tvé galerii nejsou sériovky, ale auta upravená na okruhy - Porsche, Quattro, Beetle, R8. A1 taky není sériovka, i S1 má křídlo o hodně decentnější. A tuhle sbírku okruhových speciálů doplníš o zbastlenou Octavii. Tak se logicky ptám, co jsi tím chtěl říct ve vztahu k Civicu.
A aby nedošlo k omylu... mě se křídlo na Type-R líbí.
Ja rikam ze ty kridla co jsem dal, jsou designove tuctove a i takove jsou na tech hrackach. Rikam ze vetsina tovaren, o koncernovych ani nemluvim, se zmuze jen na decentni, pac nevi/neumi ho ume zakomponovat na auto.
Tohle umi kdejaky garaznik, nenapadite, tuctove
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jako že Audi Quattro S1 je tuctovka bez nápadu, zatímco Civic Type-R bude pecka? Uvědom si, co tu vlastně srovnáváš... kdyby ses přenesl v čase do osmdesátých let, mohl bys jim v Audi vynadat, že jejich závoďák vypadá nudně a v roce 2015 možná přijde Honda s něčím, co jim vytře jejich stařecký zrak ;-) .
Hele, nějak se názorově i argumentačně míjíme. Podle mě je to obráceně než píšeš - jakýkoli garážník se zmůže na velké GT křídlo, ale pokud to není funkční, pak jsou to naši známí falešní sobi... křídlo tam není pro ozdobu.
Nebavme se o funkcnosti, protoze u tech odkazu Skodovek a Audin take silne pochybuji k cemu to je ;-)
Audi Quattro S1 ma kridlo jen funkcni o designerskem umeni nemuze byt rec. Proste stejne jakekoli jine zavodni kridlo. Resim tady kridlo po designerske strance, takze mi rekni co je tuctovka, kterou zvladne kdejaky garaznik namontovat a vymyslet
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Neví/neumí ? O čem to sakra mluvíš. Jako že, když se použije decentní křídlo, aby nenarušovalo celkový design vozu, tak je to špatně ? Co když křídlo neni žádný ? V automobilce jsou úplní pitomci ? Můžeš jít poučovat třeba k Subaru, kde celkem pravidelně nejsotřejší speciálky jsou bez křídla.
Kdyz se pouzije decentni tak proto ze to narzsuje celkovy design, protoze to tam proste nesedi a je to tuctova opicarna. Decentni kridlo pak design vubec netvori, ale ma ho zaukol jen nerusit. Takze k cemu tam je vlastne po designerske strance. asi jako ze mame tady sportak, chcem to zduraznit, ale nevime jak na to,nechceme aby to na silnici vypadalo, ze jsme sundali kridlo z DTM specialu, tak tam dame male kridlo, ktere ma kdejaky garaznik. 4 diry do kapoty a 4 srouby a je to tam. Moc casu to nestalo, ale pri vymysleni, ani pri vyrobe >:D
[odkaz]
Jsem rad ze si to pochopil, ze ty hracky jsou jak z koncernoveho tuzerskeho srazu nebo zavodni tuctovky, proste lacinost a nenapaditost kam se podivas. S designem Type-Ru to nema nic spolecneho.
Toto auto není. Zatím. Až bude, tak se uvidí, jak bude jezdit a kolik bude stát. Civic jako takový se v Evropě prodává vcelku obstojně, přiměřeně svým kvalitám.
Co se designu týče, hlavní vlna kritiky se týká zcivilnění auta oproti konceptu.
Presne tak, keď už sa raz tajpár vybral cestou expresívneho dizajnu, tak potom do dôsledkov, ako štúdia. Tento ústupok oproti štúdii je práve to najhoršie, čo sa mohlo Civicu prihodiť: dlhodobo navnaďujú potenciálnych zákazníkov, púšťajú teasery a potom by to malo dopadnúť takto okresane?
Niežeby som bol záujemcom o tajpár v podobe štúdie, na takú divočinu už mám roky a asi by som sa hanbil vystúpiť z takého auta pred ľuďmi, ale tá expresivita a agresivita štúdie mala svoje čaro. Auto na posledných fotkách oň prišlo. 8-s
Ale ano, má, Figurko. Hybridní hysterií, bezútěšnou nabídkou sportovních modelů a v neposlední řadě i výkonově nepříliš atraktivní paletou pohonných jednotek si to zejména v posledních pěti letech hodně pohnojila a teď potřebuje promo v opravdu velkém stylu.
