Novinky
Anonym
2
Když se podvám na dnešní typickou nabídku laků, tak jsou dvě bílé, tři modré, čtyři stříbrné/šedé, dvě červené, černá a hnědá. Docela chudé spktrum. Některé modely mají navíc žlutou nebo světle zelenou. Většinou úplně chybí vínová, zlatá nebo tmavě zelená.
EauRouge
2
Také mi celkem vadí, že si člověk může vybrat z pěti stříbrných, ale najít třeba hezkou modrou(která není vlastně černá, nebo stříbrná) skoro nejde. Ale poslední dobou jak se vrací dvoubarevné laky, tak aspoň na "stylová" vozítka se dávají zajímavé barvy. Na miníkovi máme doma oranžovou(spicy orange) a vypadá skvěle. Ale už dlouho jsem neviděl třeba fialovou nebo jasnou zelenou nebo limetkovou, jako se dávali třeba na muscle cars.
Autor dává za příklad Rapid, ale ten nabízí ze všech škodovek nejmíň odstínů. Vždyť Yeti jich má na výběr skoro 50, Superb 55, Fabia taky, Octavia víc jak 60 a Roomster asi 70.
Kdyby tak tolik laků nabízely i jiné značky!
Kdyby tak tolik laků nabízely i jiné značky!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
v usa v 2000 rokoch zacali letiet tuningove farby, ktore z inych uhlov menili farbu, z jedneho uhla bola napriklad zelena a z druheho fialova
nieco podobne ako toto😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
nieco podobne ako toto😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Netuším prečo kadejaké prieskumné agentúry dávajú neustále do súvisu momentálnu obľúbenosť bielej farby na autá s iPad a chladničkami. To je podľa mňa len ukážka ako sa dá vedeckými metódami dôjsť k úplne nesprávnym záverom. Pred 30-timi rokmi bola tretina auta čierna. A nelakované čierne plasty v kombinácii s bielou nevyzerajú bohvie ako lákavo. Keď sa začali všetky diely na autách lakovať do farieb karosérie, prípadne kontrastne ku karosérii, nastal boom bielej farby. Veď za socíku aký bol frajer ten, čo mal na bielej 120-tke nárazníky, prednú masku a zadný spojler nastriekané na bielo. Kým sa mu tá biela z tých plastov nezačala odlupovať.
A biela je základná farba, takže donedávna bola bez príplatku (momentálne už býva s príplatkom, veď je boom tak to treba speňažiť) a komplet biele umyté auto vyzerá celkom k svetu. A človek ušetril 500 Euro za metalízu. Samozrejme po boome bublina praskne, lebo biele autá už sú na každom rohu.
Ale iPad a chladničky s tým majú spoločné asi toľko ako plafón. Na ten sa pri týchto socio-výskumoch akosi zabúda.
A biela je základná farba, takže donedávna bola bez príplatku (momentálne už býva s príplatkom, veď je boom tak to treba speňažiť) a komplet biele umyté auto vyzerá celkom k svetu. A človek ušetril 500 Euro za metalízu. Samozrejme po boome bublina praskne, lebo biele autá už sú na každom rohu.
Ale iPad a chladničky s tým majú spoločné asi toľko ako plafón. Na ten sa pri týchto socio-výskumoch akosi zabúda.
...ta slavná bílá (tedy u většiny automobilek). Ostatní bezpříplatkové barvy jsou většinou variace tmavě modré, jedna hnusnější než druhá. To bude asi hlavní důvod oblíbenosti bílé, ono dát za metlu 15 tisíc si leckdo rozmyslí...