Automobilka Volkswagen rovněž zařadila do nabídky operativní leasing pro soukromé osoby. Jedná se však pouze o první pokus, který platí do konce roku a platí jenom model Golf Sportsvan.
cena taky, ale ten nejzákladnější motor.....tím to trochu pohřbili.
Operák má budoucnost, ale bude se to muset rozjet a hlavně aby tu v něm byla pořádná konkurence.
taky se mi liby operák, ale cena je hoodně přestřelená a dělají z nás jen vychodnáckou dojnou krávu. Před několika mesíci když začínala s operákem škoda jsem napsal ceník co mám co se dava "pojistovakum" partners, a uplně obyčejný pojistovák na ŽL má defakto poloviční cenu než ofic co nabízela škoda.
Nápad sice dobrej, problém je ale v tom, že jak Škoda tak VW nabízí velmi omezený rozsah modelů, jeden motor, ten základní, jednu výbavu bez možnosti individualizace a za nekřesťanské peníze. Ještě bude nějakou dobu trvat než konkurence zesílí a trochu tu ceny zrazí na úroveň, kdy významnější část lidí bude zvažovat operák namísto leasingu. I tak je to produkt jen pro lidi, co mentálně zvládnou auto platit jako službu, bez nutnosti ho vlastnit, třeba jako pronájem bytu.
To ja si zas nemyslím že operák je jen pro lidi "co mentálně zvládnou auto platit jako službu, bez nutnosti ho vlastnit" Myslím kdyby snížili ceny na polovinu (a to jde, víc muj starý cenik na škodovky kde to fabka TSI byla od 2300 Kč) a správně by dokazali vysvětlit lidem vyhody a nevýhody pak pro mnohé lidi (třeba co střídají auta co 3 roky) operák bude to pravé ořechové. Však je to jen auto >:D a to jsem velký fanoušek auto .
Sám bych to mentálně naprosto v pohodě zvládal auto platit jako službu, bez nutnosti ho vlastnit, ale třeba zrovna byt bych rozhodně radši vlastnil a platil hypo než pronájem :-)
Vždyť auto je spotřebka a když člověk platí jen nájem a benzín, tak je to nejlepší, co může být. Starat se o servis, zimáky, pojištění atd......
Navíc, kdo ví, jestli nebude za dva roky potřebovat MPV, nebo SUV když si teď vezme menší auto a známe ty ose*y s prodejem auta.
Problém je v tom, že v tomhle u nás není konkurence. V Německu to funguje skvěle a lidi tam mají třeba i 3 auta v rodině na operák (já vím, jiná životní úroveň), ale je tam vidět, že to funguje. Zatím bohužel nabídky operáku pro soukromé osoby fungují jak je na našem specifickém trhu běžné. Když není nikdo, kdo by to nabídl výhodněji, tak proč na tom nevydělat co nejvíc......
Btw. Partners a podobný to jedou na živnosťák, takže tam jsou ty ceny jiný, navíc co jsem koukal, tak mají koncernovou flotilu, tudíž asi smlouva s nějakým dealerem a leasingovkou - čím víc kusů bereš, tím lepší cenu dostaneš.