Chtělo to hodně kuráže, říct před 3 roky, kdy nebyl ještě ani motor, natož pak auto, že bude CTR nejlepší na Ringu. Jednak z pohledu vývoje u konkurence, druhak vyvoláním nedočkavosti a vysokých očekávání. A z nároků očividně neslevili, viz předešlé videoteasery. Problematický je CTR Concept, protože ten zase laťku očekávání zvedl pěkně vysoko a je otázkou, jestli bude možné (popřípadě žádoucí) ji pro sérii udržet.
Ale jak říkám - naopak takovouhle estrádu potřebuje jako sůl a je dobře, že si to Honda uvědomuje. To je totiž pro budoucnost moc dobrá zpráva, byť u Hondy, proslavené marněním příležitostí, neslibující vůbec nic.
Konečne triezvy pohľad na vec a s väčšinou súhlasím (až na tú estrádu). Honda potrebuje poriadne športové/výkonné auto ako soľ a ja jej úprimne prajem (napriek všetkej srande, ktorú si robím z toho dlhého promo), aby sa tajpár vydaril a patril k najlepším hothečom a Honda si aspoň zčasti napravila ten silne pošramotený image. Čím viac vydarených HH, tým lepšie, prospeje to konkurencii a hlavne zákazníkom.
Co myslíš tím střízlivý? Za posledních dobře už 10 let bys ze mě nedostal žádný souhlas s aktuální strategií Hondy, ale to opravdu neznamená, že dělá špatná auta, to je velký rozdíl. ;-)
:yes: Výborně napsáno. To co píšeš, bych se nebál označit za druhý pohled na věc a i s tímto pohledem a názorem se nemám problém ztotožnit. Jen jsem ještě o trochu víc přesvědčený, že by Honda udělala lépe, kdyby představila hotovu bombu, kterou na takové úrovni nikdo nečekal.
Teď se totiž jakýkoliv přešlap Hondě vrátí 2x.
Ty si opravdu myslíš, že toto je finální podoba auta? No já nevím, ale černě nalakovaný kousek nárazníku ve tvaru spolieru ze studie, nalepené "otvory" na kapotě.... Proč by proboha něco takového dávali na sérii? Tohle určitě minimálně v přední části není koncový Type-R. Otázkou ovšem rozhodně zůstává, co s těmi blatníky, tam těžko říct, co z toho nakonec vznikne. Ten předek ale sériový CTR nebude, s takovými pitomými nálepkami to budou těžko prodávat.
Spredu naozaj pevne verím že to nie je finál, lebo to by bola tragédia. Zozadu sa mi to ale javí ako konečné štádium, nevidím tam nič provizórne, dolepované a pod. A majúc na zreteli najmä tú zadnú časť (ostatne len zo zadu som dával fotky na porovnanie) stojím za tým, čo som napísal.
Jestli pak tohle blabolis, kdyz jede cokoli na okruhu co ma kridlo???
Jinak tohle je fakt o necem jinem to ma uroven
[odkaz]
Takovou sanitarni, jako madlo na vanu >:D >:D >:D
Proste bud delas design celku, nebo przniz kridlem skoro jak garaznici tuctove a beznapadu ;-)
[odkaz]
Jinými slovy podle tebe pokud křídlo dofláká nějakej jouda na koncernové auto, vypadá to pitomě, pokud to samé udělá s vlastním autem Honda - je to nádhera. Aspoň že v tom máš sám jasno >:D
On je rozdil v tom "doflaka", na koncernove auto moc nejde delat design, pac je to hranata tuctovka. Topada to vesmes jednoduse, lacine, beznapadu. Klidne muzes prehazovat kridla z OII na jakoukoli audinu a nikdo si nevsimne ze tam nepatri.
[odkaz]
[odkaz]
Tohle je proste garazovy umeni/tuneni, proste tuctovka.
U Hondy se proste nekdo zamyslel. Prototyp je rovnez tuctovka
[odkaz]
jenze tu doflakali na testovani. Proste koncern designove zustava s proparcovanosti v designu o krok pozadu. Chapu ho, je to levne a nikoho to nepoburuje, ale je to porad pozadu za temi kdo design opravdu tvori.
Mimochodem - u té A5 (doufám, že víš, která to je) je to křídlo vysunovací elektricky a to právě proto, aby nerušilo design auta, to je ta pravá propracovanost.
Ty seš zaslepenej až to bolí,tak fajn, zkusíme tvou vlastní medicínu.
Jak nazveš toto:
[odkaz] Nadčasové?
A tohle: [odkaz] je prostě komplexní tuning, viď?
A co tady: [odkaz] Nevypadá to křídlo násilně? Jistěže ne, to by muselo bejt na Audině, ale na Hondě je to vzor dokonalosti, viď?
>:D
P.S.
Doufám, že nejsi až tak hloupý, že bys opravdu stavěl vedle sebe tunerské pokusy nějakého joudy a originální tovární design, nebo snad tvrdil, že křídlo na zádi civilního hatchbacku je to samé, co křídlo na zádi závodního speciálu...
Tonouci se stebla chyta, jak s A5 tak s tema tuzerskyma obludama
Ze si se nechytil te R8 a neobhajoval to jeji kridlo???
Jinak tohle
[odkaz]
je presne to o cem se bavime, tuctove kridlo tak jako u R8, jednoduche, okoukane, beznapadu a s novym Type-Rem to nema nic spolecneho
PS: rozdil mezi touhle tuctovkou je ze R8 je tovarna a tohle tuning ;-) >:D
Proste kdyz si myslis, ze koupi lamino kridla a striknutim na barvu a prichytnutim v garazi na 4 srouby udelas designovou diru do sveta tak se nema cenu bavit o designu, ztrata casu ;-)
R8 i RS5 mají křídla vysouvací, v klidovém stavu nejsou vůbec vidět tak aby nerušily design. Fotky R8 a RS5, které jsi sem dal, nemají nic společného s auty pro běžný provoz, to jsou spy foto testovacích mul vyfocené někde na Ringu.
Proti tobě jde obhájit bez problémů cokoliv, tak jedem:
A5 (S5 / RS5) - křídlo je elektricky vysouvací, aby při jeho nepotřebě nerušilo design, tohle je v podstatě nejpropracovanější řešení, už jsem to psal.
R8: Standartně rovněž vysouvací, důvody stejné. Na tvojem odkazu je pevné křídlo, patrně majitel zjistil, že pro potřeby okruhové jízdy potřebuje větší přítlak na záď a prostě nechal nainstalovat některé z dostupných a designově spíš decentnějších křídel. Nevidím důvod, proč by měl kvůli okruhovým jízdám překopat komplet celou záď, jako to má Honda CTR u prototypu.
CTR prototyp: Je prostě jen prototyp, model na zkoušení atestování, hodnotit u něj přínos k designu je totálně mimo a o produkční verzi to nevypovídá vůbec.
No, máš recht, že bavit se o designu s někým, kdo obhajuje tohle: [odkaz] jako propracovaný a neokoukaný design, je veskrze zbytečné, dělám to jen proto, že mám z tebe srandu. Já si o křídlech myslím pravý opak toho, cos napsal "...koupi lamino kridla a striknutim na barvu a prichytnutim v garazi na 4 srouby udelas designovou diru do sveta...", jestli jsi to z mých komentů nepochopil, tak je veškerá diskuse s tebou ztráta času.
Kdo ví jak to bude ve finále vypadat..páč mě tohle připadá jako upravená fotka..ty výfuky vypadají vyloženě dokreslený, kolem levého boku je to jakési pokroucené..ty popruhy na pravém zadním kole taky nějak nesedí a pravý přední blatník/dveře má nějak podivně pokroucený odraz...
Tak nevím, možná zbytečně plácám, ale třeba realita bude ještě..realističtější:)
ja len dufam ze toto nie je finalna podoba co vidime na fotke..... kua drat ... to je humus , uz tomu chybaju len polepy s plamenmi , par mracitok a dielo je dokonane ... len nech to nie je finalna verzia .... boze ... kam tie auta speju.. kam speje honda.... boze moj co sa to deje
Základem bylo natočené reálné auto a video efektem bylo upravené do Type-R.
V Chorvatsku teď zřejmě natáčí základ pro další reklamní spot, který bude ještě výrazně upraven.
Jako důkaz si myslím můžou sloužit bílé tečky, které slouží k orientaci SW v prostoru.
[odkaz]
Příď je samozřejmě jen náznakem finální podoby.
Čili tohle rozhodně není definitivní podoba :-)
BTW Na náklaďáku vpředu je opět sériový bílý civic, jako z toho videa..